Tuesday

Buku Anwar Zionist disebarkan di Taman Sri Andalas Klang


SEBUAH buku yang cuba mengaitkan Anwar Ibrahim dengan Zionist disebarkan kelmarin di Taman Sri Andalas, Klang Selangor. Buku ini tiada nama penerbit, penulis, pencetak dan lain-lain yang membolehkan pembaca mengesan identiti individu-individu yang terlibat dalam penerbitannya.



Ini namanya lempar batu sembunyi tangan, atau lebih tepat sudah berak sembunyi punggung. Kalau dakwaan di dalam buku ini adalah fakta yang benar, individu yang terlibat di dalam penerbitannya harus meletakkan identiti mereka.

Mereka tahu semua yang tertulis di dalam buku ini hanyalah rekaan untuk memburukkan Anwar Ibrahim maka mereka bersembunyi disebalik fitnah. Gua cabar individu-individu yang menyebarkan buku ini sila tampilkan diri supaya senang tindakan undang-undang boleh diambil.



ReJaM© "Ibarat menyorok dalam longgokan tahi sendiri... "

51 comments

Ini semua kerja gila parti syaitan haram jadah umno bn, sebenarnya umno lah jadi tali barut yahudi yg dilakhnat Allah.

Najib pergi gaza ! anwar bila lagi !

apa yang tertulis didalam buku itu ada kebenarannya ! Tak tumboh tak melata , tak sunggoh orang tak kata , sekarang sudah heboh 1 malaysia anwar ejen zionis !

Kalau najib pergi gaza,anwar pun kena pergi gaza?najib ada bini gemuk,anwar pun kena cr bini sama saiz?

Heboh 1 malaysia kat kedai kopi jkkk ke?. kat kampung aku senyap sunyi je. Nape buat buku utk perkara yg dah heboh?

Pengkalan zionis ada diseberang tambak johor , saudara saudara yang dikasihi sekelian , andaikata pakatan rakyat mengambil alih tampok pemerintahan negara , negara malaysia yang tercinta ini akan disatukan dengan negara pengkalan zionis diseberang tambak itu , natijah dari penyatuan itu akan memberi petaka yang amat burok bagi umat islam , apabila malaysia bersatu dengan negara seberang tambak itu , maka majaroti orang islam dimalaysia semakin cair , saudara islam ku semua ingin ku ingatkan , jangan angkat anwar ibrahim menjadi pemimpin , fikir fikirkanlah sebelom nasi menjadi bubor !!!

Kampong kau dalam hutan ke ! Hehe

Ko ni memang bodoh mcm org umno gk! X yh nk besatu pun umno dh gadaikn tn.ah2 kpunyaan mlysia. guna kpala otak jgn guna kpala lutut!
Tanak KTM, pulau bt putih, isu air ng jhor, pasir pesosir pantai ng jhor, ruabg udara, kwsn teluk danga, yh pmba.gunan iskAndar dll yg merugikn ngra & bgsa tu semua DSAI yg buat ke? PAS yg buat ke? DAP ke yg salah?
Usah bodoh x bole diajar, pandai memandai2

Kalau betul najib nak perjuang islam.. Ape yg penting dlm islam perlu difikirkN dlu..
1st dlm islam adalah hukum Allah... Dah kuar kat tv3 najib kate die tau itu hukum tuhan tp tak relevan dengan masa kini?? Ada otak bole fikir.. Direct statemnt..

Ala bro. Blog milo suam pun sama juga. Kita tunggu dan lihat saja. Ada yang kena heeee.....

sokong 100% rangga...tu mangkuk tu bagi fakta bodoh..fikirlah dulu baru tulis..kalu bodoh duduk diam je...dasar umnongok

Kau dah baca harakah terlampau sangat ni ! Sekarang kau bawak bawak baca utusa malaysia pulak , itu yang fikiran kau jadi kacau tu , macam kena histeria kau ....hehe

Yang bodoh itu orang ahli pas , yang cerdiknya umno !

Orang pas asyik main dam haji dekat kedai kopi , mana nak nampak zionis dah masok , orang pas itu mudah dinyanyikan oleh ejen zionis , dalam pas itu ada musoh dalam selimut !

