Thursday

Gempar! Anwar Ibrahim godam Akhbar Libration Perancis!


Pertama sekali tahniah kepada Raja Petra Kamarudin aka blogger kontroversi malaysia-today.net kerana telah berjaya meletupkan kembali isu misteri pembunuhan Altantuya oleh dua orang anggota Polis yang dilihat semakin dilupakan.

Seperti biasa, penyokong gerombolan songkok tinggi, media-media arus perdana, serta blogger-blogger mereka akan menuduh Anwar Ibrahim sebagai orang yang bertanggung jawab memfitnah Perdana menteri Najib tun Razak yang dianggap suci bagi mereka.

Tahniah juga diucapkan kepada mereka-mereka yang telah dikelentong oleh gerombolan songkok tinggi. Persoalan yang penting sebenarnya ialah, siapakah yang menimbulkan isu pembunuhan Altantuya ini di peringkat antarabangsa?

Untuk pengetahuan pembaca semua, isu pembunuhan Altantuya yang dikaitkan dengan Perdana Menteri Najib (pada masa itu Timb Perdana Menteri) telah ditimbulkan oleh di peringkat antarabangsa sebuah akhbar berpengaruh di Perancis, Libration.

Di bawah ini bukti screenshot yang diambil dari website Akhbar Libration yang disiarkan pada 5 Mac 2009 bertajuk Un cadavre très dérangeant (Mayat yang sangat mengganggu) rujuk link ini [Libration] - sila gunakan google.translate untuk menterjemah article bahasa perancis ini.

Pelik tapi benar, Akhbar berpengaruh dari Perancis, Libration ini telah membuat satu tuduhan serius terhadap Najib Tun Razak, iaitu mengaitkan beliau dengan satu tuduhan jenayah bunuh Altantuya. Akal yang waras akan mempersoalkan mengapakah dua orang anggota Polis membunuh Altantuya ini? Cukupkah menghukum dua orang anggota Polis ini? Tiada siasatan dilakukan berhubung orang yang mengarahkan dua Polis ini.

Adakah akhbar berpengaruh seperti Liberation ini sewenang-wenangnya menuduh Najib Tun Razak sebagai suspek pembunuhan Altantuya? Akhbar Libration ini akhbar berpengaruh di Negara Perancis, bukan sekadar blog-blog jalanan. Mengapa Najib Tun Razak tidak mengambil sebarang tindakan terhadap akhbar ini?

Bilakah orang di belakang pembunuhan ini akan disiasat? Jawapannya mudah, selepas Pakatan Rakyat memerintah negara ini.

ReJaM© "Mungkin gerombolan songkok tinggi akan kata Akhbar ini sudah digodam oleh Anwar Ibrahim kah kah kah..."

61 comments

berita france 5 mac 2009,akuan bersumpah RPK jun 2008 la..

keris malaya
agak2 la nk spin pun.. tgk tarikh.. RPK wat SB 18 jun 2008..

baca dulu isi kandunganya....
takkan media antarabngsa nk komplot dgn anwar...
datu,kalo depa berkomplot,kenapa x berani nk saman??????
saman la kalo berani....ckp media peransic memfitnah....

Kenapa ye Najib tak saman je Akhbar Libration tu? Ini tuduhan serius terhadap Perdana Menteri Malaysia. PM negara kita dituduh sebagai suspect pembunuhan, tapi Najib buat tak paham...

Najib takut hal ini dibawa ke mahkamah antarabangsa, kemudian kantoi memang dia terlibat ke?

Bukan menuduh, tapi Najib harus melakukan tindakan. Ini mencemarkan imej pemimpin no satu Negara. Sangat mencemarkan.

hehehe..tak perlu nak menipu...RPK pun dah tau semua tu adalah benar...

Tahniah RAja Petra coz menceritakan "Kebenaran"...Kalau tak citer kebenaran xlepasnye de Balik Malaysia...Family xkena ugut..(adik curi motor)...Ketua Polis tutup kes dia n adik dia nanti..xkena masuk ISA...SELAMAT!!ekeke :D


-Amri-

ape masalahnye dgn tarikh????knp najib x ambil tindakan kedua duanya??knp RPK jer yg kene sumbat ISA??mau Interpol siasatkah??kah kah kah

kalo btol la die x wt,mst die dh amik tindakan...
berfikirlah...

