Saturday

Pengarah video seks terkantoi di situ!



Malas nak cerita banyak-banyak, cakap banyak pun tak guna. Apa yang jelas nampaknya pelakon video lucah lelaki mirip Anwar Ibrahim sengaja melakukan hubungan seks di depan seseorang dan ini harus dipersoalkan. Pengarah video seks walaubagaimanapun tidak kelihatan di dalam video tersebut.

Korang tengok sendirilah video bawah ni.




ReJaM© "Kita bagi dulu pendedahan simple sebelum pendedahan terbesar disiarkan, tunggu...."


Perhatian: Kepada penyokong gerombolan songkok tinggi, Nak komen nak bagi hujah sila daftar Gmail, letakkan nama, walau setinggi gunung hujah kamu, kalau tanpa nama akan di delete. harap maklum.

74 comments

keh keh keh... director pun terpancut melancap kot... keh keh...

ntah2, lpas plakon tu blah, director plak lyn cinadoll tu..haha

2 in 1...hahahahah

Saya masih tak faham atau saya salah mengerti tentang apa yg eskay cakap. Dia kata kamera dlm laci meja solek yg berkunci (kat hotelkunci ker?)

Dan sekarang saya nak tahu dlm bilik hotel yg sempit tu ada berapa banyak laci solek daaa... Kenaca meja solek di sebelah kaki katil tu?

Dan kena view di ambil dari sebelah katil tu.. Adehhh.. Pening nak fikir, drma baru ni..

semoga kebenaran cepat2la terbongkar.. ini PR sikit2 kena wat ceramah jelaskan isu.. orang muda cam aku ni nak denagr kemajuan bawah pR..bukannya pasal ini..aduhh..patutla semakin ramai orang muda meluat dengan politik

Mengapa perlu menghina blogger lain dalam entry??

Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

koleksi artis seksi dalam majalah mangga

smart ar dye punye subtitle.."ha,tisu?...wakaka..!!

adoihhh...
kesian anwar...
mcm2 care UMNGOK gune nk jatuh kan die....

Kata budak sekolah kita..itu Eskay tak dak kuat goncang...kata budak lagi 1 second pun tak tak tahan.

tanda dunia akhir zaman...berlaku fitnah besar-besaran..terang2 penipuan yg dato ntah babi apa nama ni..malas nk ingat..ada hajat nk ganti aziz m.osman ke dato babi ni???dye ckp kwn baik DSAI..mcm ni ke kwn atau dah kena bayar??

director goncang tengok live blue film.... AH AH AH ARHHHH !!!!!!!!! hai...... oi! pas kotak tisu tu kejap.

director layan feeling sorang-sorang je. lonely boy kot. haha

kebanyakan artikel2 milosuam adalah berunsurkan tanggapan.. :)

semakin lama, semakin kurang penacacai UMNO berhujah di sini..

i rindu tau nak dengar hujahan tak berapa nak
cerdik u all tu...

~china doll~

dh ada yg nk masuk PR kut ,tp aku memang dah benci dg UMNO/BN NI

DAH DIMAKAN KT SUMPAH KUT TP AKU MEMANG BENCI DG HUJAH PUAK 2 UMNO NI

tu diaaa baru terkantoi...haha

bravo milo suam..
pelakon tu tengah pegang seluar dia,

tetiba terus lepaskan seluar dalam dia yang besar tu atas katil..hanya nak ambil kotak tisu dan bagi pada sesorang....

bravo milo suam!!

yang takot sangat nak sumpah ni apakehel dan mencemari kesucian MASJID TU AJARAN pas ke?

mungkin la....tak tau la kan..?...mungkin juga...hadis nabi.akhir zaman akan turun dajjal yg akan menyesatkan ramai manusia dengan fitnah...mungkin la ini fitnah dajjal...dajjal kecil...

leekonyu..

ko ingt kalo anwar sumpah..boleh tutup kes ke..?
org yg sumpah tu pon, smayang pon agak2 ko cukup ke..
tgk muke pon keroh je..buat rumah tuhan tu tempat sumpah laknat skarang ni..
jadi trend sumpah laknat...
kalo ikot, kalo betul tu anwar..eskay tu SUBAHAT BERZINA ko tau x???
Dose same je..tah2 Eskay tu pon join skali..
ikot akal la beb..
sia2 tuhan bg akal kalo stakat nk menuduh2..nk sumpah2...yg pelik polis..mahkamah yg konon suci tu..xde pulak nk tangkap eskay..
subahat berzina..hahaaa..
kalau UMNGOK...memang tetap UMNGOK!!