Meme otak dia ni kotor..otak dia blajar lebih pd barat..kbnyakn org yg lebih pd barat ni..meme islam dia kurang..xyah buat kira la ngan org cam ni..buang masa je..hidup seribu tahun klu agama xdifahami..xde gunanye...

klu anwar nak gi gaza pun buat aper bising... tun mahathir pergi bosnia siap kena tembak kat bahu kanan.. tak kecoh pun... (baca bole.... tapi percaya.....????) najib jer kecoh...

Org bodoh je jd ahli umno.

org pas pis pus ni bfikirn sempit, mudah tpengaruh dgn dakyah pemimpin mereka yg pnting diri. Mereka bkn tau main pak turut saja. bg mereka pemimpin mereka tu sntiasa btoi tp habuk pn xdak. PR tu keja spin ja haha.. Pangkah la PR klau nk tgk melayu jatuh.. Kuang3..

Nko jgn berhujah ngan macai ni?...bukan lawan nko...bukan setaraf nko ilmunya...letaknya tetap disitu,tarafnya,hujahnya dan akhlaknya..macai yang telah buta hatinya pekak fikiranya dan bisu pada yang hak namun celik matanya pada yang batil.. Harga bagi seorg macai....simpati...

Mane bole smbunyi pnggung .nk cuci bontot kt slngor xd air..cuci ng air milo suam bole ke?hehe

Nko pegilah laungkan hidup melayu dekat mahathir tu....seorg mamak....same la macam nko pegi restoran mamak n laungkan kat die,bang..,mari bersama saya....hidup melayu!! Die akan cakap...ane!itu roti rm 1.50 ,teh tarik rm2.00... Xboleh hutang ...heheh errrr...tadi apacakap?hidup melayu ka? Yeeiiiidup mlayuuuuuu!!!...

Statement tak berapa cerdik...bukti ada?
Siapa yg tukar dari jawi ke rumi?siapa yg beri singspore pd cina?siapa yg benarkn perlembagaan hanya cina boleh jd ketua nenteri pulau pinang?siapa yg rembat tanah tudm sg besi?pemimpin pas? Ko yg sempit pikiran tuduh org...kebenaran depan mata tp buta..syuhhhh....pegi kat blog papagomo sana...sibuk je..

Panjang bercerita tu.satu je aku nak tanya.kalau Anwar dikaitkan dengan zionis.najib dan adiknya macamana?CIMB bank berniaga di Israel.abang pura pura kata tiada sebarang ikatan dengan Israel adik berniaga dengan Israel.mustahil abang tak tahu.so?Anwar kaitannya dengan zionis kat mana?

baca utusan?? utusan ni bukan news paper yg slalu kena saman ker?

betul..cerdik menipu!!!

hahahaha...kena halau..shuuuuhh..papa gomo bagi cerita mengarut baru tu..

kenapa tak papagomo jer yg cuci punggung ko??

hahahahhaa...aku suka..!! aku suka..!!!

Hiduppp anwarrrr

Tak habis habis dengan ketuanan melayu.

Tangan kanan salam PM palestin...tangan kiri berurusniaga dgn israel...cun sangat...woohhoo...sokong umno ketat2

Rangga: ko ni klu tak tau pasal pmbangunan johor jgn bodoh sombong cakap hentam buta..pembangunan iskandar tu satu stategi utk memecahkan dominasi singapura bodoh,..cakap mcm beruk dlm hutan..

Yg ko ckp semua tu 3:50 anwar masa tu dlm umno buat apa? Sibok Kumpul duit nk bli jet ke?..

Betul lh bro..bila lh ahli pas ni semua nk dpt hidayah..

Tp mamak kadiaq kencing kat kepala ko ko tak marah plak errk!!!
Hipokrik betul...

Sekumpulan ahli pas mendesak supaya parti pas keluar dari pakatan rakyat ! ini kerana keputusan majlis syura ulama tidak membenarkan kalimah allah digunakan kepada orang bukan islam tidak dihormati oleh pakatan rakyat ....buletin utama tv3 . Hoi tolol kau pas ! Keluar pakatan rakyat lah ! Nanti aku bagi undi.!

