Wednesday

Yusry KRU gambarkan video seks boleh dipalsukan


Ulasan Yusry KRU di Sinar Harian tentang video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim menjelaskan beberapa fakta penting, iaitu:

Video seks 20 minit, sukar untuk dipalsukan kerana ia terlalu panjang. Namun ia bergantung kepada sudut rakaman itu diambil. Jika sudut rakaman berubah, ia adalah agak mustahil untuk dipalsukan.

Fakta tambahan yang diberikan oleh Yusri KRU adalah, jika video itu pendek, ia lebih mudah untuk dipalsukan [Sinar].

Maka jika ulasan yang diberikan oleh penerbit dan pengarah filem terkenal ini boleh dianggap sebagai fakta, jelas sekali video lelaki mirip Anwar Ibrahim ada kebarangkalian untuk dipalsukan.

Pertama, video sepanjang 21 minit itu tidak pernah berubah kedudukan sudut rakamannya, kerana ia ditayangkan sebagai rakaman daripada kamera litar tertutup (CCTV), Lazimnya semua orang tahu, kamera CCTV terletak pada kedudukan yang tetap, sekaligus tidak berlaku perubahan sudut rakaman. Maka ia tidak mustahil untuk dipalsukan berdasarkan ulasan Yusry.

Kedua, video klip sepanjang 21 minit itu sebenarnya terdapat empat segmen yang berbeza, ini menunjukkan bahawa ia tidak dirakam secara berterusan selama 21 minit, sebaliknya bersambung-sambung sebanyak empat segmen [Msian Insider]. Ini bermaksud, setiap satu segmen hanyalah sepanjang kira-kira 5 minit. Sekali lagi jika ulasan Yusry KRU dijadikan rujukan, maka ia tidak mustahil untuk dipalsukan.


Cara kedua yang boleh dibuat untuk memfitnah, dan cara ini dilihat lebih mudah untuk menjatuhkan Anwar adalah dengan menggunakan orang yang memiliki wajah mirip dengan Anwar Ibrahim.

Tak henti-henti Anwar diserang dengan skandal seks, dengan lelaki, dengan adik angkat, dengan driver, dengan bini orang, dengan pembantu, dengan bapok siam, dan kini dengan pelacur cina pula . Kita nantikan video panas yang bakal disiarkan menjelang PRU 13, "VIDEO SKANDAL SEKS ANWAR IBRAHIM DENGAN BINATANG!"



ReJaM© "Nampaknya orang yang cuba memfitnah Anwar Ibrahim ni dah terlebih fitnah, dah over kill guna racun serangga sampai diri sendiri bakal mampos! "

99 comments

Apalah bengap sangat puak-puak pakatan Haram ni?
Susah sangat ke nak terima Al-Juburi pujaan korang tu memang kuat seks!
Asyik nak back up je, cubalah terima sekali-sekala... bebal!

Diorang ni semuanya dah buta hati, tak nampak kebenaran...
Penjilat jubur yang setia...

we are underground scene anti shit political
salam~
erm...
kpd pro politik dimalaysia...
prangai tu jgn cm budak2 ley x...
ckp tu cm org ade otak ...
pape pon psl vid tu no komen..
tuhan je yg tau kebenaran...

bg sy politik kat negara kte ni da cm smpah..
masing2 kumpul eset untuk diri sendiri je...

\m/,

ko la yg bebal dan kaki fitnah.. ko dh tgk ke video tu smpai ko boleh kta dsai yg trlibat.. mknanya,ko dapat dosa free la hrni,sbb memfitnah org.. thniah kerana anda dpt dosa free2 sboh2 ni..

dua ekor yang bagi komen kat atas ni mmg pencacai umno haram jadah.klu nak kenal aku boleh emel aku atau facebook aku, aku ni rakyat biasa yang bukan bengap mcm dua ekor tu

kpd pemuda umno n9

ckp tu pkai otak!bkn ati!
ikot ati mati!

peace \m/,

Kesian tengok pakatan BN bertungkus-lumus mencari macam2 helah dan tipu daya nak menjatuhkan lawan. Tolongla wei....gunakanlah idea yang lebih professional dari yang ni. Ape kebodohnya pakatan BN ni. Macam budak tak cukup akal je. Balik2 isu seks, balik2 isu tu je korang rewind. Dah korang tak boleh buat cerita DSAI makan rasuah atau bagi rasuah....korang pun takde idea mcmana nak malukan dia lagi dah...ini je la modal korang selagi korang idup.

remaja pemerhati politik-
pelik la...isu v.klip pom xsetel lagi da tuduh org len a.k.a parti len...cbe muhasabah diri sikit.
fitnah mfitnah je kijenya.
tggla dosa tu kalo ase da byk pahala.

ntah la pemuda umno n9.. aku cuba gak nak percaya.. tapi rasa macam bodoh plak percaya tanpa bukti sahih... biarla ko bodoh sorang2... berita yang kita dengar ni ada berita sahih dengan bukti dan berita fitnah tanpa bukti.. jelas jelas yang ni tak der bukti... sumpah aku takkan undi umno parti fitnah..

kpd serai-

sy stuju2..
pngai tu jgn cm bdk2...
pk bia rasional..
kte ahli politik an..
mst educated..
blaja da tinggi melangit da...
over sea bagai..
cetificate bek dah..
pemikiran kuno...
bek xyah g blaja tinggi2..


kpd sokong bn-

al-juburi?
hebat bercakap smpai nk ubah bhase kesat tu seakan akn bunyi bhs arab...
xcntik cre bckp tu bro...
xbp bminat lak kwn disini membace...
bhse arab bhase syurge..
jgn cemarkn bhse dgn kesasteraan sampah tu k..