Semakin kau buat penafian dengan guna akal tak lojik kau tu MiloSuam semakin nampak kebodohan kau, nak jugak tegakkan Anu yang dah klimaks, ops silap!!! tegakkan benang yang basah, kau duk tayang ulang2 kali gambar video seks Anwar ni, samala mcm ko pun dedahkan aib dia secara terang lagi bersuluh, bodohnya pencacai2 Parti Kencing Rakyat ni, semua takut nak terima hakikat yang bos korang kaki sundal, zina & homoseksual, kata Anwar tak kenal Datuk Eskey tapi hakikatnya banyak gambar Anwar dengan Dato' Eskey, mana nak sorok tu....

hah sudahhhh MP Kapar terima video seks dari thailand. Makin sah video dibuat di thailand bukan di malaysia!!!

betol la...sbb mase pelaku tu nak pakai spender dia..dia mcm kene panggil then bg tisu tu...

Eskay anjing UMNO tu mengucap pun tak tau sampai kena ajar cara mengucap masa angkat sumpah tu...bodoh baghal..orang munafik!!

woi anjing anjing umnoporno yang dtg menyalak sini tak payah dtg le..buat kotor jer..najisssss

Sumpah Laknat tu boleh lepaskan DSAI dari Kes Liwat & Kes Video ni ke? takat nak layan kehendak spesis 8:17, buang masa aje!

Aku rasa SUMPAH LAKNAT patut DSAI buat jika diberi jaminan oleh kerajaan bahawa setelah dilafazkan sumpah ni. KES DI MAHKAMAH SELESAI! dibebaskan terus. Balasan Tuhan kan ada.

Lama kelamaan pesalah yang melakukan jenayah seperti merogol, mencuri, membunuh, berkhalwat dan sebagainya bolehlah bersumpah laknat sahaja tanpa perlu diadili di mahkamah jenayah dan mahkamah syariah.Tak perlu ada polis, hakim, pendakwa dan peguam selesai kes.

Bawa mengucap 9:01pm. awak ni kenapa? untuk menhalalkan kehendak di hati, awak siap kuatkan hujah menyebut nama ALLAH swt tapi awak akhirnya MENCARUT! Nauzubillah awak ni. Buruk perangai!!

Rupanya dato eskay pun ada brsama dlm bilik brsama anwar dan chinadoll tu. awatla hang eskay tak ambik peluang keemasan ni, ms tu kalu hang cpt2 ctc jawi ke org masjid ke biaq depa mai kepung hotel tu barulah drama tu menjadi real "anwar ditangkap sdg berzina".. lps tu esoknya gah 1 malaysia.. barulah smua org percaya.
sbenaqnya hang pon sama dok tunggu giliran dgn chinadoll tu..

Sudah sampai masanya rakyat bangun menolak permainan politik yang cukup kotor ini. Memulihkan semula imej kehakiman dan polis. Dengan itu pemerintahan putra jaya perlu di ubah dalam PRU 13 nanti.

"msukkan peluru, dan tembak"... tu saja umno belum wat utk jatuhkan anwar!

ubah sekarang, selamatkan malaysia!.

leekonyou berkata...

yang takot sangat nak sumpah ni apakehel dan mencemari kesucian MASJID TU AJARAN pas ke?

=============================================

Kah kah kah...

Abis tu Mahkamah Syariah untuk apa???

Untuk kes rumahtangga je ke???

Kalau macam tu lepas ni tak payah buat operasi cegah maksiat sebab 4 orang saksi dah tak relevan.

Kah kah kah...

Woittt...

Kalau ko dengan puak2 ko nak jadi laknat itu korang punya pasal.

Jangan ajak orang lain jadi laknat macam korang, ok.

