Thursday

Peniaga meludah setiap bungkus air soya yang dijualnya? (video)



Seorang peniaga air soya di Bangi telah dirakam meludah setiap bungkus air soya yang dijualnya. Tidak dapat dipastikan niat peniaga ini berbuat demikian, peniaga ini tidak menyedari aksi jijiknya telah dirakamkan oleh salah seorang wanita dari sebalik sebatang pokok berhampiran gerai jualannya.

Penjual air soya ini didakwa berniaga di sekitar kawasan Bangi, berhampiran dengan bank Maybank, berhadapan dengan stesen minyak Shell Bangi. Dalam rakaman ini, peniaga ini dilihat meludah setiap bungkusan air tahu yang dibungkus sebelum mengikatnya.




ReJaM© "Pelaris untuk melakukan air tahu kot..."

46 comments

Pergh celaka aku dah pernah terbeli kat kedai ni bangsattttt! Terus rasa nak muntah! Celaka!!!!!

Tangkap dia pastu ludah dlm mulut dia ramai2.. Baru dia tau

@migo

ANAK HARAM PUNYA PENIAGA!!!

DUIT PUNYA PASAL TERGAMAK KO LUDAH DALAM AIR MINUMAN YANG KO JUAL.

ILMU SETAN APA YANG KO GUNA NI HAH???

BABI KO!!!

HARAP MPKJ JANGAN AMBIL MUDAH PERKARA INI.

ayor liur juga sebagai pengawet...tak nak soya cepat basi....jimat kos beb...nasib baik aku tak pernah minum air air macm ni.....

Njit njit semut, sape terminum dpt sakit lutut....
Njit njit semut, suma benda jadi kecut...
Njit njit semut, pernah jadi kat Sg Siput...!
Njit njit semut, klu dah masuk payah nak cabut...!!!

http://www.mediafire.com/?mnk8rfmzqj2r122

tu la kain kali buat sendiri..tu yg kita nmpak..

dia ludah ke atau tiub plastik air tu? memang dah cek dan nampak dekat2 ke?

Terkini!!!

Raja Petra Kamarudin dedah Konspirasi DSAI kaitkan Datin Seri Rosmah Mansur & DS Najib terlibat kes pembunuhan Altantuya, tujuan asal nak sekat Najib dari jadi PM lepas Pak Lah letak jawatan....Satu-persatu komplot jahat Anwar didedahkan, SORY LARI TAJUK...

Jawab REJAM....

Kepada Tanpa Nama 14 April 2011 8:25 AM

Anda boleh baca di www.amenoworld.blogspot.com mengenai perkara ini. Banyak sangat cut di TV3suku malam tadi pasal hal ni....

biasa la tu..kan dia kat australia skrg. dh agak xde duit la tu..BN pun amik la kesempatan sorong karung duit.apa lagi..buka la citer..xleh caya..(aku assume je.bkn fitnah ye)
sbb duit org sanggup wat apa saja la bai. dunia akhir zaman..kat sapa pun kita xleh pecaya skrg. aku pecaya kat quran n sunnah je. n pecaya kat diri sndiri..
org lain, lu org buat lu org tanggung. masing2 pandai2 la jaga amalan masing2.kubur pun asing2 kan..

JANGANLAH NAK PERCAYA BERITA KT TV3 TU....BERITA YG DIBAWAH OLIH MEREKA YG FASIK JGN DIPERCAYAI....

Aku pun dah tengok benda ni kat youtube.
Anda pasti ke dia meludah?? mungkin juga dia hanya meniup plastik tu untuk jadi kembung supaya nampak banyak air kan.

gambar dia pun kabur, saksi ada ke?video tu boleh dipercayai ke? boleh jadi bukti di mahkamah ke?

kah kah kah...masa ni taknak pakai pulak ayat dari surah Hujurat...terus main tuduh je...hahaha... islam la sangat cara korang ni...

khair... berkata...

biasa la tu..kan dia kat australia skrg. dh agak xde duit la tu..BN pun amik la kesempatan sorong karung duit.apa lagi..buka la citer..xleh caya..(aku assume je.bkn fitnah ye)
sbb duit org sanggup wat apa saja la bai. dunia akhir zaman..kat sapa pun kita xleh pecaya skrg. aku pecaya kat quran n sunnah je. n pecaya kat diri sndiri..

org lain, lu org buat lu org tanggung. masing2 pandai2 la jaga amalan masing2.kubur pun asing2 kan..

