Monday

Gambar blogger UMNO bersantai dengan air kencing syaitan!


Seperti yang dijanjikan sejak awal pagi tadi [Blogger UMNO], tibalah masa yang ditunggu-tunggu untuk ReJaM© mendedahkan gambar blogger UMNO yang mengaku memperjuangkan Islam, memperjuangkan kebenaran, namun rupa-rupanya kaki togok arak.

Kepada blogger yang dimaksudkan, ReJaM© nak tanya dengan ikhlas, di mana kamu berada pada saat artikel di bawah ini dituliskan? Di mana kamu menunaikan solat maghrib dan isyak? Di masjid? Surau? Atau di kedai arak? Semasa kamu menulis kalimah Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar seperti di bawah ini, kamu masih sedar atau sudah mabuk kerana banyak sangat minum air kencing setan?


Lain kali kalau dah tau mabuk pekena air kencing Setan, jangan sibuk nak tulis nama Allah, jangan sebok nak berlagak jadi pejuang Islam. Minumlah banyak-banyak mabuklah sampai mampos, jerit kuat-kuat Beer End! Beer End! Take Beer! Tak Beer!. Kalau kamu tak mabuk masa tulis Allahuakbar, takkan tak sedar orang ambil gambar betul tak?

Di bawah ini gambar yang dimaksudkan, kita dedahkan pelan-pelan, jangan gopoh-gopoh. Biar semua buka mata, inilah pejuang islam yang diupah oleh UMNO BN untuk memaki hamun Ulama, melemparkan fitnah jahat setiap hari di alam cyber. Inilah gaya pejuang Islam gerombolan songkok tinggi.



Nantikan pendedahan jig-saw puzzle yang seterusnya. Baca juga dari blog salah seorang pemegang Puzzle seterusnya [edyesdotcom]

ReJaM© "Pejuang Islam ke pejuang botol arak?"

74 comments

aduh men jigsaw plak, x sbar ni haha

heeee....mana incik2 blogger amenok??

aduhai rejam..cpt la tk sabo ni....

TAKE BEER!!! TAKE BEER!!! HAHAHAHA. bangang tol pepuak songkok tinggi neh

suspen betolla...ade ke x gambonye ni...

adoiii!!!!!!!!! penat nk nunggu ni ha~, x pe2, aku paham, ni musti nk dpt hit kan......hohoho

kamen rider black~ delete 28 March 2011 at 20:46

@Rejam...jgn lah cenggini...aku ske suspense2 nieh...letak je terus gambor nie...plsss.. >_<

tukang pijak pewot... delete 28 March 2011 at 20:47

haishh.. menggelitik kaki aku niih..

wei rejam apa barang puzzle letak trus gambar lar

admin..nok tengok gok muke blogger tu..tunjuk ar..dok sabor doh ni..!

ZZoooMMmmmmm OUT..!! tak sabar,,,!!

Kita tengok tangan dia dulu... nanti baru kita bukak muka dia...
Salah seorang Blogger UMNO paling popular...

xsabar dah nk tau cm mn rupa pencacai UMNGOK yg mlaung2kn ulama dgn brbgai2 hinaan,cacian dan makian...suci kew mahkluk yg berkata2 di blog kaum kerabat songkok tinggi ni...haissshhh...jgn brkata2 klu fitnah dan dusta tambahan pd alim ulama, sdgkn sapa la diri kita di mata yg Maha Esa..taubat...jgn xtaubat...

songkok tinggi dengan gelas tinggi, pegh!!

rejam aku xreti nk sabar ney,,,
jgn main2 takkot jd fitnah,,,,,

Jangan lambat2, nanti menimbulkan spekulasi dan fitnah. Baik siarkan terus supaya tiada fitnah besar timbul..

cantik tgn...hahahaah!

XSABAR MAU TENGOK WAJAH BLOGGER,,,BIAR 1 MALAYSIA TAU...

kalau bleh bagi link skali.. bleh p tembak saner laks.. @__@

wah xsabar beb...
xpe aku tunggu sambil minum milo ...
waduh2 rejam jangan kasi aku tertunggu2 wehhh...

