Wednesday

Rakaman samseng Umno serang dan tampar orang tua


LAGI tindakan ganas samseng-samseng upahan Umno apabila bertindak di luar batas menyerang dan menampar salah seorang warga emas yang turut menyertai Kembara Oren - Selamatkan FELDA tempoh hari rujuk sini juga ~ Samseng Upahan Umno.



Pelbagai aksi kurang ajar boleh kita lihat selain tidak menghormati orang tua, dengan memaki hamun dan terjerit-jerit bagaikan beruk kena belacan serta menunjukkan isyarat lucah, ada di antara mereka tergamak menolak dan menampar warga emas tersebut.



Budaya samseng yang diterapkan oleh pemimpin Umno kepada para penyokong dan samseng-samseng upahan mereka menunjukkan betapa terdesaknya United Malays No Otak, Umno untuk mempertahankan kuasa.

Lihat dengan mata kepala anda sendiri, mereka kata Pakatan Rakyat membuatkan negara huru hara. Namun merekalah pencetus huru hara yang sebenar. Lihat rakaman bagaimana warga emas diserang dan ditampar oleh samseng-samseng Umno yang membawa bendera Barisan Nasional di bawah ini.


Sebarkan kepada rakan-rakan sahabat handai jiran tetangga, ayam itek lembu dan kambeng supaya mereka semua tahu bahawa parti samseng Umno akan menghuru-harakan negara ini jika mereka dibiarkan terus memerintah.

Mahasiswa dilarang berpolitik, mahasiswa berpolitik ditangkap masuk penjara. Mat rempit, kutu berahak dan samseng pula yang Umno bela untuk berpolitik maka jadilah politik kurang ajar, politik samseng, politik pukul orang, politik baling cat dan sebagainya.


ReJaM© "Ajak berdebat lari lintang pukang sembunyi belakang Rosmah... "


Peringatan penting!

Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112
Tarikh: 12 Januari 2013
Tempat: Bandar Kuala Lumpur.

Jom turun! Bersama sejuta rakyat di Himpunan terbesar dalam sejarah negara!
Bapak segala perhimpunan! Bapak segala bantahan!


37 comments

Mengucaplah anak-anak muda, bumi adalah milik allah

Ermmm..depa dpat duit kot buat cmtu..xpham aku takut sangt nk bg pencerahan...payah duk kat ceruk ni

LAIN KALI DATANG RUMAH ORANG BAWAK BUAH TANGAN ATAU BUAH oren...KAU BAWAK air liur MANA ORANG KAMPUNG NAK.BOLOO PUNYE ORANG ITU PON MAU AJAR KE kehkehkeh

Bodo punya orang.ingat dia sorang je ke tuan rumah situ?yang join oren takde orang situ?bukan diorang pun tuan rumah.cai umno otaknya penuh sampah.sebab tu buat apa apa tak pakai otak!

Serupa samseng kg pinang sebatang berani kt kg sendiri je.BN ramai ahli yg bodoh.sampai tua la jd barua upahan.

Nak halang cara samseng buat apa?Biarkan mereka khutbah.kalau tak suka blah je.tak gitu mcm siaran tv yg kita blh tukar siaran.

Kawasan felda tempat lubok umno , pergi buat kacau tempat orang buat apa , orang felda tak makan oren , orang felda makan durian , tak payah kembara oren lagi , nak oren tunggu tahon baru cina , ada faham adik abang , jangan hasot orang felda lagi , umno totok ramai dekat felda , orang felda tak perlukan kembara oren !

Sgt2 btl...dtg tmpt org xdi undang...kg tu mmg aman damai...yg dtg p buat kecoh knp ?? ibarat kejut serigala sdg tido...jgn dtg tmpt org klu xda jemputan....diorg xbatak pun duit ka apa...diorg cuma bahagia dgn aman damai kt kg tu...dulu org FELDA SUSAH xkecoh pun...ttp hidup...xbatak p mtk sedekah kt org lain...Sekian....

