Monday

Fitnah khalwat, Berita Harian buat hal lagi!


Belum selesai dengan isu karikatur mempersendakan bencana Tsunami di Jepun yang memalukan Malaysia berikutan lawak bodoh itu mendapat liputan antarabangsa [Berita Harian CNN], Berita Harian sekali lagi membuat fitnah sekaligus menjejaskan kredibilitinya sebagai media arus perdana apabila sengaja memfitnah ADUN (PAS) Bukit Payong kononnya memiliki pegawai yang ditangkap khalwat [Berita Harian].

Sebelum ini Akhbar Sinar Harian ada menyiarkan berita tentang pegawai ADUN di dalam kawasan Parlimen Marang Terengganu yang ditangkap khalwat, namun tidak dinyatakan secara khusus ADUN mana yang terlibat berikutan terdapat 4 DUN di bawah Parlimen Marang iaitu Alur Limbat (BN), Bukit Payong (PAS), Ru Rendang (PAS) dan Pengkalan Berangan (BN) [Sinar Harian].

Berita Harian menggunakan peluang ini untuk memfitnah ADUN PAS. Berikutan dengan fitnah ini, ADUN (PAS) Bukit Payong membuat laporan Polis terhadap Berita Harian, kerana menyiarkan berita fitnah yang disifatkan untuk memalukannya [Harakah].




ReJaM© "Berita Harian tak serik-serik, memperbodohkan rakyat..."

19 comments

TUkar NAMA LA WEII..BODOH HARIAN..!!!!

Ini siapa pulak? Blog ko sendiri pulak tu. Aku dah confuse.

http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pegawai-adun-ditangkap-khalwat-bersama.html

UMNO BABI!!!!!!!!!!!!

Berita Harian yg Fitnah kenapa UMNO yg kena?
Bodoh ! Bebal !

da naek malas da nk denga cerita pasal orang yang tak tahu nak jadikan agama sebagai pegangan hidup nie.. ni la buktinya, kalau ada agama, takdenye die nak wat fitnah mcmni.. saya pun bukan manusia yang maksum, tapi sekurang-kurangnya elakkan lah membuat dosa sesama manusia ni, sebab dosa sesama manusia ni hanya akan terhapus dengan izin manusia sahaja, dosa kepada Allah juga besar, namun ada pintu taubat. tapi kalau dosa sesama manusia?? fikir-fikirkan lah..

Kali ni ust. ripin (mohd nor hamzah) plak jd mangsa.. Berita hairan & utusan meloya x kan sunyi mengambil kesempatan dr apa2 peristiwa. Fitnah dah jd budaya. Janji org2 kampung ulu2 cerok kampung sana dpt terima msg mereka, Benar atau tidak, belakang cerita. Bagi golongan2 BN/UMNO pula, ia merupakan satu tazkirah bg menguatkan keimanan BN/UMNO mrk.

dah berita harian tu umno..!!bodoh bebal sokong bn

From Batu Burok to Manir.... delete 15 March 2011 at 03:05

....agak2 Polis berani tak nak siasat Berita Harian ni, hmmmm kita nengok jer la...

allo sokong BN, BH tu milik siapa? bangang x abis ..kalo bodo diamlah

sokong BN, ko nih mmg elok duk kat ketiak BN sbb ko BODOH PIANG, weh bodoh, ko mmg bodoh, jgn jadi bodoh .

sokong BN ni kalau kat INdia sana kasta pariah jer ni...tukang angkat najis bik mama

Mamat/Minah nie kena masuk tadika. Bodoh piang. Kalu yer pun nak kulum jgn jadi lembu.....

sokong BN hang nie memang keturunan anak haram dari luaq nikah dasar mak papak kaki maksiat turun sampai ke anak jadi bodoh.

dasar keturunan bodah atau erti kata keturunan sawan babi sokong BN nie.

bodo betul yg sokong BN tuuu!!!dah sah2 leee berita hairan tu milik UMNGOK!!!berite milik kerajaan!..n kerajan sape lak yg perintah kalo bkn UMNGOK!BONGOK!

Sokong BN mmg bodoh..mmg hrmJ..BH ngan Sokong BN sama ja!!bodoh piang..

berita heran lidah umno, umno kawan APCO,APCO alat zionist, zionist agen dajjal, dajjal pengikut iblis, iblis musuh Allah.

SOKONG BN BCAKAP GUNA PALE BANAR

lepas nie xpayah beli berita harian dan utusan....beli je news strait time paper...xde fitnah2 nie...lg pon boleh belajar bahasa inggeris..2 dlam 1 kan....ke guane?


EmoticonEmoticon