Mana berani najib saman! Kalau interpol masuk campur, jahanam Najib....

korg nk hentam najib najib hentamla..yg penting aku tknk anwar naik jd pm..kalo pas aku bleh terima lg..

RPK takde tipu pun dalam tv3, tv3 la lidah syaitan yang sebenarnya. pandai dia sunting. kalau berani tunjukkan seluruh rakaman temuramah RPK

SATU LAGI PROJEK BARISAN NASIONAL

MEMBERSIHKAN LONGKANG NAJIB ALTANTUYA
DAN MEROBOHKAN PAKATAN RAKYAT

KONTRAKTOR : RPK SDN BHD

PEMILIK : UMPORNO

TARIKH MULA : 13 APRIL 2011

TARIKH SIAP : 16 APRIL 2011 (pilihanraya sarawak)

KOS : RM JUTA2 masyuuuk

BUTIRAN PROJEK :

Isu RPK, satu lagi silap mata mengalih pandangan. tak memerlukan apa2 perhatian langsung dari rakyat.

dihujung pendedahan itu, diseru anwar saman. sekali lagi usaha menarik anwar utk sibuk melayan gangguan syaitan2 umporno dan alat2 mereka.

SALINAN DOKUMEN TENDER PROJEK BOLEH DIDAPATI DI SINI :

http://www.akubetul.com/2008/06/akuan-bersumpah-raja-petra-rpk.html

"Scenes of harassment

This story turns to tragedy when, in October 2006, Altantuya learns that the commission paid by the Franco-Spanish Armaris came to an account in Kuala Lumpur. It was collected by Perimekar, a company headed by Baginda. Altantuya queue then Ulaanbaatar in Kuala Lumpur to demand his share to Baginda, whom she was separated meantime: $ 500 000 would have been promised! Jealousy, the wife of Najib Razak, the formidable businesswoman Rosmah Mansor, she objected to what the young Mongolian key money. Altantuya arrived in Malaysia with two other Mongolian women, including one responsible for shaman cast a spell on Baginda if he does not give him money. For several days she is harassing his ex-lover. October 18, Baginda no longer supports the Altantuya scenes outside his home. He contacted the director of the Special Branch of the Malaysian Police, Musa Safri, who is also an aide to Deputy Prime Minister Najib Razak.

October 19, early evening, two policemen from the Special Branch, Azilah and Sirul Hadridan Omar, are sent to the home where Baginda Altantuya prances and howls. They are ordered to "neutralize the Chinese" They kidnapped her, took her to a dozen miles from home Baginda and shoot dead. Then they destroy his body with C-4 explosives, which can be obtained only with the consent of the Ministry of Defence. His entry is erased from the Malaysian police records Malaysian immigration. Altantuya is never coming to Malaysia in October 2006 - there is no trace of her.

But there is no perfect crime. The taxi driver hired by Altantuya for the day did not see a good eye removed his client under his nose without payment for the fare. He took note of the number plate of the car and the kidnappers filed a complaint at the nearest police station. Within days the police identified the car and realized that this is an official vehicle. It's gear, which even the Deputy Prime Minister Najib Razak can not escape. It attempts to cover-up. Hours before the arrest of Baginda, Najib sends a text message: "I see the inspector general of police at 11 am ... The problem will be solved. Stay Cool. " Alas, Baginda was soon arrested and two policemen from the Special Branch, Azilah and Sirul.

After a trial considered questionable by many observers, Baginda, accused of having ordered the murder, was acquitted in November 2008. Accused of having carried out the dirty work, Azilah and Sirul appeared last month in court. They are facing the death penalty and the verdict must be made on April 9.

The Altantuya case became a central element of the political game between Malaysia Najib Razak - who is likely to access the head of government - and opposition leader Anwar Ibrahim. Razak has so far managed to avoid the pitfalls, but the murder of the young woman remains a sword of Damocles over his head.

