Monday

Wajah gadis yang menyamakan Nik Aziz dengan Ayah Pin


Sebelum ini telah dipaparkan laporan berita di Utusan Malaysia tentang seorang perempuan yang menyamakan Tuan Guru Nik Aziz dengan Pemimpin Ajaran Sesat Ayah Pin [Ayah Pin]. Kali ini mari kita lihat wajahnya pula. Inilah perempuan yang dimaksudkan, dia tidak kenal auratnya sendiri pun, namun dengan berani menggelarkan Tuan Guru Nik Aziz dengan gelaran yang melampau.







Lihatlah dengan mata kepala anda sendiri, perempuan begini mendapat liputan di dalam Utusan Malaysia. Diberikan ruang dan liputan yang meluas untuk menghina ulama.

ReJaM© "Barangkali inilah Ulama Baru Gerombolan songkok tinggi..."

88 comments

kah3...muka nenek sebelah umah aku nmpak segak lg walaupun dh tua,kalu nk compare ngan muka farahhana nih..muka xdak seri langsung,ada hati nk mengata kat ulama..kalau dia pkai jubah xpa la,ini pkai baju dh serupa mcm xdak moral..bongok pnya Umno,dgn penyokong2 Umno pun bongok sama...
kah3...good job farahhana..kah3...aku nk tergelak ja nih..kah3...

manusia durjana mmg mcm tu...

aduh. lg sedap mata aku pndg nenek umo 70-an yg pakai tudung tutup aurat dgn sempurna kalo nak bndg dgn minah sekor ni. paku dulang paku serpih, kata org dia yg lebih.

Gadis kah?haha

anda xlayak nak sama kan ulama dgn ayah pin yg nyata sesat..bertaubat la wahai si gadis...tgk diri sendiri dulu sebelum nak nilai org...ini la tanda dunia akhir zaman...hampir dgn kiamat...org ulama dianggap jahil manakala org jahil plak dianggap ulama dan diagung2 kan...astaqfirullah...dunia ni hanya sementara...tiba hari pembalasan nti baru korang tahu...dunia bukan selamanya tp akhirat pasti kekal abadi...

dlm memperkata dan memburukkan PR & tokoh pemimpinnya ialah mereka yg bersedia / berani / menjadi pak sanggup & mak sanggup UmCO/BN asalkan ada duit atau habuan setimpal yg dijanjikan.... macam pelacurlah!!!
mereka inilah sebenaranya JALANG dalam politik yg bernafsu BESAR asalkan ada upah khidmat yg selesai diberikan.

makna kata, bukan saja seekor betina (spt dlm gambar tersebut) tetapi juga mereka yg masih BEBAL & BERMUKA TEBAL yg masih duduk di kerusi YB KATAK PURU (nampak dah teruk) baik di DUN mahupun di parlimen sekarang...

Budak ni mesti x blaja ugama.Anak sapalah ni... Kalau ko 2 tinggi ugama xpe la jgk. Ni muka dah la poyo,ada ati nak menghina ulama.Ko terjemahkan surah Al Fatiha klau dah terror sgt!Ada berani? Kalau x tau g blaja ngan TG Nik Aziz.Janganko g blaja ngan Utusan Meloya Lak!!

ni la dunia akhir zaman..dah nak kembali ke zaman jahiliah..di mana tokoh2 agama di hina..dan siapa yg membenarkan penghinaan itu, mereka adalah yg termasuk ke dalam golongan org yg menghina..sedih

betina ni gila glamor mcm umi hafilda..

