Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara nafi dirinya adalah Arlene

BERIKUTAN pendedahan Gaysec yang mendakwa Nor Arlene Tan Binti Khalid adalah pemilik blog anti Islam menggunakan nama Makcik Hajjah Sitt Alwuzara, pelbagai kecaman dan ugutan diterima olehnya.

Arlene telah mengeluarkan satu kenyataan umum penafian yang menjelaskan bahawa dirinya bukanlah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara di dalam blognya [purplepearl].

Di dalam kenyataann itu, Arlene menegaskan bahawa beliau bukanlah Sitt Wuzura, dan beliau tidak pernah mengenalinya sebelum ini. Malah Arlene menegaskan bahawa beliau tidak mengetahui isu ini sehinggalah dimaklumkan oleh salah seorang rakannya di facebook memberitahu bahawa dirinya telah dituduh secara silap. Selain itu Arlene mendakwa baru pertama kali membaca blog anti Islam itu dua hari yang lalu atas sebab untuk memberikan bukti kepada pihak Polis.





Satu laporan Polis telah dibuat oleh Arlene terhadap Gaysec dan individu-individu yang telah menuduhnya secara silap dan menyebarkan maklumat dirinya di internet menggalakkan orang ramai mengganggunya, rujuk sini [Laporan Polis Arlene].

Dalam pada itu, penulis blog anti Islam yang menggunakan nama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara itu juga telah mengeluarkan satu kenyataan penafian. Dia menafikan bahawa dirinya adalah Nor Arlene Tan Binti Khalid. Sila rujuk sini [Google plus]

ReJaM© "Hanya Allah yang Maha Mengetahui, nantikan perkembangan seterusnya..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan