Tuesday

Anak Tun Mahathir Maizura minum arak?


Mungkin tak ramai pembaca MiLo SuaM yang kenal dengan anak bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathir yang seorang ini. Namanya Maizura Mahathir, baru-baru ini Utusan Malaysia ada menyiarkan gambar Tun dan isteri meraikan kejayaan anaknya memperolehi anugerah presiden di Universiti Lim Kok Wing [Utusan].



Tahniah diucapkan kepada beliau, namun begitu gambar-gambar di bawah ini menimbulkan persoalan demi persoalan di benak kita. Adakah ini juga satu lagi kejayaan Tun Mahathir di dalam mendidik anaknya? Tiada bukti anaknya meminum arak secara jelas (tiada gambar dia masukkan arak ke dalam mulutnya). Namun jelas sekali dia dengan bangga mengambil gambar bersama tin Carlsberg (arak) di hadapannya.

Bagi mengelakkan ada yang menuduh ReJaM© sengaja membuat gambar palsu (photoshop), maka ReJaM© siarkan beberapa keping gambar anak Tun Mahathir, Maizura dengan bangga bersama arak di beberapa sudut. Lihatlah sendiri.







Bapaknya pung pang pung pang menghina dan mengkritik Tuan Guru Nik aziz, untuk menggambarkan betapa dialah sebenarnya pejuang Islam. Tuan Guru Nik Aziz tak cukup Islam, Tuan Guru Nik Aziz menggunakan Islam sebagai alat politik dan sebagainya.

Anaknya pula bangga menjadi penyokong kumpulan hak asasi Gay dan Lesbian [Marina Mahathir], Jadi tokey besar Syarikat arak Filipina [M'sian Insider], dan kini dengan bangga bergambar depan tin arak barangkali untuk menunjukkan kehebatannya meminum arak.





Update: Sebuah lagi gambar Maizura Mahathir semasa graduation day di Limkokwing Universiti [cute carry].





ReJaM© "Kesian penyokong gerombolan songkok tinggi kena tipu dengan Mamak perasan Melayu ni kah kah kah..."

97 comments

kalau dia minum air kencing ke isap jubo ke aku tk heran..mmg dia ni anak mahadey..

harharhar

macam ba........................bi!

sebab dia anak madey jadi halal kot.HAHAHAH

Anak Maha dey! Kalau makan babi pun jadi halal kah kah kah....

ank die ni llki ke prmpuan??adoiii..x phm ak..tah ape2..nme maizura tp cm llki je??gile!

ni laki ke pompuan

cam lesbi je gua tgk

mili mana tangki satty kuraiya pudel kilometer talalak...kah...kah...kah...KUTTIIYY

madey pandey...kah...kah...kah

jap2, nama maizura.. laki ke pompuan ni? kalau tgk secara kasarnya, mcm lelaki. tp nama maizura.

alfitnatul ashaddu minal qatl! ini blog kaki fitnah! apa tujuan lu kasi keluar gamba tu? entah ye entah dak anak dr. mahathir. kalau bab nak bukak aib org nombor satu. mentaliti kelas ketiga pembangkang.. haktuihhh!!!

time pembangkang kne fitnah tkd plak ko nk besuara....puiiiii!!!!

wak luu.. hidup mahathir!!!

puiiiiii!!!!

Bro yang kata aku fitnah... semua link bukti aku dah sertakan kat atas... tangan ko malas sangat nak klik ke atau ko memang takda tangan? Atau ko memang sengaja tak mahu terima kebenaran?

tanpa nama 8/3/11 5:20pm. ko tengok sdri bai.. tu gambar kat facebook. lu cari sendiri la nama tu.. aduyai. bengap nak mampus!

http://www.sanmiguel.com.ph/Content.aspx?MID=0&coid=1&navID=7

x jumpe pun nama mirzan mahathir.. aiseh.. fitnah ke bang???

Yang UMNO aibkan DSAI tu dengan tuduhan liwat apa cerita menteliti kelas berapa pulak.

org2 umno ni ego bertingkat2...

tanpa nama 5:41pm. terang2 kot malaysian insider tu dah tulih. kalau x betul, malaysian insider tu la fitnah.. aduyai. bengap bertingkat2..

http://www.sanmiguel.com.ph/Content.aspx?MID=0&coid=1&navID=7

x jumpe pun nama mirzan mahathir.. aiseh.. fitnah ke bang???


Ko nak tau kenapa ko tak jumpa nama anak mamak madey ni? ha ko pergi kat link ni ko akan dapat jawapan... wahai pencacai umngok keh keh keh... nak cari pun malas....

http://www.abs-cbnnews.com/business/04/26/10/mahathir-quits-san-miguel-board-0

Muka sebijik mcm mamak ye anak diorg yg sorg ni. Yg lain2 tak nampak mcm mamak sgt.
Jantina plak kabur2. Jantan ke betina ni ??

i Love sop mamak setapak delete 8 March 2011 at 18:25

kaLu toLak agama jadi La peLik2 so moraL nye TOLAK LA UMNO !

pencacai umngok yg malas lagi bengap..search engine dh ada, cari la betul2..biler dah tunjuk bukti, tau pun sorok muka dalam mangkuk jamban haha..

wei rejam marah la pulak ..mana ade munum kn tin tu letak je kt meja......tk nmpk pn dia tgh minum...huhu..


..akak...

umno La penyebab hura hara delete 8 March 2011 at 18:42

masaLah bekas mamak bendahara ni x caya adenye mati hidup baLik,dosa pahaLa, syurga&neraka so jadi La huru hara La ni.

haish sronok buka aib orang..sok2 Allah tanya kat padang masyhar kau nk jwb pe? kau agak la kan si maizura ni maaf tak kau kat padang masyhar nnt? ingat der..dosa sama2 manusia kau kena mintak maaf ngan manusia tu sendiri.aku suggest la kan..daripada kau duk buat post yang low quality macm ni..baik la kau gi tarbiyah si maizura tu..bimbing dia kpd islam yg sebenar balik.. klo mcm ni la post kau nk didik rakyat..siyes low class punye mentaliti...xakademik langsung..xde ciri2 kesarjanaan Islam langsung! sorry la der..aku bukan sebelah umno yang lagi nk menghancurkan islam..tp aku tegur sebagai saudara semuslim..klo xnak dengar xpe..skurang2nya sok2 Allah tanya..aku dah peringatkan kau.

masa dia jd PM dulu ada cerita anak dia mabuk tidor kat bilik air, Madey jawab kata dia susah rumah kecik bilik tak cukup jd anak dia terpaksa tidor kat bilik air. Pada hal yg sebenarnya anak dia mabuk masuk bilik air muntah terus tertidor, dah mabuk apa kira mana2 pun boleh lelap

ini anak angkat lah,dia beli kat pakistan,ntah anak sapa lah

dia beli sepasang dari pakistan masa dulu2.

bertuah Madey anak2 dia semua berjaya termasuk anak2 angkat, Marina pejuang gay dan lesbian, Mirzan tokey San Miguel beer, Maizura tomboy, mahzar terang dah ngaku gay. Bagus2 bila mati nanti senang kat sana tu, ya Allah jauhhilah kami dari menurut jejak langkah simamak ni, berilah taufik dan hidayat kpd ku agar dapat membimbing diriku, isteri dan anak2 ku agak taat kpd mu

bro biarlah ank dia doa2 kturunan kita di jauhkan..

saya ad tgk fb maizura ni,, gmbar yg rmbut punk tu ekh? hurm,, nmpk cm laki,, rokok pun ada.. tp sy rse dye wanita..
trkjut sgt tgk gmbr nih.. xtaw lak dye ank mntan pm..
nway,, bnda ni mmg xelok sbb bke aib org tp mgkin ni da mse org twu kot.. so kte yg twu ni diam2 la.. pndai2 la pk,, kte da tgk kn..=)
tp apepun sy sgt mnynjungi tun mahathir mohamad..!

ya allah, engkau berkatilah pemimpin kami dr mahathir mohamad. jauhkan beliau dari fitnah, umpatan dan buruk sangka org yg berhati busuk.. tingkatkanlah iman beliau dan golongkanlah beliau dalam golongan bertaqwa..

Bagus juga tunjuk kat public. bkn psal nk bka aib tp psal pak dia tu ckap psal Isalm tera sgat. duk kutuk ahli agama...memang gmbar x tunjuk dia minum...tpi duk depan dia...Allah saje la yang tau

korang letak la apa2 gambar pasal pemimpin UMNO... penyokong x kan percaya nyer... yg diorg dh set dlm kepala diorg... anwar liwat saipol... anwar liwat saipol... walaupon x de gambar... opssss... saipol dh sumpah laknat... kira betul la apa yg saipol ckp... hahahahaahahahaha

ha,ha.ha.ha.yahoyu. besok comfrim keluaq kat utasan mayday

awat la blog ni asyik2 mmbuka aib org sja?xdak ka bnda2 yng mmbina smnagt org muda ah??

mcm mana dia nak jaga ugama rakyat yg dipimpin kalau ugama ahli keluarga sendiripun hanyut. Islam ada panduan bila bila pemimpin tp org MelaYU peduli apa itu semua asal dapat duit je sokong. apa Nabi suruh tak buat

jangan lah gaduh2,kalu pun itu bka aib atau perkara sebenar, apa yang korang risaukan,pokoknya akan ada perang keluarga nanti antara T.M dan MZR,saya gerenti T.M mesti tak tidor punya mlm ni.

DR M ambil dua anak angkat pd tahun 80,an rasanya ..seorang lelaki seorang perempuan..pernah kecoh pasai letak bin dan binti bapa angkat masa tu..tak tau apa jadi lepas tu..

blog pundek

nk heran ape..dh mahathir pun kate islam ni bese2 dh ler..melayu lebih penting..kire minum arak tu melayu sgt ler tu

Dah besar budak ni.. Dlu masa Tun jadi PM dok tersengih je depan camera press, tak sangka bila besar jadi mcm ni. inilah hasil asuhan manusia yang digelar 'Bapa Kemodenan'..

oang Umngok memang tak boleh terima semua ni sebab otak depa dah berkarat dengan segala propaganda puak gerombolan songkok tinggi.

org umno nie kalau mahadir kata dia tuhan,org umno akan percaya.

"Tun Mahathir daughter, Maizura Mahathir. She’s one of the President’s Awards for Young Achievers. This is a special category that recognizes outstanding effort put in by student in extra-mural activities. The students have demonstrated single-minded dedication to achieving excellence and this award honour the sincerity of the efforts. Congratulations to Maizura and Tun Mahathir and Tun Hasmah.

http://cutecarry.wordpress.com/category/current-issue/

Ooo... pompuan rupanya. Cam laki. Bapuk reject.

http://passembrong.blogspot.com/2010/07/maizura-anak-tun-m-yang-berwatak-tom.html

Anak angkat dia. Pompuan lez. Patut la Marina tu sokong kumpulan hak asasi Gay dan Lesbian.

bkan nak buka aib org, korang(umngok) nak ke najib bg ceramah kat mesjid pdahal org x tau die mnum arak? 2 la emo sgt nak mmprtahankan mahakaryadir. mentaliti bawah tapak kaki

This comment has been removed by the author.

issss sapa mamak dia punya bapa ye dah tua aku idup tapi tak biasa tengok gambar bapak keling tu.jadi kalau ada harap milo suam tolong tunjuk ye dalam blog ini.

salam..
adkah betol umno tolak agama sebb mahathir tidak bersetuju ngn hukum hudud yg nk d laksnakan oleh certain pihak... memang betol pd zaman nabi muhammad s.a.w , hukum hudud hnye d jalankan pada org islam sahaja , tp kite harus megkaji, siapakh golongn kaum yg bukan islam itu( d bawah pemerinthan nabi muhammad s.a.w) iaitu kaum yahudi,. hukum jenayah di dlam kitab taurat adlah sama dngn hukum Al_quran pada masa tu.. contohnya mencuri akan potong tngn... tiada percanggahan langsung dan adil untk semua orang. tapi kalau hendak d laksanakn d mlaysia, untk org islam shaja, ini akan menunjukan ketidak adilan pd rakyat, kerana kaum cine dn india tidak mempunyai kitab masing2 untuk d jadikan bahan rujukan dlam kes jenayah. kita harus sedar, islam d malaysia masih lg lemah terutama dr segi ekonomi.. hanye 20% sahaja d pegang oleh islam, kita bagai merempat d bumi sendiri jika kita saling bertelingkah...untuk islam bertapak kukuh d malaysia, ekonomi org islam haruslah kukuh bagi menjadi islam akan terbela.. dan kafirkah saya kalau saya tidak bersetuju dngn cara hukum hudud yg hendak d laksanakn ini? saya amat harapkn kite dpt kongsi ilmu di sini..

buka aib org ni cz org tu da kaitan dgn kepimpinan nagara yang kata nagara ni islam, pepimpin yang kata perjuangkan islam,

klu anak jd cam ni. cam na plak nasib rakyat. sebaik2 pndidikan, bermula dari rumah. klu dah dr rumah pun dah cam ni. pa kan pula negara.

Di dalam kitabnya yang berjudul ‘Nuzhatul Muttaqin’ syarah kepada kitab hadis yang masyhur ‘Riyadhus Sholihin’ mengenai siapa yang diharuskan mengumpat, pada asalnya mengumpat adalah haram akan tetapi diharuskan dalam keadaan keadaan tertentu. Dinyatakan oleh beliau diharuskan kepada enam golongan iaitu:
1. Mengadu kezaliman: Diharuskan kepada orang yang dizalimi mengadu kezaliman kepada qadi atau seumpamanya iaitu orang yang mempunyai kekuatan untuk menangani kes tersebut. Contohnya mengadu kepada hakim bahawa dia telah dizalimi oleh polan bin polan.
2. Meminta pertolongan untuk mencegah kemungkaran: Mengadu kepada orang yang mampu untuk mencegah kemungkaran tersebut.contohnya mengadu kepada bapa atau keluarga pelaku maksiat agar keluarganya dapat menasihati serta mencecahnya dari terus melakukannya.
3. Meminta fatwa: Diharuskan bagi orang yang ingin menanyakan fatwa mnceritakan apa yang berlaku bagi membolehkan mufti mengeluarkan hukum yang bertepatan dengan apa yang dikehendakinya.
4. Memberi peringatan kepada Muslimin serta menasihati mereka.
5. Orang yang terang terang melakukan maksiat: Dibolehkan mengumpat ke atas mereka ini bagi menyedarkan kesalahan mereka. Sebagai contoh mereka berjudi atau minum arak di jalanan, dibolehkan mengumpat atau mengata mengenai hal mereka.
6. Pengenalan kepada seseorang insan yang mana tidak dikenali orang tersebut kecuali dengan gelaran: Contohnya polan bin polan tidak dikenali di tempat asalnya kecuali dengan gelaran tertentu, maka dibolehkan.

tidak bersetuju dgn menjalankan hukum hudud? di dlm al quran sendiri telah menekankn utk dijln kn hukum hudud. pegang lah al quran dan sunnah nescaya kita takkan sesat.lg pun semua yg tertulis di dlm al quran tu dulu kini dan selamanya. so mmg xleh pakai la klau nk bezakn masa kini dan masa dulu. ada dulu waktu btn , dorg kata zaman skrg ni dah blh hukum hudud sbb zaman dah berubah. dlm quran sndiri dah ckp, ape lg nk di debatkn nye. tu lah bn klau nk menang snggup lwn quran . islam ke tu? haihh so klau kita sebagai org islam sndiri tolak arahan tu, ibarat kita tolak al quran lar nmpk nye.

kepada tanpa nama 9 Mac 2011 12:15 AM ....ko ni memang la bangang!!..Al-Quran itulah yg lengkap...apahal yg ko nak bukak jugak taurat tu...bahlul!!...apa bila menyatakan bahawa hukuman dilakukan pada org Islam sahaja bermaksud org Islam...bila maksud kafir=kufur=engkar masih ada hukuman utk mereka...hudud hy utk islam manakala hukum lain seperti takzir adalah mengikut budi bicara qadi itu sendiri...so takkan ko nak lawan kalam Allah...ke ko memang kafir??? dasar bahlul kurang membaca dan pemalas!!

bila keluar berita begini, maka terdengar suara2 yg membangkitkan mengenai kesahihannya, adakah ia fitnah atau benar, masalah membuka aib dan sebagainya.

kalau semua alasan di atas dtg dari umno, maka anggaplah berita ini suatu hikmah pengajaran kepada mereka kerana selama ini fitnah dan membenarkan politik kotor telah menjadi amalan mereka. bila terkena baru terasa.

sikap dan amalan hidup pemimpin sekular dan kaum kerabat mereka memang seperti ini. agama hanya upacara ritual dan bermusim. cara hidup adalah hak individu selama mana tidak mengganggu org lain(walaupun dalam politik sangat mengganggu pihak lain).

tidak ada jalan tengah dalam kehidupan seseorg. jika cenderung mengecam ulamak, maka cenderunglah hatinya kearah bertentangan. jika membenci kebenaran maka cenderunglah menyukai kemungkaran.

org yg memfitnah org lain, akan terbuka aib mereka secara alami. rasanya foto itu bukan diambil secara curi oleh PR. ia didedah kepada umum sudah tentu oleh dirinya sendiri atau org yg rapat dgnnya. ini bukan buka aib org.

golongan ini tidak merasa aib pun perbuatan mereka itu, malah mungkin berbangga kerana menjadi melayu glokal. yg merasa aib ialah org beriman yg melakukan kesilapan dan sedar kesilapannya itu mengaibkan.

setiap org akan mengikut pemimpin mereka di akhirat nanti. kalau suka dan sokong attaturk ikutlah attaturk masa tu nanti.

apapun semuga akan ada dikalangan mereka itu yang akan ditiupkan hidayah dan menjadi seperti Musa as di istana firaun. istana kelantan sudah menerima nikmat ini sekarang. amiinn.

kepada tanpa nama 9 Mac 2011 12:15 AM..

'dan kafirkah saya kalau saya tidak bersetuju dngn cara hukum hudud yg hendak d laksanakn ini?'

memang kafir pun..kalo ISLAM x akan tolak hukum ALLAH SWT..kerana kite kene yakin 10000000000% pada ALLAH SWT..ada paham?

ermmm.... pic bersama tin arak tk membuktikan apa2.. lebih kepada gelagat nakal budak2 bergambar ja. (penyokong PAS)

ye nakal je kan...nakal dgn Tuhan...

le plak declare pnyokong mana.. adoyai... xkesahlah angpa nak komen apa... aku sokong n ikut Islam ,AL-Quran n Sunnah.. perfect life warranty..

budak zaman sekarang delete 9 March 2011 at 11:09

pasal arak tu lain kira.tp skang ni yg terang2 apsal si maizura ni jantan??bapak dia x taw n x ajar ke bahawa Rasulullah MELAKNAT perempuan yg menyamai lelaki n sebaliknya.segala yg dilaknat Rasulullah turut DILAKNAT ALLAH!!!ko nk ke MAIZURA senang2 je DILAKNAT ALLAH??Otak ko letak katner???x tahu halal haram.benda ni dah terang lg bersuluh..bab2 arak tu aku x nk komen

sebelum kita menilai seseorang itu, adalah sepatutnya kita menilai diri kita terlebih dahulu. (atas pagar)

dulu kini selamanya bangang delete 9 March 2011 at 13:00

xkisah la dia minum ka x tp perlu ka dia bergambar lagaknya mcm org tgh menikmati air kencing setan tu..sia posing tu beb. Ini suma boleh menimbulkan fitnah. Tp ada yg berdoa si PM Mamak ni pjg umur dan ditingkatkan iman aku mmg x leh terima. X payah bezakan iman la, tu mmg manusia biasa x leh bezakan tp tgk imej dia dan kluarga dia ckupla..kata pejuang islam sana sini pong pang tp adakah btol realiti kehidupannya? Anda yg sokong dan atas pagar x tau nk buat pilihan sila bykkan bacaan ilmiah sblum komen apa2 kt cni. Dan klu brani letak nama anda bila nk komen kurang2 brani gk walau nama samaran. Peace

kepada tnpa nma 9 mac 12.15am

terima Al-Quran spenuhnya,skiranya ditolak walaupon satu huruf gugur syahadat...ertinya kafir.

skiranya kita redha mahu pun tlintas dalam hati hukum yg manusia cipta ini lebih baik dari hukum Tuhan gugur syahadat...ertinya kafir..cpt2 la mintak ampun dgn Tuhan dn syahadat smula..

senang cerita skiranya kita redha hukum/undang2 dekat negara kita sekarang rosak akidah kita...cth kite lihat pesalah zina hanya dikenakan hukuman denda dan kita REDHA dengan hukuman itu gugur syahadat kita...sbb itu dalam diri mesti ada niat untuk mngubah semua ini...
jangan mnggunakan akal saudara yg telalu jumut untuk berhukum kerana islam melarang bhukum mnggunakan akal...dan jgn pulak macam2 alasan untuk mnolak perintah Tuhan kerana bangsa Yahudi saja yg byk alasan ini(patung lembu emas)...

dalam pertandingan bolasepak boleh atas pagar. dalam bisnes boleh atas pagar. dalam mesyuarat kelab boleh atas pagar. dalam memilih warna baju boleh atas pagar.

tetapi dalam perkara yg telah jelas hukum nya dalam agama tidak boleh atas pagar. dalam memilih kepimpinan tidak boleh atas pagar. memihak kepada apa yg dinyatakan oleh hukum adalah tuntutan.

macamana nk kenal syurga kalau tak kenal neraka.
macamana nk kenal islam kalau tidak kenal kafir.
macamana nk kenal malaikat kalau tidak kenal syaitan.
macamana nk kenal kebenaran kalau tidak kenal kemungkaran.
macamana nk kenal kawan kalau tidak kenal musuh.
macamana nk PAS kalau tidak kenal umno. semua akan dianggap sama saja.

menilai diri sendiri memang tuntutan. menilai org lain juga tuntutan. menilai para Nabi as juga tuntutan. menilai kutukan Allah terhadap musuh Islam juga tuntutan.

bukankah musuh itu mengenal Baginda saw lebih dpd bapa mereka sendiri? maka amat perlu mengenal siapa dan apa sifat musuh luar dan dalam supaya dengannya kita akan kenal diri sendiri.

menilai diri sendiri bukan sahaja dengan mencermin diri sendiri tanpa mempedulikan persekitaran. mengenal org lain dan musuh juga sebahagian kaedah mengenal diri sendiri.

