Friday

Kain rentang ajak PAS bersatu dengan Umno dipasang sekitar Kuala Lumpur


UMUM mengetahui, Umno dan Barisan Nasional sudah tidak yakin untuk memenangi pilihanraya umum ke 13. Pelbagai strategi digunakan tidak berjaya menarik sokongan rakyat kepada Barisan Nasional.

Menjelang PRU13 yang semakin hampir, Umno terpaksa menggunakan langkah terakhir untuk terus berkuasa iaitu dengan cara mengajak Parti Islam, PAS keluar daripada kerjasama Pakatan Rakyat dan sertai Umno.

Inilah langkah terakhir Umno dan Barisan Nasional untuk terus berkuasa. Lihat di seluruh Kuala Lumpur, berteraburan kain rentang mengajak PAS bersatu dengan Umno telah dipasang.

Bila Umno dan PAS bersatu, maka pemimpin di dalam PAS berpeluang menjawat jawatan menteri di peringkat pusat apabila Barisan Nasional berjaya mengekalkan kuasa pada PRU13 nanti. Ini satu tawaran yang sangat menarik.

Maka tidak hairanlah sebilangan pimpinan yang mengidam jawatan menteri di dalam PAS, seperti Nasharuddin Mad Isa sangat menyokong PAS agar keluar Pakatan Rakyat dan bersatu dengan Umno dan mewujudkan Unity Government, UG (Kerajaan Perpaduan).

Ini juga menjelaskan mengapa bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin sering ke sana ke mari bersama Najib. Terbaru, Nasharuddin membuntuti Najib sampai ke Gaza Palestin.

Pada waktu ini, Pimpinan Parti Islam, PAS teruji dengan jawatan menteri yang ditawarkan jika mereka sertai Umno untuk mewujudkan kerajaan perpaduan.

Rakyat boleh melihat, siapakah saki baki yang bersekongkol dengan Nasharuddin dan juga muka-muka gila jawatan menteri di dalam PAS yang akan muncul tidak lama lagi dengan idea-idea pelik.

Salah satu idea pelik itu adalah, mencalonkan pemimpin Umno, Ku Li yang juga merupakan Ahli Parlimen BN, Gua Musang sebagai Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat tawan putrajaya.

Sama-sama kita tunggu dan lihat...
Sent from my BlackBerry®

258 comments

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 258   Newer›   Newest»

Milo..milo..
Cuba lh sesekali ketepikan hal politik kita memikirkan hal pepaduan melayu& islam, ustaz nasa tu klu kejar jawatan dh lama dh dia masuk umno..

Perpaduan melayu dan islam tidak ujud dlm kamus pempin Umno yg majoritinya korup.Yg ada hanya kuasa dan RM...Cuba lihat siapa yg khianati kerajaan PAS Kelantan (melayu dan islam) Umpama nyawa di halkum baru nak taubat...Allah x terima...sebab x ikhlas. UMNO x ikhlas...bila nak PRU baru nak ambil PAS...dah menang. ..tendang....boleh terima kah puak2 sebegini!!!!

Siapa kita wahai saudara yg nk menentukan keikhlas seseorg..dr dlu lg umno nk berjabat tangan utk pepaduan bukan skrg ni tp dianggap umno terdesak dan mcm2 lg,.
klu taknak pepaduan bersama umno, kuatkanlh pas jagalh maruah melayu& islam dgn sebaik2nya..

Are ready to bn??nooo....boleh caye ker umno nie..perpaduan,nty bla bersatu..tendang cmtu jew bla mnng..

Hg pa org PAS x tau, DAP n pakatan nk pkena hg pa sj. Tujuan dpa nk mraih undi. Aku sygkn melayu n islam sj, sbenarnya aku pn x suka geng2 pakatan ni haha..

Pendek btul akal penyokong2 pr ni.

Btl la kata mahathir...org bijak pandai spt doktor x masuk umno..tggl org yg bermentaliti sampah mcm org2 yg komen di atas....low class

Dh tau pendek akal org Pr pun masih nk ajak Pas bergabung..pjg akal senang2 bg penyapu kt org..mcm tu pemikiran umno..

Selagi umno dipenuhi dengan juhalak2 yahudi...selagi itulah pas tidak sekali2 tertipu dgn muslihat umno...org atas umno benci tegok pas...macai bawah sebok ajak bersatu...ape fungsi hasan ali..nasarudin..nakhaei...tiga2 parasit...kutu dalam kepala..mwnghisap darah sedara sendiri...