Sian dia..Allah dah jadikan cukup sifat..cuma tak berapa cantik..perangai lak buruk..tak der aper lagi la yang tinggal..!!

diri sendiri pun tak dpat nak jaga minah ni nak kutuk org lain...bodoh ke bengong budak tino ni....nak mengata org tu...jagalah aurat...ni dedah sana dedah sini pastu ckp org mcm2 takkan perangai budak benggong yang bodoh mcm tu...

ni pompuan puteri humnogok bkt antarabangsa,budak johor...

dengar kata dia ni pun kaki gak ****

betina hingusan ni igt dia dh cukup bgus kot..dh la misin xckup bju nk pkai ada hati nk samakn nik aziz dgn ayah pin..ayah pin 2 ayah dia kot

Ustazah muslimah sejati UMNO tengok pun x de selera ....uuuwwweaaakkkkk

dah mcm good2 jer ppuan nie....elak aku jumpa tgk dia eksiden aku kencing kat dia pas2 aku terus blah......
wat malu kaum hawa je...

hurm,macam mana dapat dipastikan nilah gambar perempuan tu ye?

stupid lagi meyupidkan...

SLUTTTTTT

betine babi... sial jek... tok guru tu blajo kitab lamo doh... kitab hok mg pon x tau.. snang2 nak royak gitu... base natang.. aurat sndri x leh jage... nok fitnoh org len plop... base nak kne laknat menatang nie... siang mok pok mg ork??? wak bazir air mani je blh anok pe setan gni...

ni klasmet aku kat utm space kl - degree mechanical engineering.. dlm paper je letak muka close up bertudung.. pegi kelas tak penah pakai pun.. ade la skali pakai baju kurung.. biasenye pakai jeans ngn tshirt yg labuh paras pinggang.. byk kali gak la terganggu tumpuan aku kat kelas.. especially bila aku masuk lmbt kene duduk blkg2.. bukan cerita zaman dulu2.. citer time skrg ni la.. blajar part time weekend kat utm space kl.. jln semarak..

dah macam amah indonesia je ak tgk...hahaha

kikikikiki...muka mcm backhole ada hati pulak samakan TGNA ngan AYAH PIN..kepala tak tutup,lg ckp banyak...aku rasa baik amoi drpd kau nie,amoi sah2 dah bukan Islam,yg ko Islam bukan mcm Islam..maaf ya..suka hati nak sama kan org...aku samakan ko ngan babi boleh..kikiki

"dah macam amah indonesia je ak tgk...hahaha"

Yess... ade jugak yang sependapat dengan aku, aku baru nak cakap.

Lantak la pompuan sial tu. Konon nak popular la tu. Guna TG Nik Aziz nak dapat publisiti, nak masuk tv muka tak pass.

cu ko upload keratan paper tu...nak tengok gak ni...

"dah macam amah indonesia je ak tgk...hahaha "

Jangan kena rogol sudah

xelok jgk nk kutuk2..islam x ajar mcm ni..so kite doakanla yg terbaik. lgipon saudari tu kan islam. nk mghina pun x elok kan? kite ni pon cume manusia biasa je.. mgkin ad hkmah di sebalik kejadian.. moga2 saudari tersebut bertaubat.. ;)

sape yg rela nak rogol die tp die rela d rogolkan kah akh kah....

Kata hukama' kalau nak tau peribadi sesaorang lihat lah rakan sahabat nya...... jelas dari gambar dapat diandai sendiri bagaimana keadaanya.... kesian dia..... nak kritik pun tengok diri sendiri dulu..... semuga Allah mengampunkan kamu...

utusan pun bodoh giler!

celaka betul si farhana nie.. pelacur jalanan tu lebih mulia la dpd ko.. dia berzina jer.. ko siap fitnah kat ulama' lagi.. haram jaddah!! minta2lah minah ni kena rogol dgn mat2 rempit, atau pun mat bangla kat luar sana.. JAHANAM!!!!

aku bg kote sedap juga ne

... kalau macam tuh... jom kita tunggu si farhana hari minggu ini kat UTM SPACE..... aayyyuuuhhhh..... kawan kawan....