bukankah org lain itu perlu dijadikan cermin kepada diri sendiri.

kalau duduk sorang2 menilai diri sendiri sudah tentu akhirnya merasa aku sempurna kerana tiada dapat dibuat perbandingan.

biasanya atas pagar ni pihak belah sana la...hanya malu nk mengaku

cume nak mengingatkan delete 9 March 2011 at 15:05

name org melayu agama islam tapi komen mencarut2 issshhh kan dosa tu ... kite kan islam ada cara nya bukan nye mencarut sana sini wat dosa aja... cuma nak mengingati aje saudara2 se-islam semua

fuyooo islam memang agama bagus !!! kalau boleh nak memalukan orang dengan post gambar . tahniah !!! nabi anda pasti bangga !!!

Kepada PENCACAI-PENCACAI umNGOK.

Kalau kena kat batang hidung pemimpin hangpa, hangpa pertahan nak mampuih, buka aib orang la bla bla bla bla bla....

Tapi hangpa samakan Tuan Guru Nik Aziz sama dengan Ayah Pin apa cerita? Aibkan DSAI dengan kes liwat walaupun penuduh/pembuat cerita (Tun M) kata hanya rekaan hangpa percaya pulak?

Tuan punya Blog nie buat pendedahan macam wartawan jugak la, hangpa nka percaya atau tak terserah. Tapi konfirm PENCACAI umNGOK takkan percaya.

-wakleman

adoiii bila macam ni pandai pulak nak cakap aib ke ape kan...tapi kalo macam ni cmne??at least blog ni takde plak nak hina ISLAM..cuba korang tgk blog ni (www.hapraknews.blogspot.com)..jelas2 hina ISLAM..Kalau benci sekali pon kat PAS, ISLAM jangan buat main weh..Gini gayanya penyokong UMNO??no wonder lah kah...

mmg sah!!!!!maizurah

Tanpa Nama berkata...

fuyooo islam memang agama bagus !!! kalau boleh nak memalukan orang dengan post gambar . tahniah !!! nabi anda pasti bangga !!!
_______________________________________

JAKA jawab :

bila sebut 'nabi anda' dan tanpa hormat dgn menyebut s.a.w, maka rasanya penulis ni sorg kafir atau murtadin. org Islam tidak akan sebut 'nabi anda' terhadap Rasulnya sendiri.

samada anda org kafir atau murtadin, harap anda jgn beri komen kerana ini isu agama dan umat Islam. sila ke blog agama anda saja.

jgn nk perli2 dgn menyebut 'nabi anda'. kamu tidak ada hak mengenainya. sila pergi ke blog umno yg lebih byk fitnah tanpa bukti dan nasihatkan mereka yg mengaku Islam itu.

sudah lah guna Tanpa Nama, tanpa akal dan tanpa agama pulak tu....ada hati nak menyebut nabi.

penyokong2 umngok dok cakap gambar ni bukak aib ke cakap low class pemikiran dan sebagainya memang ngok la luu...

Lu tarak ingat ka ? Lu pon sebar fitnah dan keburukan pembangkang, lagi hebat kat mainstream media lagi tu TV3 TV2 TV1.. kalau malaysia ni ada sepuluh tv, semua sepuluh TV kau sapu nak sebar fitnah dan keburukan pasal pembangkang...

Benda yang kecik pon kau besar-besarkan, benda yang lurus kau pusing pusing semata-mata nak burukkan pembangkang..

Cakap orang low class pemikiran konon, haktuihhhh !

Tuan punya blog, teruskan perjuangan aku sokong kau

bile pembangkang reveal cket trus ckp bkk aib...
puiiiii!!! kt muke umNGOK....

Aku sokong JAKA. Sekali pun org islam, kalau ilmu ugama takat basik je,jgn nak pandai2 nak komen pasal islam. Tmbh pulak kalau org bkn islam,jgn ko nk kurang ajar kt sini.G ko bermbus!!

Kalau dia x minum, tp nmpk dia bangga bergmbr dgn arak n rokok marlbodo 2. Bukan ke ni ank angkat Mahadir? tp nak heran apa, bapak dia pun minum jgk!

rakyat malaysia muslim delete 10 March 2011 at 14:16

emmmmm..alahaii..mintak tolong sesangat2 kepada yang berkenaan perjelaskan perkara ni...tun ke,maizura ke...amacam kawan2 setuju x?buat la perjumpaan media ke,dalam internet ke,dalam telibision ke....kalu betul,buat cara macam orang salah..kalau salah,berikan hujah2 nya...

BN kalau kau sesat mari aku tunjukkan jalan pulang.

