Sunday

Panas! Najib Razak mengaku bercinta dengan pelakon Rozita Che Wan


BERITA panas hari ini, disiarkan di Metro Ahad muka surat S21 ruangan selebriti. Metro Ahad menyiarkan pengakuan Najib Razak yang mendakwa beliau sama-sama suka dengan pelakon Rozita Che Wan.

"Kami sama-sama suka, dan Rozita balas cinta saya" kata Najib Razak seperti yang dipetik dari Metro Ahad hari ini, 27 Januari 2013 dalam sebuah artikel dua muka di akhbar itu yang bertajuk "bukan syok sendiri".



Tapi sebelum gua kena hempap dengan lengan satu tan Lady Gajah, lebih baik gua ceritakan perkara yang sebenar. Paparan sebenar di Metro Ahad hari ini adalah kisah percintaan Rozita Che Wan dengan Zain Saidin.

Namun barangkali wartawan yang menulis, ataupun jurugrafik yang terlibat menyediakan artikel ini telah tersilap membiarkan nama Najib Razak dimasukkan dalam kisah percintaan Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini.





ReJaM© "Zain Saidin bercinta, Najib Razak yang dapat nama kah kah kah... "

39 comments

Ahaha. Wartawan pun dihantui misteri najib razak.

Kahkahkah..

Blh sasau big mama nanti.....

keh keh lawak antarabngsa kot

nk glemer kn si tok ketua nye la tu konon

hahahaa....boleh laku tak metro ahad hari ni??

metro dah nk join ngan utusan..masa ni la najib nk cri duit tok sara edop pas kalah pru nanti..

Rujuk printed version...xde pun kenyataan (DS NAJIB) di atas? Mana satu yg betui nie....

Kna saman kat najib bru tau.

Masak la rcw kena bom lpas ji..

Najib dah selamat tiba dari gaza ! Anwar bila lagi nak pergi gaza , najib disambut sebagai pahlawan negara !

Rakyat Malaysia dh beratus2 org pi ke Gaza atas misi kemanusiaan... Xde nk kecoh pun...nk pi sana pi lah atas keikhlasan tp klu setkt nk dpt political milage, digelar pahlawan negara @ ke apa jadah lg, maka xdelh pahala di sisi Allah melain2 sia2 belaka amalannya...wallahualam..

Pegi tengok2 dan melawat jer wat per...sape2 pun buleh buat asalkan ada support...pegi la berjuang angkat senjata lawan israel tu....

Elok lah 2..ape y dia bt kt pon ntah..mkn angin ea..stakat g mlawat blik dpt gelaran pahlawan..haha..lpas ni msuk buku sejarah.pahlawan tembelang

Haha pahlawan makap wang rakyat..wira penipu,timbang sudah tumbang..

wartawan tu kena sabotaj dek kawanya yg dah memang geram dgn najib tuu...

Ko orang dah sampai Gaza?? Kalau belum elok ko orang pergi tabur bakti dan berjihad. Kalau setakat nak komen dan bertekak saja hanya mengutuk orang yang dah ke sana, tak macho beb.

Ktorg bknnye nk sgt kutuk org yg dh p sne...tp org 2 mmg ptot kne kutuk...ramai lagi org len yg lbh layak digelarkn pahlawan negara...

Pahlawan aper barang ngan bini pon kecut teloq...

Aku cadangkan semua pemimpin besar parti politik di Malaysia pergi melawat Gaza samada pemerintah atau pembangkang. Sekurang- kurangnya dapat memberi kesedaran betapa perlunya keamansn dan kesatuan dipertahankan.

Hadi dan aziz bila nak pergi gaza , kita orang nak buat ceramah pas disana .....hehe

Bengong betol wartawan shakilawati tu.. Habis la kau

selesai masalah kalau anwar, hadi n tgna pegi gaza dan dapat pengiktirafan sbg pahlawan negara- lojik macai umno.bodoh betul

Yg sasau tue sambut besday ngan abg besar dan meraikan pemecatan ahli putar alam semesta.

Tarbiah lh pemimpin korg g gaza..hj hadi ke..mat sabu ke..anwar ke..!!!
Parti Islam Semalaysia buat apa pd rakyat islam palestin, rakyat nk tengok jgak..
Tulh asyik sibuk kan putrajaya je!!!!

