Tuesday

Gambar Rosmah Mansor di lokasi pembunuhan Altantuya?


Maklumat yang diperolehi daripada salah sebuah blogger pro Barisan Nasional, gambar Rosmah Mansor di lokasi pembunuhan Altantuya Saribuu akan didedahkan oleh Raja Petra. Sejauh mana dakwaan itu tidak dapat dipastikan, apa pun kita tunggu dan lihat.

Mungkinkah gambar milik Raja Petra akan meletup lebih kuat daripada letupan bom C4 yang digunakan untuk membunuh Altantuya?


Altantuya selama ini sentiasa menjadi mimpi ngeri Perdana Menteri Malaysia, Najib Tun Razak. Sejauh mana keterlibatan Najib dan Rosmah dengan pembunuhan Altantuya tidak dapat dipastikan secara khusus. Namun terdapat banyak bukti-bukti yang perlu disiasat kerana rakyat dahagakan kebenaran.

Maka, Najib tidak boleh tidak akan berhempas pulas, akan bermati-matian untuk memenangi PRU 13. Jika Malaysia jatuh ke tangan Pakatan Rakyat, nescaya Najib seperti kata Lee Kuan Yew di Wikileaks, akan diseret ke muka pengadilan untuk disiasat. Salah atau tidak tidak diketahui lagi, namun SIASAT TETAP SIASAT!

Sekarang ni, bagi sejuta bukti pun tak guna, ketar lutut Polis nak siasat Najib dan Rosmah sebab dia masih lagi Perdana Menteri. Bak kata Khir Toyo, "Bila pokok sudah rebah, kura-kura pun boleh panjat". Itulah yang terjadi kepada Khir Toyo, dulu bukan main kebal, sekali hilang jawatan, kantoi semua kau punya rasuah.


ReJaM© "Sama-sama kita nantikan pukul 3 petang nanti..."


Update 15:39: Setelah pukul 3 saya tunggu di website Raja Petra, tiada gambar yang dipaparkan, namun apabila saya pergi ke blog pro Barisan Nasional yang menyebarkan berita ini, blogger tersebut memaparkan gambar palsu menganjing cerita yang disebarkannya sendiri. Berikut gambar yang dimaksudkan.


41 comments

mana gambo aku nk tgk..huarghhhhhhhh

tak sabarnya..

semoga kebenaran tersingkap. Semoga pemimpin yang kufur hilang dari bumi Malaysia. Saya rasakan negara akan lebih aman dan kaya raya sekiranya mempunyai kepimpinan tanpa rasuah. amin.

aku pon xsaboooo...tp krg kalo kua die kata gmbr superimposed lak..abes cmno?

Aritu tian chua dah buat gambar superimposed dah..
Pastu semua orang percaya bulat-bulat. Dijaja nya ke serata pelusuk negara gambar tu masa ceramah.. Abis semua yang dok kat bawah tu takbir...
Pastu dah lama lepas tu baru dia ngaku kata dia reka je gambar tu.. Tapi sampai skang ada orang dok kata gambar tu gamba betul...



Tapi takpe tu cerita lama, kita tunggu plak gamba terbaru ni betul ke tak..


-pasepisepus-

Anything I hope there is no more Malay will rule this country next time..Even it's the goverment or the protester.....

DD, how come the malay will not rule the country later in next time? the federal constitution itself shows everything, the malay supremacy such things, dont simply make silly statement.

You think for yourself deeper why I say like that..Look the situation of both of you Malay now..I think for the next 5 or 10 years you all will have civil war in your own loved country..You will destroy everything..Your races always hate each others even it's your own races..Not like us..Even we are in different in organization, but we still support each others...SO just step down before you all mess up. And please use your own eyes ,ears to see your own situation now...

Anything i hope that whoever runs & rules this country in the future must be those who fear Allah the most regardless of his races..

That's why politics based on race is useless...Beliefs will triumph any race...

hehehehe...aku cabar la keberanian orang bernama raja petra ni....dulu begitu berapi reformasi....skg ni bukan main puji mamak kutty dengan bukunya yg penuh darah dan najis tu....sapu la buntut mamak kutty sekor yg ngaku ultra melayu....selama 20 tahun jadi pm 1 % je ekonomi melayu/islam naik...dan yg paling ketara anak nye jadi org terkaya dengan melingkupkan org kaya melayu lain...utk reformis org spt raje petra ni la wajib di kelar sebelum kelar ular tepi jalan....

DD kalau bukan melayu islam siapa? akakaka,, berangan la lu :)) yg berubah pucuk pimpinan jer, yg mentadbir tetap org melayu islam
- Sham, bukan pembangkang di shah alam. -

x sabarrrr......harap gambar tu betol dan nyata....bagi celik siket mata rakyat Malaysia mengenai kelakuan Rosmah Mansor yang sebenarnya....

