Wednesday

Kisah Menteri Rogol Amah akan dibongkar dan dibukukan?



DIKHABARKAN bahawa penulis kontroversi, Mutalib M.D akan menerbitkan sebuah buku terbaru berhubung Skandal Seks seorang Menteri Kabinet Malaysia dan kini masih berada di luar negara mengumpul bukti dan alibi sensasi.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada buku tersebut mencerita Skandal Seks Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Utama Mohd Rais Yatim yang melibatkan Pembantu Rumah Tangga (PRT), Robengah, atau tokoh lain. Kisah Rais disebarkan secara meluas di Sabahkini.net sehingga Rais bertindak memfailkan saman pada 10 Februari lalu.

Kelmarin, Peguam Rais, Norhani Nordin mewakili plaintif memberitahu pemberita, pengurusan kes itu akan didengar pada 6 Mei ini, namun ketika dihubungi melalui email, Mutalib menyatakan beliau tidak mempedulikan saman yang difailkan Rais kerana tidak mahu mengganggu siasatan polis dan menyalahgunakan prosiding mahkamah.

Beban bukti terletak pada Rais kerana beliau harus membuktikan kepada mahkamah bahawa beliau tidak merogol Robengah sebagaimana yang didakwa Robengah kepada Koresponden Jakarta Post, Migrant Care dan Tenaganita. Saya hanya melaporkan apa yang dinyatakan oleh mangsa dan keluarganya dan rakyat Malaysia yang mahukan kebenaran. Apakah Rais mahu menembak pembawa berita?,” tanya Mutalib dalam emailnya.

Mutalib turut menolak dakwaan Rais sebelum ini bahawa pihak pembangkang sengaja mahu menjatuhkannya melalui artikel fitnah kerana beliau adalah Ahli UMNO di Parlimen Silam dan Rocky Bru adalah pemimpin akhbar Pro-Kerajaan

Baca selanjutnya di [Sabahkini.net]


RentaP© "Akhirnya buku bertemu ruas..."

23 comments

mampos ko Rais. Ko ingat blogger-blogger ni semua cikai ye ko boleh saman sesuka hati? Padan muka, lepas ni ko hadaplah kes rogol kat mahkamah pulak! Buktikan ko tak bersalah!

Kami tak menuduh sesuka hati, tapi kami mahu kes ini disiasat dan dibicarakan!

senyap isu video seks keluar pulak buku rogol...bagus...bagussss

tahniah mutalib

(milo suam pondan rupanya)...

korang ni, baik buat buku kisah hidup ANUwar..
lagi menarik, skandal seks boleh, skandal liwat boleh,

kalu buku ANUwar keluar, aku nak beli banyak2
hahahhaha

Inilah seekor lagi buara umno nak kritek milosuam, kalaulah jenis buara, sampai matipun buara umno.

tanpa nama, hang bab baca buku yang tidak berfaedah memang cepat aje tapi buku yang memberikan ilmu hang tgk pun tak nak. Ni lah perangai anak-anak Melayu sekarang. P la pameran buku atau kedai-kedai buku bangsa apa yang penuh jgn harap orang Melayu nak mai, tapi kalau konsert sebelum maghrib dah bersila dpn stage

nice..
zynga poker chip edit
http://www.mediafire.com/?q0b0nan6rg3ine8

ambil DNA UNTUK BUKTI ...........................AKU PERCAYA DIA MELAKUKANYA....

angkat ibu jari kpd Mutalib MD sebagai tanda sokongan

ibu jari utk mutalib, jari tengah utk rais...

apakata kalau kita tukar ayat ni jadi camni:

“Beban bukti terletak pada Anwar Al-juburi kerana beliau harus membuktikan kepada mahkamah bahawa beliau tidak meliwat sepol sebagaimana yang didakwa Sepol"

"turut menolak dakwaan Anwar al-juburi sebelum ini bahawa pihak kerajaan sengaja mahu menjatuhkannya melalui fitnah kerana sepol adalah pembantu peribadi beliau sendiri, merangkap pembancuh kopi yang dibawa melawat ke luar negara.

kpd tanpa nama 8.02 am, cuba cari penerangan pasal kes anwar ni sebelum wat komen... wat malu ja... nmpak cam ko je ketinggalan maklumat... adoii....

korang ni, baik buat buku kisah hidup ANUwar..
lagi menarik, skandal seks boleh, skandal liwat boleh,

kalu buku ANUwar keluar, aku nak beli banyak2
hahahhaha
20 April 2011 12:53 AM
_____________________________

hahahha...kelakarnyer!!!
apsal ko xnak beli 50 dalil anwar xleh jadi PM?? bukut uh ditulis oleh khalid jefri...menarik citer tu beb!! bebrapa minggu je lepas anwar menang kes tuh kat Mahkamah dia meninggal dunia dan sempat meminta maaf kat anwar sekeluarga di luar Mahkamah....dalam tahun 2005-2006....

Ko patut beli buku tuh supaya otak ko terus diselubungi "Fitnah" & "Najis"...ade akal xleh nak pk sesuatu berita tuh palsu atau rekaan!!
ko patut belajar sejarah org2,ulama2 & pemimpin2 yg dizalimi..erm


-Amri-

Hahahaha kami bukan nak tuduh... cuma mahu siasatan yang telus.... jangan la berat sebelah... peace.. (kata negara demokrasi terpimpin, tapi hakikatnya negara kuku besi terpimpin) prfffffhhhh

kepada pencacai umno yg tidak pernah berfikir,ini hujah aku kenapa DNA tidak akan sesakali diberikan...