KALAU BERANI, SEBUTLA NAMA DIA, TAK PAYAH KIAS KIAS

KALAU BETUL KITA SOKONG, KALAU SALAH, TUNGGULA KENA SAMAN BANYAK DUIT KA LU BRO

rejam,terus upload je gambar 100%. jgn aa puzzle2 cmni. xbest aa..aku takut kau pulak kne konspirasi/mainkotor puak2 umno ni sebelum sempat upload semua. diorang bnde jahat mmg sntiase ade dlm kpale..duit pun ade. semua jalan

Setakat kalau bagi macam ni baik x payah..
Awal2 lagi nak gtau yang saya bukan dari umno or bn..
Tapi kalau duk buat cmni x kasi full info baik x payah..
Memalukan PR saja..

haram jaddah betullah

Ini bukan Novandrindon pemilik blog M anusia. I ndon. M ari ka?

mne mke nye...kitorg nk taw.bg pedoman skit sspe yg angkuh itu

Setakat kalau bagi macam ni baik x payah..
Awal2 lagi nak gtau yang saya bukan dari umno or bn..
Tapi kalau duk buat cmni x kasi full info baik x payah..
Memalukan PR saja..
28 Mac 2011 9:37 PM
-
Macam nih la perasaan kebanyakan rakyat kat malaysia nih bersabit kes video lucah anwar.. baru ada akal menunggu.. akakaka
Reformis98

rejam klu kita tau korang kt mana memang kita g...aduh sakit dada.........

-akak tetap menanti-

ntah2 papa gomol yg xskolah tu hahaha

saya suke minum milo delete 28 March 2011 at 22:05

astagfirullah...

Bagus betul Rejam ni kasi pihak sana plak tertunggu2 mcm kita dok tunggu video dikata DSAI tu....hahaha..nice job Rejam. Jgn lupa plak sambung jigsaw ni kasi lengkap.........

peace

upload je bro...kang lu kena ISA tak sempat plak...!hu huu...

ini mesti papa babi(gomo)cakap sial ayat macam gampang.perangai macam haramjadah..sahih dia..tolang dedahkan pukimak papa babi...anak haram....

Aduh lambatnye nak tunggu!!!! Tak sabar nak tengok muka dia!!!! Hipokrit macam ni memang layak minum arak.....jangan minumair lain, Biar hati dan buah pinggang dia Lunyai!!! hahahaha

- Anti Taik -

wow...woww...tak sabar menuggu siapa ?peneguk air kencing setan ini,cepat dedahkan..

gambar aku tak jumpa tapi aku jumpa manatang nie.. hahahahah

http://www.papagomo.com/2009/03/anwar-iblis-di-halau-oleh-pejuang-rumah.html

supriseeeee!!!.. suka tak ? suka tak ?

apalobang mau sorok2 bukakje biaterjojol mata 1 malaysia...

perhatikan betul2... dia tulis ALLAHUAKHBAR, A-L-L-A-H-U-A-K-H-B-A-R...
bukan sepatutnya ALLAHUAKBAR ke?
akhbar tu bukan maknanya surat khabar ke?

matskodeng

meningkut firasat aku lah rasa2 aku kenal mamat nii tak silap aku lah mamat nii yg duduk kat wangsa maju..alaaa yg jual kat uptown tuu..sapa erk?badan ala2 babi..pernah gak aku terserempak dia togok arak kat setapak..husss

salam 1 dunia..x gune dedahkan..x elok..Allah x ske kite dedah aib orang..aib sendiri pon xleh dedah..ini kan aib orang..setiap perbuatan bergantung pada niat..pikiq la sendri..apa niat anda..klu nak menjatuhkan maruah orang..baik xpyh..saya bukan siapa2..hamba Allah ja..just peringatan utk kita bersama..renung2kan..dan selamat beramal..wassalam..

