Thursday

Gempar! Ummi Hafilda sudah berkahwin?


Di dalam sebuah ceramah Ummi Hafilda di Batu Gajah baru-baru ini, pengerusi majlis berberapa kali menyebut Ummi Hafilda sebagai "puan" untuk mempersilakannya naik ke pentas untuk berceramah sebelum kemudiannya pengerusi tersebut memanggilnya sebagai "cik" [Ummi Hafilda].

Mungkinkah pengerusi majlis tersebut sudah sedia maklum bahawa Ummi Hafilda sebenarnya bukanlah seorang anak dara?

Di dalam sebuah email yang ReJaM© terima, seorang pengirim yang mendakwa memperolehi maklumat sahih dari orang yang rapat dengan Ummi Hafilda mendedahkan bahawa Ummi Hafilda sebenarnya pernah berkahwin dengan seorang pegawai tinggi kedutaan Iran bernama Mohammad Mehdi Zahedi.

Pengirim email ini mendakwa perkahwinan tersebut dilakukan mengikut cara amalan Shia'ah yang jelas sekali bertentangan dengan amalan biasa majoriti umat Islam di Malaysia. Di bawah ini screenshot email yang dimaksudkan.

Pihak berkuasa termasuk JAKIM diminta untuk menyiasat dakwaan ini! Jika benar Ummi Hafilda menjalankan upacara perkahwinan yang bertentangan dengan ajaran Islam, maka perkahwinan itu dianggap tidak sah dan membawa kepada perbuatan zina maka beliau wajib dihukum mengikut undang-undang syariah yang sedia ada!

Sebelum ini UMNO online dengan bangganya melaporkan bahawa suami Ummi Hafilda yang digelar Duta Besar Iran mengiktiraf UMNO sebagai Parti Islam walaupun jelas sekali parti ini "memperjuangkan Assobiyah" yang ditegah di dalam Islam [Umno Online]

Patutlah ada Duta Iran yang memuji UMNO kononnya sebagai Parti Islam yang konsisten di persada Antarabangsa, rupa-rupanya Duta Iran ini pun puak-puak diorang juga kah kah kah.


ReJaM© "Nantikan pendedahan seterusnya..."

30 comments

ooo..skrg ni bole la pgl pn cik hafilda..awas rejam ini bkn fitnah ya,,tk sanggop nk tanggong hkum mmfitnah mgikut hudud,,,orang lain tkpe sb menolak hudud,,

Biar la dia janda sekali pun..
Itu pun nak kecoh ker..??
Takde modal ker wahai Milo Suam..??
Ahli PAS merangkap AJK PASTI Pulau Pinang suka sembang lucah dalam facebook ko taknak kecoh ker..??

bukti sahih? bukti mulut ke?? ceh! ..

Tu dia!!...
Janda pulakdah!!
Janda payah sikit nak siasat...kalau dia kahwin tak daftar boleh jadi isu. Kalau nak jadikan isu juga..boleh.
Kan dia pernah ngaku (ke sumpah???aku dah x ingat) dia masih 'DARA'.
Haa...kalau lagu ni, boleh cek la. Dara apa kalau dah kahwin.
Lain la kalau kahwin kontra/bisnes...kahwin tak leh sentuh punya...haha

Bila Anjing Lagi Setia Dari Manusia

kecoh ar milo suam...pejuang islam sana sini,last2 kutuk org,hebah2 aib org.kalo btol skalipon nk xperlu nk heboh2 pon,pg bwt rpot kt mna2 pihak b'kaitan.kalo dia xtrima,tu dia dgn tuhan la.yg nk sibok bsing2 kt sini pehal,ckp nk pjuangkn islam.ada islam ajr ko bwt ceni?

jadi selama ni kalo orang syiah kawen cam kat iran ngan lubnan tuh, sumorang berzina ke? pepandai je. asal ade akad, saksi ngan wali dah cukup utk kahwinkan org. cara kawen org syiah ngan sunnah takde beza sgt pon kecuali bab2 nikah mut'ah

Pihak berkuasa termasuk JAKIM diminta untuk menyiasat dakwaan ini! Jika benar Ummi Hafilda menjalankan upacara perkahwinan yang bertentangan dengan ajaran Islam, maka perkahwinan itu dianggap tidak sah dan membawa kepada perbuatan zina maka beliau wajib dihukum mengikut undang-undang syariah yang sedia ada!

