Monday

Polis tiada kuasa untuk menahan pelakon video seks


Hari ni ReJaM© rasa agak pelik, dan pastinya laporan berita ini agak memeranjatkan. Pihak Polis telah mengesahkan bahawa mereka tiada kuasa untuk menahan pelakon video seks mirip Anwar Ibrahim. Orang yang akan ditangkap hanyalah Datuk T kerana terlibat menyiarkan bahan lucah, itupun sekadar "mungkin" atau dengan kata lain, Polis tidak boleh buat keputusan, ia bergantung kepada peguam negara untuk membuat keputusan [Msian Insider].

Polis mengesahkan bahawa Datuk T telah melakukan kesalahan di bawah Akta 292 Kanun kesiksaan kerana mengedarkan bahan lucah. Namun Polis tiada kuasa untuk menahan Datuk T kerana ia bergantung kepada Peguam Negara.



Rupa-rupanya baru ReJaM© tahu, tiada sebarang undang-undang yang diperuntukkan untuk menahan orang yang melanggan pelacur, patutlah kerajaan sengaja membiarkan rumah pelacuran bertebaran di Malaysia, rupanya tak salah langgan pelacur.

Soalnya kalau tak salah kenapa Polis serbu dan tangkap pelacur-pelacur serta pelanggan yang berada di rumah-rumah pelacuran? Wayang je ke? Memang tidak dapat dinafikan bahawa industri pelacuran memberikan pulangan yang sangat besar kepada negara.

ReJaM© "Baru terima maklumat, rumah pelacuran yang selalu dikunjungi menteri-menteri dan vvip"

25 comments

betul ke maklumat nie?yerla..jangan mudah nak denagr cerita..tuduh masuk je ke?or masuk dan main pelacur? saksi cukup?jgn terlalu banyak kontroversi pasal seks nie leh tak?biar depa je yg buat..sekarang nie PKR..PAS..DAP kerja kuat tak untuk mempertahankan kerusi yang ada?

Jom anti PAS!!!??
wanita..menyusahkan?
Ada apa dengan dara

pulak dah,,,maklumat ni tepat ke,,ckp siang pandang2 cakap malam dengar2,,,,

Kepada yang tanya tepat atau tak tepat tu tolong klik link tu dan tengok sendiri laporan Portal Malaysian Insider.

Dh menang kt Sarawak,baru la zombie2 pkai uniform ne kendurkan keadaan..Abes yg Utusan papar Gambar kt Front page tuh semata-mata sbb Plihanraya Negeri Sarawak lah yea..
Memang bodoh la sape2 yg beria-ia claim pelaku tuh Anuar..Memang bodoh..
Takda kuasa nk tangkap sbb pelaku seks tu bukan Anuar..Cheh!!!
Cuba klu btol Anuar,x der waran pun dia ble tangkap..
Yg sadisnya 1 Malaysia kena main dgn Projek menjelang PRN Sarawak..
Padan muka korang!!!

??????? tiada kuasa kerana video sexs kantoi.... Itulah jawapan yg paling tepat..bloger haramjadah umngoookkkk masih lagi menjaja video lucah ini ke hulu ke hilir.

nak tangkap pelakon jadah apa, ada copyright thailand. tiga ekor tolol the blue gang ni bkn stakat salah tayang gambar porno, salah sebab cetak rompak video tu. kes porno baru kena 6 bulan, 2000 hinggit. sangkut ciplak video baru mewah la sikit denda tu.

Pelacuran memang tak salah kt negara kta,sapa kata salah?? Klau yg yg beragama islam mmg salah la sebab ade enakmen kesalahan jenayah syariah dan pelacur asing yg mnyalahgunakan visa pelancong itu dh mmg salh. Klau diperhatikan dkat petaling street,atau dkt komtar pulau pinang,kat melaka ke ipoh ke,yg cina atau orang sabah jual tubuh itu waktu siang hr duduk bilik hotel murah biasala dh lama dah mna ade tindakan.

memang eskay sendiri yang 'toron' jalang cina tu..... dah memang asai siam perut hijau... main mengketedarah semua. tamby chik pula manusia 'beriman'.
shuib lazim tua nak mampus pun dok gatai tengok lobang cina. show room shubila di sg petani pun dah kena tutup....
nak cari duit laa tu

Inilah masanya UMNO nak tunjuk baik pula pada rakyat ..bukan DSAI...Ini memang perangai Yahudi...Baca AlQuran dan terjemahannya sekali pasti jumpa...memang munafik.....
Bila dah menang kat Serawak nak tunjuk baik la konon...cuba kalah dah tentu DSAI dipanggil untuk beri keterangan...lepas tu gantung kes tak bertali sehingga PRU13....macam kes liwat sajalah...akan digantung tak bertali sehingga DSAI pencen dari politik....
UMNO akan tewas di Malaysia hanya ada satu cara iaitu jatuhnya ekonomi Malaysia...rakyat dibebankan dengan perbelanjaan seharian...