Sgt2 btl...dtg tmpt org xdi undang...kg tu mmg aman damai...yg dtg p buat kecoh knp ?? ibarat kejut serigala sdg tido...jgn dtg tmpt org klu xda jemputan....diorg xbatak pun duit ka apa...diorg cuma bahagia dgn aman damai kt kg tu...dulu org FELDA SUSAH xkecoh pun...ttp hidup...xbatak p mtk sedekah kt org lain...Sekian....

Di Malaysia nie kita perlu imarahkan berpolitik secara positif. Jngn buat kekecohan biar diorang berpolitik NJ

Berpolitik biar profesional supaya x nampak pencacai murahan..kt kg habis jadi huru hara..kafir mengkafir menjadi amalan harian,putus saudara disebabkan politik,masjid dibina bersebelahan sama lain..org kt atas mahupun BN/PKR jg kaya raya,pencacai2 dok pakai motor buruk..dok menadah tunggu bantuan saja..

Apa nk kecoh sangat,budaya haramjadah ni puak2 ko jugak milosuam yg bwk,konon bersih la.time kena kt puak ko melolong tak tentu hala.2x lima je labu..biar je la,insyaAllah ada hikmah atas ketaktentuan akhir2 ni.biar jd pengajaran bila masing2 berpecah belah..

Debat je la yg ko tahu...apa pun x bole..puii

Kesian warga emas tu gigi dua batang jalan pn pakai tongkat..kih..kih..

ReJaM@: "suruh tunjuk jam omega lari terus duk bwh kain jijah"..

Bl disemai budaya samseng ketika remaja karang terbawa smp ke tua. Bl ilmu setakat mengeja tp lagak bagaika raja.

sape la yg dtg nak buat kacau ? Inilah fikiran sangka buruk menunjukkan hati kotor umno yg banyak makan duit haran.

Bangsa melayu memusnahkan org melayu sendiri. Lagak mcm samseng dgn bangsa sendiri. Bangsa lain hanya ketawa tgk org melayu berpolitik... Betul2 bodoh....

Yg betul2 bodoh...mcm tulh sibuk pegi berceramah/berpolitik je..tp duit kat kocek tinggal $2 je kn baik kerja tambah pendapatan anak bini hidup pn selesa betul tak anon 7:37..

kalau iyer pn bodoh jgn la tunjuk sgt kebodohan tu kat org ramai.. nk menggalakkn anak muda jd setan lg plak.. ape la sengal umno ni.. mcm mne rakyat nk pilih pemimpin2 bodoh mcm korang ni umno...!!

Klu ko nk tengok anak muda jd setan dan bodoh lg ramai ko tengok je masa BERSIH dulu tu..mana lg ramai..kih. .Kih..Kih..

Baru dia orang tahu umno punya pukulan , tempat orang pergi buat kecoh buat apa , air karat dekat kelantan tu selesaikan dulu , asyik asyik oren , oren , oren ,

Lembu2 pelihara umno...kotor n jijik maklumlah lembu jenis ni x makan rumput tapi makan tahi..

dapat upah rm5 sanggup tampar orang...pemuda x de kerjala tu... kalau bagi rm50 siap tumbuk kot ..

Pemuda umno semua dah ada kerja , kita orang dapat kerja semasa pesta kerjaya anjuran barisan nasional , pemuda pas apa tahu , tak ada kerja , hari hari maki orang yang dia tahu , lebih baik tolong bapak kamu tanam tembakau ada juga faedahnya !

duit haram apa ?

nak baja tembakau mintak sama kak izat , dia ada tahi lembu nfc ...kihkih kih .

Pencacai umno ni turun menurun. Mkn pun dulu hasil "loteri kebajikan" yg ulama umno pun tolak.
tu pasal hati gelap. Kentut najib busuk pun dikatakan wangi.

