Thursday

Bukti ahli politik cuba gadai tanah Melayu!


Hari ni gua nak dedahkan kes seorang ahli politik yang selama ini lantang kononnya memperjuangkan dan membela nasib orang Melayu! Depan penyokong-penyokongnya dialah yang paling Melayu, dialah pembela bangsa Melayu, pengikut-pengikut dia pun ternganga dengan perjuangan Parti Melayu paling besar dalam dunia ni.

Itu kalau depan pengikut, depan penyokong, memang dialah yang paling lantang kononnya membela nasib Melayu, menjaga harta Melayu, memelihara tanah-tanah orang Melayu dan bumiputera.

Bagaimana pula kalau di belakang pengikut Parti Melayu terbesar di dunia ni? Macam biasalah beb, ini ahli politik kaki kencing, untuk tarik sokongan dia kata dialah pembela bangsa Melayu, tapi dalam diam-diam, duit punya pasal, Tanah melayu cuba dia nak sakau. Lu orang penyokong gerombolan songkok tinggi kena kencing beb dengan lu punya pemimpin haprak.

Di bawah ni gua sertakan bukti ahli politik pembohong. Tak cukup jelas tulisan lu boleh pakai kanta, kalau tak cukup jelas lagi lu boleh klik gambar dokumen kat bawah ni.



Konon nak bela Melayu, tapi harta melayu lu cuba nak gadai, boleh blah sama lu kaki kencing. Ini pemimpin sama perangai macam pemimpin gerombolan songkok tinggi kat Johor, depan penyokong konon bela Melayu, tapi lu tengok berapa banyak tanah Melayu Johor dah kena songlap? Lu fikirlah sendiri!

Lu kutuk Tuan Guru Nik Aziz sebab dia tak bangga dengan perjuangan Melayu kerana dia bangga dengan perjuangan Islam. Lu cari mana tanah Melayu kena gadai dengan Nik Aziz? Tak ada beb, Undang-undang Tanah Negeri Kelantan tidak membenarkan orang luar membeli tanah di Kelantan, orang Melayu luar Kelantan pun tak boleh beli.

Tuan Guru tak bangga dengan Melayu, tapi Melayu terbela, ini pemimpin konon perjuangkan Melayu, tapi tanah Melayu habis kena tapau.

Maklumat lanjut lu orang boleh klik sini [Malaysiawaves]

RentaP© "Lu orang kena kencing beb, habis basah kuyup!"

30 comments

caya la lu rentap...siap bukti lagi tk de sape nk pertikai..tp tanah dia punye nk pusing ape pun bole.....

Lu kata lu pejuang Melayu, apahal lu cakap tak serupa bikin beb? Depan pengikut pung pang pung pang konon dia sorang pejuang Melayu, belakang pengikut kantoi kaki kencing... mamposlah ahli politik macam ni...

aku dah ckp dah,

mana pegi pencacai umPORno?? sunyi sepi..sepi sunyi?? sipi-sipi..hahhaha..ini bukan sebilangan saja atau kes terpencil..ini penyakit mmg sudah lama bro..lu org je tak tahu tp buat2 tahu hal negara..ini bala nie..bale-bale..

pencacai umPORno, jika ada sedetik@sekelumit kebenaran pd korang, tolonglah..tolonglah gunakan ia secerdik mungkin..kalo nak selamatkan bangsa melayu..mari..mari..

lawan tetap....lawan!!

aku rasa ini pun mesti gambar photochop ni cam gamba babi kat sabah tu

diorg ni kalo x fitnah ni memang x senang duduk. ahli neraka standard la

btw xyah la tuka2 nama la rejam ke rentap ke, takut sangat ke kena ISA? fitnah orang lain x takut plak?

pencacai UMNO Pornography Production (M) Bhd mana nak terima hakikat walaupun bukti yg jelas dh ada. Hati pencacai2 porno ni dh hitam & busuk ... dh hilang rational thinking.

ni pekara biasa bro,mcm da jd budaya bg harta dlm ceta p romli,
RENTAB 12.54 sikit2 ugut nak guna isa, kalau rejam salah saman je la, hidop umprono

aku dah ckp dah,

encik Rentab..gambar pegang babi kat sabah tue..sila pakai kanta power tgk bintang yer..besar-besar dia paparkan gamabar itu adalah GAMBAR HIASAN..sekian terima kasih umPORno di atas ulasan anda yg bernas sekali..ptuihhh!!

bro nestlo pening mantop i like

ye ke ada gambar hiasan?
kalo aku edit gamba nik najis liwat nik anuar pastu taruk besar2 gambar itu GAMBAR HIASAN. korang boleh terima x macam tu?

boleh aku suka, tambah satu lg gambar kepala ko tengah jolok c*p*p lembu, lagi berkesan

MANA UMPORNOK, TAK NAK MELALAK PLAK. BODOH PUNYA UMNGOKKK

aiyaa...itu tuan gulu aa...talak bangga sama melayu...tapi sana punya melayu cina siam ma... manyak bangga sama tuan gulu...