-------

Tanpa Nama berkata...

JANGANLAH NAK PERCAYA BERITA KT TV3 TU....BERITA YG DIBAWAH OLIH MEREKA YG FASIK JGN DIPERCAYAI....

------

Dah dapat agak dah mesti fanatik DSAI masih xleh terima hakikat, korang tau kan RPK tu orang kepercayaan DSAI, masih juga UMNO yg dituduh, sudah2 lah korang spin isu ni, pening nanti asik pusing aje...

haram jadah betul si mamat sorang nie sikit sikit islam ke korang................aku rasa mcm bukan islam je tulis nie........peniaga tu elok sgt kita g tangkap petang nie pakat ludah ramai ramai..........

Tanpa Nama 14 April 2011 9:35 AM "Dah dapat agak dah mesti fanatik DSAI masih xleh terima hakikat..."

Maaf ya, saya bukan fanatik bagai nak rak DSAI. Saya hanya memperjuangkan politik sebenar. Bukan politik lucah, bukan politik selak kain, bukan politik longkang, bukan politik duit. Politik di Malaysia semakin parah kini. Harap maklum

-Dr. Latif-

rasanya dia tiup plastik tu bg kembung,nmpk cantik dan byk ckit air soya tu. kalau nk ludah knp xludah skali byk2 kt dlm bks air tu? kot ye pun xkan ludah dpn public? ludah siap2 kat umah, xde org nmpk...kalau xda kepastian xleh claim dia btul2 ludah...lps isu ikan patin,bleh rosak bisnes soya plak pasni..

benci umno sampai kiamat delete 14 April 2011 at 10:58

UMNO...walaupun seribu malahan berjuta...aku tak akan pangkah lagi BN..sayonara BN..bukanlah taksub pada DSAI..tapi aku nak ajar BN supaya jangan kurang ajar!!!

dia tiup bagi kembung plastik kot (ANDAIYAN SEKUPANG)
motip kata mcm nie sbb xnmpak dia ludah, camera jauh sgt..

mari kita cek peludah tu org parti mana tu?

...........

RPK di tv3 - satu lagi projek barisan nasional

dah bertahun2 baru nak keluar. bicaralah kes altantuya kt mahkamah.

persoalan..

C4 - anwar punya ke?
sirul & azilah - polis sepupu/kroni anwar ke?
rekod imigresyen dipadam - anwar delete ke?
altantuya serang rumah baginda - anwar suruh ke?
bala - pengawal peribadi anwar ke?
sms najib - anwar curi handphone najib ke

maaf rejam, nk kena jawab juga bagi pihak tuan sebb ada yg tanya kes ni.

baca je la surat sumpah bala :



http://melayubolehebat.blogspot.com/search/label/altantuya

takkan sampai ke tahap tu wahai BENCI UMNO, sampai masanya hang akan cari mereka jugak...jangan sombong sangat apatah lagi bongkak.

sokong benci umno delete 14 April 2011 at 14:15

benci umno........memang wajar kita benci pd puak zalim fitnah lucah rasuah dll.

takanlah dh jelas semua tu nk sayang umno lagi.

bukan soal sombong tp wajar benci puak yg sombong bongkak berkuasa dan salah guna kuasa.

itu nk kena ajar ke wahai tanpa nama di atas.

kau nk sygumno kau punya pasal la. kasih syg bukan paksaan ihhihh

rasanya dia meniup bungkusan tue supaya plastik air soya tue kembung sebelum mengikatnya.... tapi.. entahlah... hanya Allah sahaja yang tahu...

RPK di tv3 - satu lagi projek barisan nasional

dah bertahun2 baru nak keluar. bicaralah kes altantuya kt mahkamah.

persoalan..

------

Spin lah lagi selagi engko mampu spin... ada je idea ko nak kaitkan Najib dgn kes tu.... RPK pun dah insaf engko bila lagi...

najib & rosmah yg patot insaf dulu......

Tanpa Nama berkata...

najib & rosmah yg patot insaf dulu......

----

Anwar & Wan Azizah lebih2 lagi kena insaf pasal dah banyak tipu rakyat...

ni aplikasi biologi ni hahahaha..enzim amilase dapat menceraikan kandungan gula jadi senang la nak hadam nnt kahkahkahkah just parody

orang umno memang bongok. sebab dia tengok kat tv je. wei bangang.. tengok kat blog dia la.. apa cerita sebenar?

kenapa dipotong pasal John Pang rujuk Ku Li? kenapa pasal Din Merican rujuk anwar je ada?