Kah kah kah...

Salam..,

Petanda akhir zaman.. Ramai yang percaya percakapan dari orang2 yang fasiq.. UMNO kawan lagi dengan APCO.. Cara pun memang dah ikut yahudi.. APCO pun tak terjawab.. Mana penyokong UMNO/BN..? APCO tu bagi faedah apa..?
PM kita memang tak layak memerintah negara Islam macam Malaysia ni.. Ayuh jatuhkan mereka2 yang hanya merugikan Islam terutamanya diMalaysia ni.. PRU 13 kita tukar kerajaan..
Zaman kegemilangan dan kebangkitan Islam bakal bermula di Malaysia tercinta.. Pedulikan tegar2 UMNO/BN.. Buta mata pekak telinga..

dajjal sedang mengganas di mesia, kit lawan habis-habisan..........

dajjal mabok todi maa................

politik yang kotor telah diterapkan oleh umno,mcm nie nk pimpin malaysia(negara islam)...harta benda,kepentigan diri, pangkat,nama lebih diutamakan tapi agam diperlekehkan....sumpah laknat diangap benda remeh temeh....igat agama islam nie apa...?mainan?jika hukum hudud di jalnkan di malaysia insyalh pekara2 ini x berlaku...tapi bn terutama menantu pak lah badawi(khairi) boleh kata x sesuai ngn malaysia yg sedang membangun dan moden..hukum hudud dri al-quran kira dia melawan dgn hadis al-quran...akal diberi tp x di guna....igt setap dosa fitnah selewng,mempermainkan agama allah akan balas atas setiap perbuatan yg dilakukan

ko org prasan tak lighting bilik lain mcm ja..multiple lite source yg se-level dgn kamera..

Hurm..kalo lite source dr tv x seconstant mcm tu..

kalu lmpu meja ptt letak kat meja solek kat blkang tu lagi sesuai..

mai kita pakat pikiaq naa..

dato' akhu

leekonyou:astarghfirrullahazim...saudara bercakap bkn berlandas al-quran..kan dalam video angkat sumpah eskay tu ustaz tu dah terangkan sumpat laknat tersebut xde dalam hukum syarak..faham x?sumpah laknat tersebut hanya untuk suami dan isteri sahaja(li'an)..melaknat sesama sendiri..dalam kes eskay ni..ia termasuk dalam hukum qazaf..Qadzaf bermaksud melemparkan tuduhan. Menuduh wanita-wanita yang suci dan terjaga (kehormatannya) adalah tergolong perbuatan yang haram, kecuali orang yang menuduh itu membawa bukti-bukti. Sekiranya orang yang menuduh (qadzif) itu tidak dapat mendatangkan empat orang saksi, maka di sisi Allah, merekalah orang yang berdusta. Bukan sekadar itu, malah mereka wajib dikenakan hukuman (hudud).

leekonyou berkata...

yang takot sangat nak sumpah ni apakehel dan mencemari kesucian MASJID TU AJARAN pas ke?
30 April 2011 7:07 PM
.............................................

JAKA jawab :

PENYOKONG UMPORNOGRAFI ADALAH ZOMBIES

telah hamba katakan umporno ni memang malas membaca, keras hati, saja melawan kebenaran, tidak tahu berhujah, mengulang2 hujah bodoh yg dicetak dm fikiran sesempit jamban mereka itu.

kalau 10 org umporno beri komen, serupa saja hujahnya. jawablah mcmana pun, tulislah byk mana pun Quran dan Hadis....hingga ke tarikh hari ini, bila menulis , masih hujah yg lapuk dulu digunakan.

begitu sekali pemimpin umporno berjaya menjadikan penyokong mereka zombies yg hidup bergerak tp otak sudah kering. muka zombies memanglah hodoh sehodoh 3 ekor tenggiling bersumpah kat masjid.

SOALAN BODOH MASIH DIULANG LEMBU2 ; KENAPA ANWAR TAKUT SUMPAH

contohnya penulis di atas, masih bertanya kenapa anwar takut bersumpah. soalan yg telah dijawab berkoyan2 , bertahun2 dulu.