Telah menjadi budaya umno menggunakan makhluk upahan utk menyerang PR. makhluk2 yg boleh dibeli dgn murah. di depan rakyat mereka bermanis mulut buat muka warak, muka tak bersalah, muka sangat perihatin kepada rakyat, tetapi di belakang mereka upah makhluk2 murahan ini.

pemimpin dan ulamak umno penakut utk bermuzakarah dgn TGNA secara ilmiah. mereka berselindung disebalik manusia2 seperti ini.

perempuan ini tidak akan mendapat tempat di media utama umno kalau bukan ada dalang di belakangnya. perempuan ini bercakap tidak kenal ayah pin dan tidak kenal TGNA.

AYAH PIN

kalaulah dia kenal dan rapat dgn ayah pin yg hebat sihirnya itu, sudah tentu dia pun akan jadi gundik ayahpin. itu pun kalau ayahpin selera. sedangkan ustazah lagi boleh tunduk kepada ayahpin. sb umno dan polis pun masih gagal menangkap ayahpin.

ayahpin bukan sembarangan org sesatnya. org melayu umno sangat takut dgn 'hantu' kuil tetapi ayahpin boleh disembah oleh sami2 kuil. bukan setakat malaysia tetapi di bali jg.

najib setakat disambut dgn gambar besar di batu caves tetapi ayahpin diminum susu yg direndam kakinya oleh sami2.

kenapa ayahpin masih dibiar bebas? adakah kerana umno percaya dgn tahyul beliau bahawa dia kini berapa di langit(hahahaha) atau ayahpin penyokong kuat 1Malaysia?

TGNA

perempuan ini juga tidak kenal dgn TGNA. kalau lah dia kenal dan rapat dgn TGNA sudah tentu terkatup mulut atas dan bawahnya daripada berkata tak ketentuan seperti lubang saifool memuntahkan segala lendirnya.

kalaulah dia ni kenal TGNA sudah tentu akan tertarik, tunduk dan malu dia kepada TGNA. bercakap dari jauh tidak kenal insan yg dicakapnya itu memanglah boleh.

hentikan lah menjadi alat umno. berkawan dgn org jahat ini tidak selamat. kamu dibela selama mana kamu blh menjadi alat yg ampuh. bila kamu tidak berguna lagi, maka ketika itu samada kamu jadi kambing hitam atau dijadikan sampah semata2.

mana ada kejujuran, sifat membela kawan dalam perjuangan assobiyah. semuanya berasaskan kepentingan diri semata2.

Pandangan Hamba

hamba belum pernah berjumpa pemimpin umno yg sederhana hidupnya seperti TGNA.

hamba belum pernah jumpa org umno yg cukup hebat yg boleh menangkap ayahpin.

bagus bila ramai bekap TGNA. tp ayat yg korang guna masing2 mcm org2 UMNO cakap. caci maki, bahasa kesat.langsung x mcm penyokong TGNA. klu setakat sokong TGNA tp x sokong ajaran ISLAM, what makes u different from that girl? wat malu TGNA. inilah salah satu sbb kenapa Ulama kita asik kene cemuh je. penyokong yg wat taik. x amalkan ape yg diajar

baguslah backup ulama dari backup pemimpin yang tak tau agama tapi berlagak macam tau

puteri umno laaa tu

kesian kt mnah tu erk....msih lg terpengaruh dengan sistem sekularisme barat...apa yg kita tau..pade zaman dhulu pihak gereja telah memisahkan agama dari kehidupan..sedangkn islam tdk menganjurkan begitu...agama islam meliputi pelbagai hal..termasuk urusan pemerintahan..sebagai negara yg dikenali sbg negara islam (wlaupun pd hakikatnye ngara kte tdk mengamalkn undg2 islam) perlu lah skiranya kte mengamalkn ajran islam dlm pemerinthan...
psanan ku kpda mnah ni...ingt whai saudari kpd firman ALLAH SWT..
"BERTANYALAH KPD ORG YG MENGETAHUI JIKA KAMU TDK MENGETAHUI"..AN-NAHL AYAT 43...

hilang akal agaknye,,,

bengong punya pompuan...dh la x tutup aurat....mulut busuk....

