Wednesday

Orang politik ditangkap khalwat dengan gadis 16 tahun



Seorang lelaki berusia dalam lingkungan 54 tahun yang merupakan Ahli Jawatankuasa (AJK) UMNO Bahagian UMNO Tanah Merah ditangkap khalwat bersama seorang gadis bawah umur berusia 16 tahun di sebuah hotel di jajahan ini, malam kelmarin.

Lelaki berkenaan ditahan bersama pasangannya pada kira-kira jam 1.30 pagi dalam operasi Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JHEAIK) Tanah Merah diketuai Imam Masjid Bandar, Roslee Ismail dan ahli Rukun Tetangga (RT).

Difahamkan semasa kejadian, penguatkuasa sedang mengetuk bilik hotel berhampiran bilik yang didiami lelaki terbabit dan pasangannya itu, namun tanpa disangka lelaki terbabit keluar dari bilik dan pihak penguatkuasa mengesyaki lelaki terbabit dalam keadaan mencurigakan.

Menurut sumber JHEAIK Tanah Merah, setelah diperiksa lelaki terbabit, yang berpakaian lengkap berada dalam bilik berkenaan bersama seorang gadis belasan tahun yang sedang berkemban.

“Dia bersama pasangannya itu kemudian dibawa ke pejabat JHEAIK untuk tindakan lanjut kerana gagal mengemukakan sebarang dokumen sah mengenai status mereka yang berdua-duaan dalam bilik hotel berkenaan.

“Selepas keterangan diambil kedua-duanya dijamin oleh seorang penjamin sementara menunggu tarikh perbicaraan kes tersebut pada 18 Mei ini,” katanya.

Pegawai Agama Jajahan Tanah Merah, Nik Zuhdi Nik Yaacob ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian dan kes itu disiasat di bawah Undang-undang Kanun Jenayah Syariah Negeri Kelantan untuk tindakan susulan [Tranungkite]



ReJaM© "Jika benar Anwar Ibrahim berzina dengan pelacur cina, dan Datuk T melaporkannya kepada JAKIM, awal-awal lagi karier politik ketua Pembangkang sudah terkubur, ada jalan mudah pilih jalan susah kah kah kah..."

24 comments

....haha buka aib orang aib sendiri terbuka....-vampire

ni kisah benar,,

Saya sangat sokong 110% dengan kenyataan Rejam ini;

"Jika benar Anwar Ibrahim berzina dengan pelacur cina, dan Datuk T melaporkannya kepada JAKIM, awal-awal lagi karier politik ketua Pembangkang sudah terkubur, ada jalan mudah pilih jalan susah...."

Saya cukup hairan kenapa Dato Tipu (Eskay) menyusahkan diri ikut jalan jauh untuk hapuskan karier DS Anwar ini. Jika pada masa kejadian Eskay keluar dari bilik itu dan buat report, awal-awal lagi DS Anwar sudah kena tangkap seperti AJK UMNO diatas. Nampak sangat video lucah berkenaan hanya rekaan mainan politik lucah mereka.

-Dr. Latif-

Laaa....org yg sama ker? mmg ade dulu ahli umno kantoi ngan budak 16 tahn nih... bukan nih jer...ramai lagi pelakon2 porno dan seks songsang ahli umno yg lain...malas je aku nak sebut!!
ni mesti kuncu thambi chik coz rogol budak sekolah..ekekeke.. :D

lepastu puak2 umngok cayer klu thambi chik ckp anwar gila seks n liwat..walhal dah mmg kaki ahli umno seks n liwat nih!! erm...