Rentab berkata...
ye ke ada gambar hiasan?
kalo aku edit gamba nik najis liwat nik anuar pastu taruk besar2 gambar itu GAMBAR HIASAN. korang boleh terima x macam tu?

;;;;;;;;;;;;;;;

tak payah nak kalaukalau, buat je. dh memang jenis makhluk bertanduk. memang itulah kemahiran umpornografi.

jenis tak sedar esok akan mati kena langgar lori.

tk tau beza gamabr mengaibkan org dgn gambar hiasan. otak penuh lumpur najib(s).

apa yg umporno buat utk negara selain dari melucah??????

lagi gemilang tu kompeni apa? website pun tadakk

Saudara Rentap, ini hanyalah satu dalam ribuan permohonan tukar hakmilik tanah dalam Selangor. Kita beruntung masih sempat menjaga tanah hakmilik bumiputra di Selangor walaupun banyak yang sudah tergadai sepanjang pemerintahan UMporNO/BN di Selangor.

Teruskan pembongkaran anda, pembongkaran mengenai negeri dibawah pentadbiran PR juga boleh dibongkarkan sekiranya ada. Takut kerana salah, berani kerana benar.

"Bukan tugas mudah untuk mentadbir sebuah negeri yang dikelilingi oleh jutaan musuh, teruskan perjuangan ini"

-Dr. LatiF-

"Rentab berkata...
ye ke ada gambar hiasan?
kalo aku edit gamba nik najis liwat nik anuar pastu taruk besar2 gambar itu GAMBAR HIASAN. korang boleh terima x macam tu?"

kata2 seekor anjing kurap umno kelas paria...

Bnayak tanah di Johor digadaikan kepada warga Singapura....
Kelak, Singapura menjajah Johor Bharu!!

tersalah taip pulak

*banyak

Org2 UMNO lebih Melayu dari Melayu sendiri = umPRONO

PEMIMPIN2 MUNAFIK PENGKHIANAT BANGSA DAN UMAT

sekali lagi ayat di bawah menjelaskan isi perut busuk umporno. isi hati mereka didedah oleh Allah swt. dan pendedahan milosuam adalah bukti/tanda2 kemunafikan golongan songkok tinggi berisi video lucah di dalamnya...berdasarkan ayat Al Quran di bawah ini.

di depan melayu merekalah pejuang, menghunus keris(quraish)munafik, sanggup mati kerana bangsa, bila berjumpa dgn puak kafir tokeh2 kaya, mereka lah penjual umat dan bangsa.

dan apabila pegawai kerajaan membuat kerja betul dan amanah, mereka ditekan dgn tribulasi. insyallah adalah tindakan terhadap pegawai kerajaan yg tidak kerjasama dgn umporno.

.......................

Surah Al Baqarah

[14]
Dan apabila mereka bertemu dengan orang-orang yang beriman, mereka berkata: ” Kami telah beriman “, dan manakala mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka berkata pula:” Sesungguhnya kami tetap bersama kamu, sebenarnya kami hanya memperolok-olok (akan orang-orang yang beriman)”.

[15]
Allah (membalas) memperolok-olok, dan membiarkan mereka meraba-raba dalam kesesatan mereka (yang melampaui batas itu).

................................

APA MAKNA DAJJAL?

Dan asal makna “Dajjal” ialah “Al-Kholath” (mencampur, mengacaukan, membingungkan). Dikatakan bahwa “seseorang itu berbuat Dajjal bila ia menyamarkan dan memanipulasi.” dan “Ad-Dajjal” ialah MANIPULATOR dan PEMBOHONG YANG LUAR BIASA. Lafal ini termasuk bentuk mubalaghah (menyangatkan/intensitas) mengikuti wazan “fa’aal”, artinya banyak menelurkan kebohongan dan kepalsuan.[Periksa: An-Nihayah Fi Gharibil Hadits 2: 102].

Dan “Dajjal” itu dinamakan “Dajjal” karena ia menutup kebenaran dengan kebatilan atau karena ia menutupi kekafirannya terhadap orang lain dengan kebohongan.kepalsuan. dan penipuannya atas mereka.

Nota :

mengaku dan menyamarlah konon baik, bersumpah dan bersumpah lah kat masjid atau kaabah, buat dan berlakun lah dgn muka sedih dan baik, sebut dan lafazlah nama Allah sebanyak mungkin, tapi kalau sifat mereka yg sebenar adalah seperti huraian di atas...

maka itulah DAJJAL...walaupun bersongkok tinggi mereka itu.

Bilalh org Johor nak bukak mata luas-luas. erkk aku org Johor. Terlalu kuat pemikiran mereka tentang UMNO & BN...

Walhal pincang pun byk, cuma telungkup sangat pemikirannya kot...