Nko nak kami sokong bn kononnya bn perjuangkan orang melayu...tapi pm si mahathir tu sbenarnya mamak dari kerala...hahaha jd sapa yg bodoh?hahahha

Yelah tu...nko pun cm beruk lam hutan...dok bangga ngan iskandar tu...tapi brape peratus pegangan saham nko lam tu?brape pulangan aset yg nko laburkan tu?ke stakat dok tercengan tgk bangunan yg serba tinggi dan canggih tapi hakikatnya tu bukan milik nko pun...pastu bangga,johor da maju...hahahha...rakyat da senang,taraf hidup da meningkat,sedangkan yang meningkat tu kos sara hidup...Dan aku tak dapat bayangkan masih ada lagi 2 buah keluarga sewa satu rumah,yg satu sewa bahagian dapur n yang satu lagi sewa ruang tamu...dan keluarga ni adalah rakyat negeri johor sendiri..so..ape menteri besar nko dok buat?

Alhamdulillah,kerana berkat dOa macai2ni lah org pas selalu mendapat hidayah dan kini kami semakin kuat dan hebat...dan buat kali pertama dalam sejarah politik negara,bn istiharkan pru13 ni ibu segala pilhanraya...maknenye ape?..bn da rase sgt tergugat derrr...jd renung renungkanlah..

Tak sebab aku tgk yng sedang marah nko...hahahaha

Tv3?hahahaha...tgk tv al-hijrah lg ada manfaat..kalau time hujan astro x jalan,baru lah aku bukak tv3 tu...tu punkalau nak tgk cete la...brite,xnaklah...byk yg da tau...dan byk yg menipu...hahaha

Kau dudok terlalu lama dekat ulu kelantan sebab itu pemikiran kau konservatif sangat, memang kita patot bangga dengan iskandar malaysia kerana banyak memberi peluang pekerjaan kepada anak anak tempatan , walaupon saya tiada pegangan saham diiskandar malaysia, walaupon saya anak jati kelantan saya bangga dengan gani osman kerana pandai menarik pelabor untok melabor diiskandar malaysia ! Apabila pelabor datang melabor maka banyak peluang pekerjaan diwujudkan , saya menyeru kerajaan pas kelantan mengambil johor sebagai role model ! Jangan bodoh sombong !!!

Yang bodoh itu hadi awang ! yang sombong itu nik aziz ! Kau tunggu kalau aku balik kelantan masa undi nanti aku pangkah dacing !


Haiway tok guru mana ? Hehehe....pandai tok guru kau buat lawak ! Orang sekarang nak bukti, tak nak dengar cakap kosong lagi !

Pi Gaza pn kena hentam dgn President Palestine..ape cite..padan muka najib.

Ni semua wayang nuwar jubo gak. Nak ambil simpati.

Nuwar mana suka pegi gaza..takdak cina doll

Di duk kat kpg bunian.

Hahaha....sian nko...maknanya iskandar malaysia tu pelaburan jangka panjang la,macam pulau batu putih,jambatan bengkok,terminal imigresen,tanah ktmb seme2 tu la?haha nko dgr ape presiden dewan perniagaan melayu malaysia cakap?melayu paling miskin adalah melayu johor bro...bukan kelantan bro...so nko sepatutnya syukur adanya menteri besar yang sgt amanah..yang x laburkan sesuka hati tanah rakyat untuk pembangunan....ermmm...psl highway tu...jgn risau..aku yakin siap,lmbt ngan cepat je...so jgn angkuh ngan iskandar kamu tu...rumah yang harga setengah juta di area johor tu,rakyat kelantan boleh bina lebih murah drp tu...ini bukan aku cakap ini presiden DPMM yg cakap...so lu pikir la sendiri...sapa yg buat lawak n sape yg jd bahan lawak..Satu lagi,kalau nak buat pembangunan cth cam rapid pengerang tu,belajarlah hormat jenazah yang dipindahkan,uruskanlah dengan sempurna...nko alert tak mende ni?ke nko sibuk ngan pembangunan je?n dgr cete rapid pangerang tu salah satu strategi amerika utuk wujudkan pangkalan tentera kat asia ni,nak imbangi kuasa cina?so inilah salah satu pelabur yg kamu sebut sebutkan tu?kene jajah lagi.....

kitorg dh lama x tgk tv3suku bro...sbb kitorg pandai...org2 yg buta tuli je suka tgk tv3suku ni...memanjang je fitnah...hehehehhe

Selangor x ada air ke? Pelik??? Ingin ku fikir berulang kali tetapi buang masa kerana aku duduk di selangor dan masih mandi hingga ke hari ini. Lol.


EmoticonEmoticon