-Amri-

hehehehe memang pun dah nak wat macam mana kita nie je rakyat kene tipu dgn umno .............

puak2 ni lagi ke...................... duludulu pun puak ni dg budak bawah umur juga tp tk ngaku .dg bibik puak ni juga. dg artis puak ni juga. dg model puak ni juga .sedekah sex pun puak ni juga.eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku percayalh 110%.jadi pesan lh dg anak2 kita jngn cuba nk bersekonkol dg puak2 ni.HDi

"ada jalan mudah pilih jalan susah kah kah kah"

jalan mudah adalah dengan menunjukkan jam omega, tapi kenapa memilih jalan susah dengan putar sana pusing sini???

mana bukti najib dan rosmah terlibat dengan pembunuhan altantuya???dulu beria kata ada bukti kenapa masih tak tunjuk. last sekali lari pi uk.

mana bukti wakil rakyat yang melompat dibayar 2 juta?? dah 2 tahun tunggu tak keluar2 lagi. kata ada bukti, kenapa sorok. kes gobala boleh pulak tunjuk slip cek yang konon2 bukti tapi benda tu bukan bukti pun..

mana bukti orang yang bakar gereja ahli umno seperti yang dikatakan oleh azmin ali??derang tu dah kena hukum, tapi bukti tak keluar2 lagi??bila nak keluarkan??

banyak lagi la benda2 lain yang kononnya nak didedahkan sebab ada bukti, tapi senyap terus...


-pasepisepus-

memang puak2 ni menipu dalam benar. bla nk PRK menteri msuk kbun menoreh getah itu benar tp hbs PRK jngn nk pgi kbun lalu pun tidak lg entah2 nama pakcik tu pun dh lupa. klau janji tu tungu dlu lh .tngu prk lg skli lg lh.kesian 1MALAYSIA kna tipu.

bagus2......ramai2lah lagi umporno buat kerja2 porno dan kena tangkap.

semuga apa yg mereka fitnah selama ini, kena diri mereka sendiri.

amiiiiiiiiiiiiinn

tampa nama 9.18am. klau nk bukti tu. lepas PRU13 nibagi PR yg jaga putra jaya nak tngok terjongkit ke tidak. kalau rakyat malaysia nak tengok bukti2 tu PRU13 ni kita pangkah pakatan rakyat .semoge rakyat malaysia lebih makmur dibawah pakatan rakyat

eskey ni bodoh juga ya mana kn tdk.vidio tu 1/2jm msa tu klau dia pngil semua imam,semua pgawai masjid ,semua pgwai agama wilayah persekutuan n selangor n nilai n9 ni pun blh trkumpul kt hotel tu .knapa nk susah2 buat filam ,hitam putih pulak tu. nampak sangat menipu. jadi 1MALAYSIA kna tipu lg ,

rejam gmbr pkai kemban tk ada ke

BUDAYA PORNO DARAH DAGING UMPORNO

budaya porno bukan semata2 gelaran kepada umporno tetapi memang sudah mendarah daging daripada pemimpin hingga ke balaci.

kerana itu mereka memfitnah pemimpin PR dgn isu prono juga, kerana memang itu kemahiran mereka.

bukankah isu video dilancarkan oleh 'mantan kes rogol' dan 'balaci penyedia sex pemimpin umno'? bukankah dgn melihat muka kedua2 tenggiling itu pun sudah membuat kita menggeleng kepala tidak percaya?

PROJEK MEGA JAM OMEGA

tetapi oleh kerana porno adalah kepakaran mereka maka merekalah yang beriya2 mendesak JAM OMEGA yg menjadi sebahagian daripada projek MEGA video lucah mereka utk menjatuhkan anwar.

hanya org yg kotor sahaja yg suka terlibat dgn benda kotor.

kalau dipilih ustaz songkok tinggi untuk mendedahkan video berkenaan nanti mereka lebih teruk dikutuk rakyat.

KEPADA UMPORNO...

janganlah malu2 utk terus melucah dulu kini dan selamanya...
mudah2an ramai lagi ditangkap dan ditelanjangkan. barulah rock!

pemfitnah akan ditimpa fitnahnya sendiri. amiin

UMNO DAN PORNO BERPISAH TIADA.