UMPORNO KENA PIL KHAYAL ATAU ARAK SEBELUM MENULIS DI MILOSUAM

atau mungkin penyokong umporno yg menulis dlm ni mesti kena pil khayal atau minum arak dulu sebelum menulis, kerana takut akidah umporno mereka tergugat kerana hujah2 Quran dan Hadis yg dipaparkan.

CEMAR MASJID KUNUNUNN, SUMPAH MUNAFIK KAT MASJID TAKPE PULAK?

ewah cuba tunjuk baik kunuun, mencemar masjid kunununnnn. syaitan buat kerja sumpah munafik masuk masjid itu lebih mencemar dari seekor anjing masuk masjid.

KENAPA TAK SUMPAH DI CARCOSA, PANGGUNG VIDEO LUCAH?

kenapa sumpah mesti kat masjid, sumpah lah kat panggung lucah Carcosa takSeri Negara?

oooo sebab Carcosa sesuai tayang filem lucah, sebab Tuhan takde kat sana?

KENAPA TAK TAYANG VIDEO KAT MASJID?

kalau rasa tayang video lucah itu utk menegak kebenaran tak salah, KENAPA TAK TAYANG VIDEO KAT MASJID?

oooo sebab kat masjid ada Tuhan maka hanya utk sumpah pegang Al Quran saja sesuai? nak menipu Allah la tu.

MASJID TERCEMAR KERANA SYAITAN DATUK T

mengapa kata penyokong anti datuk lucah cemar masjid sedangkan punca semua ini adalah umporno sendiri?

dasar munafik syaitan ni, dia punca perpecahan dan huru hara, dia tuding jari kat mangsa!!!!!
agaknya umporno ni dah tak minat dgn pilihanraya undi yg aman kot?

NAJIB DAN MUHYUDIN MULA KEMPEN CUBA PECAH BELAHKAN PR

mlm ni najib marah dan masih berharap PAS keluar dpd PR. dia ingat modal bodoh dan murah video lucah akan buat PAS percaya dan keluar dari PR.

jelaslah betapa mereka tak layak perintah malaysia sebab akal terlalu longkang.

PAS TIDAK AKAN KELUAR PR KERANA VIDEO, TAPI UMPORNO YG MUNGKIN TERKELUAR DARI AGAMA

isu video menyebabkan umat merujuk kepada nas dalam ajaran agama. maka yg menerima hidayah memegangnya, yg hati gelap terus melawan dan tidak mengendahkan hujah agama.

maka telah ramai lah yg bermasalah dgn Allah tak pasal2 dan mungkin tercemar iman dan akidah mereka. inilah hasil PROJEK BARISAN NASIONAL.

tahniah najib kerana projek MEGA VIDEO LUCAH NEGARA. inilah modal insan yg dibanggakan.

PEMIMPIN UMPORNO KECEWA DGN BONTOT SAIFOOL YG LOLOS DAN KEBODOHAN DATUK T YANG BUNCIT

dah kecewa dgn bontot saifool yg tidak berfungsi itu. dah kecewa dgn kebodohan produksi video lucah dgn pelakun boncit itu....

maka terpaksa najib dan muhyudin keluar kt media hasut PAS keluar PR.

bapak dan pakcik lembu udah berbunyi ...ummnoooooooooooooooooo


NOTA :

kalau budak2 tak faham bahasa, tk perlu nasihat lagi, makan tangan la jawabnya

"kalau budak2 tak faham bahasa, tk perlu nasihat lagi, makan tangan la jawabnya"

inilah dia ajaran sesat yg disampaikan oleh PAS
mazhab mana yg suro tampar orang kalo xnk dengar nasihat?
nampak sangat tersimpang dari ajaran islam

cakap jangan sebarang cakap ye
sila dengar nasihat aku kalo tak mahu ditangankan
sekian wassalam

"kalau budak2 tak faham bahasa, tk perlu nasihat lagi, makan tangan la jawabnya"

inilah dia ajaran sesat yg disampaikan oleh PAS
mazhab mana yg suro tampar orang kalo xnk dengar nasihat?
nampak sangat tersimpang dari ajaran islam

cakap jangan sebarang cakap ye
sila dengar nasihat aku kalo tak mahu ditangankan
sekian wassalam