yeah!peace \m/,

sbg org biasa2, saya boleh pcaya jika:
1) saya tgk video tu
2) video mnunjukkan DSAI pelakunya (klo mirip pn thp yg bole dterima akal la)
3) penerangan doktor bagaimana org saket blkg bole power gile seks..sume mende dia nk bantai..mngkin itu hikmah DSAI kna sakit tulang blkg

tp..penerangan diatas memerlukan pakar2 yg btauliah..tidak spt kes;
1) kapal selam xleh selam
2) kapal terbang xleh terbang sbb xde enjin
3) altantuya kena bom c4 yg tentera pgkt tggi je bole gune

org yg menuduh org lain melakukan zina/liwat tanpa berlandaskan syarat syarat yg dinyatakan didalam quran adalah golongan fasik dan munafik. syarat jatuh org berzina, saksi 4 org yg baik2 kesemua mereka nampak dgn jelas kemaluan sipulan memasuki sipulan. jadi jelas sudah sokong BN dan Pemuda Umno N9 adalah golongan fasik dan munafik

Dua ekor monyet penyokong BN kat ats sememangnya bebal....baik korang jilat antara satu sama lain. Msia dah jadi mcm negara seks je dibuat Najib al Tantuya n Mahathir al nyanyuk

pakcik pengelap tingkap delete 23 March 2011 at 06:56

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain; dan janganlah pula kamu PANGGIL-MEMANGGIL antara satu dengan yang lain dengan GELARAN YANG BURUK. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama FASIK (kepada seseorang) sesudah ia beriman. Dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. (Al-Hujuraat 49:11)

tanpanama 6:07a.m. RIGHT ON!!!

anyways,Anwar nak buat sama kambing ke, udang ke, ayam ke, dats his personal matter (takat neh dia x ngaku lagi hee). macam ketua songkok tinggi gombak, yang dah ngaku.takde libatkan duit rakyat.

bini Rosemah? aku taula manada orang wat seks sama kapal-takleh-selam, sukhoi, tapi tu kan libatkan duit rakyat, OUR (dat includes you, pepuak BN) hard earned money. 2 me, this is a bigger issue that must be addressed.

IMHO je la

Iz sini.

Ah...Fitnah-memfitnah, sudah jadi asam garam dalam kehidupan melayu zaman sekarang. Saya rasa kaum umno bertuhankan wang. Nama je islam, tapi hanya pada IC mereka.

Kalau nak perbodohkan masyarakat melayu celik IT ni, biarlah professional sikit. :D

kita kalau x tahu hal sebenar x pyh ckp nk tuduh2 org....2 org mangkok yg komen mula2 kat atas ni, korang dah tgk ke video dia? kalau takat dgr2 crita..x pyh laa...macam lembu kena cucuk hidung pun ada..
tak takut dakwaan korang slh?..shm dosa tu melekat selagi korang x mintak maaf ngan anwar...taubat je laa....kalau betul anwar buat tp dia x ngaku, tu antara dia ngan Allah..x pyh ko nak butthurt lebih..pemimpin korang ada je kes tertunggak, xdenya nak kecoh camni..semua kena cover..bosan giler...
ramai golongan muda yg memerhatikan rentak politik malaysia, dan caya la ckp ak..kalau camni la cara pemimpin korang handle negara, tunggu kejatuhan dlm PRU nnt!

aikkk... yusri penerbit filem... dlm ind perfileman x de yang mustahil...

tengok jer la hikayat merong mahawangsa... mcm real kan??? hahahahaahaha

yusri x pernah tengok filem avatar/kingkong/jurassic park kot... hahahahahahahaha

bukan menfitnah...just bertanya...kan ke lelaki dlm gambar nih seiras DSAI..?
http://www.agendadaily.com/cms/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_86887811-3132372e-fe30af00-691821fc

mengikot kate tok gurukukan lah,dlm hukum fekah,kaedahnye macam ni.TERLEPAS org yg bersalah adelah lebih baik terhukum org yg TEKBERSALAH.sbb kita ade lagi mahkamah yg lebih besar yaitu d padang MASYAR kelak.ade FAHAMMMMMMMMMMMM.

ingat ALLAH

Jangan ingat UMNO
ingat UMNO ingat SEX.....

Pada aku laa, aku yakin video ni asli, tak palsu, tp anwar dlm tu yg palsu. Maksud aku org lain yg mirip anwar yg diupah utk berzina. Ni pandangan aku sbb rasa tak logik sgt anwar buat kerja tu. Ni cuma ikut logik akal aku, lagi pun aku takde tengok video tu.

aku x nmpak benda lain...yg aku nmpak....najib ni takut benor ngn anwar...x abis2 wat plan...kalu citer seks...saper lg power ekk??

ishhh3..sndiri tau....tp tuuuuuu..kot dia org lerrr...yg aku kisah sgt....bila org politik ni guna duit rakyat....takut ler skit azab oiii...payah nk mati nnt...dok amik duit org sesuka ati....

video entah ke mana...dua belaci duk menyalak dh...
bile dh pulus disuap..mula ler menyalak x tentu pasal

bestla yusri. dapat publisiti free jer. nak suruh orang tgk merong dia la tuh.kalau yus xsebelah politik kotor umngok, saya akan belanja kakak adik saya tgk cerita mu. kalau x, aku layan cetak rompak je. pastu edarkan. muahaha! ugut? bukan..cuma sia2 sokong pengarah yg xtahu video palsu atau fitnah :D
-comet

PI RAHHH...PEMBANGKANG SENDIRI YANG BUAT VIDEO TU SUM...AKAI MUAA NAK BAGI PARTI LAIN YANG KENA NAMA BURUK....AKU PUN BLEH WAT..POLITIK MALAYSIA CAM DAJAI...PI MAMPOIH LA SEMUA...NEGARA MACAM TAIK KERANA RAKYAT DIA MACAM TAIK!! TUIHHHH!! SENDIRI PIKIAQ LAAA...