A thousand miles away, in the Mongolian capital Ulan Bator, Shaaribuu Setev, Altantuya's father, ponders his anger. Wedged in a couch in the lobby of a hotel where the cold wind rushes by squalls, his father, a professor of psychology about seventy years, lost his temper: "My daughter was killed on Malaysian soil by Malaysians. And they were not even an apology! The Malaysian government does not even reply to letters from the Mongolian Ministry of Foreign Affairs. " Baginda's acquittal seemed to him a gross injustice. When the father of Altantuya came to Malaysia Parliament to meet Najib Razak, it was overshadowed by a back door to avoid an embarrassing interview."

suka ayat ni

Bilakah orang di belakang pembunuhan ini akan disiasat? Jawapannya mudah, selepas Pakatan Rakyat memerintah negara ini.

tak sabar nak mngundi buat kali ptama. dan anak muda sekarang nak cipta sejarah. nak tukar kerajaan yang sedia ada....

chelsea kalah pun aku cuak..drogba kena fitnah hehe..

blog ni syok sndiri la..
haha

kepada PM kita, harap2 dato' seri dapat bagi komen tentang laporan ini. kami mahukan cerita sebenar.

hahaha...jgn harap najib nak saman. nak mampus saman la. hahaha...tak salah apa nak takut kan?. Tuduh anwar salah sbb tak nak kasi DNA. Berani kerana Benar kononnya tapi Najib tak nak saman org fitnah dia umporno tak nak plak kata berani kerana benar....hahaha...kalau jenis kepat telur najib, hisap tetetk bik mama...mana ada akal

ak suka baca blog ni sbb korg mati2 mmprtahankan hujah2 mrepek korg tu...mnjadi bhan lucu bg aku..

btol!diorang smua ni bodoh..haha

Malunya aku ada PM macam ni...
Tak sabar aku tengok dia lingkup...
Dulu aku ingat BN ni baik sangat...
Tapi bila aku dah celik IT baru aku boleh buat
perbandingan, nampak sgt BN ni propaganda je lebih
Curi duit rakyat je pandai...

hujah2 bodoh pencacai PKR yg dah habis idea nak spin isu yg makin terbongkar, Anwar pun dah panas ponggong dengan Tuai rumah panjang tnya video seks, lari lintang pukang dia ha ha ha

kalau tv3 putar belit kenyataan raja petra, kenapa raja petra yg selama ni suak membidas xsaman tv3? kenapa dia senyap ja, selepas 2 bahagian disiarkian?

Aku rasa ni mungkin berkat Solat Hajat Pembangkang & Sumpah Saiful Bukhari, makin banyak petunjuk Allah dah bagi, satu persatu salahlaku Anwar dibongkar oleh orang2 kepercayaan dia sendiri, tetapi masih ramai fanatik Anwar masih tak nampak atau saja buat2 tak nampak.... Terima ajelah kenyataan yg Anwar tidaklah sesuci yang korang sangkakan...

Nak bagi org-org Anwar tinggalkan dia senang je. Bagi je duit. Kalau aku dapat duit dari Najib RM 1 juta cukuplah aku akan buat satu kenyataan hilang kepercayaan kepada Anwar, kemudian aku lari ke luar negara buat hidup baru... simple...

rpk terpaksa buat u turn kat bukit bintang,kot tak sempat bulan madu ,dah habis duit kot,terpaksa minta kat pm kot

najib dah pun bersumpah yg dia tk kenal wanita tu sampai 3x lg...tk kan surat khabar tu tk pecaya kot..kan kan kan

Aku rasa ni mungkin berkat Solat Hajat Pembangkang & Sumpah Saiful Bukhari, makin banyak petunjuk Allah dah bagi, satu persatu salahlaku Anwar dibongkar oleh orang2 kepercayaan dia sendiri, tetapi masih ramai fanatik Anwar masih tak nampak atau saja buat2 tak nampak.... Terima ajelah kenyataan yg Anwar tidaklah sesuci yang korang sangkakan.