-------------------------------------------------------------------

hujah yang paling 'berkualiti' setakat ini
tak payah bermazhab2
kalo anak2 degil tak nak dengar cakap, mak bapak kasi penampar..berdosa ke?

sopi-
aku mmg salute la blog milo suam ni....sbb mmg berjaya mempengaruhi pemikiran rakyat...sama jer ngn wan azizah...tulen ke xtulen ke video seks tu..yg pntg itu bkn anwar...gelak guling2 aku dbuat nya....anwar da mandrem si azizah gtu la jd nya...hahahaha.....aku mmg anti-anwar...lantak p la org nk ckp ape....semoga korg3 jgn nk pndai ckp org ni bersalah..org ni btoi...anwar aku ase smpi mampuih xkn berubah...umo da separuh abad...apa kata..smbil tazkirah org suh pakai tuduh...hang p la suh anwar n azizah p haji...xkn duit xda kot??xkn xda org sponsor...xknla org sponsr kete jer???hahahaha bodoh gila!

UMNOsial.

Terima Kasih!

jaka tulis budak2 bukan anak2
jangan jadi bodoh macam jaka
btw jaka tu nama orang indon

3:07am
"inilah dia ajaran sesat yg disampaikan oleh PAS
mazhab mana yg suro tampar orang kalo xnk dengar nasihat? nampak sangat tersimpang dari ajaran islam?"

kalau ini lah yang PAS ajarkan, dah lama kau makan penampar berkali-kali. ada faham!

Sebelum ini apabila Najib dan Rosmah dikaitkan dan difitnah tentang isu Atlantuya, tanpa sebarang bukti dgn sewenang2nya pihak2 tertentu memprcayai bahkan dlm blog ini pun selalu di war2kan, tanpa ada yg menyuarakan keprluan 4 saksi dan mcm2 lasan lagi, pendek kata percaya terus.

Dalam kes Anwar ni pula mcm2 bukti dan pendedahan dilakukan dan untuk terus menafikan maka mcm2 perkara dipersoal dan diminta termasuklah dosa besar fitnah, 4 saksi dan mcm2 lagi.

Kesimpulannya tiada konsisten dlm pendapat, hanya sarat bergelumang dgn sentimen kepartian dan emosi yang membelenggu akal. Sehinggakan kita terlalu memandang dan mencari keburukan org lain tanpa melihat atau menilai diri sendiri terlebih dahulu.

pak tongkol..... delete 1 May 2011 at 11:12

aku pun tak paham korang pk balik datuk rahim pernah merogol budak bawah umur tapi senyap pulak tu berani lak bersumpah di masjid dia tu dah buat taubat nasuha ke? pulak si eskay nak bersumpah pegang alquran pun terbalik.mcm tak pernah sentuh kot? dah la tak yah pk pk sgt golongan menteri bekas menteri dah golongan dewa umno sama je kaki arak kaki perempun........korang ingat je datuk ali rustam pernak mintak pelacur uzbek lagi menteri ismail sabri lagi kuat main dgn perempuan malah dgn bini org lagi.tapi kuasa ada wang ada semua setlle.datuk najib hishamudin lagio kuat perempuan dgn arak......datuk muhyidin...org kg dia lagi tak suka sebab tiopu org kg ambik tanah jual dkat cina singapore.pa ke jadah semua ni.....udah lah mengucap la dan buat taubat nasuha kalau anda SAYANG AGAMA ISLAM DAN BANGSA MELAYU H hentikan fitnah bodo nie........Aku malu sebab budak budak dah mula terpengaruh sibuk mencari video lucah nie.....korang tak takut anak anak korang ke adik korang sibuk cari video lepas tu nak try apa dalam video..lepas tu korang bising.....so sapa puncanya.kalau bukan menata haram jadah yg suka buat cite dalam kelambu....pk pk la balik dan renung kan laaaaaaaaaaa

kau orang pikiaq sendiri la....
DSAI tu ada anak bini... kalau nak buat projek pun bolehkah dia rela dirinya di recording kan... kawan sendri pun ADA depan mata.... dan dia sendiri pun sedang diri tujahkan dengan tuduhan depan dan belakang di mahkamah.
LU PIKIRLAH SENDIRI. TAKKKK LOGIK