Umno dah ajak bersatu kenapa pas banyak songeh ! bila pas dan umno bersatu baru perpaduan kukoh , sebagai contoh puak hamas dan fatah dipalestin telah bersatu , politik tolak tepi dulu baru pas dan umno boleh bersatu ! Selagi ada jembalang dalam pas dan umno selagi itulah orang islam susah bersatu !

Umno dan pas parti islam juga ! mahzab syafie juga , solat menghadap kiblat sama , sama sama naik haji juga , tak ada beza umno dengan pas , kenapa sukar sangat nak bersatu , buang segala elemen politik masing masing , kalau islam bersatu rahmat akan turon , percayalah !

Pepet la umno..

Pergh....ni senjata terakhirla ni??seksok mesti pemimpin umno kuar statement,'atas desakan ahli2 dan demi kepentingan melayu dan islam,sudah sampai masa umno dan pas kembali kemeja rundingan bg membincangkan hala tuju org melayu negara ini'ayat xleh blah....kan mufti cap pondok umno dh kuar fatwa haram undi pas??hah!! Jilatt!!jilat!!apelg?hahaha

Nko kalau org dah pernah khianati kt nko,nko nk percaya lg ke?haha bodoh la cmtu....islam ngan politik tu kene seiring,lau x jd cm juak2umno la,halal haram pun tak reti beza..Susah sgt ke nak paham?

umno telah diberi amanah untuk menjaga islam dan melayu. tapi khianat pada melayu kedah, melayu kelantan, melayu terengganu. jika umno ikhlas dah lama melayu maju. kepada melayu p.pinang, umno lebih khianat......

Umno ni ingat kita ni bodoh ke? Dia kata nk perpaduan org melayu atas dasar Islam, tapi dia nk suruh Pas join dgn dia Kalu pasal Islam patutnya Umno join Pas le sbb slama ni PAS mmg parti Islam dn namanya pun ada Islam. Umno ni parti org putih sbb namanya pun ayat org putih. Mahu ke Umno masuk Pas atau duduk bawah Pas, dn lepas tu sama2 brjuang utk Islam. Kita tahu jawapan nya. Kalu mcm tu baik Pas duduk dlm situasi skrng sbb tk lama lg Umno akan mampus dn akan pupus.

Tak payah nak ajak bergabung lah nnt meletop... Mana yg tak tau nak sokong mana2 parti masuk lah parti baru dan berjuanglah wahai saudara2 seagama ku...riadd

Kalu betul2 nak bersatu UMNO kena keluar BN n bertanding atas kerusi UMNO mcm PAS dulu2... Agak2 UMNO ada bran ke...ni pendapat peribadi saya Rizadd

Apa kata UMNO yang sertai Pakatan Rakyat ??? Hehehe!!!

Betul bro.Jgn bersubahat parti yg penuh dgn tahi rasuah.

Kapal Umno BN dah bocor dan nak tenggelam woi... jangan bagi dia tumpang kapal Pas & PR woi... kalau dia tumpang kapal Pas dia akan tendang kita terjun laut woi... jangan sekalikali percaya pada dia woi... dasar perasuah dan kaki songlap woi...

itu je kau ulang

memang betul pun....

Umno kianat melayu?? Yer ker?? Masa zaman Tun saya masih kecil.. Tapi time tu suma org melayu susah dapat mcm2. Baka lembu, benih ayam, sijil ASB sorang 5k, apa yg zalim. Masa tu seingat saya org Pas pon dpt. Bukan dekat Pilihanraya pon. Tujuan bagi utk org melayu ni biakkan, sijil ASB nak sebagai simpanan tetap tahunan makan bonus. Malang dpt jer deme jual.. Xpa xda masalah tolong lagi.. Bagi kontrak kerajaan supply mcm2 suma utk Melayu jer. Paling lama pon takat 10 thn jer sorang dpt. Dr saat tu ramai melayu jutawan. Tapi tamak makan anak bini jer.. Bukan nak tlg anak melayu len. Bila kerajaan terminate kontrak, marah.. Terus join PAS la PKR la. Hmmm.. Zalim betul la kerajaan ni kan. Tu la kan tak kira la wakil rakyat mana pon BN ke PAS ke bila dah menang suma pakat pakai keta beso. Tengok Mahfuz Omar, saya kenal anak dia saya tau rumah dia kat mana, saya tau dia pakai keta apa?? Mana dia cekau duit tu?? Dulu sblm dia menang saya tau dia pakai keta apa?? So.. Korup ke dia ni.. Hmmmm

Setahu aku PAS yg jadi pepet dap nyee

Pas dan umno kalau bersatu jadi umpas , apa macam boleh ? Atau bubar umno dan pas buat parti baru , senang sahaja buat apa sakit kepala , mula mula perit sikit sebab berlainan idealogi , lama lama jadilah ia satu kombinasi dan terkukuh perpaduan itu / atas pagar .