apa la bangang ko ni, sape kata anwar tu suci,anwar ttp ada wat salah, tapi sebabkan ko ni buta hati, sebab tu ko puji2 umprono tu, aku dulu pun mcm ko juga apa yg umprono wat semuany betul sampai la aku sendiri merasa penangan umprono dlm isu kejatuhan ekonomi negara, masa tu la aku sedar apa yg telah pemimpin yg ko sanjung tu telah wat pada negara ni,pada rakyat malaysia seluruhny, ko kata umprono pembela bangsa tp ko x tau berapa ramai org melayu yg sebelum ni selesa skrang masih hidup melarat disebabkan angkara kerja umprono dan kuncu2ny

Tanpa Nama berkata...14 April 2011 9:20 PM & 14 April 2011 9:09 PM
Nak tanya dua individu d atas..Berapa RM Najib byar RPK ye..ko orang kena ingat..NAJIB prna cakap akan buat apa sahaja untuk mempertahankan PUTRAJAYA.. jngan buat2 tak tahu yerr..
p/s : arghh..lamanya PRU 13 ni..tak sabar tumbangkan BE END perompak harta rakyat..!!!

perancis yg tangkap org pakai purdah tu boleh pecaya? rpk yg liberal tu nak pecaya? tv3 pengampu haramjadah tu nak pecaya? najib nak pecaya? sama setan semua tu, kalau cakap betol pun tetap penipu

hang dah takdak isu ka buat keluar cerita lama ni? baca balik blog2 otai. depa dah cerita pun pasal benda ni...hang ni memang kaki spin la milo suam.

From around the blogs on Arnaud Dubus:

Cucu Tok Selampit
The newspaper also claims that DS Najib had indeed met with Altantuya, who was the mistress of Abdul Razak Baginda, his close aide and associate, in Paris in 2005. A photograph was allegedly taken showing the three in a Paris nightclub, the Liberation said without providing any evidence.

Any Tom, Dick and Harry can accuse that that there is a photograph taken showing DS Seri Najib, Razak Baginda and Altantuya at the Paris nightclub, but where is the picture?


Barking Magpie
Except all that was reported by Arnaud Dubus, this so -called "French journalist" of a French tabloid, was nothing new. Upon checking into his journalistic background he also cited Anwar Ibrahim, in his Facebook, as one of his favourite people... see here.

BTW Anwar was in Bangkok two months ago, and what if he met Dubus and had a nudge nudge wink wink soiree with him, if you know what I mean!


The Malaysian Insider
The newspaper claims that Najib had indeed met with Altantuya, who was the mistress of Abdul Razak Baginda, his close aide and associate, in Paris in 2005.

A photograph was allegedly taken showing the three in a Paris nightclub, the Liberation said without providing any evidence. (APOMM: Arnaud, Tian Chua has the picture. If you don't have it, I shall provide the doctored picture by Tian Chua for you here because till today, after so many years, neither has Anwar or Tian Chua produced the GENUINE picture.)

The Liberation also suggested that Abdul Razak had been Najib’s intermediary for arms purchases.

In October 2006, the newspaper claims that Altantuya was informed that the commission paid by Armaris, a Spanish company involved in Malaysia’s acquisition of three submarines for one billion euros (RM4.7 billion), had been deposited in a bank account in Malaysia.

The commission of 114 million euros was allegedly paid into the account of Perimekar, a company Razak controlled.

Altantuya then allegedly flew to Kuala Lumpur to demand her share of the commission, which was to have been US$500,000.

The Liberation provided no documentary evidence of the sensational details.


http://manifestogwl.blogspot.com/2009/03/arnaud-dubus-story.html


hang pernah dengar mahathir saman orang?
hang pernah dengar paklah saman orang?

macam2 orang tuduh,keji, kutuk, fitnah depa tapi tak pernah pun derang saman...Najib pun buat benda yag sama jugak...

Kenapa korang tak pernah tanya kenapa anwar tak pernah saman Datuk Nalla, Ezam, Umi Hafilda n etc. derang ni pun buat keluar cerita macam2 jugak...