Tengok dulu baru buat kesimpulan.. ni tgk pn belum..cepat sgt buat kesimpulan.. yg sokong2 yg bangkang2 pastu nak gaduh2.. macam lah BN dan Pakatan rakyat ade bagik duit..

anjing2 seperti pemuda umno n9 + sokong bn jer yang percaya benda ni...termasukla anjing bernama zul nordin...anjing2 kurap ni letak apa pun diorang percaya...semua orang yang waras akan sedar ini semua sebab dun srawak bubar kahkahkah..rugi je umno bayar israel apko juta-juta...strategi mcm ni jgak nak dipakainya...kita juga dpt lihat anjing2 mcm zul nordin akan menyalak kuat dekat media...tv3, rtm, otosan melanchow mulai semalam dah start main isu ni...lpas je pilihanraya srawak diam le anjing2 bn nih

masa nuar kena 1998... dipecat atas salah laku moral...x de video pon

dituduh projek ngan bini azmin... x de video

suntut saiful... bnyk kali tu... x de video

TDM ckp anwar projek 4 org pompuan... x de video

tetiba skrg... masa nuar ngah bergelut ngan macm2 tuduhan... bole lak ada masa nak projek pelacur lagi... kat dlm m'sia lak tu... kat tengah2 KL lak tu... hahahahahahaha...

ADA VIDEO???

lawak sngat dh ni... HAHAHAHAHAHAHA

Sokong BN dengan Pemuda UMNO,N9 tu sebenarnya geng milo suam. saja masuk untuk provoke..

sama-sama derang buat isu nak bagi orang lain ter emo..

MEMANG POLITIK MALAYSIA MACAM DAJAI...TAK YAH KAT MALAYSIA LA..KO CARI LA KAT MANA DI DUNIA NI POLITIK YG TAK MACAM DAJAI..LA NI KITA NAK CARI PARTI POLITIK YANG KURANG DAJAI BERBANDING BN YANG SEMEMANGNYA AMAT DAJAI! ATAU KO NAK TUBUH PARTI POLITIK YANG MAKSUM..KO BUATLA..CAKAP MACAM DALAM SYURGA..

HAHAHAHA.... Macam2 cara nak tegakkan benang yang basah.... ahahaha... adoi2..... dulu bila x der bukti, saiful di hentam kononnya membuat fitnah.. kini dah ada bukit, di cuba juga cari alasan untuk mengatakan bukti itu tidak sah... Hahahahahah...... kalau Si jubur tu kongkek pompuan tengah2 KLCC pun, diorng akan kata tu orang lain yang menyamar... hahhahha.... adoi..... memang taksub la korang... Hebat jugak Si Penjubur tu brain wash korang... sampai dia tu KEBAL.... wakkakkakakaak lawak2.... memang setanding AYah Pin.. hahahhaha

-Peace-

anon 8.50am ooo lagu tu ke? kahkahkah nak naik rating melo suam ni kahkahkah nk lawan tt ke?

KAHKAHKAH betul tu bro...tapi kalau nak buat konspirasi biar logik bro..ko ingat majoriti rakyat bodoh macam ko ke bro? ko ingat majoriti iq rendah mcm ko ke? walau pun betul si nuar buat benda tu...cari jalan kasi real sikit bro..ko ingat ni zaman lpas merdeka ke bro? zaman komunis dulu bn letak anjing mcm ko jadi jadi calon pon org pangkah bro..skrg dah tak bro..buat rugi duit bayar apko jer bro...

-Pussy-

Sesungguhnya Allah berada dipihak yang benar.

Hallo bro, kalau tak reti jangan ulas kenyataan yusri tu... nampak sangat kau buta kayu tang video editing...

en. nazri bin aziz berkata :
"Saya terkejut ketika baca laporan itu. Saya ada di situ (di dewan ahli parlimen), SAYA SEDANG BERJALAN KE SITU DAN MEREKA SEDANG MELIHAT (PADA SESUATU) DAN SAYA TANYA APA MEREKA BUAT DAN KATANYA MEREKA SEMUA SEDANG TONTON MOVIE LUCAH INI".
en. nazri bin aziz berkata lagi :
Tak ada yang tonton 'video lucah' di parlimen.

semoga ALLAH tunjukkan kebenaran....

Kurang ajar sungguh penyokong BN di atas. aku harap fitnah diorg ni akan kena dgn anak-beranak keturunan diorg. Lihatlah suatu hari nanti keturunan diorg anak-anak diorg nanti sume jenis yg kaki bontot org.. Tgk la nanti.. mereka ni golongan Fasik & Munafik. First time aku jumpa.. selama ni aku tak kenal siapa yg Fasik Munafik. Tp sekarang aku kenal Fasik Munafik tu jelas bangsa UMNO bangsat!

Adrin Nael~

Wahai penyokong PKR sekalian insaf2 lah anda, tak sedarkah Anuwar tu kemaruk kuasa, matlamat menghalalkan cara, ada ka patut perjuangkan PLURALISM sama rata semua agama, menghalalkan perkataan ALLAH yang suci itu untuk agama2 lain, masa mendiang TBH mati, Anuwar rukuk ikut budaya kafir (macam ni nak dijadikan pemimpin contoh) bila suruh sumpah Murbahalah taknak buat sebab takut kena laknat (nampak sangat bersalah) Lina Joy MURTAD ( Anuawar kata itu hak dia, Anuwar sokong) pergi luar negara burukkan negara sendiri...Bengong la kalo hangpa duk sokong dia lagi....lagi satu sanggup Anuwar pergi Amarika mintak maaf dengan YAHUDI LAKNATULLAH lepas kutuk depa kaw2...

1. parlimen dulu dianggap dewan yg mulia, sekarang dah jadi panggung wayang lucah. kerja siapa? umngoook la. sila perhati papan iklan tayangan akan datang utk video lucah di parlimen. tapi maybe tiket mahal sikit la..parlimen le katakan.

2. KRU pernah menyanyi bersama Allahyarham Tan Sri P. Ramlee dalam klip lagu Getaran Jiwa yg difatwakan haram. apa nak heran video lucah ada pelakun mirip anwar. tapi kalau video umi pontianak sundel siang malam, itu bukan superimpose, bukan cobaaan TAPI BETUL2!

4. pelakun hollywood berjaya mencipta watak pelakun 'sebiji' seperti watak sebenar seperti filem Ghandhi, Lion of The Desert dll. apalah susahnya nak melatih pelakun iras anwar utk berlakun. tentu bayaran mahal oooooo.

malah theater kisah Mahathir pun ada watak mahathir masa remaja, dewasa dan tua...tapi kalau watak masa tua bangka nak m...s takde org nk melakunkannya, terpaksa pakai org sebenarlah. bila2 masa kita boleh latih Isma Daniel berlakun lucah utk fitnah mahathir.