KENAPA TRIO STUGES TU TAAK KENA TANGKAP..
TAMBAH ESKOD DENGAN POLIS LAGI BEST... KESELAMATAN TERJAMIN - FREE BODIGUARD.
MACAM HERO PENYANGAK JE.
ESKAY DAH LINGKUP...
TAMBI RAHIM POLITISIAN BERMASALAH
SHUIB BENGONG....HIDDEN MAN.

SEMUNYA PROBLEMPERSON --- DIRTY DOZEN MEMBERS.

APA NAK JADI DENGAN UMNO APCO SEMUA YAHUDI AJAR DIA IKUT DEMI KESINAMBUNGAN MAT MONGOL

pak tonkol puak2 umno ni anak2nya memang diasuh dg bahasa lucah,bhsa kasa ,bhsa makihamun.kalau tdak mcm mna org umno blh bermegah dg tesiarnya vidio mirib anuar.lepas tu hasut pulatuan guru supaya tingalkn pas.ANDAI KATA PAS KELUAR PR +DG OMNO ,TRUS TERANG AKU AKAN JDI ORG PKR. JKA KITA + DG UMNO BERMANA KITA MEMBERI SOKONGAN KEPADA BUDAYA UMNO,DG TIPU HELAHNYA ;MAKI HAMUN NYA.RASUAHNYA,FITNAHNYA .

Anwar masa UMNO dok kutuk PAS, PAS pun hari2 kutuk dia (terutama mat sabun) mcm2 perkara lah diungkit..Tapi bila dah bersama hmmm...paham2 jela.. Kesimpulannya semua KAKI KELENTONG...sebab ada golongan manusia yg mudah di kelentong dan tak sedar kebodohan diri sendiri..

Maaf terkasar bahasa..

bro..rejam..wa dah kaji klip ni sepintas lalu..wa boleh sahkan klip2 ni bukan di bikin pada masa yang sama,bro boleh tengok kedudukan kamera telah berubah.ini berpandukan pada bucu meja,ada klip video boleh nampak,ada klip tak nampak bucu meja tu,begitu juga kedudukan penghawa dingin..ada klip boleh nampak penuh,ada klip nampak separuh..nampak bebenar datuk t ni auta ja lebih..

bodo la milo suam,,

Kepada umporno yg mengulas isu hamba tampar budak2 sebab tk dengar kata. Sila baca kisah di bawah.

...............................

KISAH TOK GURU DGN TITIK HITAM

seorang pendita melukis sebuah titik hitam disebuah dinding dan bertanya kepada anak muridnya...

'APA YANG KAMU NAMPAK?'

dijawab oleh anak muridnya itu...

'TITIK HITAM TOK GURU'.

maka berkatalah guru itu....

'ITULAH SUSAHNYA KAMU NI, DINDING PUNYA BESAR KAMU TAK NAMPAK, TITIK HITAM YG KECIK KAMU NAMPAK'.

................

MORAL OF THE STORY :

hamba ulas penjang lebar di atas umporno tidak menjawab dgn ilmiah tetapi memfokus kepada kata2 'tampar budak'. sama mcm kisah di atas la.

bukankah itu kedangkalan umporno dalam menilai isu penting dan kurang penting.

BN SAPU BILLION ISU KECIK, VIDEO ISU BESAR SANGAT

sebab itu pemimpin mereka sapu billion2 mereka tidak kisah tapi sibuk dgn dna, jam omega dan video.

rendah sungguh mentaliti umporno. kunun tak baik 'tampar budak' hahahahahaahahahahahahaha.

TAMPAR BUDAK BERDOSA, FITNAH ANWAR 20 TAHUN TAK PE?..MUNAFIK UMPORNO

fitnah video liwat lucah bontot dna jam omega selama 20 tahun tidaka pututs2 tidak mengapa pulak, nk 'tampar budak degil' tak boleh?

jangan tunjuk baik lah umpornografiii. meluat hamba laaaaa....munafik bermuka2.