HAFSZACH :

Betul tu mamak dengan Auta Keling nya telah melakarkan sejarah hitam terhadap bangsa melayu sejak zaman kesultanaan melayu melaka lagi.. zaman dahulu mamak2 yg datang dari benua keling ni telah singgah ke Aceh Darus salam dan menetap di sana.. tetapi setelah mereka membuat onar serta mengadu domba kerajaan islam acheh maka kesemua keturunan mamak di sana telah dihalau oleh sultan Acheh pada ketika itu lalu mereka beramai2 telah berpindah ke melaka dan menetap di sana atas ikhsan Sultan dan Rakyat melaka ketika itu, mereka diterima di melaka ketika itu kerana mereka beragama islam.. tetapi kalau dah munafik itu munafik jugak.. sikap hipokrit serta mengadu domba dan auta keling mereka masih tidak bisa dibuang dari jiwa mereka sehinggalah sekarang ni... sape yg tak kenal dgn Tun Mutahir, datok mandaliar, si kitul, laksamana Khahoja Hassan, munsyi Abdullah, Tun Mahathir Mohamad @ Muniandy, Dato` Nur Mustafaa dan Dr Zambri MB Perak yg haram tu.. kalau nak sebut berjela2 panjangnya.. semuanya menghancurkan bangsa melayu...

keturunan mamak elok buka resoran jer.....
kaki putar belit

penyokong umno kat sini boleh blah.... nyemak jer....

kepda:kakigelak&zam&sesiapa
saya amat bersetuju dengan hukum hudud.Kerana hukum hudud adalah yang terbaik untk umat islam mahupowm umat sejagat sebenarnya kerana ada hikmat d sebalik itu.Contoh sebat 100 kali untk penzina kerana selepas d kaji,penyakit HIv boleh d cegah apabila di sebat 100 kali .Hukum ini juga bertidak sebagai penghalang merebaknya penyakit Hiv. Oleh kerana kite adlah sebuah negara yg berbilang kaum, kebijaksaan dlam menjalankan hukum hudud haruslah di miliki.contoh : penyebaran Hiv tidak kira penzina islam mahupom bukan islam. Bagi negara islam, sudah semstinya kita tidak mahu penyebaran Hiv dari mana2 pihak pom kerana ini negara islam dan kita berhak menjaganya. Sistem yg baik( iaitu hukum hudud) tnpa perlaksaan yg baik,sistem yg baik itu sendiri akan gagal,umpama agama islam itu adalah yg paling baik skali merangkumi dunia&akhirat
tp sayag nya di mana umat islam skrg? kita hanya mampu menjerit bila umat islam diperlakukan dengn teruk skali.ini kerana umat islam skrg gagal melaksanakan islam dengan berjaya .sampai bile kite mahu kan salahkan org kafir (terutama skali yahudi) apbila umat islam (yg hanya tahu bercakp tp malas bekerja) itu sendiri tidak mahu maju ke depan dan tidak mahu berusaha. Orang islam haruslah jadi kuat dulu barulah orang yang jahil boleh dengar

jgn la sbb mamak seorg ni korang nak kutuk mamak2 yg lain, tak semua jahat beb..

yg pasal Maizura ni aku tak pasti lagi sohih beritanya, tp pasal Mirzan jadi tokey arak tu aku yakin betul, tak takut api neraka ke diaorg ni!!

akhir zaman

Masuk poltik, semua akan terdedah kpada mcm2 perkara negatif. Aku refer kat dua2 side. Jgn dok pejam mata kata side korang baik n side org lain buruk. Smua ade masalah dan xbetul. So, jauhi la politik... Pas Umno smaa2 jahanam! Zina arak judi seks duit semuanye darah daging ahli politik. Tipu la xder ahli politik yg ambil rasuah or buat bnda jahat sbb xder manusia yg sempurna selain nabi kita..

Hak tuih.....ape la yg Umno dok bangga ngn mahathir celaka ,liberal....
nk kata melayu... mamak..
nk kate islamnye ok.... hmm.. nilai sendiri la..
ape la Umngok dok julang juboq mahathir kalau akhlak xde ..

itu pon jkkk umno tak nmpk lg?? bodo2..san miguel dpn mata da pon bodo lg..umno p*kim*k..mmpos ko esk!!

http://www.abs-cbnnews.com/business/04/26/10/mahathir-quits-san-miguel-board-0

umno p*kim*k!!

http://www.themalaysianinsider.com/business/article/Mirzan-Mahathir-appointed-director-on-San-Miguel-Corp-board/

bantai, hentam, kutuk sampai tak mahu.... tercapaikah ape yg korang mahu??? hahahahahaha.... hentam lagi.. jgn berhenti.... yg berilmu tolong sampaikan.. supaya kaum sendiri tak tersesat... kite sesame seislam sentiasa tolong ingat-meningati... itu yg lebih baik... maaf jika ade yg terasa... salam.....