NOTA :

teringat kata2 saifudin nasution bahawa jika kita fikir mahathir dan daim sudah cuci tangan daripada menentukan politik negara, kita silap.

mereka masih berperanan di belakang, sama seperti APCO.

wallahuallam. umno nak bukti???? carilah sendiri mcmana anda mencari bukti utk anwar.

terus ade brite....kekekek..nampak sangat lidah bercabang...time ORANG die wat salah..tak nak lapor..post...tp kalu Umno kene zappp....trus ade....

fakta abes blog ko nyah

berita macam nie keluar kat internet jela...
TV 3 ngan RTM serta utusan meloya ngan kosmo senyap jela...
bengong!

hahaha...membuka pekung dada sendiri...hahahaha...
Golongan politik Bee Endd hanya taw benda ni je ker....

Mane media yang menyokong Bee Endd nih...buat2 pekak dan buta ker...hahahahaha

-contraptus-

Bagus, kasi bongka lagi, kita pun tak nak orang macam ni dalam UMNO, elok PAS ambik dia sebagai koleksi ZINA terbaru

HEI KAWAN2...MEH BACA SEJARAH SURAT SUMPAH BALA, PERKARA 25.2

BUKAN AKU YG TULIS OK...ITU BALA YG TULIS DAAAAA.....

http://melayubolehebat.blogspot.com/2010/07/kenyataan-bersumpah-penyiasat.html

Kepada -pasepisepus-

Cukup-cukuplah anda hendak lindungi puak UMporNO Barisan NajisB ini. Jika dari awal Eskay bertindak repot kes ini pada Jabatan Agama Islam semua sudah settle. (Itupun jika benar DS Anwar dlm video tu).

Kenapa tidak buat begitu? Kerana pelakon utama video itu bukan tulen. Sebab itu tiada repot diwaktu kejadian.

"Mainan Lucah UMporNO Barisan NajisB terus manjadi-jadi"

-Dr. Latif-

Salam Dr. Latif,

Kan ke soalan "kenapa baru sekarang Dato eskay dedahkan, kenapa tak dedahkan awal-awal selepas berlaku aksi tu" telah dijawab oleh Dato eskay. Cari jawapannya di agendadaily.

Jangan kita nak tuduh ikut sedap mulut aje.

salam en.Muhammad

bukan menuduh, cume musykil yang amat.. kalau Eskay awal2 da tau DSAI ade dlm hotel ngan amoi cine, nape x panggil je TV3 melodi terjah, TV1, ASTRO, JAWI, JAKIM,JAIS dan segala jabatan yg ade dlm kementerian tu dtg ketuk pintu blek hotel, ni la masa paling sesuai sekali dedahkan perilaku jelik 'DSAI' tersebut. biar 1Msia tau 'DSAI' punye perangai. Terus terkubur je kisah politik DSAI kalu betul die la perlaku tu, abes cite x payah bazir masa polis g siasat, buat RCI bagai n tah ape2 lg la, jam omega? DNA? da x perlu da sebab bukti mmg jelas dan nyata, bukan 4 org saksi je bole dpt 4000 saksi pon bole.

lagi musykil:

* Tiada kesan koyak pada kulit (skin tearing, zero)

* Tiada pendarahan aktif (active bleeding, zero)

* Tiada kesan nanah (traces of pus, zero)

tapi ade aduan kene liwat wakakakakah mmg gileeee glamor

Haih... blogger murahan..... bila DSAI kantoi video seks, anda pun berusaha nak cari kesalahan UMNO pulak berkaitan seks??? hhaahha..... DSAI= Pemimpin tetinggi PKR VS Lelaki 54thn =AJK UMNO Tanah Merah.... wow...... Taraf DSAI sama dengan AJK Umno ke??? Hina2.... hahahaha...

Tngk pic tu.... lelaki yang tutup muka... Umo dia 54??? wow, hebat2.... pandai betul tabur fitnah.... Bila da jatuh tergelincir, nak cari jalan orang lain jatuh jugak ke??? HA HA HA HA HA


EmoticonEmoticon