NOTA :

lowwwww class mentality!!!! siapa? umporno laaa, lembu mana lagi

hhahhaahaa..paasni tisu terbang ka? hahahhahaaha......bodohnye pondan milo suam ni....hahahhahaa.......ko ambik part ni ko koner aabis..ko ambuk part rambut anu war xder..ko korner abis...ko tgk lg full video dia? macmane gerakan dia? hahahahahahaa..............bangang!

salam semua para penulis yang cerdik tapi tak berapa pandai,nama aje orang melayu perangai macam keldai,erk sana.. erk sini.. tulis ayat bau bangkai..kita berkelai bangsa lain sorak kita mengilai-ngilai,macam isu besar yang x boleh di lerai...senag aje jangan kita berkelahi bab macam ini dosa tu kita yang dapat balik ( Dosa kering )kita serah kepada Allah yang Esa siapa salah siapa benar bukan urusan kita itu ketentuaan Allah. Allah tu maha adil, seadil- adil Nya,jangan bangsa kita berpecah,jangan negara kita punah,musuh2 kita kat luar meneropong kita dari jauh utk musnahkan kita,dan agama kita akibat isu yang tak besar mana pun. Kat mana perlakuan terlanjur tu taubat nasuha lah tak kira siapa dan pihak mana,yang membuat onar dan fitnah tu cepat2 istigfar lah, kerana masa kita kat dunia ni bukan lama sangat, ibarat api membakar lilin,kalo tak padam ditiup angin padam setelah lilin dah habis...bertafakur lah sejenak............

saya merasakan, blog milo suam stop bercerita mengenai isu lucah ini. saya sebagai remaja sudah jelas, DSAI bukanlah pelakon lucah tersebut. xperlulah hendak di ulang tayang video lucah nie. stop.. banyak lagi penyelewengan kerajaan buat.. saya rasa, penyelewengan kerajaan yang lain lebih serius. video lucah ini hanya modal "murah dan bodoh" bagi parti kerajaan menutup perkara yang lain. kita harus menzahirkan ketamadunan yang kita ada sebagai blog PR. saya cuma kesian kepada rakyat Malaysia, diperbodohkan macam lembu kena cucuk hidung.

janganlah pemikiran kita dirosakkan dengan permainan polotik kotor ini.

sekian,

pak guard hotel delete 2 May 2011 at 13:07

sumpah sumpah sumpah..

aku nk korang kat sini bersumpah yg korang ramadhan lepas tk banyak kantoi puasa..

waahahahahahha

jerang: pada pihak jakim apa tindakan anda ?sila ambil perhatian,
kenapa kita semakin sepit ilmu ,terutama ilmu agama, tu la jika tak
laksana kan hukum hudud,dan tak secara keseluruhan,sepatut nya pihak kerajaan meletakan islaM itu di utamakan.kan negara kita ditiraf sebagai negara islam,pahal islam itu tinggi,dan indah, bagi yg tak tahu
pasti bertndak mengikut nafsu serta-2,,,,,,sekian dari saya.

made in thailand... ha.ha..

nak angkat sumpah pegang Quran pun terbalik orang kene tegor

Inilah yang dikatakan lakonan, dan tidak mungkin DS Anwar akan berlakon dalam filem lucah ini semata-mata untuk menjatuhkan karier politik beliau sendiri.

-Dr. LatiF-

ada 4 kamera dari sudut yg berbeza...disahkan oleh wartawan sblm video ni leak.boleh search google dari post2 yg lama sblm video leak.
tengok sampai habis dan nilai sendiri.

