Saturday

Suasana di tapak Himpunan Kebangkitan Rakyat Johor, Parit Raja BatuPahat


PADA pukul 11 pagi tadi, ReJaM sempat singgah di Tapak Himpunan Kebangkitan Rakyat, Johor di Parit Raja Batu Pahat, Johor.

Para petugas sedang sibuk menyiapkan pentas ceramah di Tapak Himpunan kebangkitan Rakyat Johor, yang dianjurkan di sebuah dataran di depan restoran McDonald Parit Raja Batu Pahat.

Keadaan di tapak perhimpunan masih lengang kerana perhimpunan dijadualkan bermula pada petang nanti. Jangan lupa ajak kawan-kawan sahabat handai turun ke Parit Raja mulai petang ini. Hasut rakan-rakan, ahli keluarga dan sahabat handai tumbangkan Barisan Nasional Johor!







29 comments

Fuyoo brapa juta dtg ni?

Hantu raya ramai datang batu pahat petang semalam , musim hujan bro .....kih kih kih

Dgr kate ribu2 tp kt x mention pn specific figure..aku ingt dkt 500 ribu la..

Siap suruh HASUT kawan dan ahli keluarga tu turun...baik diorg tarik selimut tido dr buang masa jerit kat padang tu..tin Milo nk kena hulur lg..aku jangkakan seramai 56,789,765 org akan turun..FRU tolongggg..kih..kih..

Parit raja batu pahat kubu kuat umno , buat apa pkr memekak terpekik terlolong dekat situ , orang batu pahat tak memerlukan pkr. orang batu pahat dah selesa bersama umno , kalau nak terpekik terlolong buat dekat permatang pauh !!!

Hantu raya yg ko maksudkan tu tentunya pengundi2 hantu bn yg dah bangkit melawan kebathilan. Bagus..bagusss...bukan saja org parit raja inginkan perubahan...hantu pun ingin perubahan!!

Mana ada pengundi hantu , kalau ada pengundi hantu sudah tentu pakatan rakyak tak dapat memerintah 4 negeri .

Sbb ad pengundi hntu la pakatan rakyat dpt 4 negeri je...

Lagu untuk UMNO...

Bila Izrail datang memanggil
Jasad terbujur di pembaringan
( 2X )
Seluruh tubuh akan menggigil
Terbujur badan dan kedinginan
( 2X )

( 2 )
Tak ada lagi gunanya harta
Kawan karib sanak saudara
( 2X )
Jikalau ada amal di dunia
Itulah hanya pembela diri
( 2X )

Janganlah mahu dikenang-kenang
Engkau digelar manusia agung
( 2X )
Sedarlah diri tahu diuntung
Sebelum masa keranda diusung
( 2X )

Kalau tak ada pengundi hantu & segala mcm penipuan, dah tentu pr dah memerintah malaysia dgn adil & telus.

Banyak jgk lembu2 kak ijat kat sini yek? Ini mesti pasal tuan dia pegi PWTC dan mereka ni tiada orang lain yang ditugaskan menghalau masuk kandang. Atau segerombolan syaitan yang x mahu dikenali

Ni pati tin milo la bro. Tambah2 puak pas. Cepat je tin milo berjalan. Ceramah belom lagi heee..... ni mana artis dtg ni. Sbb sekarang puak artis ni dh pandai cakap ttg agama tapi tak ada tauliah. Heee.. dpt bayaran lebih pada bayaran belakon. Heee...

Puak pematang pauh pun dah tak nak. Asyik kena tipu je heeeeee

Kah3...karat umno...

umno karat tak apa , kasi kilat sama polish mesti bersinar semula ! tetapi ada puak puak tu minum air berkarat 22 tahon , itu yang karat mata hati tu !

Hantu akan datang Klu hantu yg buat ceramah..kah..kah..

Maksud LEMBU tu ialah org yg disuruh jerit2 kat jalan dia jerit2 sambil baling botol air...org suruh baring atas jalan dgn pantas dia baring..org suruh dia hulur kat tin Milo sepantas kilat tin Milo penuh..itu baru lembu sejati.!!

Yg lembu puak2 pr,perangai pn mcm lembu jgk.hahaha.

Jgn buruk sangka dgn orang dan tuduh semua orang tak betul. Sebaliknya buat penilaian berasaskan fakta dan ilmu. Masalahnya ramai org Melayu malas berfikir dgn waras dan termakan fitnah PKR yg pandai putar belit fakta hingga orang Melayu berpecah belah dan hilang akidah tanpa disedari mereka dipergunakan.

Korang tau tak apa korang cakap ni,,
Cuba cek balik bahasa korang,,elok ke tidak,,
Kita di akhir zaman ni,,
Bersatu la islam,,,
Yang buruk tolak,,yang baik tu kita terima,,,mana2 parti ada salah silap,,diorang silap bukan diorang tak bagus,,
Tetapi diorang juga manusia macam kita,,manusia tak lepas dari buat silap,imam syafie ad pesan,,banyak kan menyebut allah daripada menyebut makhluk,,dan banyakkn menyebut akhirat daripada menyebut dunia,,so,,fikir la,,dunia sementara pikir balik kemana kita selepas mati nanti,,,insan bersatu membina ummah,,:),,

Mana hllangnya jembalang pas dekat sini .....hehe

Bikin mampusla umno.menyesal koi undi BN Pru12 dulu.Rosma enjoy duit cukai rakyat.

Elleh... Kalo kalah, salahkan pengundi hantu. Kalo menang kata rakyat sokong. Xde agama ke beb? Mcm x caya je tu semua ketentuan Ilahi?

Udah2 la tu. Jgn la bergaduh sesama sendiri. Kita gaduh, org atasan sedap je ketawakan kita. Umno pakatan sm2 boleh memerintah. Aku x kesah siapa pun jg malaysia tp biarla adil. Jd pm ni sm mcm jd ketua kelas kat sekolah. Ada tanggujawab dn amanah. Kalo rakyat bg duit utk diuruskan dgn baik, urusla. Jgn la sikit duit bg rakyat hebah2 kan. Ya bagus niat tu. Tp yg x bgus tu, ambil byk2 masuk poket sendiri, diam jer. Jgn la mcm tu. Kalo belanja berhemah pasti lebh byk sekolah jalan jambatan lampu jalan dpt dibina.

Jgn langaduh2 lg. Ok kawan umno dn pakatan???

Nama pun Batu dan Pahat jadi lah Batu Pahat. Otak orang Batu Pahat spt batu dengan pahat. Sekali ketok pahat baru batu pecah serupa org nya juga sekali ketok baru berfikir. Org Selangor,Perak,Kelantan,Kedah dan Pineng dah lama mahukan perubahan kenapalah org Johar bengap sangat. Kalau dah selelu makan temper ubahlah pula makan takua(tauhu) kalau tak sedap tukar semula kepada temper. Dulu kini dan selamanya temper boleh mapuih noooo. Kelantan dulu budu tukar cincaluk ok. Pineng laksa pineng tukar pi laksa siam ok. Kedah gulai lemak tukar pi kari ok. Selangor assam pedas tukar pi tempoyak pun ok. Hoi org batu pahat tray lah tukar temper kepada tom yam

milo suam yg bodoh.hahaha

Milo suam dengan milo ais tolong kasi kira tambi ?

Ape pun x bley

Sokong dan undi parti yg berdasarkn islam kn dpt pahala...btul ke salah prnyataan ni?


EmoticonEmoticon