Kuasa ekonomi dikuasai Cina. Hanya kuasa politik yang dapat menstabilkan negara dengan syarat Melayu Islam bersatu padu.
DAP licik dengan permainan politik dengan cubaan menjatuhkan UMNO dan pada masa yang sama mempastikan PAS berada dalam cengkaman mereka melalui PKR. Sehingga kini PAS terpaksa melayan kerenah DAP.

Anarkin adalah pelaknat bangsa melayu

Ada logik nye...tq bro. Tapi bangsat melayu berleluasa. Anarkin salah sorrang. Semoga Allah laknat sama lu bro anarkin

Kan betul,cai2umno ni kalau xde modal nak hujah,bg statement bodoh je..sian..iq lemah..hahaha

Ayat berbunga2..tapi fakta out..nko pergi kaji deb...then br nko dtg balik cete...stakat ayat bg penuh blog baik xyah...

Nko ni kala nk goreng pun biorla bertempat...nko kecik tu tahun bape?umo nko bp?asb kerajaan lancar tahun bp?pkr ditubuh tahun bp?seme nko bungkus cm nasi lemak taruk sambal n ikan bilis skali yerr...Hampeh....kalau nko nk cete zaman dulu2,baik nko duduk je zaman tu...skang org dah maju kedepan,nko dok kenang kan tun nko yg dlu2 tu?kepala paip tul...















Perghhhh...moral out..inilah anak didik najib...senang je nko nk doa laknat kat sesape ye..hahaha..cam fathul bari la ye..bile kene tang hidung tu,terus flip then flop lak kt org lain ye...bro,kalau betul aku ni cam nko cakap...aku rela kene laknat...tapi kalau sebaliknya....aku maafkan nko dunia n akhirat,sebab aku faham kejahilan dan kelemahan nko dalam berfikir dan berhujah...;)

Elok la die ulang...bg cai 2umno paham..hahaha

kesian pngikut2 umno, dah trang lgikan brsuluh msih lg traba raba

Kaji la btl2,bka la mata..aku sokong hujah anarkin..umno cri point je..kejab okay,kejab bantai,,skrng nk men saikologi plak..jadi baik..

Kita bukan tak nak berhujah dgn lu anarkin.. Tak guna Berhujah dgn pelaknat bangsa sendiri.

Lu bukan apa sangat hujah ku byk yg tek ada fakta. Tapi lu mmg bangsat melayu. Kita nak nak berbincang cara bersatu tapi bangsat mcm lu mn mau

Anarkin sememang komunis moden heeeehhaaaaa....

Bangsat melayu ada dimana mana

Haiii pas dok doa laknat boleh. Lu kan cai pas pis pus heee....... sama la tk gitu pelaknat bangsa

Saya pun selalu doakan semoga pelaknat bangsa melayu mcm anakai pendek dilaknat Allah. Org mcm ni perosak bangsa sendiri

Fakta pelaknat bangsa

bila umno dan pas bersatu kita boleh perbaiki apa yang tak betul dari dalam , apa guna banyak parti melayu sekira bercakaran sesama sendiri . tolol punya melayu umno , pas , pkr , apa punya bangsat korang !

Heeee... kan dh kena marah

Anarkin tu bangsat melayu tu yg masih hidup

TAK MALU UMNO NI......GILA TALAK.....BUDUSSSSSSS......KITA MAHU PAS MENANG SEBAGAI PARTI PAS YANG STEADY DAN GENTELMEN....UMNO....LU BOLEH BERHENTI BERNAFAS SEKARANG........KAMI YAKIN PAS BOLEH BERDIRI SENDIRI........JAWATAN MEMANG PENTING....TAPI BUKAN MELALUI PENYATUAN DENGAN UMNO....APA BUDUSSSS NI....KALAU MAHU DENGAN PAS...KELUAR DAR UMNO RERAMAI....MASUK PAS....BUDUSSSSS....NAK BERSATU...TAPI PENUH MUSLIHAT....APALAH...RAKYAT NAMPAKLAH UMNO....BUDUSSSSSSSA......