Arghh..Tension aku ngn zul kulim 110%..Pasni msti citer video ni snyap gitu je.Aku bg tempoh 1mggu lg kt srt kabar jaja cite fitnah ni..

had betanya tepat tu hbaq jelah hg tu xleh idup kalo x dak pelacoq...sng crita...pui!!

Negara Islam tiada akta menahan pelaku video seks?
Patutlah bersepah. Dato T pun MUNGKIN ditahan. Dah sah bersalah pun mungkin.

FARISZ@AZ.Com
Wacana SiswaRakyat : Tolak Politik Jijik (Video)

Malaysia adalah syurga SEKS......Kalau tak nak bala dari ALLah SWT, kita kena pakat2 buat kerja untuk jatuhkan REJIM BN di Mallaysia ini....Selamatkan Malaysia!!!!!!!!!!!!!!

aq musykil dengan isu dato T nih
maklumlah bukan budak law
sekadar budak sains sosial jer

apa yang JAKIM lakukan terhadap pelaku zina?
apa yang undang-undang bleh lakukan terhadap pengedar video lucah? [kanun pe tah]
apa yang polis boleh lakukan tanpa arahan 'orang besar'?
apa hukumnya terhadap orang yang menyebarkan fitnah?

sesape tlg gitaw

Dari mula2 lagi polis siasat ikut 292 penal code. siasatan dimulakan setelah laporan dilakukan oleh anwar al-juburi. dari awal2 lagi polis dah siasat under 292, takde apa yang pelik pun. sama cam soi lek dulu la. pengedar yang kena, pelaku takleh charge sebab suka sama suka. sama cam kes liwat la. karpal singh nak buktikan kejadian berlaku suka sama suka dan bukannya secara paksa..

"Rupa-rupanya baru ReJaM© tahu, tiada sebarang undang-undang yang diperuntukkan untuk menahan orang yang melanggan pelacur, patutlah kerajaan sengaja membiarkan rumah pelacuran bertebaran di Malaysia, rupanya tak salah langgan pelacur"

ada undang2 anti pelacuran.under kategori memperdagangkan orang kot.sebab tu sentiasa ada serbuan. ada masuk tv n paper. ada yang tak dihebohkan. orang yang melacur ja ditahan. pelanggan tak kena rasanya. kalau orang islam yang kena tahan nanti dia boleh tuduh qazaf pulak kat orang yang tangkap dia tu. sebab tak cukup 4 saksi, macam yang tengah jadi skang ni...



-pasepisepus-

memang polis tiada kuasa utk tangkap pelaku sex video berkenaan kerana...

DIA ADALAH PELAKUN SEX THAILAND DAN VIDEO ITU ADALAH KELUARAN THAILAND YG JATUH KE TANGAN ESKAY DAN DIGUNAKAN UTK FITNAH ANWAR.

sebagai rakyat thailand, sudah tentu polis malaysia tiada kuasa menangkapnya. kalau ade kuasa pun, menjadi satu beban pula utk ekstradiksi sedangkan isu ini adalah remeh dan bodoh.

jika polis mengumumkan perkara ini, maka terkantoi la lagi umporno, maka polis terpaksa memilih 'tiada kuasa utk menahan pelaku' demi umporno. polis rela korbankan integriti demi cover umporno.

DALAM PEEMRINTAHAN UMPORNO, BUKAN PR SAJA YG TERTEKAN, PENGUATKUASA SEMUA SUSAH KERANA DITEKAN OLEH UMPORNO.

HANCUR UMPORNO DAN BN !!!

industri pelacuran berkembang kerana para pelacur suka berfoya dan menghabiskan wang, ini meningkatkan nilai ringgit. Selain itu kawan-kawan semua, mereka ini pembeli kondom tegar maka cukai hasil dari kondom juga meningkat, ini menaikan ekonomi negara.