Kepada pencacai yg nak bela Ummi Hafilda si dara yang sudah berkahwin ini, baca elok-elok kenyataan di atas kah kah kah....

jakim BACA blog ko neh
ko spm dlu bm xkrdt eh?
aku mls nk copy paste comment aku

La dah kawen ke UMMI ni? Hari tu bersumpah kata masih dara?
Kah kah kah.....

biar kan jek dorg tuh milo.. mmg dasar pencapai umngok bongok dulu kini dan selamanya! BENCI UMNGOK DULU KINI DAN SELAMANYA -THE HELIX-

Tiada isu samada betina ni janda atau anak dara. Yg jadi isu adalah status perkahwinannya yg diragui. Tapi memandangkan puak um-NO-ngok ni merasakan diri mereka lebih tuhan dari Allah S.W.T maka, jgn kita bermimpi siasatan akan dilakukan melainkan statement yg mengatakan siasatan akan dilakukan saja yg disiarkan.

Ada seorg lelaki (tak ingat nama dia) dah mengaku pernah tidur dengan betina ni tapi rasanya tiada hubungan seks berlaku kut. Sebab itu betina ni berani bersumpah dia masih anak dara, wakakakaka............

Dlm byk-byk ahli um-NO-ngok, tiada sapa pun yg boleh diketengahkan melainkan si betina ni. Ini jelas menunjukkan bahawa semua ahli parti melayu yg nama masih menggunakan bahasa penjajah tapi dok kecoh pasai bahasa kebangsaan memang tidak berapa cerdik.

Hahahahhahahahahaa..................

kepada :-

milo bodoh..

sesuai dgn nama ko milo bodoh.. mmg bodoh pn, bo..doh!!
abis 2 ummi tue pejuang islam sebenar ke?? sengal.. ummi keje nak fitnah org je... adik beradik dia pn xterima dia.. ko sibuk2 nak bela ape hal...!!??? eh lupe lak name ko milo bodoh.. hihhhihi...

Ramai nyer yg cepat melatah...:)

semua yang komen diatas memang bodoh n mangkuk tingkat 14...........................

ahahahahaa....taubat la woii...x igt mati ke..??

sudah2 la tu...dah lama menyepi tetibe buat comeback lak...insafla....duit ni sementara je...nak dapat habuan byk amne pun xkekal....

kroni, tender, share...semua xkekal kat akhirat kelak...

korang ni kenape skrng ni dh bole amek ummi wt bini,,,

hurmmmmmmm taubat la encik blogger.... x der bukti sahih, tapi anda dah mengaibkan maruah orang.... kalau cerita ni x benar, jatuh kepada fitnah.... kenapa x pergi ke JAKIM terus, siasat dahulu,sebelum buat kenyataan? anda marah kerajaan aniaya anwar, kata anwar difitnah.... tapi anda juga ikot perangai keji ni..... apa beza anda dengan mereka??? Dan si bangsat tu menghina syed mokhtar albukhary.... dia da bnyk menabur bakti.... tanpa dia aku x kan berjaya sekarang..... hanya kerana dia rapat dengan Tun M, anda bersangka buruk dengan dia.... aduhhhhh..... UMNO=PAS=PKR masing assobiyah.... x ada beza......

la.. aku ingatkan dara.. ceh.. rupanya janda... betul ke janda???? sah ke perkahwinan mereka??? lalalala

Serius hang ni takdak isu...
kesian.

Dia kahwin keliling api ka sampai nak kena check status perkahwinan ni??

Hangpa semua takmau cek status kawen dr.rosli(bekas ketua penerangan dewan pemuda pas kelantan)yang bawak anak dara orang kawen lari tu ka??hahaha

-pasepisepus-

Tak Lama lagi Ummi Hafilda Akan dapat gelaran Senator Dewan Negara ja.. mcm Ezam.. keja mudah jew.. hanya perlu burukan Anwar Ibrahim.. Tak perlu menjadi ketua cawangan umno peringkat bahagian..cawangan..negeri.. Ksian tgk penyokong tegar umno yang berkerja kuat untuk umno.. tp blum dapat apa... Mungkin Ummi dapat nasihat dari Ezam.. kepada penyokong Umno...anda hanya perlu membuat pendedahan eklusif kat TV atau akhbar ttg Anwar.. pas tu mgkin anda kan lbih di kenali...

-zaki-

jap2 semua,aku nak tanya,syiah tu dikira bukan islam ker??aku xsokong syiah,aku pun pengikut ahli sunnah wal jamaah,tp aku sikit konfius lah...kenapa kita sesama islam xkisahlah dia syiah atau ahli sunnah,kita tetap islam,kita sama2 percaya yg Allah adalah tuhan kita...tak boleh ker ahli sunnah dan syiah bersatu??mencari titik penyelesaian??

sebagai bandingan,jika kita lihat agama kristian,mereka pun ada macam2 aliran,seperti roman katolik,anglican,SIB, dan mcm2 lagi lah,tp mereka xmenuduh yg ni haram,yg tu halal...kenapa kita tak boleh ambil pengajaran dan teladan yg baik,kita bersatu sesama umat islam dan selesaikan masalah seluruh dunia,aku jamin agama lain akan gentar dgn kita,kita berpecah sgt,umat islam ramai kat dunia ni,kita perlu bersatu,kalau lah seorang bawa sebaldi air pergi simbah israel,israel pun boleh tenggelam kaalu semua umat islam bersatu,xkira syiah atau ahli sunnah...



Saya Islam

Benar atau tidak..siasat lah dulu.. Jika sesuatu berita datang kepada kita..kena siasat sebenar2nya..yang sahih, yang nyata dan jelas.

ALQURAN sebagai panduan hidup wahai UMAT ISLAM..

baginda (bukan aku) yang buat sex dengan ummi nih tak komen pape ke rejam? hahahaha

ummi kate takde... hahaha

Baginda yang mengaku buat sex dengan umi hafilda, pastu jadi calon pilihanraya untuk parti keadilan rakyat dua kali guna nama islam, tapi antara pilihanraya tu kawen dengan orang bukan islam, lepas tu pulak lani kata dia dah bukan islam, dah murtad..hahaha, orang macm tu hangpa nak percaya??

lantak dia lah. apa dipedulikan anak derhaka bakal penghuni neraka ini. apa pun dia tetap akan jadi ahli neraka saperti janji Allah kpd anak derhaka. sesungguhnya Allah tidak akan memungkiri janji......

ntah apa2 ntah..mencaci, menfitnah, mengata, mcm2 me..lg korg ni..nama je me..layu

blogger nih ckp 'kalau benar.....'..aku x nmpak pun dia fitnah...tp cuba merungkai persoalan...yg tukang komen mrapu ckp fitnah tu yg fitnah blogger nih..hahaha


-KSK-

ya,allah ya tuhan ku ,buka kan lah pintu hati2 mereka,ampunilah dosa2 mereka sebelum mereka sempat bertaubat...sebab neraka itru amat azab sekali....

baginda ni tiba2 mun cul ni nape, jangan cari pasal, jangan jadi bodoh. jangan jadi barua, jangan jadi balaci, lebeh baik jaga diri jaga keluarga ,ENGKAU DAH LA MAIN MAIN KAN AGAMA ISLAM,KEJAP MASUK JAP KUAR,SEBENARNYA KAU TU TAK LAYAK .....


EmoticonEmoticon