Semoga bangsat melayu mcm anarkin di laknat allah. Amin

Ni lagi sekor pelaknat bangsa melayu semoga Allah laknat sama lu. Amin

Bangsat melayu dimana mana saja.

YA ALLAH. ENGKAU LAKNAT LAH PELAKNAT YG INGIN MENJATUHKAN BANGSA MELAYU TERUTAMA BANGSA MELAYU ITU SENDIRI. AMIN

Parasit bangsa melayu 'anarkin'.

Inilah contoh melayu2yg lemah...takut berdepan ngan kenyataan n takut utk berubah....Ini lah taktik yg umno n cai2 sedang gunakan diseluruh malaysia ...guna agama,guna ketuanan melayu...tggl lagi xguna samseng je pukul anarkin...hahhaa....

Skrip budak spm jawab soklan sebab malas nak study...hahahha

Tu la masalah umno bn ni...baru hujah isu yg simple dah give up...last2skali takut kantoi,hujah la depa sesame sendiri atas lori ikan cap 3 tan...bg aku debat cam ezam,hasan jati tu memang bukan budaya kita,tu budaya umno..hahha...itulah harga bg sorg pejuang umno...lori ikan cap 3 tan lah pentasnya...hahhaha

Bersatu?ngan melayu umno??hahaha...wei..skang ni org melayu mmg tgh bersatu nak tumbgkan umno...nko je yg ketinggalan....xpe,kapal ni besar..canggih lagi..meh naik...dah jgn naik lori ikan tu...die kanye tau berenang..hahhaha

Pulak dah?hahaha...apsal x sebut mycobacterium pylorii...haaaa...kan nmpk educated sket kan?hahhaha..

Hahaha...woi..maci bn,leh x nko nyanyi lagu tema umno kat kitorg..?windu la...bile korg nyanyi jd cam satu semangat kat kami utk gelak...kahkahkah...ada lagi yg luper lirik...hahhaha

Hahhaa...makang budokkkk!!!hahaha....tau takuttt...theeeheheheheehihihi...wei dah laa...meh join pr...byk bende baru nko boleh blajar...

umno , pas , pkr tak iklas nak bersatu , najib dengan altantuya , hadi dengan kalimah allahnya , anwar dengan moralnya , orang melayu memang bangsat termasok saya sekali , kita tak ada masa main politik , bersatulah !

Lepas pilihanray,kite bersatu ye...hahaha

anon 1.32 hang ada otak tapi tak boleh fikir.. kesian.

Yg jelas HARI ini PAS Belom mampu urus org mlyu..TANYA DAN MINTA PENJELASAN JUJUR DARI SEMUA NGO MELAYU DAN PENGUASA2 BERUNIFORM...FEEDBACK DLM ABIDAZ MALAYSIA SOKONGAN MELAYU HARI INI PD KRJAAN TELAH LEBIH 70%..AMACAM.AKU SNGAT PERCAYA.. DAH RAMAI MELAYU TOLAK PAS..

Parasit melayu yg terulung

Belajar bangsat kan bangsa sendiri. No way la bro anarkin. Biar la ku bangsat bangsa ku sendiri

Lebihkan takut Allah. Anarkin jadi lah kamu Melayu munafik selama lamanya

Bangsat melayu ada dimana mana. Kasihan

PAS CUMA PARTI YG KEMARUKKAN KE PUTRAJAYA. JADILAH PENJILAT BUNTUT DAP SELAMANYE

Dh gi jilat buntut kunyit nuar dulu anarkin

Bersatu cara pas dn pr bercakaran heeee....

Anarkin punyai hujah kosong saja

Anarkin. Jgn lupa bawa anak bini lu kasi sama pemimpin lu yg kemaruk seks

Anon 10.51...aku laknat mak kau jadi babi

Para anon yang suko melaknat....TUHAN KENAL KE KORANG.........???

Perbezaan ideologi ni biasa la. Xda sapa betul xda sapa salah. Suma ada hujah masing2.. Bagus la.. Tapi jgn la sampai berpecah belah.. Komen bior ikhlas jgn ikut hati.

umno tu ikot undang2 islam kah? delete 17 February 2013 at 17:04

Spa nk tgk bkti org kianat melayu..tgk kt youtube psy pneng,tgk yg edit tv3suku skli hahah..da terng rakyat tolak..dan2 bt cite ada ugut bunuh,hahaha nk tutup malu kata kn hahahak..