Petua mengundi kepada bakal pengundi / kalau marah pas pangkah umno, kalau marah umno pangkah umno ...kita nak kempen ni , faham ajelah , tak lama lagi akan keluar lagu "marilah mari , pergi mengundi , jangan lupa kewajipan pada negara"

Dengar sini semua pencacai umno sial.. Dapat 50 ringgit sorang, pergi pukulnorg jahat. Apa ko pk mak bapak ko dulu main lubang kat longkang ker?

Depan umah aku ada bilik gerakan bn. Depan masjid. Tp mmg x pernah nampak pun muka bila azan. Sibuk ataur stategi nak menang.

Dh mmg cara org bn, gaduh... Gaduh.. Gaduh.. Otak bodoh mcm udang. Kalo ko org buat salah tak pe. Tp org pr yg solat dll buat silap sikit tangkap pukul masuk jel..

Najib penakut.. USA punyer politik telus. Dua pemimpin berdebat terbuka, rakyat dgr dan pilih siapa jd ketua.

Kat malaysia tak, dia guna media tv3,tv1, utusab utk naikkan nama dia, dan fitnah, kutuk, hebahkan besar besaran kesalahan org lain.

Tv3, dlm rangcangan aduan rakyat, asyik2 negeri pr yg bermasalah, negeri lain perfect ker? X kan..

Aku benci najib sbb dia x de zakar mahupun skrutom utk berdebat dgn anuar. Kalo ko rasa anuar main bontot org ko tanya la nanti live masa debat nanti.. So satu malaysia nk dgr jawapan anuar.. Then Anuar tanya ko betul ker ko terlibat dgn kes altantya.. Satu malaysia nak tahu jawapan ko pula. Baru adil. Tp ko x nak sbb byk slah ko dari salah anuat..

Ko pm ker bini ko yg pm??

Masa dlm parliment x de sekor pun ahli bn berani celah anuar usul sbb semua tahu anuar tu bercakap benar.. Dato idris ahli parliment tangga batu paling aku benci walaupun aku bawah parlimen dia. Sbb dia ahli parlimen penakut. Umpama baling batu sorok tangan.

Serius aku benci BN.. Sbb kerana wang dia jadi jahat, x nak solat..

Mcm nak bakar jer bendera bn tu semua..

Duit haram yg ko ambik dari rakyat la mangkuk

Dh dorang biase idup susah...nak wat camne...ikot je la ape yg org atas suro..dorg da lali dgn smue tu...yg oren tu dtg hnya utk sedarkan mereka,suro mereka bngkit menentang penindasan ...tapi dilayan sebegitu rupe ...peace yo

Hahaha ibarat katak dibawah tempurung klau x tahu ape silent please jgn nk hntam kromo la

Terbaek la yob

Aku budak umno kg sri tanjong tangga batu , tak ada pulak nampak budak umno samseng , ok je !

Selamat menempuh 2013 tahun kebinasaan umno & keruntuhan kerajaan BN.
Yes! Year 2013 UMNO Be End. khallasss...
Justru itu maka kita tunjukan solidariti rakyat prihatin yg inginkan perubahan!
Jom kita ramai2 ke Himpunan Kebangkitan Rakyat pd 12hb January 2013 di Stadium Merdeka!
Kita realisasikan 1 juta kehadiran utk beri isyarat kpd SPR agr usah jdi kaldai tunggangan umno!!
umno be end usah pekak badak!!!

Kau itu sepatotnya binasa osama , khawarij pas , mana kau berguru ? guru kencing berdiri , anak murid kencing berlari .

Dato s. Ko budak tngg batu baik bungkus beg pindah g pulau jerjak. Malu aku ada org mcm ko kat melaka ni.

Ko ingat dato idris, seluruh melaka ni mak bapak ko puner. Hormati sikit hak dan kawasaan org. Ko kene tahu yg tak semua suka ko. Ada yg amat suka ko dan ada jg yg amat benci ko. Tp yg benci lebih banyk drpd yg suka. Tu confirm dh


EmoticonEmoticon