Wahh..wahhh..hebat pedebatan di atas,pepun dosa da berantai aku tengok..Walaupun sumber rujukan kite al quran sudah ader tp ape pon hanya tuhan sahaja yg menentukan ke mana arah kite di akhirat kelak..wallahua'lam

kalu bersanggkutan ngan umno sume yg haram dan jadi halal......

bini mahathir x pakai tudung...tapi sembang pasal islam terror...ape crita??jd x salah la kalo anak dia pon jadik gini...sebelum didik isteri, kene didik diri..sebelum didik anak, kene didik isteri..sebelum didik rakyat kene didik family...so...?

Sebagai seorg Islam, jgnkan nak bawak balik rumah tin minuman alcohol, nak pegang pun dah x sanggup!

gambar cctv kater anwar buat seks tu di tunjukkan dalam surat khabar tanpa bukti sahih dan kabur itu boleh plak derang siarkan siap kater anwar lg tu..itu derang cakap bukan fitnah kot tanpa bukti telah menuduh itu anwar.. lepas tu baru la buat check itu ini nak kate anwar jugak.. pastu vid cctv tu x mengaibkn oranng plak.. lg dasyat kn pemikiran org umno ni.. tapi sebenarnya x pelik manusia mmg camtu bila die cakap itu betul biar salah tetap betul selagi x kene kat diri sendiri... apepun kitermesti ade pemimpin untuk tunjuk kiter kejalan diredhai ALLAH.. kalu hancur kiter.. skang pun da hancur main cakap ikut sedap mulut maca, xde akal ikut hati membenarkn ape yg salah je byk.. menyangjung pemimpin yg zalim menghina para ulama.. pastinya kiter da begitu dekat deangan kiamat.. harap aku cepat mati sebelum kiamat besar keluar.. takut wei fitnah merata2 skang.. maksiat macam santapan pg je.. aku takut nk idup camni da la kurang ilmu agama senang je nk tersesat camni... aku doakn kiter semua bebas dari kemaksiatan ngan segala fitnah yang ade skang,, dajal bapak segala fitnah akan keluar aku xnak sapa masa tu baru terkial mencari kebenaran.. jangan lupe sape yg tolak islam terus kite lawan bukan sanjung.. betulkn care die walupun ko suke sgt umno ko patut suruh pemimpin bawak islam bukan bawak bangsa melayu lebih2 sgt baru betul ko jd penyokong die die wak salah tegur jgn duk diam je wak xtau.. cume tau kater kat penyokong lain untuk membenarkn pemimpin sendiri... saidina umar pernah ditegur rakyatnya.. die terima itulah pemimpin islam.. jgn la korang takut nk tegur pemimpin korang kalu wak salah ataupun korang takut kene libas balik dek pemimpin korang bila korang tegur.. itu je... fikir la sendiri nk kepada islam atau nak kepada bangsa( jangan jadi arab dulu semangat assobiah kuat sgt) jadikan islam penguatkan bangsa dan kau... kalu korang nak defend jgk pemimpin umno wak salah ikut suka ati korang la.. yang dapat dosa pahala korang bukan aku.. aku cume sekadar menegur sesama islam... jgn kerana pemimpin yang jahil agama ngan zalim korang yang warak buat ibadat kepada ALLAH turut serta masuk neraka bersama pemimpin korang da la..

dari hirman

Superb post however , I was wanting to know if
you could write a litte more on this topic?
I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Bless you!
Check out my page www.yourtobaccosstore.com

Thanks , I've just been looking for info approximately this subject for a while and yours is the best I've discovered so far.
However, what concerning the bottom line? Are you certain about the supply?
Feel free to surf my web site : borkum riff pipe tobacco

Great beat ! I would like to apprentice while you amend your web site, how
can i subscribe for a blog website? The account aided me a acceptable deal.
I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept
Feel free to surf my webpage : erinmore mixture

Bg sya bukan fitnah pun sebb sy fren dgn dia.tp skrg da x stdy skali.beringat2..nafsu x kenal org.semua akn melekat tempiasnya..

What's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have discovered It absolutely helpful and it has helped me out loads. I'm hoping to contribute & aid different users
like its aided me. Great job.

Feel free to visit my homepage brook of ra

Very good info. Lucky me I ran across your blog by chance
(stumbleupon). I've saved as a favorite for later!

Here is my web site :: sizzling hot online kostenlos spielen


EmoticonEmoticon