Thursday

Penyokong tegar Pakatan Rakyat ditangkap bersama 36 GRO?


MALAM tadi gua ada siarkan kisah bodoh blogger United Malays No Otak, Umno mendedahkan dokumen bukti kononnya isteri Anwar Ibrahim, iaitu Wan Azizah membeli barang kemas bernilai jutaan ringgit, rujuk sini ~ Dokumen.

Kali ini salah seorang blogger United Malays No Otak membayangkan pula kononnya Bekas Ketua Setiausaha yang juga penyokong tegar Pakatan Rakyat telah ditangkap dalam keadaan mabuk bersama 36 GRO malam tahun baru yang lalu.



Berita itu sebenarnya diambil dari portal MyMetro. Kalau dia nak sangat teka KSU ini adalah penyokong Pakatan Rakyat atau Barisan Nasional, bukanlah sesuatu yang sukar.

Lihat baik-baik pada jawatannya sebagai Ketua Setiausaha sebuah Kementerian. Kalau sudah namanya kementerian sudah terang lagikan bersuluh berkaitan dengan kerajaan pusat.



Seorang bekas ketua setiausaha sebuah kementerian yang sudah bersara dan bergelar Datuk serta seorang rakannya yang juga berstatus sama ditahan bersama 36 pelayan pelanggan (GRO) dalam serbuan dilakukan sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di sebuah pusat karaoke di Bukit Bintang, malam kelmarin.

Dalam serbuan jam 7 malam itu, kedua-dua VIP terbabit berhibur dan dipercayai dalam keadaan mabuk.

Menurut sumber, ‘Datuk’ terbabit yang berusia lewat 50-an berlagak sombong dan mendakwa kebal daripada undang-undang.

“Datuk terbabit tidak gentar dengan kesalahan syariah yang dilakukannya, malah mencabar penguat kuasa Jawi untuk mengambil tindakan.

“Semua GRO disiasat mengikut Seksyen 9 Akta Kesalahan Jenayah Syariah Wilayah Persekutuan kerana mengingkari pihak berkuasa agama manakala kedua-dua VIP terbabit disiasat kerana bersubahat. “Sabit kesalahan boleh membawa hukuman denda RM3,000 atau penjara tidak melebihi dua tahun atau kedua-duanya,” katanya ~ MyMetro.


ReJaM© "Gua rasa kalau tanya blogger ni soalan matematik 1+1 pun mesti dia pening... "

Peringatan Penting!

Jom turun ramai-ramai Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112

Tarikh: 12 Januari 2013
Masa: 14:00 petang
Tempat: Bandar Kuala Lumpur (Stadium Merdeka).

Bapak segala Himpunan, Bapak segala Bantahan bersama sejuta rakyat! Sejuta Jiwa!

18 comments

BAGUS JAWI MNJLNKN TUGAS..DATO' KE,KSU KE',YB KE,KETUA UMUM KE KALAU DA SALAH N BUAT PERKARA MUNGKAR KASI TANGKAP SEMUA JGN BG "MUKA" X KIRA PNYOKG pr atau pnykog krajaan.

amar makruf nahi mungkar

Turun ! Turun ! Turun ! PM dan Kabinet Umnuu - Kes Deepak/Altantuya/SD Bala ,Tanah koperasi LTAT - Zahid Hamidi bakal PM ,Tun M , Rosmah beban 1Malaysia rakyat galas dan tanggung beban/malu dengan jiran selatan - sumber Harakah/Aspan #11213BERSIH Himpunan Rakyat tuntutan kita juga mereka kena UNDUR!

Ko ni meroyan ko hapo li?
Kok nak jahanam ko jahanam la sensorang
Apo pulak nak mnyalak suruh org huru hara ikot mcm pale otak ko plak? Suko na la kau tu tgk mcm Syria?
Pueh hati kau tu iyo tak?
Hampeh

Milosuam cuba nk spin isu ni, bila ksu ni kena tangkap terus milosuam ni tak mengaku yg ksu ni penyokong pr..tak heran byk lg org kerajaan terutama yg kecewa menyokong pr tmasuk dato ni..yg tak tahu buta2 je kena bodohkn..kah3.

Biarkn je bro..diorg ni penyokong sewel! !!

Baru tau ker milo suam ni org paling bodoh dlm malaysia,kahkahkah.

Dah tua2 buat maksiat lg?..Apalah.. buat malu pada budak2 je.

Yup setuju sewel mcm umno n perkasa yg terjerit jerit dalam masjid mcm dirasuk setan. Hahaha jgn marah ye.

Aku x heran citer ni. Najib pun ada skandal dgn altantuya, rais yatim rogol maid dia. Jamaludin jarjis kaki raba.. apa nk heran.. ini negara umno. Umno always right!!!..

Yup sama bodohnya dgn papagomo si blogger fitnah tu.

Nik aziz tu suroh turon rozali , dah lamo bona jadi mb kelantan , dah tuo nak laie pogang jawatan mb !

Bro, yang jerit dalam masjid mcm dirasuk setan tu penyokong PKR.

Bro, ko pasti ke Najib skandal dengan Altantuya. Setahu aku dia buat sumpah laknat.Aku nasihatkan ko muhasabah diri dan jauhkan dari memfitnah. Biar Najib jawap d Padang Mashar kerana sumpah tu antara dia dan penciptanya. Apa pun kalau pemimpin UMNO/PAS/PKR bersabit kesalahan, kita patut ambil tindakan. Mana ada orang maksum di dunia ni walau janggut atau serban sebesar gunung.

Kalo mcm ko pon xpatut la fitnah org kata ada hubungan sulit la..liwat la..lg berdosa.main taktik kotor..kalo gentle main politik bersih la..

Tang org suruh turun, tang die xde plak suruh trn... double standard....

Yg ustaz kena tangkap plak mcm ne? Mat sabu tu pulak mcm ne?


EmoticonEmoticon