Monday

Penipu! Utusan nak perbodohkan pengguna internet


HARI ini Utusan Malaysia buat lawak paling bodoh apabila menyebut blog suarapakatanrakyat.com sebagai blog pro pembangkang.

Bersumberkan blog BN menyamar sebagai pro Pakatan Rakyat itu, Utusan melaporkan cerita bohong kononnya DAP akan bertanding lebih 90 kerusi pada PRU 13 nanti sedangkan DAP telah mengesahkan mereka bertanding sekitar 40 kerusi.



Sebenarnya dah ramai orang tahu blog suarapakatanrakyat.com merupakan agen Umno yang menyamar kononnya menyokong Pakatan Rakyat, namun memutar belitkan fakta terhadap sesuatu isu.

Utusan Malaysia yang diketahui umum sebagai "Lidah Syaitan" kali ini cuba memperbodohkan pengguna internet pula apabila memetik suarapakatanrakyat.com sebagai blog pro pembangkang.

Meskipun blog suarapakatanrakyat.com ini menyamar sebagai penyokong Pakatan Rakyat, namun tidak susah untuk mengesan agendanya kerana ia ditulis oleh penulis bodoh kerana meletakkan gambar Anwar sebagai pemimpin paling suci.

Selain itu penulis blog itu juga sengaja meletakkan gambar Ambiga sebagai srikandi negara yang jelas sekali mendedahkan lagi taktik "black operation".



Anda lihat sendiri bagaimana Utusan dengan taktik kotor dan berniat jahatnya menulis berita daripada sumber yang terang-terangan palsu untuk memperbodohkan rakyat Malaysia.



ReJaM© "Biasalah Umno, baling batu sembunyi tangan... "


EmoticonEmoticon