Sunday

Zizan Maharaja Lawak turut sama bantah AES depan Sri Pentas TV3?




RAMAI penunggang motor berkuasa tinggi berhimpun di depan Bangunan Sri Pentas Media Prima Berhad untuk menghantar memorandum menggesa TV3 dan Mazidul Akmal Sidek memohon maaf rujuk sini[Mkini].

Para penunggang motorsikal berkuasa besar ini turut bergambar dan menunjukkan kertas bertulis boikot TV3, kami bukan pelesit dan Tolak AES. Tanpa disangka-sangka, Pelakon dan pelawak terkenal, Zizan Maharaja Lawak muncul dari celah-celah mereka.

Zizan Raja lawak turut dilihat membawa dan menunjukkan sekeping kertas membantah AES bersama-sama penunggang motorsikal berkuasa tinggi. Lihat gambar yang sempat diambil di bawah.


Zizan yang difahamkan sudah lewat dalam perjalanan untuk siaran langsung Melodi sempat bersalaman dengan mereka sambil mengangkat dan mempamerkan kertas Bantah AES. Saksikan video di bawah.


Siapa pun rakyat Malaysia yang normal tentu sekali akan membantah perlaksanaan Saman Rakyat 1 Malaysia, SR1M (AES) ini tentu sekali termasuklah Zizan Razak. Hanya penyokong Umno yang diupah untuk berdemo sahaja menunjukkan sokongan kepada AES.


ReJaM© "Jika benar, tahniah kepada Zizan kerana berani, jangan jadi lembu cucuk hidung! "

Peringatan penting!

Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112
Tarikh: 12 Januari 2013
Tempat: Bandar Kuala Lumpur.

Jom turun! Bersama sejuta rakyat di Himpunan terbesar dalam sejarah negara!
Bapak segala perhimpunan! Bapak segala bantahan!


15 comments

hahahahha..admin2..dia pun bikers jugak laa..aptb..

Pastikan berita sahih sebelum letak dalam blog bro.

xsabit pon... diya datang nak pi keje... lai satuh.. bikers club datang hanya untuk gesa mazidol dan majalah 3 meminta maaf kerana kesilapan dalam penyampaian cerita dalm satu episode tentang superbikers dan menggelar mereka ini pelesit jalanan dan tidak memberitahu bahawa rakaman video rider buat wheelie dekat highway adalah lakonan semula yg dibuat oleh stuntman yg dibayar tv3... seolah2 video yg dipaparkan adalah real capture .. itu yg diorang hntr memorandum, ntah mana dtg org bawak kertas A4 kata bantah AES... zizan pulak mmg dtg tv3 sbb nak kerja.. mencari rezeki ... misty lah laloo kat pintu masuk, pastu org bg kertas kat dia , dia pon angkat je kertas tuh tp padahal diya dan pa dia otw masuk ke dalam.. apelah blogger nih, memandai2 buat cerita.. aptb

info failed! Epic failed! syabas admin...hahahahaha

Salah info nih. Bantahan xde kena mengena dgn aes dan zizan kebetulan hadir utk rancangan melodi.

menipu no satu..takkan dia nak tutup periuk sendiri..len la abby yg tak abadi sgt..undi adalah rahsia.bro...

wlupun zizan memang saje lalu situ,knp dia perlu abgkat A4 paper tu klu dia tahu itu kertas tulis ape.zizan memang pernah terlibat program PR pun sblm ni di s.alam..kpd BN fan sila jgn jeles sbb anda memang layak dipijak skrg nih.lagi2 bila ada pemabuk samseng yg kacau kembara oren di felda...

Apsal admin buang komen aku? Xgentle la admin ni.. Aku pun org PR gak.. Tp mintak admin jgn la men boh cite mcm bloger umngok plak.. Kasi telus la cite..

TV3suku.Biasa buat kerja2 spin.Baru perasan ke?

"Pandai" sungguh milosuam ni ....
Sembang dengan budak derjah 1 bolehlaa

Ingat2 dosalh milosuam oiii..saudara blh menipu org tp saudara tak boleh menipu diri sendiri,.

Org tak normal jer, dpt kertas xbace apa ditulis, xkan zizan xbace xsmpai 5 pkataan pun, adakah logik?

Bukan ke ni phmpunan mau mazidul mohn maaf pd bikers sbb mazidul dakwa bikers plesit jalanan.. Tolgla jgn fitnah yg bukan2.. Milo xtakt dosa ke

Btl.cerita ni 1mlaysia tau bikers marah mazidul majalah 3 sbb gelar mereka pelesit jalanan.. Brapa byk fitnah yg milo nak bg ni?xkan sbb nk sokg pas milo sgup msuk neraka kot


EmoticonEmoticon