1-DNA ada satu benda yg xkan berubah bentuk biarpon sudah berjuta thun dan ia juga simbil identiti seseorng mcm cap jari...kenapa perlu yg baru sedangkan sampel DNA thun '98 sudah ada??

2-kalau ada seorng mendakwa najib merogol,dan najib menafikanya,adakah najib pon akan bagi DNA??DNA boleh diletakkan di tempat kejadian sbgai 'bukti' pendakwaan,sedangkan org yg dituduh,tak pernah melakukanya..

3-DSAI mampu memdapat RM1 juta sthun dgn hny bekerja 5 kali setahun,dgn memberi ceramah selama 5 jam (5 kali),tapi disebabkan sygkn malaysia,beliau sanggup bekorban...

dengar kepada PENERANGAN FITNAH LIWAT 2 dlm youtube..semua penerangan itu adalah bukti dari mahkamah..

http://www.youtube.com/watch?v=KMm4vjhGP6Q

Hemm, harap-harap Malaysia tak jadi satu hub fitnah zina. Kena datangkan 4 saksi yg adil untuk tuduh zina. Walaupon ternyata dia berzina, hukuman tetap tidak boleh dijalankan tanpa 4 saksi yang adil. Biar Allah yang hukum dia, dia kena jawap dengan Allah sendiri nanti. Di dunia lepas, di akhirat takkan. Jangan saudara-saudara ku, jangan, kita tak nak bankrap di akhirat, solat zakat puasa haji lengkap kita buat, tapi di sebabkan benda ni, kita bankrap di hadapan Allah.

BILA KENA HIDUNG SENDIRI, UMPORNO PANDAI GUNA HUJAH PR

bila kena batang hidung umporno baru pandai kata YANG MENUDUH PERLU MEMBUKTIKAN.

syukur lah kes rais ini menjadi satu pukulan kepada umporno dan satu balasan cash kepada menteri yang menjadi lidah syaitan umporno dalam fitnah kpd anwar dgn menyalahgunakan media tv siang malam pagi petang.

TIDAK ADA GUNA FITNAH RAIS, BUKAN UNTUNG PUN

PR tidak ada sebab nk fitnah rais kerana dia bukan ancaman kepada PR. dia hanya seorg tua yang suka bermadah pantun seloka. kalau nak sabotaj lebih baik PR guna isu altantuya yg boleh mencederakan najib dan rusmah.

menulis buku kes rais ini pun sebagai satu balasan cash kepada org seperti mahathir yg mengarang buku 'Aku Tidak Bersalah'.

KETIDAKADILAN(ZALIM) MENJADI BUDAYA UMPORNO

salah satu sifat munafik dan thogut ialah tidak adil. semudah itu rasi menafikan merogol, terus buang kes. sesukar itu anwar melawan dgn bukti kukuh dimahkamah tapi masih hendak disabitkan juga.

bersusah payah mewar2 fitnah liwat dan video lucah. semudah itu juga kes liwat dan video lucah hilang dari muka depan media umporno apabila mereka hendak kalah kes. malah jam omega pun sudah tidak menjadi ketagihan umporno lagi. kesian penjual jam itu, baru nak popular sudah tutup kes.

UMPORNO, BUKAN SAHAJA MEMBURUKKAN PR DAN MENYUSAHKAN RAKYAT TETAPI JUGA MENYUSAHKAN PENGUATKUASA DALAM NEGARA. JENTERA KERAJAAN YG BUATKERJA BETUL TETAPI TIDAK MEMIHAK KEPADA UMPORNO ADALAH MELAKUKAN KESALAHAN.

turunkan umporno dan bn!

Sistem perundangan, polis mahupun penguatkuasa perlu digubal semula. Kesian kepada mereka-mereka di sana yang terpaksa menjadi tali barut Barisan Najis/UMporNO tanpa kerelaan.

Tanpa nama 20 April 2011 8:02 AM berkata...
apakata kalau kita tukar ayat ni jadi camni:

“Beban bukti terletak pada Anwar Al-juburi kerana beliau harus membuktikan kepada mahkamah bahawa beliau tidak meliwat sepol sebagaimana yang didakwa Sepol".

Utk tanpa nama kalau buta undangx jangan komen..betul la cakap Mutalib M.D "Beban bukti terletak pada Rais kerana beliau harus membuktikan kepada mahkamah bahawa beliau tidak merogol Robengah sebagaimana yang didakwa Robengah kepada Koresponden Jakarta Post, Migrant Care dan Tenaganita.

Untuk pengetahuan awak beban bukti pendakwaan adalah terletak kepada pihak pendawa.....

Panglima Nanyan

Anwar lepas kempen PRN Serawak apesal terus lari pi London kenapa x terus balik semenanjung, nmpk sgt pengecut, berani kerana benar...

Panglima Nanyan,

korang ni memang masalah, kalau benda tu untung kat korang takpe, tapi kalau orang lain yang dapat untung tak boleh. kah kah kah...




-pasepisepus-

Tanpa Nama berkata...
Anwar lepas kempen PRN Serawak apesal terus lari pi London kenapa x terus balik semenanjung, nmpk sgt pengecut, berani kerana benar...

@@@@@@@

anwar ke london sebb nak beli jam tangan omega yg lebih mahal. jam lama dah dikidnap eskay. hahahaha

anwar ke london sebab sebab takut sgt dgn umno dan bn yg SANGAT BENAR ituuuuuiiii. mengigil2 tangan anwar mcm tgn saifool salam najib sebab takut. hihihihih

anwar balik semenanjung tahun 2020 nnti....sebab takut sgt dgn BN YANG BENAR ituuuuii

eh kalau najib ke london takut sapa pula ye?


EmoticonEmoticon