Ish betul ke Rosmah macam tu? Dah macam Laila Trabelsi dah...
Siapa dia tak suka boleh bayar orang suruh bunuh...

inilah orang bodoh, gambar belum tengok dah nak buat macam-macam andaian, buang masa memikir, ingat klu org nak buat jahat nak ke dia ambik gambar kat tempat kejadian. klu ada pun gambar rekaan. itu besar fitnahnya. nak spin pun tak guna otak. carilah bukti lain. ini gambar je. raja petra sekarang dah takde tempat bergantung itu yg meracau cari tuan sponsor.

pas da tgk nk tau gak ape alasan rosmah ade kat situ..

"itu bkn sy..rambut je same tp muka x.sy lg cun kot.."

DD... u better shut up! ko keja kuat2, ko sokong 1Malaysia, ko sokong 4D, ko minum2 banyak2, parti2, ko bayar cukai banyak2, pakai kete besar2, tentu bagus kan?.... semua tu untuk negara 1Malaysia jugak. Najibul kata negara 1Malaysia ni melayu muslim punya, ko nak kata per? Perlembagaan Persekutuan dah cakap cam tu! jgn lawan kalau dok dalam 1Malaysia, nanti kena ISA... tukar pemimpin, yg jaga tetap Melayu -Muslim... so DD, pi masuk sekolah balik... KHATAM DULU!

magaua_putra@2000

Hi pasepisepus,
knp x jawab entry2 yg sebelum nih??kah3..sengal la ko nih..
yg tian chua tu kira ok la jgk,last2 dia mengaku jgk dia buat superimposed..dia baling batu sorok tangan sekejap ja,pastu dia tunjuk tangan dia..yg org tu,dh la baling batu,siap baling bom lg..apa cer bai?
-aku x berbaris,aku x berpakat-

i agree with u shinkal. Sarawak still in cool political arena. our party is base on bumiputera not for the races. if we look for the UMNO currently, what they do for Malay at Semenanjung??? UMNO is focus on their business and chronisme still concouer in their vision.... To Malay at Semenanjung, plz live in unity, dont kill and back step each other. Try to open your mind and look with the others races like Chinese.

napelah korang nih..kejap kate ade bukti berpeti peti, berbakul bakul tapi tak jugak kuar kuar..yg kuar hanyelah statement..buat rakyat kofius..seolah diperminkan oleh ahlul politik..silap hrbulan kta rakyat pakat jgn langsong mengundi sape sape..baru padan muke negare tkde kerajaan..

DD, I would agree with you.

Just look at the current economic situation in which everybody could answer correctly on who control the economy unless they are blind.

Malay is just like Arab, nothing else except fighting each other. Back stabbing is very common in almost anything, politic, workplace etc...

What is keris, silat & other weapon when you have eco-no-money? Malay just wants to be spoon-fed without having any intention to stand alone. As a result, when their own leaders are taking back subsidy, they cry in the name of Malay supremacy and yet at the end of the day, they still support the said leader upon receiving seratus dua.

On the other hand, I doubt the photo of Rosmah is genuine as they are not stupid enough like other um-NO-ngok members to take photo while doing a crime.

DD berkata...

You think for yourself deeper why I say like that..Look the situation of both of you Malay now..I think for the next 5 or 10 years you all will have civil war in your own loved country..You will destroy everything..Your races always hate each others even it's your own races..Not like us..Even we are in different in organization, but we still support each others...SO just step down before you all mess up. And please use your own eyes ,ears to see your own situation now...
15 Mac 2011 8:57 AM

JAKA jawab :

Terima kasih DD kerana ingatan dan hasrat tinggi utk menggantikan melayu memerintah negara ini.

Mungkin DD ni seorg cina dan mca atau gerakan.

Krisis melayu yg anda lihat sekarang ini ialah proses membedah kanser yg menyerang dan melemahkan org melayu dan islam. Ia bukan krisis perang saudara. Kanser ini perlu dibuang dan ia berada dan didalangi oleh umno.

Umno bagi kami ialah kelompok melayu islam yg berpenyakit. Jangan ingat penyakit umno akan memusnahkan melayu saja. Ia boleh jg memusnahkan bangsa lain di Malaysia.

Melayu PR tahu kaedah berteraskan agama dlm krisis dgn umno. Kita tidak akan bertindak membuat sesuatu sehingga jadi lebih mudharat lebih daripada kebaikan. Contohnya cadangan perlaksanaan hudud di kelantan. Oleh kerana mahathir menentang dgn ancaman, maka demi mengelak mudharat lebih besar, PAS berundur.

Org melayu masih belum berada ditahap yg melampau dgn bangsa sendiri tetapi memang ada perancangan musuh mendidik segelintir umat melayu menjadi pelampau utk memberi keuntungan kepada bangsa lain. Ini lah yg kita hendak tangani.