Rentab better ko tukar name sentab..

Ko dah kena tipu xnak sentab pulak dgn pemimpin UmNgOk..

dasar pencacai murahan..

MANA UMPORNOK, TAK NAK MELALAK PLAK. BODOH PUNYA UMNGOKKK

Lu mana tau Nik Ajis tata ngadai gulayu punya tana ? Lu mali Gua Musang, lu mata tengok,lu telenga pasang malu tau. Hai ya !! Lagi LU mali Kuala Krai, lu mata tengok. Samma pun selupa ini gulayu celaka punya olang. Lu nyalan-nyalan lagi boleh tengok lo, samma busat punya tana olang China punya.

raja laut...lu yg tau sgt, dedahkan lah, jgn fitnah dan timbulkan syak wasangka.

timbulkan syak wasangka kerja setan tu raja laut

bukan salah bagi hak kepada rakyat yg berhak walaupun cina, tapi khianat tuan tanah asal melayu utk kepentingan diri adalah khianat.

lembu tetap lembu umngok ni

Puakx UMNOKKK kalau x percaya juga aku boleh emailkan surat tu kpd hangpa. Aku dapat dari seseorang yg perihatin dengan nasib tanah rizab Melayu yg senangx dilelong oleh puakx UMNOKKKKKK......

Ni email aku:.....
chemara67@yahoo.com

Osman - Shah Alam Selangor Darul Ehsan

Lu mana tau Nik Ajis tata ngadai gulayu punya tana ? Lu mali Gua Musang, lu mata tengok,lu telenga pasang malu tau. Hai ya !! Lagi LU mali Kuala Krai, lu mata tengok. Samma pun selupa ini gulayu celaka punya olang. Lu nyalan-nyalan lagi boleh tengok lo, samma busat punya tana olang China punya

---------------------------------------------------
Oooii raja laut gila...Aku keje kat pejabat tanah kuala krai..mana bukti nik aziz gadai tanah kat cina di kuala krai..kalu mu nak tau kuala krai ni salah satu kawasan luar rizab melayu..luar rizab melayu yang lain temangan di machang dan beberapa seksyen di kota bharu..tu la masuk sangat umno..pastu jadi bodoh cam tuan presiden umno..kan aku gadai ngko kat bik mama..

Kah..kah..makin kelakar bila wa baca semua diatas, ya lah masing-masing dgn pendapatnya lah kan...tapi menghina dan mencaci tak bawa kemana,dari hari kehari politik negara bertambah jadi kotor oleh orang2 yang berkepentingan,rakyat yang mengundi caci mencaci diantara satu sama lain,yang diatas duduk cool aje dan duduk dalam bilik aircond, pas tu mereka sama-sama minum teh tarik or might be yang lebih lazat lagi seperti milo,nescaffe,cappucino dan lain-lain lagi,yang dibawah boleh le teguk teh o ice,air syrup or air sky juice aje..kah..kah kelakor kan..inilah lumrahnya,tak payah kita bertekak sebenarnya, coz kita lah yang memilih mereka,biar mereka bertempur sesama sendiri,kita tengok dan pantau apa yang mereka dah buat atas sokongan kita,senjata kita adalah undi pada pilihanraya(hak kita).apakah perlu kita jadi macam libya,yemen dan lain-lain,tak perlu...bro semua,mesti korang kata gua ni atas pagar kan..kan...tak pe..lu orang fikir sendiri..gua dah letih dan kecewa kerana setiap hari manusia yang beragama islam bertambah hitam hatinya,kekuasaan,wang dan lain-lain lagi menjadi tunggak kehidupan, bukannya agama yang menjadi landasan hidup, tidak ada lagi iman di dalam roh dan jasad, aib mengaib, caci mencaci dan macam2 lagi...adakah ini yang kita mahu...apakah masa depan anak2 kita terjamin...apakah matlamat hidup mereka kelak...kerana kehidupan kita penuh dengan kealpaan...,tiadanya santapan rohani, minda dan lain-lain lagi...kebisuan demi kebisuan atas kebenaran tiada siapa yang ambil peduli...jika bro semua berfikir dengan rasional dan semua orang tahu kuasa atau senjata adalah dari pemilih semua...PRU 13 adalah medannya, kita bebas memilih sesiapa saja pemimpin kita,jadi bro cukuplah dengan caci mencaci,maki hamun dan lain-lain lagi kerana jangan dirosakkan keimanan kita sendiri,jangan disimpan kehinaan berpanjangan,biarlah kita hidup dengan berjuang untuk hari akhirat,ingat adakah wang,kedudukan dan lain-lain lagi yang kita bawa nanti,adakah memilih pemimpin yang memberi kita keduniaan yang akan menolong kita nanti...renung2 kan lah...saya harap semua bro semua dirahmati Allah hendaknya...maaf jika komen saya membosankan bro semua.....wassalam...


EmoticonEmoticon