Biasala Puki UMNO... err, Putri UMNO. Seko2 buat2 pandai ugama, tunjuk alim, tapi hampeh punya jahil cam takde beza ngan org kafir.

tunggu minah ni jatuh sakit...pastu ramai2 kita pakat pi ziarah dia dan bagi hadiah atau pun memadai kita doakan dia supaya cepat sihat.

Jangan le kutuk dia..tak der pekdah pun...tp..kesina la..buruk siut muka dia..

aku berase nak rogol je si farhana nie.. yum! yum!

orang fasik tu...

Kan hadis dah kata kebanyakan penghuni neraka sekelas dgnnya kalo tak tobat semoga mereka mendapat hidayah,jgn menghina mereka jika tiada makhluk seperti mereka tidak perlulah PAS wujud tul tak TGNA,semoga Allah merahmati TGNA dan kita semua.

salam...
x payah ar hina n mengumpat dia
x baik.......
ISLAM x ajar kita macam tu

kita sebagai saudara seislamnya
doakanlah semoga diberi hidayah olh ALLAH.....

berape la umno bayar die ye?

Saudara2 sekelian..
Gua x salahkan Minah ne 100%,tp gua salahkan 1000% mulut2 yg mengajar dan membentuk perspektif begini pd Ulama..
Bila Ulama x berpihak kerajaan,mcm2 la yg diaib dan diadu dombakan..
Inilah hasilnya..Siapakah Guru disebalik semua ini?
Ayat2 Fasik memang patut kita keji sbb dlm Al-Quran Allah mengeji org2 Fasik..
Tp apa yg penting,jgn lah kita melepaskan kemarahan ikut Nafsu smpai kluar kata2 yg x elok dan x sepadan dgn akidah dan Tauhid kita pulak..
Marah biar atas ilmu dan kerana Allah,bukan ckp merapu,klu mcm tu x der beza la kita dgn dia..
Memang gua x senang dgn Gadis neh tp selagi akar pemikiran sebegini tidak kita cabut,akan lahir seorang lg yg mcm neh..
Masing2 kena faham dan main peranan..
PRU 13 dh nk dekat..

astagfirullah...
name saje islam..
aurat sendiri tak ditutup..
berani pulak nak menegur ulama'<3

die lg power dr ulamak.....DUNIA AKHIR ZAMAN....ULAMAK yg sebegitu mulia dihina...semoga ALLAH memberi petunjuk kepada pompuan ni atas ape yg telah dikatan kan nya...harap pompuan ni memohon maaf secara terbuka kepada smua...

allahuakbar... ni ke org nye rupenye... huh... allah sahaja yg membalasnye...

http://e-saving-solution.blogspot.com

aku rasa dia ni pengikut ayah pin ni...sebab ulama pn dia leh sama kan ngn ayah pin..kalau kepala dan mata nampak ayah pin ja..semua org alim dia sama kan..tengok muka dia pn dah mcm ank ayah pin seiras..ngan selekeh nya...pakai pakaian xreti tutup aurat mmg pengikut ayah pin la...

Muka tak 'jernih' lansung...
Air muka keroh.. Mmg syaitan suka tumpang duduk dalam badan perempuan mcm ni.

Ini sebijik pengikut DS Najib. Kan DS Najib perlekeh Dr Yusof Qardhawi, Ulamak terkenal seluruh dunia. Tentu si farhana ini nak ikut Idola dia. Kita pakat ramai-ramai berdoa semoga dia diberikan taufik dan hidayah semoga dia menyesal atas perbuatannya dan pergi minta maaf pada TGNA.

Adus konet aku tak keras lihat betina tu,lebih baik aku lihat maknya tua lagi stim daripada lihat betina tu.

XSMA KE KAMU SUME DGN DIE JIKA KAMU MENGHINA SEDEMIKIAN RUPA.. MENCARUT XTENTU PASAL...SEBELUM NK HINA ORG LAIN, TGOKLA BETAPA HINANYE DIRI KITE SNDRI..

base gong...