Btui2....pandai hang no !!! Mana patut main dedah2... pi tangkap trus la bro.........

bagi saya tak payah dedah-dedah... nanti terlondeh,
aku pasti gambar ni mesti ori punya. Cuba tengok tangan sapakah itu..hahaha

aku harap2 lah manusia yg dimaksudkan itu insaf...bencana allah just beside us jer...myanmar dan thailand pun dah terkena..tinggal sikit jer lagi..sedangkan myanmar n vietnam bebas dr lingkaran api pasifik...jgn menggunakan kalimah2 kebesaran allah untuk tujuan peribadi..kalau dia ikhalas berjuang kerana allah,alhamdulillah....dia samakan manusia dengan syaitan..xpatut mcmtu..aku harap kita sama2 muslim doakan supaya satu hari nanti mata hati dia terbuka untuk melihat kebenaran...insyaallah..kita sama2 doakan suapaya dia terima hidayat n petunjuk...

lalalaala....laalallaala....

Link ini mgkin akan membawa kepada siapa punya angkara fitnat sedemikian.

http://www.papagomo.com/2009/03/anwar-iblis-di-halau-oleh-pejuang-rumah.html

"DAJAL ANWAR AL-JUBURI AKAN MUSNAH,
MUSNAH DENGAN SIKAP PELIWAT NYA ITU SENDIRI...
ANWAR AKAN MUSNAH...
ANWAR AKAN MUSNAH....


ALLAHUAKHBAR.....
ALLAHUAKHBAR.....
ALLAHUAKHBAR....."

gua dah bleg agak saper...

ni spesis tgn berbulu ala2 gorila

mampos la kome

rejam, gua respect lu sbb lu gentle ngan blog lu ni.lu sgt lantang...plz dont...kite sdg perthnkan DSAI dari fitnah..wlupn ape yg blogger dorg ni buat betul, kite jgn mgaibkan mereka.plz.im begging u..igt ALLAH...dont be like them..

KAHKAHKAH KORANG NI MEMANG SPOIL BETUL LA...AKU BARU JE NAK TERUJA TUNGGU SAPA MAKHLUK TU KAT BLOG MELO SUAM NI...KORANG DEDAH IDENTITI PEPEK GOMO TU BUAT HAPE KEHKEHKEH

PEPEK GEMOK? KAHKAHKAH

salam semue. Ana tak paham la semue ni. Cube semue tarik nafas panjang2 istifar.. Ini ke cr rasul aja kite? Cermin diri kite ni and tanye balik pd diri kite ini ke cr islam yg kite bwk yg selame ini rasul kite pejuangkn? Cinte lah rasul sedalamnye. N jiwai ape yg dwarisikn pd kite. Subhanallah... Ya Allah buke kn lah dn terngilah hti umat islam d bumi melayu ni. Jgn lah berlaku seperti di bumi arab yg lupe akan anugerah mu d muke bumi nye...) ;

dah tau dah, papa gomo...apa lagi, kasi dedah lah itu gambar....

REJAM....KO NME TOPENG PERAK UNMASKED KT FB KE????SALAM BRO....AK UTEH EVENDER DR FB.....BIOR AK TEKA....PAPA GOMO KE AAKJ???.....BGKLUE SKIT KT AK....KIHKIHKIH~

AK FOLLOW KO BRO REJAM.....AK RSE2 PAPA GOMO 2....AAKJ 2 DIE NK MINUM PN BIOR LAA.....DIE MMG DH SESAT.....ARI 2 AK DGN NAJEEB TONE RAZAK DH DEDAHKAN AAKJ PKAI ACC ELI WONGGEI KT PARLIMEN FB....MAU PANAS KT KMI ARI......CELAKO CELAKO CELAKO UTEH EVENDER DGN NTR DH DEDAHKAN AK.....KIHKIHKIKHIKIIIIIII~

TAK NAMPAK GAMBAR MUKA ORG PUN, TANGAN AJE NAMPAK. TAK BOLEH DIJADIKAN BUKTI LAGI NI.

papagomo dah jadi papagemok weyhh~!!! kahkahkahkahkahkahkah!!! perut buncit togak stout tambah gaji duit haram BTN kahkahkahkahkahkahkah!!!

x sabar dah ni brooooo!!!eeee...saspens giler!!!haha...terbaik ah!

bukan ker gambau tu blogger Fuckatan

kantoi lg budak2 fuckatan buat ceta sensasi ni

sama rata sama rasa depan belakang sama saje

Allahuakhbar <----- الله اخبر

Allahuakbar <------ الله اكبر

ade beza x?? sengal btul la....


EmoticonEmoticon