BN menyokong industri perjudian, pelacuran dan pelbagai aktiviti maksiat yang tumbuh melata~

Rakyat dibiaq leka dengan isu2 yang tiada membawa kepada peningkatan ekonomi~

Rakyat sengsara depa taw boleh dibeli dengan gula2 baarang 3-4 ratus~ Murahnye blogger riban2 sebulan BN bagi~

Sokong BN ko susah dunia dan akhirat~

ada undang2 anti pelacuran.under kategori memperdagangkan orang kot.sebab tu sentiasa ada serbuan. ada masuk tv n paper. ada yang tak dihebohkan. orang yang melacur ja ditahan. pelanggan tak kena rasanya. kalau orang islam yang kena tahan nanti dia boleh tuduh qazaf pulak kat orang yang tangkap dia tu. sebab tak cukup 4 saksi, macam yang tengah jadi skang ni...

-pasepisepus-




undang2 anti pemerdagangan org tuh dikenakan ke atas bapak/mak ayam la..sbb dorg jual anak2 ayam..bukan pade anak ayam tu sendri....hu..xpaham2..
pelacur tu pulak ditahan pon atas sebab xde paspot ke..dokumen pjlnn xsah ke..salahguna pas pelajar/pelancong ke..tu je..cuba kaji/bace balik..xpon tengok je tv banyak cite pasl tuh..tengok 999 tv3 ke..kehkehkeh.....
dlm undg2 islam mmg wajib la bawak 4 saksi..tapi bukan ke polis datg segerombolan lebih dari 4org?lansung xnmpak relevannye anda mengaitkan qazaf kat sini..cukop syarat pe..hu...
tapi m'sia mane amal hukum islam/hudud...so terlepas camtu jela..nmpak x relevan hukum islam?

tapi kan..besenye seblom dorg nak serbu maklumat da leak..ntah sape punye keje la...sume ayam2 da betaburan lari..menyorok..


anonim

kalau nampak tengah sorong masuk keluar masuk keluar baru kira boleh. kalau tak still tak boleh jadi saksi. lagi 1, saksi tu pulak ada syarat2 dia seperti tidak fasiq etc.




-pasepisepus-

kalau nampak tengah sorong masuk keluar masuk keluar baru kira boleh. kalau tak still tak boleh jadi saksi. lagi 1, saksi tu pulak ada syarat2 dia seperti tidak fasiq etc.

-pasepisepus-




perkataan yg kite gune melambangkan siape kite
xyah r cite kat sini mende2 yg tah ape2.cukop sekadar beritahu ia berlaku.sudaah

ape maksud "syarat2 dia seperti tidak fasiq etc"..polis m'sia fasiq ke?kahkahkah..

bodoh punya datuk Tolol dan pengikut2nya yang tolol. Malukan orang islam di Malaysia saje. Buat tuduhan bangang, orang bangang macam pengikut diorang memang la percaya benda ini, walaupun babi paling bodoh didunia pun tak percaya cerita bodoh ini.

betol kata JAKA,

mmg lah polis tak leh nak tangkap pelaku seks..ada sebabnya..dalam announcement tue tak citer sebab apa tak tahan secara menyeluruh..memang lojik la, org nak main suka sama suka..mmg tak salah..tapi jangan lupa PETERporn..dia pun main suka sama suka, tapi kenapa dia kena tangkap?? yg pasti byk sebab?? anda jawab sendrik..

tapi bg pandangan saya, ini kerana watak/pelakon/pelaku seks dalam video tue adalah org siam dan mungkin dilakonkan d siam juga..sebab tue tak leh tangkap..sama juga JAKIM/JAIS napa tak minta kuar perintah mahkamah pada pelaku seks tue..kan pelakon lelaki tue beragama islam..

*bab agama nie, takkan pemimpin pembangkang tue Lim Kit Siang, lain bebenor..ke Hadi Awang??hehehe*

JAWAPAN UTK TANGALA...CADANGAN ANDA AGAR EKONOMI NEGARA JATUH ADALAH SATU JAWAPAN ORANG TAK SEKOLAH..APA YG ANDA DAPAT JIKA EKONOMI MALAYSIA JATUH? BANGSA MANA YANG AKAN MENERIMA KESANNYA..JGN KERANA TAKSUB DGN SESEORANG SEHINGA MENGHARAPKAN EKONOMI JATUH..FIKIR-FIKIR KAN LA..

Ingat tak kisah pelakon Pramugari terlampau, ada pulak akta utk tangkap pelakonnya, tapi bila dalam kes video datuk T lain pulak ceritanya, PIHAK POLIS TIADA KUASA UNTUK MENAHAN PELAKON VIDEO SEKS hehehehehe boleh masuk maharaja lawak ni


EmoticonEmoticon