-pasepisepus-

ake ake
bab saman menyaman pon jdik spin menyepin ker?
xbenar>saman:benar>xsaman!
nko saman ler sepol tu..yang pandai2 buat tuduhan diliwat. saman jangan tak saman!

perrghh... dasyatlah.. banyak yg terbongkar... akan dtg , lagi bnyk yg terbongkar...lagi luar biasa hal nih..

satu persoalan yg pelik la utk penyokong2 umPORno...

korg ni xnampak ke isu rasuah, isu duit bumiputra hilang...xnampak ke skang Malaysia mcm mane..??

malu la woii dgn negara lain...diorg sume da makin maju, tp Malaysia makin ketinggalan...

patotla anak muda ramai x sokong geng gerombolan melayu tegar da skang..

jerit Melayu..Melayu..Melayu...pastu songlap share bumi, pastu jerit lagi...pas jerit songlap lagi..

woii, smpai bile pun xhabis lau main pusing anak beranak, kroni2 je...

mampus la mcm ni..minyak naik, harga barang naik, value duit pun da jatuh...

aku lagi respek hanief (hanief.blogspot.com) dari raja petra, baru dapat duit org ugut2 sikit dah kuar statement mcm gitu..

Akhirat nanti semua jelas...

Masalahnya, percaya ke akhirat??

Tunggu je lah ye~

Aku rasa tension juga bila orang luar kata PM aku berkaian dengan pembunuhan... nak je aku jumpa PM suruh dia saman akbar tu...

Ahli Umno tak nampak ke rasuah yang sedang melanda Malaysia?
Ahli Umno tak nampak ke korupsi pemimpin Umno?

Mesti jawapan pencacai Umno "Umno dah lama tu ada rasuah,nanti kalau Pr da lame ada gak rasuah". Bagi peluang Pr perintah Malaysia.Kalau tak ok,lagi 5 tahun tukar balik.

Pru12 ke pru13 kejap je , jadi pru 13 ke pru14 pon mesti kejap.

~Anak Muda Nak Muziumkan Umno~

sejak kes altantuya mana da najib pegi perancis, dah takut kat wartawan sana la tuuuu

Kpd anti umno....nk tanye sikit je...
pkr xde kronisme ke? Bapak penasihat...bini president anak?
dap xde kronisme ke?
PR x de rasuah ke? Tengok ape jadi kt yayasan selangor? Penang x yah cerite la.....kelantan lak rakyat terpakse cari rezeki kt tempat orang...
umno memang x bagus sgt....tp sekurang2nye ade benda yg nak diperjuangkan....cuba bagitau aku ade PR nak memperjuangkan bangsa melayu? Nk mengaku melayu pun diorang malu...

ko orang gi baca blog anak sungai derhaka ko akan tau maksud, cerita sebenar, rpk

tanpa nama 15 april 1.05am

apa yang umprono perjuangkan, prono, liwat, membesarkan perut, kaya kn diri sendiri n suku sakat rasa ny tu je kot

dah muak r ngan cita anwar ni...xde tokoh lain ke yg boleh diharap?

saya org melayu, tetapi sejak pr memerintah saya tidak dapat projek, sebab masa bn dulu senang untuk saya dapat projek, bodek je terus dapat. puji melambung, kipas sana kipas sini, dapat projek. suap sikit, dapat projek. pr memerintah lansung saya tidak dapat projek. kah kah kah kah

jadi apa motifnya disini? kah kah kah

Gila pencacai PKR nih.. dah terbuka depan mata pun di spinkan lagi?huh...BALE BALE... hahahaha dah lah saye mengantuk, saye nak kene hantar isteri saye gi seminar nih esok... BALE BALE... PI MAMPOS PENCACAI!!!!!

Org yg pakai nama Pencacai Najis kat atas ni bukan baca pun artikel ni. Dia tau melalut je, memang sesuailah ko jadi pencacai Najis. Org suruh komen artikel ko melalut macam org gila.

umno ni klau dia suka aset kerajaan pun dia bagi kt kau tp klau tk suka muflis dikeja knnya cntoh tajudin ramli.umno membena melayu tapi melayu dua tiga kerat. knapa umno bagitu dengki dg kelantan ,kedah padahal mejeriti penduduknya melayu. klau nk kra pati,tk adake org umno kt negeri tu.tp krna dengki umno sangup biarkn pengundi karatnya hidup sengsara.dia canang umno membela melayu. mustapa, awang adik, anuar musa dua tiga kerat ketua umno.yg lain tu lentak kamu lah ;nanti bla nak plhan raya bsok menteri datang tolong menoreh.klau musim menuai menteri masuk sawah lah. jadi kita sama2lah keluar umno ni bena pemerintahan baru.