Untuk menurunkan org melayu dari pemerintahan rasanya sukar. Org melayu masih menguasai tentera dan polis. Org melayu ada institusi Raja yg dihormati dan menjadi lambang yg dipertahankan.

Walaupun PR menghadapi ancaman dgn permainan kotor umno dan alat mereka seperti segelintir org PAKEDA dan PERKASA tetapi kalau kamu hendak menurunkan melayu dari pemerintahan, bangsa lain terpaksa berhadapan dgn mereka ini pula.

Seteruk2 kezaliman Serbia terhadap Bosnia pun, Bosnia masih negara merdeka yg dikuasai pemimpin Islam hingga hari ini. Chechnya masih sukar dikuasai Russia dgn penentangan mujahideen. Afghanistan dan Iraq masih berhempas pulas kafir Amerika utk menguasainya. Osama masih hilang tanpa jejak.

Kepada DD,

Lupakan lah hasrat menurunkan org melayu dari pemerintahan Malaysia. Samada kamu mahu berhadapan dengan PR yg baik, adil dan toleransi atau kamu hendak menerima keganasan puak umno. Kalau kamu bermain atas nama bangsa kamu(cina atau India) kamu terpaksa berhadapan dgn puak perkauman melayu yg menyokong umno.

Apa yg lebih baik ialah kamu bersama2 PR utk membersihkan kezaliman dan ketidakadilan umno dan bn dan ikhaskan diri kamu dengan org2 melayu yg baik. Di bawah pemerintahan org melayu islam yg baik dan berlandaskan agama, kamu tidak akan di zalimi. Duduk dan hiduplah dgn aman damai di bawah payung Islam.

Tapi kalau kamu berniat jahat cuba merampas kuasa demi sesuatu niat buruk terhadap org melayu dan Islam, kamu akan menyesal.

Hamba bukan menulis berunsur perkauman. Kalau perkauman umno yg melayu dan Islam yg sebangsa dan segama dgn kami pun kami tolak, maka apatah lagi perkauman melampau bangsa lain yg tidak Islam.

Orang yg berniat dan berbuat baik tidak akan rugi samada kamu islam atau bukan islam, melayu atau bangsa lain.

Kepada DD,

Kalau kamu belum Islam, pelajari islam dan mohon petunjuk, jgn lihat kepada penganutnya, lihat kepada ajarannya.

huhuhuhuhu mampos la ko rosmah!!!!

This comment has been removed by the author.

suek jaka bg komen..;)..jaka bg komen lagi 1 page psl rosmah komen nape jepun kene tsunami lak..

da nk dkt kul 3 ne.xsabo nee..milosuam cpt dedahkan!

7 minit lagi pkul 3.....

dah pkul 3 nie........

Maaf saya sedang menunggu di website Malaysia-today, tapi mcm tak ada apa-apa yg berlaku... maklumat ini tak dapat dipastikan kebenarannya kerana diperolehi daripada blogger UMNO.....

apa pun tarak dah kul 3 nie

mane gambar?dah kol 3 dah..

nmpknye kite da kene tipu..tp bkn milosuam yg tipu..

ceh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lol!!!!!!!!!!!

Blogger UMNO tu saja nak blackmail Najib kot, dlm masa yg sama nak fitnah Raja Petra, kalau betul ada gambar tu kenapa tak dedahkan awal-awal? dah jatuh hukum dah pun, Blogger UMNO ni nak bg warning kat Najib dan Rosmah... tak dapat gaji lah tu kot...

ermm mgkn betui gak kata pemerhati tuu..

ini kerja org umno yg anti rosmah, kemudian fitnah raja petra...

kah4... itu maknanya rpk sanjungan korang 2 penipu.. kalaw dia ada bukti 2.. x la dia lari ke uk.. dgn gambar rosmah kt majlis anak yatim 2 lagi tersebar.. da sah2 la rpk menipu.. lawak la milo neh.. hahah

Aku rasa Milo tak lawak. GAP yg lawak.

Akhir zaman, cerita dan fitnah berleluasa sehingga hancurnya dunia ini......wallahualam

Kepada dd, sebelum berkata2 sila fikir dulu asal usul diri kamu,nak tanya siapa yg u rasa boleh memerintah negara ni,chinese(chua soi lek),indian (Samy vellu)n lain2 sewaktu dengannya...? Kita nak beri pada orang yg kukuh agama islamnya dan adil dalam pemerintahannya,ini yg kita mahukan. Walau pun dia berbangsa Cina mahupun India kalau dia seorang Islam dan berpegang teguh kepada keadilan Islam kita sokong... Yo bro...sendiri mau ingat ha...dibumi mana kita berpijak...jangan sebarang cakap,melayu banyak melayu, jangan samakan kami melayu islam dengan yg lain.....

ibarat kata ar tompel dlm citer laksamana do re mi " la pompo wa ta kungsi"...kalo ada gambor mmg lama dah parlimen tu kena serbu oleh rakyat jelata


EmoticonEmoticon