Cehhhh mcm umno kemaruk duit rakyatkan kah kah,sbb tu pr nk putrajaya nk bongkar belang umno..ko tkt sgt pr hand over knpe?cube la 5taun,rase x okay undi umno tercinta blik.,are u ready for pr???kihkih

Moral nko teruk siot....akidah tatau lah lagi...sian org tua nko ada anak iq tahap maki org je...sedih..xpe,nanti pr kasi free education..nko pegi sambung blajar lagi ye..simpati kat nko...

Perghhh..hujah nko sgt puitis siot..hahhaa...errr..ni hujah ke??sayembara puisi?

Mesti nko fobia ngan anarkin kan?post traumatic stress disorder la ni...hahhaha...xpe nanti aku dapatkan perintah mandamus utk stay away dr nko....amacam,best tak aku goreng??hahaha lom goreng les paul lagi...huhu

Nape nko nak bangsat kan bangsa nko sendiri?sian la kat bangsa nko...lgpun aku bukan nak ajar nko cara bangsatkan bangsa sesape...aku cuma nak ajar main gitar...lagu...errr...umno...hehehe mula kan ngan chord A minor ekk...huhu

Hahaha....ayat pesimis je...nape x bermaya nih?hahha....

Ayat kunyit ni uncle seeker je suke gune...tumpg glamer ekk...hahaa..nko jgn slalu duk gune perkataan x senonoh wer..nanti hati jadi gelap..susah nak buat amal ibadat lak nanti...ikhlas ni aku ceramah kat nko...hahaha

Itu bukan cakaran,itu bincang...lau cakar,mesti ramai yg cedera parah...hahaha

Thanks anarkin....lu gentle wa gentle......maaf kalau terasa.........anyhow....mari kita serang meke.....hehehhebebe

Hailah ko anon....macam dah pernah serah serah je.....dah serah habis lum.....baik ko serah roh kau sekali kat lucifer...ketua setan lah kambing........hehehehh...cian jadi mangsa dah tu nak racun orang supaya deritanya itu kurang....cian cian.

Soalan cepu emas....siapa nak bersatu dan siapa nak berpecah....masa senang ke masa susah idea ni sampai....hehehhe....itu je....

Haaa...tgk pr nye supporter..gentlemen....xmcm cai2ubn...x pro langsung...hahaa..wachaaaa...

Sian..ingat mak bapak didik kut jd manusia..last2 jadi lembu nfc lak..hahhaha..jaga 2 kawan,takot kene heading lakkkk...xpasal gol pulak nanti...hahhaahha...cause i,m ur matador senior...come to papa...mama miaaaa.... Hahhaha

Bro...soklan lu memang mencabar der...cfm gua fail exam lau soklan ni kuar lam spm..hahha...ade buah dadu x??hahhaa

Ajak pepaduan bukan suruh pas masuk umno lh dungu..sama2 mmperjuangkan bangsa dan agama..
Anon 3:03 ni bebal lps ni ko mesti ckp harun taib dan ulama yg lain perasit, ko jgn ikut anarkin dia tu sesumpah sekejap alim sekejap bertanduk..

Anarkin sejak2 ni emo sangat lh relaks bro..bila marah nmpak diri lu sebenarnya tau!!!

Kih..kih..mmg bersatu anarkin tengok dlm pas kerana bersatulah kena sergah dgn karpal n dap terus kecut..tak sabar nk tunggu mad sabu ganti hadi awang..

Betul ke citer pasal mahfuz tu anarkin..betul ke??

Kih..kih..anarkin dgn lahad datu mcm org yg sama je..syok sendiri ke ape???

Ustaz nas tu jkl dia betul ikhlas dalam perjuangan kenapa semasa ada jawatan dahulu tidak ada a isu ini......percayalah selepas pru ini umno akan tinggalkan dia untuk selama-lamanya

Ahahhaa...die x ikut aku pun bro..die dah ade kesedaran sendiri...nko je masih duk lam gua...maaf cakap lah... Pendekatan nko ni xkan dapatnye nk menyatupadukan bangsa melayu dan umat islam,coz nko x punya knowledge yg luas tentang isu agama yg dapat nko zahirkan melalui cara nko berkomunikasi dan berhujah..ni baru dari kalangan mazhab shafie,nko dah fail then emo...lom mazhab lain...contohnya dari kalangan mazhab hambali...terer tak aku goreng ?hahahaa...so nko kene tingkatkan komunikasi berkesan...hahaha

Hehehehe...sori...terkejut tadi penyanyi yassin da jadi duta amk...(iklan skets)...emo...biasa la tu,tu kan kombinasi manusia sejak azali lagi..hahaaha..xpe bro,gua ok...thanks for caring..terharu siot!!sob..!sob..!ahaksss!