Semoga Allah buka pintu hatinya agar kembali ke jalan yg diredhai...Aminnn

Mcm bohcia..

diri sendiri pun tak terurus nak tuduh tuan guru mcm ayam pin..lagak perempuan S*****L...

aku tgk sape2 yg muka huduh tapi nak glamor macam artis dan boleh masuk utusan meroyan n tv3..buat macam minah ni..janji kutuk pembangkang kaw kaw...nak best lagi cari individu spesifik..kutuk tgna ke dsai ke...sebab umi hafilda dan buat...makcik yg 'takut tgna peluk karpal' pun menjadi..dua kali masuk prime time news tu

** garu kepala tgk minah ni.

bila orang JAHIL diangkat untuk berkata2 demi agama... mcm ni lah jadinya.

Dalam hadist shahih dari Abdullah bin Amr bin Ash, ia berkata, Aku pernah mendengar Rasulullah bersabda :

Sesungguhnya Allah tidak akan mencabut ilmu begitu saja dari manusia setelah memberikannya kepada mereka. Akan tetapi Allah mencabut ilmu tersebut dari mereka dengan mematikan ulama berserta ilmu mereka, lalu tinggallah orang-orang jahil yang dimintai fatwa, kemudian mereka pun berfatwa dengan pendapat akal mereka, maka (jadilah) mereka itu tersesat lagi menyesatkan.
(Diriwayatkan oleh Al-Bukhari, Hadist no. 100, dan 7307)

Apa riuh sangat. Sepatutnya Farahana buat kenyataan seperti ini IMEJ NIK AZIZ LEBIH TERUK DARIPADA IMEJ AYAH PIN. Ini baru betul !!!

lain kali jangan cerita dlm blok hal begini, susah hati aku aje .layan anak ayah pin ni.

hebat. pakat la ramai2 tempah tpt kt akhirat nnt. kalau diri tu jahil, ditambah lg nk mengutuk ulama' yg aku rasa dia x penah kenal lgsg.. kita nk panggil manusia jenis ni apa lg? tak dapek den nk nolong, sendiri mau ingat la!

bodo btl pempuan 2, entah2 dia ngan mak dia sama je

betina benggong............muka pun hodoh, dah tu banggang lak. Elok berkawan dgn babi je kat hutan.

kak limah kg pisang lagi cun seksi plak 2..hahaha tobatlah..mtk maaflah ngan tg nik aziz..kalau tak, mati susah...

semoga dia bertaubat dengan se benar2 taubat... allahummagfirlana wa guffirolaha. amin. -man

apa yg dia thu..blaja tinggi2 tp ilmu agama cetek pras ibu jari kaki jer..dia tu cma nk glamour,nama & publisiti jer..klu dia mngata ker tuan guru nik aziz apa dia dpt dosa jer lh..tuan guru tu dh tua x pyah ler nak fitnah2 tuan guru tu..tngk dlm gmbar tu sdh ler dgn spa dia bkwan???apa org ckp ukur baju pd bdan sndri dlu ler..klu dri sndri pn dok btl baik x pyh ckp pd tuan guru org yg pnuh ilmu agama tu..wlpn blaja tinggi jgk tp ttp bodoh..

xde yg nk back up ker.? hahahaha..

takde ke orang umno nak backup perempuan ni..kesian dia,ke malu nak komen sbb kene batang idung sendiri?

buat peng"komen" yg takde name tu, mengata bagai nak rak, cermin diri dulu, jika kalian penyokong ISLAM n TGNA, setiap tutur kata, tulisan kita kena jadikan ibadah, jgn jadikan dosa...jaga setiap perbuatan kita..ke yg komen 18SG + 18SX tu dak2 UMNO?

aku pon geram jgk tgk TGNA disamakan sedemikian rupa..klulah UMAR r.a masih ada, dipancungnya sesiapa yg berani menghina ISLAM.. sedar lah puak2 umno kat luar sana, dunia yg dikejar pasti hancur, akhirat yg kalian abaikan pasti datang, tgulah waktu utk dihitung...