3. apa yang perlu anwar jawab ialah sebagaimana jawapan peguam india isu kes mahathir mencatur perlantikan peguam negara dulu. bila clip video dia terbongkar dan dibicarakan. peguam tu jawab :

"look like me, sound like me...but not me'.

correct correct correct...hihihihih
____________________________________________

Kita minta gerombolan songkok tinggi, pekuda, perkosa dan jangan lupa kepada ahli baru mereka iaitu PPIM...diulangi PPIM untuk membuat demonstrasi menuntut :

DATUK T MENYERAHKAN DNA VIDEO LUCAH ANWAR KEPADA MAHKAMAH

dan jangan lupa juga menuntut...

SUPAYA DATUK T BERSUMPAH LAKNAT DI MASJID.

baru kita org percaya. izinkan hamba gelak kejap...hihihihhihihihi
apa yg susah sangat Datuk T nak serah DNA video tu dan sumpah. berani kerana benar lah. cewaah ayat org2 umngok ni.

tak masuk akal...! memang tak masuk akal...! tapi ramai yang boleh percaya membuta tuli aje pasal video tu....siap bt komen lg...camane pun wa sokong PR ....tak mau dah yg lain....!

dan rakyat pon lupa pasal kenaikan harga brang keperluan, kes2 rasuah yg berleluasa skrg ni...

sbb nak layan video nuar...

Pasni Polis kena cari siapa Datuk T.... dia patut dikenakan tindakan undang2 dibwh Seksyen 292 Kanun Keseksaan;

Seksyen 292 Kanun Keseksaan,
`Barang siapa (a) Menjual, menyewa, membahagi-bahagikan, menunjukkan atau secara awam atau dengan apa-apa cara mengedarkan atau bagi maksud menjual, menyewa, membahagi-bahagikan, menunjukkan secara awam atau mengedarkan, membuat, mengeluarkan atau dan dalam miliknya apa-apa buku, risalah, kertas rajah, lukisan, gambaran atau patung yang lucah atau apa-apa jua benda lain yang lucah, .... hendaklah diseksa dengan penjara selama tempoh yang boleh sampai tiga tahun, atau dengan denda atau dengan kedua-duanya.''

Soalan saya; Berani ke Polis or SKMM nak tangkap Datuk T tu? heh~

Dr. Zairil

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/zulkifli-nordin-yakin-110-peratus-anwar.html#ixzz1HO0XdqAu

Pemuda UMNO Kedah delete 23 March 2011 at 10:46

Insaflah wahai pencacai Pakatan Reput. Tinggalkanlah anwar aljuburi tu...tak de pekdahnya hgpa sokong dia...dia akan mampus reput kt penjara sungai buluh lps ni.

Hidup UMNO!!! Hidup Melayu!!!

begitu jijik aku bce komen pncacai si nuar..msih nk back up lg peliwat sial tue...sah2 ler pencacai nie semua diliwat akal fikiranya..sama2 kita tnggu..kebenaran akan terserlah jua...
ckp bnyak menyalak mcm anjing xguna lar whai pncacai nuar..yg pasti aku xmau lelaki bernafsu binatang jd pemimpin..korang mau ka???..

--- azroy---

puak hok lempar fitnah tak ubah macam tak cukup ilmu dan tamak.ilmu agama mengajar kita jangan buat fitnah,tapi otak yang disebabkan telah disuap benda haram payah tuhan nak bukak hati depa nih.serupa ni lah jadinya.rasuah pom menjadi-jadi sekarang.banyak sangat2..harta rakyat dibolotnya.BN pada firasat hamba ni akan jatuh dalam PRU akan datang,insyaallah.kita pakat tukar pemimpin dan jgak kaki rasuah.kita korek habis-habisan.rakyat2 dimalaysia yang menyokong parti islam disarankan sembahyang hajat kalau tak boleh sekali,banyak kali pom ok jugak supaya tuhan tunjukkan kebenaran untuk kita semua.doa para jemaah muslim sangat penting untuk kesejahteraan ummah.tolong ye..insyaalah..

http://batuvskayu.blogspot.com/2011/03/video-seks-ummi-dakwa-tahu-dalang-ada.html

UMI KATA ADA 18 EPISOD VIDEO DAN DEDAH NIAT SEBENAR

berdasarkan kenyataan umi pontianak di atas, bunyinya macam kali ini mereka tukar sikit tektik kepada fitnah berganda. seolah2 nnti akhirnya datuk T itu didapati adalah org PKR sendiri yg konon marah sungguh dgn anwar lantas buat kerja fasik tersebut.

bagaimana pun kita bersedia utk melihat permainan syaitan2 itu seterusnya selepas ini. sama2 kita tunggu episod seterusnya yg dikatakan umi ada 18 lagi siri video.

bagaimana umi pula tahu semua ini? silap hari bulan azmin pula yang akan difitnah cuba menjatuhkan anwar dari belakang. mestilah umi tahu sebab azmin abangnya.

bagaimanapun kebodohan umi dihujung artikel diatas telah mendedahkan niat sebenar dalang dan konspirator iaitu untuk tidak membenarkan kemenangan PR tahun 2008 berulang lagi... hahahaha kantoiiii

VIDEO LUCAH MUNGKIN TEKTIK FITNAH BERGANDA

keduanya mungkin akan dikatakan datuk T itu pun upahan anwar supaya mengedar video fitnah untuk meraih simpati. seolah2 anwar upah dia sebar video palsu tersebut supaya rakyat simpati kepada anwar dan menyalahkan polis dan umngok.

dan dengan tangkapan dan tindakan kepada datuk T, maka polis dianggap bersih dan telus. bermakna kes liwat itu pun telus dan bersih sama...ek eleh.