aku dh cakap itu memang corak orang umno .dah lh bangang .bebal lak tu.ini lah yg umno suka sokong macam ayam kt pasa.gelak lagi kawan kna sembelih aku idak ktanya.tuan aku bgi mkan lg ni.brtambah gemuk lg aku ni.he.he................kate nya.HDi

ANWAR SEMAKIN POPULAR DAN MENDAPAT SIMPATI...

TERIMA KASIH DATUK SRI NAJIB TUN RAZAK dan lembu2nya sekelian

to:tanpa nama 15/4/11 12;56am

aku org johor.. aku pon merantau kat negeri org duduk bkerja carik rezeki.rezeki tu x semestinye berada kat negeri sedri.. kalau korg kate org kelantan tu duduk merempat kat negeri orang lain mcm salah je statement tu. dorg datang negeri org berniaga sendri bukan mharap pd kerajaan untuk beri rezeki. sebab rezeki tu dtg dr Allah bukan dr kerajaan. so dok mharap kerajaan bantu bg rezeki watpe. kite mharap kerajaan bg kesenangan dengan turunkan kos sara hidup!! bukan bebankan rakyat dengan naikkan kos sara hidup bahalul betoi sape yg masih sokong kerajaan perompak ni. masa aku belajar di shah alam dulu aku penah rase BN perintah, dan PR perintah. mase BN perintah, jangan harap nak jumpe stall kecik tepi jalan, kompom kene kacau MBSA even masa bulan ramadhan sekalipon, sume kene ade permit walaupon mmg da ade permit tp kene mohon lain pulak utk meniaga time bulan ramadhan. so mcm mana dengan org yg xberduit tp nak cari duit halal dengan meniaga kecil2lan? perlu ke keluarkan modal utk sewa tapak bazar yang harganye xmasuk akal jugak kalau nak meniaga air. kalau nak jual charkueyteow perlu ke sewa kedai supaya x kene angkut brg2? tp mase PR amek alih, bole nampak byk peniaga2 kecil yang mencari rezeki yg xseberapa di tepi2 jalan. bukan je memudahkan student2 malah pekerja2 kilang utk bli dinner n lunch yg x mahal mane.. jalan raya pon mmg dari berlobang2 selama 2 tahun x turap (time BN perintah) terus turap baru, jalan makin besar. air lak dpt free utk bacaan pertama.. kurang gak kos sara hidup rakyat. Johor?? menang pilihanraya bil air naik dan menjadi paling x munasabah sekali.. so org2 johor teruskan tegar mengundi BN..


aku nak hujah berjela.. ade aku kesah??

TDM mmg la x pernah saman org... dia trus sumbat dlm ISA jer... apa ada hal... hahahahahahahaha

kak Rosmah dot dot delete 15 April 2011 at 10:06

aku org Johor. taulah kampung BN..sayangnya...byk jln2 utama bertampal, berlubang..sejak aku lahir sampai tua nih..gitu jeklah..xde apa yg dibanggakan sgt..SEBAB UMNO TAK RASE TERGUGAT SIKITPUN...Melayu byk ketinggalan dlm ruang bisness..byk tanah dijual utk lot2 perkuburan cina...yg perkuburan melayu dok kat belakang estate, kebun2 kelapa sawit..hampeh....sebab x byk peluang kerje utk bangsa sendiri..aku lari ke luar daerah. bawa hasil dr luar..masuk ke johor.emm.cthnye.bg elaun kt mak buat belanje ....tu pun kire memantapkan ekonomi kt kg aku.apapun..suke hati aku lah

TUDUHAN SPIN KEPADA PR KERANA KALAH HUJAH

Kepada mereka yg suka menganggap PR dan anwar SPIN setiap isu dan tuduhan.