ISLAM is the only my way...TAKBIR!!

bagi free pun betina ni kat aku tak selera la weiii..

aku rasa dia dah berubah masuk pas kot.. mayb dia dah insaf bila dah jd camni.. aku marah gak dgn statemnt dia, tp aku doakan dia berubah lah... jd baik.. xngata org.. aku sokong org baik tp susah nak declre ssorg 2 baik ke x... ntah la... suma salah golongan kapitalis bak kata lectre aku... ade kaitan ke x ek...

jenis pempuan anak haram,dasar x sedar dri,dia sndri pn sama mcm isteri ayah pin,mampoh nnti tau la ko.....

aku malas nk masuk bab2 politik malaysia ni..tapi kalo da bab2 hina ulama' ni..mmg tensen aku..ilmu tak seberapa..tapi ckp cam penuh ilmu didada..dorg ni bangang..tak takut ke ngn balasan??anuar saadat (presiden Mesir sebelum mubarak)hina Islam ngn ulama'..last2 mati kene tembak..ngn askar sendrik lakk..padan muka..

baik pompuan ni tarik balik kata dia..kalo tak ready jek la balasan Allah..walaupun aku bkn UMNO or PAS..tp aku still ade respek ngn NIK AZIZ..ulama' diakui ulama' sedunia..

tak bleh nak salahkan budak ni jugak sebab hina ulama...mungkin dah mmg tabiat dia...tp ini lah sebahagian daripada ujian yang perlu dihadapi oleh setiap orang yang memperjuangkan islam...kerana pejuang islam tidak dihampar dengan permaidani merah tetapi akan melalui onak dan duri sepanjang perjuangan.

kenapa suka sngt mencarut dalam agama islam xda ajar tu semua .. jauh nye menyimpang org skrng ni wahai bangsa2 ku ingt lah agama suci mu islam

AS SALAM

SAYA CUMA NAK MENGINGATKATKAN KEPADA PENYOKONG ISLAM SEKALIAN SUPAYA KITA SAMA2 INGAT MENGINGATI DI DALAM PENGGUNAAN BAHASA KITA YANG MELAMPAU... ADALAH KURANG MANIS KITE MEMAKI HAMUN SEPERTI BABI BANGANG SIAL BAHALUL.. DAN LAIN2 LAGI... DAN SELEPAS ITU MENYEBUT ISLAM.... MARILAH BERSAMA KITA INGAT MENGINGAT YER.....

Eh....memang macam sial la muka betina haprak ni, patut pun tengok lah muka dia , ingat cantik tapi betul betul mcm kaum kat afrika , kaum masai, cuba tengok betul2, di ni betinammelayu perasan dia lah social kononnye, memang nak muntah tengok muka dia ni....wei sedar lah diri melayu...

sbb tulh sek cina x mau angkat itu suratkabar utusan ....bg free kasi buang lg bagut manyak busuk punya olang aiyaa sedara2 klu itu orlang arab apa wat klu ini mcm,... dunia2 ...

Pehhhh..

Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu malaysia dienterview dek TV??? Glam siott, HAKKKKKKKK PTUUUUUIHHHHHHHHHHH!!!!!

Dah lebih 44 orang menyumpah nko dalam nie, harap sial la hidup nko kalau masih tak berubah.

-wakleman

tukang komen ..mcmni islam?

Remaja dimata org dewasa,terok dak ni--- aku xphm la org skunx kbykkn nk kondem ulama...agk dorg tu da tau sgt psl agama?aish...kalo xde ulama sp ag nk bimbing kte...haih..xphm aku la!!aku ni xde la bek mane pon..xde la tau agame ngan mendalam sgt..tp xde la smpai nk hine2 ulama...aku respect ulama...

base jenih hok takdek base.aku rase budak ni gundik ayah pin.

jangan ambil peduli bila anjing yang bodoh buat kenyataan hina ulama.

sekian terimna kasih

islam ka dia? ka is selam la dalam2.. keh keh keh, beina cam ni ja kita nk layan, huhuhuhu,


EmoticonEmoticon