DATUK T MUNGKIN AKHIRNYA DIANGGAP UPAHAN PKR

mungkin bagi umngok tektik itu baru tetapi sesiapa yg mengenali zionist dan kejahatan mereka, tektik fitnah berganda itu bukan baru. umngok baru belajar dari APCO le tu. dalam proses menzionistkan diri.

tanda2 awal jika baca suratkhabar hari ini bertajuk datuk T diburu. nampak macam datuk T sudah mula dilabel sebagai penjahat. bila ditangkap nanti maka mengakulah datuk T yg kerja2 tu semua adalah perancangan anwar.

yg pasti datuk T itu akan dibersihkan daripada dikaitkan dgn umngok dan polis. ini sudah pasti. paling lekeh pun akan dituduh NGO..hahahaha

GUNALAH TEKTIK APA PUN SEMUA SUDAH BOCOR

kejahatan golongan thoghut memang licik tapi masih bodoh kerana semua telah diketahui oleh orang Islam. siapa bagi tahu ? Allah dan RasulNya sudah banyak membuka rahsia isi hati mereka dalam Al Quran dan As Sunnah.

bagaimana pun jangan kita lari daripada fokus kepada usaha menyedarkan dan memberi gegaran pada pilihanraya Sarawak.

jgn biarkan Datuk T(aib) merasa lega kerana merasa selamat dengan timbulnya isu video ini yang mengatasi isu hasil rompakan beliau.

FOKUS KEPADA PENDEDAHAN PEROMPAKAN PEMIMPIN BN SARAWAK !

FOKUS KEPADA KECUAIAN SAMAN EKOR !

FOKUS KEPADA KENAIKAN HARGA BARANG DAN MUNGKIN PETROL JUGA !


PESANAN

kepada gerombolan fitnah.. bukan baru hamba dan umat Islam mengenali anda semua. 1400 tahun dulu pun sudah dibuka rahsia kejahatan anda oleh Pemimpin Agung kami SallalahuAlaihiWasallam.

apabila kejahatan dan kezaliman dan fitnah musuh semakin kuat, maka bersihkanlah diri2 kamu untuk memikul tanggungjawab Ummah selepas ini.

Insyaallah. Amiiin.

khalis masih lagi setia menanti kot kot ada tayangan umum. jangan la main teka teki camnie. kalau betul khalis akan kutuk anwar, kalau salah nak kutuk sape pulak ek?

hottest entry di blog khalis : Filem Titanic 3D james camaroon mungkin dibuat sempena ulangtahun kejadian itu

http://malaysianunplug.blogspot.com/2011/03/who-is-datuk-t-and-people-behind.html

kebenarannya?

seronok melihat, yg bergaduh dia atas ialah puak2 melayu yg xsedar pesengketaan ni hanya melemahkan melayu sendiri. Xlama lagi yg akan jadi perdana menteri : lim guan eng.. hak keistemewaan melayu yg dinikmati, hilang begitu sahaja. tahniah!

mat upay @ awi berkata...
seronok melihat, yg bergaduh dia atas ialah puak2 melayu yg xsedar pesengketaan ni hanya melemahkan melayu sendiri. Xlama lagi yg akan jadi perdana menteri : lim guan eng.. hak keistemewaan melayu yg dinikmati, hilang begitu sahaja. tahniah!
.............................................

JAKA jawab :

BUKAN PERPECAHAN TETAPI PEMBEDAHAN KANSER

dalam tubuh melayu ada kanser yg bahaya. membuang kanser umngok akan menyelamatkan melayu, bukan sebaliknya.

semua bangsa pernah bergaduh sesama sendiri. tiada bangsa yg aman selamanya. ini kerana manusia ada yg jahat dan ada yg baik. sunatullah nya begitu. anak beranak pun bergaduh. suami isteri bergaduh walaupun bersetubuh selalu.

perjuangan Nabi saw pun dianggap pemecahbelah bangsa arab. ini semua tidak boleh dielakkan. yg penting kita sentiasa berada dipihak yang benar, bukan pihak yg menang sentiasa.

nak tau mana benar, kena ada ilmu, kalau kita silap ilmu mengenai laluan bas pun akan sesat akhirnya. inikan pula perjuangan. selain ilmu kena ada hati yg suci, sedia terima kebenaran walaupun pahit, sedia menolak nostalgia lama kalau ianya bathil.

LIM GUAN ENG PEMBELA GADIS MELAYU

bagi yg malas membaca dan cuba lupa sejarah kerana asyik memikirkan liwat liwat liwat...

pernah dipenjara 2 tahun kerana membela GADIS MELAYU BAWAH UMUR YANG DIROGOL PEMIMPIN MELAYU SONGKOK TINGGI. ketika itu nenek gadis tersebut meminta tolong anjing2 pemimpin berkenaan dpd parti songkok, tetapi semua dayus....maka terpaksa dia minta tolong Lim Guan Eng yg terpaksa menerima penjara kerana pembelaannya itu.

itulah Lim Guan Eng. agak2 kalau Nabi saw hidup adakah Baginda saw akan memihak perogol juga hanya kerana mengaku islam dan bersongkok tinggi?

HAK ISTIMEWA MELAYU

malas nak jawab...

jawapan yg sesuai ialah gelak aje HAK HAK HAK HAK HAK

-menang pilihan raya kecil je harga barang mesti naik!! rakyat ape jadi!?
-rasuah.. kumpul aset dgn kroni dan diri sendiri... rakyat ape jadi!?
-menteri2 sibuk gadoh sesama sendiri.. scadal sex la.. mcm!! rakyat ape jadi!?
-melayu gadoh melayu.. selidik tak abis dah tabur fitna!! islam tanak ikut... tp mengaku muslim... meleayu ape jadi!?

pelik sungguh politik di Malaysia ni....

nape nak sgt jatuhkan anuar tu?
atau mungkin ade kepentingan lain dari parti2 politik pemerintah?

kenapa dalam BN sendiri xnak hukum pesalah?
1. kes video seks- dipilih jd ketua
mca

2. kes rasuah-dipilih jd ADUN (sprm xnak plak siasat...senyap je)

http://www.spfxmasks.com/ourmasks.php

http://www.youtube.com/watch?v=srcN8Ctvvs8&feature=player_embedded

bende bleh buat.. ape nak heran..