FITNAH SEMUA DATANG DARI UMPORNO, PR HANYA MEMPERTAHANKAN DIRI

jika dikaji setiap pertuduhan dan fitnah, semua datang dari umporno. PR dan anwar hanya pihak yang menjadi tertuduh dalam semua isu2 fitnah bodoh. sebagai mangsa sudah tentulah membela diri walaupun kita tahu umporno hanya menangguk sentimen tanpa bukti jelas utk menjatuhkan anwar.

KENAPA UMPORNO GAGAL SPIN ANWAR DI MAHKAMAH

perbicaraan mahkamah adalah boleh dianggap GELANGGANG SPIN walaupun hakikatnya hujah bertemu hujah. apakah ianya salah? sedangkan Allah pun sediakan mahkamah RabbulJalil utk kita cuba SPIN malaikat walaupun Allah Maha Mengetahui dan serba lengkap bukti pertuduhan, lebih jelas lagi video ciptaan Allah daripada video bodoh eskay dan rogolhim.

MAKCIK JUAL NASI LEMAK PUN TAHU UMPORNO FITNAH

Kekecewaan umporno ialah kerana setiap fitnah yg cuba dikenakan tidak menjadi kerana apabila dihujah dan dikaji secara rasional dan mendalam, makcik jual nasi lemak pun tahu umporno buat fitnah politik.

umporno hanya mahu org percaya samar2 dan jangan sampai rakyat mengkaji secara halus setiap fitnah. mengkaji halus inilah yg dianggap SPIN.

UMPORNO TERSPIN DIRI SENDIRI, BUKAN PR YANG SPIN

Hujah2 inilah yg dianggap umporno sebagai SPIN. yg pasti bukan SPIN tetapi hujah2 itu semua menyebabkan umporno terSPIN diri sendiri.

PR TAK MAIN ISU DALAM KAIN BUSUK UMPORNO LAH!

sedangkan tekanan dan pembongkaran PR kepada BN berkisar perkara dan isu yg melibatkan rakyat dan negara. PR tidak berminat dgn isu dalam kain haprak umporno yg dah memang semua tahu kebusukannya. sukahati umporno lah nak melucah sehingga kiamat.

PR HANYA FOKUS ISU MELIBATKAN RAKYAT DAN NEGARA

tapi kalau melibatkan berbillion2 penyelewengan wang rakyat, itu akan menjadi fokus PR.

HANYA ORG2 YG RENDAH MENTALITI LUCAHNYA SAHAJA YG TIDAK MAHU BERDEBAT ISI RANCANGAN BUKU JINGGA TETAPI DIJAWAB DGN VIDEO SEX, LIWAT DAN PENGISYTIHARAN BADUT SARKIS YG DATANG TIDAK DIPANGGIL, PERGI TIDAK DISURUH IAITU RAJA PETRA KAMARUDDIN

Petua :

apa saja yg umporno anggap SPIN yg datang daripada penyokong PR, itu sebenarnya hujah yang mantap dan mereka ter SPIN diri sendiri sebenarnya. teruskan SPIN(hujah) umporno.


hairan...dalam pada menguasai semua benda dalam negara, umporno masih terSPIN diri sendiri. nak tahu sebabnya ?

sebab KEADILAN dan KEBENARAN KALIS SPIN wahai umporno!

dan KEZALIMAN itu sangat lemah, selemah sarang labah2.

memang terbaekkk lah JAKA...ni lagi satu jenis SPIN terhebat yang akan membuatkan UMPORNO terSPIN lagi...kompom akan kata SPIN ISU.....pegi mampos UMPORNO!!!

aku sokong JAKA pada kenyataan 'PR HANYA FOKUS ISU MELIBATKAN RAKYAT DAN NEGARA'

memang btul, aku duk dgr ceramah2, byk nasihat2 supaya kita fokus pd perjuangan kita, jgn duk leka dgn video lucah ni cam penyokong2 umno/bn.
kita da perjuang yang belum selesai. jgn sebab video bodoh yang x da asas ni jd sebab kita senyimpang dr perjuangan kita.

aku pun x sabar nk rasa cam na umno/bn jatuh. truskan perjuangan!


EmoticonEmoticon