Ko ada baca persoalan dia tak? Ada orang nak halang najib dan orang tu orang kuat najib sendiri.. anwar orang kuat najib je?

Dia sendiri persoal. kenapa tetiba John Pang leh jadi tokei CIMB Jakarta dan Din Merican paling tadah tak pasal2?

Eh.. silap. korang mana paham english. haha.. biasala.. pencacai. mana ada iq.. haha

klu dia tiup sj dan tak meludah kedalam pl;astik air soya tu pun..udara tiupan nafas dia tu pun boleh bawa bermacam2 kuman dan virus tertentu klu beliau mengidapnya eg penyakit tb or h1n1 pun ..so jgn minum air yg telah ditiup begini apatah lg di ludah..

Yang hairan kenapa baru sekarang nak buka cita...adakah polis pangil yang lima orang ni???

mungkin dia tiup nak bg kembang plastik air tu kot... bg nampak cam banyak air tu.

Damm!! naseb baik x terkena..

gila lah dia nak ludah satu2..bleh kering kontang mulut..mmg ada juga peniaga yg tiup nak bagi kembung cantik..
-comot-

yg ambik gmbo tu pun jual air gak,,jeles air dier tk laku,ambik gambo org buat fitnah(siap ulasan selari lgi)punye le dengki konpom org umggok tuh

sedapnya minum sape yg terbeli...

kalau tiup takkan skejap je..nampak mulut dia tak cecah plastik pun..nampak lebih logic dia ludah...

Anwar & Wan Azizah lebih2 lagi kena insaf pasal dah banyak tipu rakyat...
..............................

lemah syahwat tul umat tulis kenyataan ni.

berapa billion anwar wan azizah tipu rakyat?

berapa projek anwar wan azizah dah sapu?

org yg tiada kuasa, mana ade kemudahan nk tipu rakyat?


nggggoookkporno

erk...gelinya tapi tak pasti kesahihan video ini namun apa salahnya kita berwaspada lain kali terutama sekali dengan peniaga Indonesia kerana agama mereka kadang kala kurang jelas. Teringat pula email yang pernah saya terima satu masa dahulu menceritakan tentang kisah seorang hamba Allah ni pergilah beli nasi lemak di tepi jalan, orang yang menjualnya pun memakai skarf dan indonesian pula tu.Tanpa syak wasangka teruslah hamba Allah ni membeli nasi lemak tu,tambahan pula ramai juga orang Islam dtg membeli di gerainya.Sedap pun sedap.Sampailah suatu pagi dia hendak singgah membeli di gerai tu, datang seorang pembeli berbangsa Cina menyuruh penjual tu bungkuskan nasi lemak lauk sambal babi.Apa lagi terkebil-kebillah hamba Allah kita ni... dia pun bertanya SAMBAL BABI? Peniaga tu pun mengiyakannnya."awk ni bukan orang Islamlah ye? Kenapa pakai skarf dan bertudung? " Penjual tu berkata, " Ni nak elak rambut dr jatuh ke dalam lauk"

Erkk..... salah pembeli ke peniaga tu kerana pembeli tu sendiri pun tak bertanya halal ke tidak.Itulah susah klu ramai sgt orang asing di Malaysia ni...

Berhati-hatilah ketika membeli ye....

gaduh2... ape kate g kat sini... http://owhbaem.blogspot.com/

Betul ke dia ludah dalam plastik air itu?
Macam nampak dia tiub je plastik tu nak bagi gelembung.
Pengulas video ni pun kata cuba tengok betul, betul.
Tapi dia tangkap video jauh dari gerai walaupun tujuannya tidak mahu disedari oleh peniaga tersebut.
Jangan buat tuduhan sembarangan.
Kalau salah dakwaan ni, ini satu fitnah.
Berhati-hati dengan apa yang kita tengok.
Chek betul-betul.

apa yang haku taw lah.. seorang manusia akan kering ulit die untuk meludah setia satu plastik 2. mb die tiup kot.. dan bg pandgn aku lah, suara wanita dalam video itu ( dri sudut psikologi) mempunyai unsur iri hati dan cuba untuk menjatuhkan org..

peniaga yang pengotor agak2 la klau ye pn wat la ngn cara bersih bodoh punya peniaga


EmoticonEmoticon