Aku Tak Kenal Datuk T,
Aku Tak Tengok Video Tu,
Aku Hanya Tahu Citerni Dlm S/Khabar.
Tapi....Aku Pernah Sewa Bilik di Hotel 5*
Tapi....Aku Bukan Datuk.

Pengalaman Aku...
Bila dah Chek out,aku teringat Botol Susu Anak
yang Tertinggal Dlm Bilik,Aku Patah Balik Nak Ambil,Pihak Pengurusan Hotel Suruh Aku Tunggu,
SEBAB AKU BUKAN DATUK,Minah2 House Keeping yg
carikan,Dah Jumpa,Bagi Aku Kat Loby,Aku Iklas,
Bagi Dia Org Tips RM10/= (H5*)Kalau Aku Terus
Ke Kedai Beli Baru,Tak Sampai RM10/= Pandai Aku,

Datuk Lain Pulak.(Dari Apa Yg Aku Baca - Utusan)
Dia Tak Menginap pun Di Bilik Hotel,Bolehlak Pihak Hotel Bagi Dia Masuk Bilik Selongkar Habis Nak Cari Jam Omega,Bolehlak Umpil Laci Yg Terkunci,Bolehlak Potong Wayar2 CCTV,Bolehlak Bawa Keluar CCTV Dari Bilik, Keluar Selambaje Dari Hotel,Pengawal Keselamatan Tak Ada Masatu,
Staff2 Hotel Tak Nampak Apa2,Pengurusan Hotel Tak Kecoh Bilik Kena Geledah Dan CCTV Hilang,Wayar Kena Potong. Sampai Harini Tak Dengar Pun Pihak Hotel Buat Laporan Polis yg Bilik Hotel Kena Ceroboh Masuk.
Datuk Boleh Kot,Buat Camtuu...
AKU TAK BOLEH.
Rasanya Aku Lebih VIP Dari Datuk,Tunggu Kat Lobyje,Tak Payah Susah2,Layanan Hotel 5*kan.
Datuk Macam B...A, Kena Geledah Cari Sendiri Brg Yg Bukan Dia Punya,Org Lain Suruh,Hotel 5*
Tak Layan Datuk T Kot???
Ini Citer Yg Aku Baca Dari Utusan - UMNO Punya.

dari fisiologi dalam kes anuar amat pelik seorang yang gay secara fitrah tidak suka pada perempuan ..........bergitu juga kalu lellaki suka pada perempuan.............

saya tidak bersetuju sekiranya fakta mengatakan bahawa georang yang gay akan suka dan akan melakukan pula pada perempuan..............kes anuar tidak logik

http://tukartiub.blogspot.com/2011/03/tukar-tiub-pemecah-berita-hot-hot-hot.html

sidang media Dato' johari abdul, MP sg petani.

pantas!

saya gemar bermilo suam tapi tidak bermakna kertas undi saya nanti akan berpangkah mana-mana pihak kerana politik itu lidah ular~ *pandangan peribadi

Tak habis2 isu seks. Kesian anwar. Kalau dia suka seks buat apa dia jadi menteri. Jadi bapak ayam kan lagi bagus. bodoh punya BN.

BN nak jatuhkan anwar sebab orang2 puak penyokong Islam hadari kat Malaysia tak suka dengar ceramah PAS pasal agama. America dan UK non-muslim kat Malaysia banyak support BN supaya PAS tak pegang kerajaan kerana takut extremist dan banyak hak diabaikan (lesen judi x ada). BN memang tak suka Islam. katanya ajaran islam perlu moderate dalam kehidupan. Kalau moderate pun takyah la jual tanah kat non-muslim! Skrang ni orang melayu hidup meminta je kat negeri2 selatan sebab orang2 besar kebanyakan non-malay and non-muslim. Tgk negeri kelantan yang keje besar2 jadi doktor, rumah besar2 semua melayu. Kat Selangor, KL negeri2 yg BN pegang siapa?? Lupa.. Islam Hadari katakan.. hahahahaa..

korang penah ke jmp org2 BN yg x bodoh?!!seumur hidup aku x penah lg...semakin bertambah2 bengap adala...

Haha aku sokong komen atas ni. Kalau BN Islam nape datin seri rosmah tak pakai tudung bukan datin seri je. Tgk puteri2 UMNO ketua dia tu pon pakai tudung. Pakai pon separuh je. baik x yah pakai!! haha. Itula calon yg BN cari. Siapa yg pakai tudung separuh dipilih masuk UMNO. Siapa pakai hijab ditolak bole masuk PAS. Hahahahaha.. Takkan la penyokong2 BN x nampak apa terjadi kat negara Malaysia ni. Islam semakin pudar ada pulak hukum2 BN yg baru dilaksanakan... bukak la mata korang kembali kepada ajaran Islam... Kerajaan kita ni berpihak kepada America dan UK sejak sekian lama ;). Tak lama lagi kita akan jatuh ke tangan musuh ^ ^

To JAKA jawapan mu tepat.

Sheikh Yusuf Al-Qardawi pun penah sebut "supaya jangan menceroboh maruah orang islam, lebih-lebih lagi orang yang terkenal baik, dihormati, berakhlak mulia, luhur, golongan pendakwah dan berbudi pekerti tinggi seperti saudara Anwar".

Yang bagi statement tu bukan pemimpin PKR tapi Ulamak Agung Islam, adakah dia bercakap ikut sedap mulut semata-mata? Atau dia dah buat sembahyang hajat/istiqarah mohon petunjuk dari ALLAH? Mesti dia cakap berlandaskan sesuatu.

Kerasnya Sheikh Yusuf A-Qardawi dia penah bagi fatwa untuk halalkan bunuh Presiden Gadaffi, atas dasar apa dia nak pertahankan DSAI kalau betul dia tahu DSAI bersalah?

Tapi peliknya orang umNGOK nie cakap pemimpin AGUNG dia juga yang dia percaya, cakap ULAMAK AGUNG ISLAM pun di TONG SAMPAHKAN.