Printed by milo suam,haha da kehabisan idea buat gimik blog..PR da kehsbisan idea kene hentam sana sini...blajor ng papagomo br byk idea yg bernas n fakta kehkehkeh

Kitorg buat solat hajat utk rakyat palestin,kitorg buat solat sunat qunut nazilah buat rakyat palestin derma,takyah cakap la,tiap derma yang sampai kat rakyat palestin tu bukan hanya dari orang2umno sahaja,tapi termasuk dalamnya derma dari ngo2,dema dari org pas,pkr,dap,cina,india,umno,mca,mic dan lain-lain.. Jadi dari segi sumbangan masyarakat malaysia dah melakukanya..anwar dah pegi ke palestine dan siap jumpa ngan khleed meshal lagi,nape x nobatkan die sebagai pahlawan negara?...

Oiii..jd ko iri hati kenapa najib dinobat kan pahlawan, dan kenapa anwar tak dinobat!!!
Yg nobatkan najib dtg dr pnyokong kerajaan/najib...yg korg pnyokong anwar kenapa korg sendiri pn taknak nobatkan anwar sendiri!
Aku maksudkan bukan gelaran ttp penyakit hati yg ada pd korg pnyokong pr..
Doa semua rakyat msia berdoa tp setakat berdoa je susah jgak saudara..

So nko x yakin dengan kepentingan berdoa la bro?nko kene tahu erti keberkatan....malas lah nak ulas,panjang lebar kang nko boring pulak...setahu aku pahlawan adalah gelaran yang diberikan kepada orang yang berjuang membela bangsa sendiri,xpernah lak aku dengar pahlawan ni memperjuangkan bangsa orang lain...tetapi kalau pembela,terutama pembela agama...maksudnya lagi meluas....xgitu?

Apa benda lh budak ni melalut..giler ke apa!

Kalau lh rakyat palestin asyik duduk berdoa je..dh lama negara palestin ni lenyap!
Diorg berkorban berjihad angkat senjata lps tu barulah diikuti dgn berdoa kemudian tawakal berserah pada ALLAH SWT bro..xgitu!
Pasal pahlawan tu tak pyh pening2kan kepala lh bro nk rungkaikan maksud dia..

pahlawan murahan untuk politik delete 30 January 2013 at 03:43

Kita sbagai org islam,brdoa la sesama saudara islam..pohon untk negara islam trlibat perang..kita tlng hnya mmpu,hulurkan bntuan dn brdoa untuk mereka..kalo da xyakin dgn doa,tula haty da karat..bnda menhancurkan rakyat jgk sokong..ala ambik jela najib phlawn negara,dimata manusia je pn,disisi Allah ,kita xtahu..tapi kalo dah tpu duit rkyat,mmbunuh,bt fitnah,rasuah,tkut suh bini ttp aurat,lg hasut pgikut2 yg karat tu sokong..fikir2 la trme ke x disisi Allah,disisi manusia bkn ada apa pn..hnya nme je pn.

Aku rujuk printed version, memg konfem betul..nko cari bahagian sukan memg ler xjumpe bohhhh...

Ok bg pihak palestin aku setuju...tapi bg pihak kita,org malaysia,doa bagi yang kemampuanya terbatas...soalnya ape yg najib buat tu canggung,xkene dan xnampk kejujuran die..memang niat tu ilmu ghaib milik allah,tapi ia mengundang fitnah..cthnye 1.kenap menjelang pilihanray baru najib nak pegi melawat gaza 2. Kenapa die tidak menemui presiden palestin itu sendiri.3.kenapa setelah 55 tahun memerintah sekarang baru pm kite ni nak pergi? Palestin dijajah seawal tahun 1981,kenapa mase zaman mahathir n abdullah badawi tiada inisiatif begitu? Madi rakyat persoalkan...sepertimana inisiatif dia mendamaikan bangsa moro dengan kerajaan filipina,aku puji...tapi die sebaliknya menggugat pelan damai yang diusahakan oleh dr morsi terhadap palestin..itu ape yg diluahkan oleh presiden palestin sendiri...bai aku,inisiatif ni bagus dan sepatutnya konsisiten smpi bila2..tapi adakah ia sekadar untuk meraih populariti menjelNg pilihanraya?

Kahkahkah.. takut bini.. terbaik bro. Muka bukan main bengis. Tp depan bini gigil. Kahkahkah..

Jln2makin angin tu.

apa nk heran dgn pahlawan najib..bkan bwk mati pun

Nasib baik gambar zain & bkn najib...kan tak pasal2 che ta kena letup...

Eleh pemimpin pas lg takut bini...sbb tu bai'ah klu kluar parti jatuh talak....


EmoticonEmoticon