Tuesday

Majlis doa selamat dan ceramah pun kena umpan dengan duit?


BIARLAH gambar berbicara seribu bahasa, besarkan mata anda luas-luas, lihat sendiri dengan mata kepala anda bagaimana terdesaknya Ibu Pejabat Umno PJS ini untuk mengajak orang ramai ke majlis mereka.



Nak suruh undi Umno/BN umpan duit, nak suruh datang majlis Umno dan BN umpan duit, sampaikan mereka nak buat Majlis doa selamat dan ceramah pun kena umpan dengan duit, siap buat cabutan bertuah bagai kah kah kah...

ReJaM© "Petanda jelas rakyat kini celik dan menolak Umno... "

17 comments

Dato S. Inilah sikap umnobn. Sikit2 wang. Dlm hati bertuhankna duit. Kalo ada ceramah utz azhar idrus semua drg walau takde hadiah cabutan bertuah pun. Sbb dlm hati bertuhankan allah. Iman.. Bukan mcm bn umno, wang.. Wang.. Wang.. Mmg la bukan semua mcm tu.. Tp majoriti.. Ulang suara.. Majoriti...

Manusia bertuhankan material akn hancur. Brapa bnyk dh yg Allah cerita dlm quran. Allah sebut manusia ni fakir so xpayah la hambat dunia sampai membelakangkan agama. Hidup hanya sementara. Sapa yg memperjuangkan agama keran Allah insya'allah xkan disia2kn olehNya. Kita sebagai insan yg syagkan agama kerana Allah insya'allah akan diberi rezeki secukupnya.

Bye bye bye 2012...bai umno Be End...
Selamat menempuh 2013 tahun kebinasaan umno & keruntuhan kerajaan BN.
Yes! Year 2013 UMNO Be End. KhaallaasSs
Justru itu maka kita tunjukan solidariti rakyat prihatin yg inginkan perubahan!
Jom kita ramai2 ke Himpunan Kebangkitan Rakyat pd 12hb January 2013 di Stadium Merdeka!
Kita realisasikan 1 juta kehadiran utk beri isyarat kpd SPR agr usah jdi kaldai tunggangan umno!!
umno be end usah pekak badak!!!

DLM DUNIA NI SMUE PRLUKN DUIT..PERGI BERSIH PON DPT RM 100 NIK AJIS BERI RASUAH...NK TULIS ARTIKAL PKAI OTAK JGN PAKAI BONTOT.

Mana bukti?apesal kami tak dapat?btw yang suka menulis pakai bontot ni cai umno je.kata ada rasuah so kenapa SPRM tak bertindak?bukan ke JAKIM,PDRM,SPRM paling cepat bertindak kalau pembangkang buat salah?pasal apa tak sabit sabit lagi?kau tu yang bangang.

Kenapa ko sokong bn? Sbb nk cepat kaya ker.. Mkn rasuah hr2... Bodoh punyer ank..

Aku mkan rasuh baru rm5/ jer, yg nga n nge mkn rasuah 10 ribu ekr tnah dorg dpt free2..korg da dpt rm100/ da trlompt2 suke sgt dpt duit mcm kera,HAHAHA

KLU TGNA KASI RASUAH G REPORT LA SIAL!!DASAR LEMBU OTAK ADA AKAL XDA,EKEKEKE JGN LUPE 12JAN KTE MENDUNGKN KL DGN LAUTAN MANUSIA!!EKEKEK

Yg otak lembu pencacai pas nik aziz sdiri yg ckp bg duit, bodoh mcm lembu btl,suka pggl org lembu sdiri lembu tk sedar, kahkahka.yg pergi 12jan nnt smua lembu.

Jgn lupa minta duit sorang rn100 kt nik ajis.dn jgn lupa bawa tin milo sekali heee....

Kenapa ko sokong be end? Sbb apa aku nak tnya.. Senua org nak tahu.. Jawap2.. Aku x sokong bn sbb benci dgn perangai mereka. Rasuah dah jd kronik, ekonomi teruk, hutang negara naik, minyak naik. Ke korang bodoh.. Nati kalo pr menang, harga minyak aku harap semua org umno bongok jgn beli petrol harga baru oj. Beli la harga lama masa bn perintah..

Dasar x tahu malu..

Bagi 500 inggit heboh satu dunia, masuk utusan tv3 kosmo, tv1. Rembat duit rakyat 200 billion senyap mcm nak mati.. Ada masuk utusan? Tv3 jauh sekali la, jgn mimpi. Semua pro bn x matang lagi dgn sistem pilihan raya. Kita rakyat patuh tahu baik buruk pemimpin kita sbb dia akan pinpinnkita. Ni tak guna utusan tv3 fitnah sanasini n naikann nama melampau. Apa ko pk rakyat begitu bodoh? Xx de internt nak bc?

Udah2 la tu bee end.. End la cepat.. Kasi pr jg pula malaysia.. Tgk apa pula.. Kalo bn lg jg sure aes, minyak naik, brg naik, tol naik, cukai naik. Confirm potong anu!! Aku dato s

betul2 macai umngok mmg suke pk pkai otak cume masalahnye otak nye mcm tin kosong. tin kosong kalo di ketuk mmg kuat bunyinye tp xde ape2. cube jd mcm tin yg penuh dgn milo byk gak faedahnye. good bye be end.

Penyokong umno dalam hatinya cuma ada najib dgn rosmah je. Bodoh punya umno, nak pertahankan si pembunuh tu buat hape!!.. diorg yg kaya yang miskin rakyat. Jom tukar kerajaan!!!

Inilah contoh pencacai najis umno. Banyak sgt baca utusan dan tengok tv3 sampai otak jadi bodoh. Sepatutnya kalau da tahu bodoh tu berubah la jadi pandai ini makin tunjukan kebodohan awak tu dgn menambah fitnah. Eloklah tu. Ikut bontot pemimpin umno. Orang bodoh mcm awak ni memang tak bole diajar dah. Dah bodoh tahap gaban.

hanya org bodoh saja yg tinggal dlm umporno. lebih bodoh dari lembu yg terbodoh. memang patut jadi setan yg dikenali sbb bodoh. kita bagi fakta apa pun pasti ditolak. sebabnya bodoh. otak yg paling mahal di dunia ialah otak org umporno sbb tak pernah pakai. hanya pakai utk dpt rasuah dan fikir lucah. BODOHHHH.....

Tak yah gaduh2.. Sebulan dua je lagi bn berkuasa.. Aku harap lepas pr perintah, perkara paling utama ialah siasat setiap salah laku menteri2 dan kroni bn ni.. Jangan biarkan mereka lepas begitu saja..

Apa la macai UMNO..setiap isu mesti nk kaitkan dgn Nik Aziz..goyang la tu..


EmoticonEmoticon