-wakleman

semua ni taktik untuk rakyat lupakan si taib perasuah duit rakyat sarawak

Puak2 Gerombolan tak reti nak nilai mana baik mana buruk,mana yg auta mana tak(hati dah buta banyak makan benda2 haram)jalan muadah nak nilai seseorang baik atau xbaik.. tengok orang2 yg rapat dengannya 1.bini 2.anak2 3.sedaramaranya 4.kawan2nya 5.dan banyak ada banyak lagi..

Kalau dibayar RM 1 juta untuk buat plastic surgery dan melakukan aksi hangat, saya rasa mesti ramai yang rela.

Tak perlu edit video langsung.

kalau dah nama politik kotor. Duit sanggup dibelanjakan utk fitnah orang. Benefit besar ooo! Aku tgk blog obefiend tu pon dah macam berpihak kat Umngok je. Mesti dapat paid dari orang dalam sana.

aku stju dg flm ni ori tp yg brlakun tu bkn anua tpi d upah org yg seiras dg anuar ini mudah d cari duit brooooooooooooooooooo

Rakyat sudah muak dengan fitnah politik . Bukan bertambah cantik iman .Tetapi berpuloh tahun pun macam itu juga.Orang yang membuat video dan berpakat itu,adalah pemimpin yang bodoh. Tak layak memimpin rakyat kerana denggu dengan ajaran agama.Atau memang begitulah permainan dalam politik.FITNAH,FITNAH.

Lepas tu bukan itu sahaja. BN dah malu sebab video tu sah2 memang agenda diorang nak jatuhkan reputasi anwar. Lepas tu Berita Harian milik UMNO keluar la satu title berita hari ni "Isu video seks muslihat politik". Diorang kata Anwar dan the geng buat video untuk alih perhatian orang ramai terhadap isu liwat saiful. Wakakakakakaka lawak la UMNO ni!! http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Isuvideoseksmuslihatpolitik/Article

huhu UMNO dah kantoi buat video fitnah!!!

tu dia....yusry bagitahu pendapat dia... :D

Tak tahu sy nak cakp ape. Isu mcm ni pong boleh dimaingkn..

mengapalah akujadi rakyat msia ni
nyesal ada , rasanyer nak balik indon laplak

hampir dah..toksah risau semua rakyat malaysia...tahniah..tahniah...maka dengan ini janji janji Allah dan hadis hadis Nabi Muhammad tentang umat akhir zaman ini sudah nampak dgn jelas...

Maka segala kesangsian kalian semua akan jelas di Mahkamah akhirat kelak..jumpa disana...

selalu singgah di blog gosip, kali ini saja singgah sini.

1- all good things happen to those who have patience.
2- semoga yang betul akan terserlah akhirnya. Allah swt maha ADIL...
3- aku sebagai rakyat... hanya sokong ISLAM, MELAYU dan NEGARA...

Takbir...

"Tidak akan masuk syurga pembawa fitnah" (Hadith riwayat Bukhari dan Muslim)

Dari Ibnu Umar r.a, dari nabi s.a.w sabdanya:”Perumpamaan orang munafiq seperti seekor kambing betina yang bingung mengikuti dua ekor kambing jantan. Sekali ia hendak mengikut yang ini, kali yang lain pula hendak mengikut yang itu.”

(Muslim)

Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud:
“Tiga Golongan manusia yang Allah tidak akan bercakap dengan mereka di hari kiamat, tidak menganggap mereka sebagai orang yang bersih, tidak melihat kepada mereka, dan mereka akan dimasukkan ke dalam neraka dengan azab yang sangat pedih. Mereka ialah orang tua yang berzina, raja atau pemimpin yang suka berbohong dan orang miskin yang sombong”.


Riwayat Muslim

sabda Rasulullah SAW yang bermaksud:”Jauhilah diri kamu daripada tujuh dosa yang boleh membinasakan.Baginda ditanya:”Apakah dosa itu wahai Rasulullah?” Baginda berkata:" Syirik kepada Allah, sihir, membunuh jiwa yang diharamkan oleh Allah melainkan dengan jalan yang benar, memakan harta anak yatim, memakan riba, lari dari medan pertempuran perang dan menuduh perempuan yang suci melakukan zina.”

Riwayat Muslim

aku kalau dapat org yg kaki fitnah ni aku nak sular btg kayu kat lubang jubur dia,x habis2 nak menaniaya org,taubat la sebelum masuk kubur,kau ingat kau bleh bawak masuk kubur ker jawatan besar kau tuu,kepada kaki fitnah kau tunggu la azab siksa kat neraka nanti,ALLAH HU AKBAR3............

2 ketul menatang di ats tue...oi bodo ko laa penjilat jubur

menatag tu bukan jilat sajo nga tahit2 makan,baso giloo

abang yusri yakni norman org kuat dummbno sejak awal 90an lagi.aku tau sebab dulu dulu aku pun dumb jugak

jaga bahasa anda semua..
terlalu banyak ayat yang kotor..
ingatlah..akan ada balasan pada setiap perbuatan kita walaupun hanya sebesar biji sawi pun..

malaysia..
aku kasihankan rakyatnya..
yang mudah dibeli dengan wang ringgt..
yg paling aku kesal.. mereka membawa imej islam..
muhasabah diri..
muhasabah diri..
muhasabah diri..

KIAMAT ITU PASTI

bersediakah kita?
menghadapi sakaratulmaut..
mampukah kita mengharungi titian itu..
berbekalkan amalan (FITNAH MEMFITNAH CACI MENCACI!!!)
Ingatlah matlamat sebenar kamu diatas muka bumi ini..