http://www.youtube.com/watch?v=5iWgt-hLE_c

salam semua penulis yang cerdik tapi otak cair macam taik itik...korang tak takut ke dosa kering yang kamu dapat bergaduh sama bangsa pasai tak sependapat...insaf lah wahai kamu semua tak untung dan tak rugi kalau kamu tak menulis pekara yang kamu menjadi bangsat. Bangun lah wahai kaum ku carilah idea bagaimana kita nak bangunkan ekonomi kita,bukan mencari isu cerita yang melalaikan kita. Kalau kamu sokong kerajaan atau sokong pembangkang adakah kehidupan kamu akan berubah? Pembangkang dan pemerintah sama saja,mereka manusia biasa yang ada hawa nafsu..pikir lah sendiri..kok kamu sokong DSAI atau PM kamu dapat apa?? Dia orang kenal kamu kerrr. Saya nak tanya pada MiloSuam apa nawaitu kamu buat blog ni,adakah untuk niat kamu yang baik atau nak punahkan roh kamu sendiri...setiap ayat yang mengutuk,fitnah atau mencerca olih hamba hamba yang tak kamu kenal yang menulis dalam medan blog kamu menyumbangkan credit dosa yang akan kamu dapat dan dihisab kelak...Allahualam. Renung-renunglah dan fikirkan lah.....

Dari:
Tas Asli

JAKA jawab Tas Asli...

MENGETUK DULANG PAKU SERPIH

menegur org lain jgn menulis tp diri sendiri menulis dlm ni.

kata org dlm ni mengutuk dan memfitnah, diri sendiri bahasa pun macam sampah.

tolonglah kalau tk suka sila jgn masuk blog ni...

AGENDA RAKYAT UTK TUKAR PEMERINTAHAN BN

milosuam dan penyokong PR ada agenda besar menunjukkan mendedahkan penyelewengan umporno selama ini.

rakyat perlu disedarkan byk perkara buruk pemerintah. rakyat perlu disedarkan yg mereka perlu tukar pemerintah yg ada.

tidak penting pemimpin bn atau PR kenal atau tidak diri kita, yg penting kita menyatakan yg haq dan Tuhan kenal.

SAUDARA SOKONG PASUKAN BOLA, DIA ORG KENAL KE SIAPA SAUDARA?

saudara tgk bolasepak bagai nak gila sokong team2 luar negara tu, mereka kenal saudara ke dapat royalti ke? jgnlah cuba tunjuk pandai konon tk suka bola....kecuali saudara nyah hihhih

KESIMPULAN KES TAS ASLI

so kesimpulannya hamba nak ucapkan selamat tinggal kepada Tas Asli dan kita semua maafkan kerana tuan hamba tersilap masuk blog.

lain kali dont drink and write in blog ok!

pi uruskan bisnes tuan hamba, nanti terbengkalai pula kemudian salahkan milosuam

madey babi
cilaka punya pariah
pasal babi ni semua melayu
bermusuh
sial anjing banjingan

kah kah kah bila pondan cuba melindungi bapak pondan,....ehh bila nak saman eskay? he he he

Milo Suam....


Minta diulas berkenaan video yang melompat (scene Pelacur masuk tandas dan keluar daripada tandas), melompat selama 1 minit, di mana, kedudukan kamera berubah, dan kesan hingar dan kabus pada kamera hilang (dilap).


ha3.

Salam...Skang tgh pening tgk kt sini mmg hati kata bukan anwar tp bile aku tgk video yg kt blog lain...sebijik pulak mcm anwar aku tgk. Tapi mcm mane pun aku x tetap setuju dorg dedah2 aib org. sesama islam pulak tu.

UC, 1 Day MiloSuam 2B MiloBasi .......

Post sblm ni telah dipadam.

Perisik Dato T,

Telah dijelaskan sblm ni bahawa ada 4 kamera berlainan sudut yg digunakan utk merakam kejadian. video yg tersebar di Youtube adalah hasil gabungan kamera dari 2 sudut.
walaubagaimanapun, copy rakaman asal (full version, tanpa edit dan lompat melompat) dimiliki beberapa bloggers. pemilik video di bawah adalah salah seorang daripadanya.

http://www.youtube.com/watch?v=5iWgt-hLE_c

PAPA GOMO berkata...

kah kah kah bila pondan cuba melindungi bapak pondan,....ehh bila nak saman eskay? he he he
3 Mei 2011 2:27 AM

BETUL! BETUL! bETUL!

Bodoh gile Milo Suam nih. Nak bodoh kan org. Dah la pasai tisu tu kantoi. BOdoh tahap gaban

tak hairan dengan video ni


EmoticonEmoticon