Diri ini hanya insan biasa..
Indahnya hidup bertemankan TAQWA~

nak pilihan raya, ada aje cara nk buruk2 kan anwar..
lg satu, kepada penyokong umno: selagi korg x tgk video tu dgn mata korg sendiri, korg xda hak nk fitnah, itu anwar yg buat sex...
korg tau kan apa balasan fitnah...

harga barang tgh naek,pru da dekat,harga minyak pon bakal nak,kes liwat jln buntu,
akhirnye,video sex anwar org malaysia layan,,politik2,,xde ke care laen tuk jatuh kan
org selain dr video sex,,atau,ni mmg racun yang APCO kasi kat pimimpin
islam BN,,

SBGI STUDENT,KAMI AKAN LAWAN SEPERTI PILIHANRAYA KAMPUS ARITU

Eloo pemimpin BN, aku tgk video tu mmg sah bukan DSAI. Nak buat video fitnah konon, TAPI TAK PANDAI.BODODH!!! Aku kenai sapa Rahim Tamby, rogol budak bawah umor smpai dapat anak, aku kenai sapa Chua Soi Lek dan ramai lagi pemimpin BN yg buat keje mcm tu dan yg dah mati pun ramai yg mana sedang menjalani seksaan kubur. INI KE CONTOH PEMIMPIN BN KEPADA RAKYAT??. Prinsip BN, PERIBADI DIUTAMANAKAN,RAKYAT DI KEBELAKANGKAN. Nak buat fitnah macamna pun,ALLAH lagi maha berkuasa dari kita semua. BN - Barang naik satu kemestian, aku cabar pemimpin BN yang banyak cakap TURUNKAN harga minyak petrol 50 sen dari sekarang.BERANI??.

Sokong BN dan Pemuda UMNO N9 suka berak merata

aku rs si milo suam ni pelkon dlm video ni.. hahaha

perghhh..., ramaoi org berlagak menjadi alim tibe2... macam2 sabda dikeluarkan.... ukur diri sendiri dulu...just an opinion....

kalau video lucah tu muslihat PKR nak alih perhatian, takkanlaa dia bodoh sangat nak guna org seiras DSAi atau DSAI sendiri yg berlakon video tu? baik dia upah org seiras Najib ke... seiras Muhiyidiin ke? senang leh jatuhkan Najib terus.. ape bodo statement diorg nie???

kalau ye lah Anwar buat perangai seks ngn orang sana sini... takkan la wan azizah backup dia? isteri mana yang tak sakit hati kalau suami buat dajei ngn pompuan lain? wan azizah bukan bodoh.. dia org educated... kalau betul anwar wat cam tu.. takkan laa dia bodoh ikut je cakap anwar? dia boleh je upah P.I mana2 siasat laki dia.... tapi dia backup anwar lagi... tu menunjukkan anwar tak salah.... azizah bukan wanita tak berpelajaran ikut je cakap laki....

kalau anwar betul2 manusia bernafsu binatang.. dah lama dia upah bunuh saiful ke or pelacur tu kalau betul2 dia bersalah... apsal dia nak biar orang2 macam nie musnahkan karier politik dia? dia bukan takde duit....

nak fitnah pun biaqla buat mende berakai sket... sket2 skandal sex.. sikit2 skandal sex... buat la isu lain....

sapa yg buat rakaman tu kena blaja dari org yg buat rakaman king of porno csl, bru clear gambar.bila ahli pkr dedahkan sapa datuk t, baru terhegeh-hegeh 3 ekor mangkuk ayun buat press confrence nak cover line, maklum ler kalu bn, pemimpin yg dah kantoi rahsuah pun bole jadi pengurrrusi felda, jadi setakat vidio luncah pun bole slamat lagi jadi penggguuurrrrusi risda.

Sebahagian dari korang mungkin atau tidak tengok pergolakan politik dari semangat 46...kemudian kes 1997...dulu baca utusan...sekarang aku baca utusan,b.harian,harakah,keadilan...kenapa? pertama orang melayu+islam, ke2 aku nak tahu kenapa beriya-iya depa nak bantai Anwar...bila ikut berita banyak tak logik dan masuk akal...pada masa sama orang melayu masih miskin harta dan miskin politik

SAPE LA Y XDE OTAK GUNE PERKATAAN AL-JUBURI
wlupn bhse ak ni kasar...ko memg stupid,idiot la
jgn pndai2 nk gne perkataan y menghampiri bhse2 Al-quran
ingt bhse Al-quran/Arab bhse y indah..jgn nak menyokong smpi mengabaikan agama/SENSITIVITI AGAMA/jgn sampai lari akidah
BYK2 LA muhasabah diri..pndai sgt buat perkataan sendiri.
YOUR WORD SHOW HOW STUPID.DUMB AND IDIOT YOU'RE
DONT EVA USE DAT WORD!!!!

perghhh...makin hari makin rame yg akan dpt 1 kolej ngan firaun dkt neraka nnti.video x sahih lg dah pandai ckp si DIA salah.fitnah dosa beso la wei.sblah kaki dah masuk neraka.politik kotor tol.x cukup politik negara,politik kampus pun korang nak kotorkn.aku takut azab tuhan,korang x takut ek pnyokong2 BN diatas???

saya dah bc semua komen di atas beserta attachment. dekat 3 jam jugak br abis bc. :) sy setuju dengan hujah ahli pkr dan ada sbhgian hujah bn yang pada sy masih boleh diteliti. ada sebahagian pulak cuba lari terus dari permasalahan ni dgn menggunakan hujah perpecahan umat islam. menegakkan kebenaran dan melihat tertegaknya islam impian semua org islam wlpn dlm kehidupan mereka "belum sepenuhnya" mengamalkan islam. Pada pendapat saya, kita ada adab dalam berbeza pendapat. bila ada perbezaan, perbincangan yang realistik dan memfokus kepada isu yang dibincangkn perlu dititikberatkan. kalau muncul ketidakpuasan hati atas kenyataan orang lain maka berhenti berhujah kerana hujah yang berikutnya akan terselit unsur2 sindiran dan cemuhan peribadi. kita berkongsi dan bukannya bermaki. setiap benda dihujah tidak boleh dikaitkan dengan masalah dan isu2 lain. isu ekonomi, rasuah dll perlu ada perbincangan yg lain sbb akan mganggu proses penilaian isu yg dibincangkan..

pendek cerita, sy hargai pandangan semua pengkomen yang ikhlas untuk berbincang secara rasional dan beradab. ISLAM bukan sekadar diperjuangkn malah perlu meresap dan membentuk akhlak islamiah. dr situlah akan terbentuknya peribadi muslim yang tegas dalam bicaranya tp beradab dalam susun katanya. thanks bro. salam:D


EmoticonEmoticon