Hummm...nko pun nmpk byk sebenarnya pemimpin berwibawa lam pas ni..so sesiapa pun boleh jadi pemimpin asalkan ada intergriti...pasal kene sergah tu bunyinye macam cai2ubn yg sama yg edit video gangnam najib aritu...hahaha..xbest der...x ori...huhu

Hah!cete?hahaha...aku ni kalau cete dr pihak cai2ubn malas nk layan sbenarnya..tapi coz kawan2aku layan jgk lah...cer cete...cer cete...kang kecik ati lak....

Bro..xmainlaaa...wak malu jerr...gua..stand alone jerr...xyah nak plagiat ker duplicate ker copy paste ker identiti org lain..so...boring lah...kalau aku cai ubn...mgkin kot...dpt cash lebih..hahaha..

Anarkin..... BEST.. TAKBIRRR...

cian chai2 bn, org atas rembat bilion2 sambil joli, depa kena menjawap soklan2 maut pejuang PR dgn jawapan2 tahap UPSR ... jawapan paling sayu, PAS khianat melayu....huhu, geli lobang idong aku.

HHhhhhahaha.........termakan cuka getah ke tu....wei kawan anon....ini taliban dari lahad datulah......100 mari...200 mari....atm pun Runding.......satu mari dari ostolia....takleh masuk...halau.....jgn samakan aku ngan anarkin...anarkin is anarkin....al lahad datu peo sabahan......ujian....anarkin...bambangan tu apa..........heheheh......anon....ko pun boleh jawap...tapi soalan untuk ko......apa itu blunu.......itu je ......nam lagi...tanya.

Rodzi ; nasa masa jd timb presiden pas dh bangkitkan isu pepaduan..betul ckp anarkin ko mmg duduk dlm gua ke??

'Orang pencen' hang masa belum pencen kaki ular kan..kaki sapu kan..
Dh pencen baru teringatkan bangsa..perrgh daa!

Oooo...ingat duta pas td!
Pas amek lh sheikh kadiaq jd duta bru gahhh..

Bg lh harun taib ke..harun din ke terajui pas anarkin barulah kena pada tempat nya tp takpalh ko dh ckp mad sabu berintergriti..mmg berintergriti sangat pon!!!

Org tu tnya psl mahfuz tu anarkin, keluarkan lh fakta berjela2 ko tu..tolonggglh..tp ko jgn bg fakta kes liwat plak lari tajuk nnti..

Ooo..warga asing rupanya!!!
Ni mesti cita2 nk jd cikgu tp jd balaci, tu yg asyik nk bg soalan jerk..kih..kih..

Betul tu..org atas cekik duit balak cai yg kena jawab soalan..lepas tu kena lg derma kat tin milo!!! Huhuhu kesian..kesian..

LAAAAAA ADA CICAK KAT DINDING........SOLLY TAK NAMPAK.....KALAU NAMPAK BOLEH LAYAN GETAH.....INI MESTI EDUCATED PUNYA CICAK NI.PAK MIE SHELLTER PUN KALAH NI.......ORANG MENUDUH HARUS KITA MEMBELA DIRI..KALAU CICAK..APA APA SAHAJA DIA AKAN KAGUM...UMNO TIPU DIO PUN DIO AKAN KAGUM...DAN DIA AKAN BERTAMBAH TAMBAH KAGUM KALAU UMNO BAGI DIO KEMISKINAN FIZIKAL DAN ROHANI...SOLLY CICAK...TAK NAMPAK.

Hahaha..nko mesti mamat yg sorok diri pas kene tarbiyah ngan koi aritu...huhu..tu laa...aku tgh riki la ni,tajuk ape cete die tu..nk bg conlusion je...bg panjang2kan nko stress lak..huhu

Anon7.54.Nko bab laga org memang fasih siot..xde pelaq langsung..lhahahhakkkktuihhhhh...!?,hahha

Xpe..belum terlambat utk die sedar..nkorg ble lagi?hhaha

Terima kasih atas cadangan saudara dan keperihatinan kawan2 lain..ape aku cakap ni!!lantaklah..!!hahaha

wakakakak... ada lagi ayat2 basi ni ye caii ubn... kah kah kah kah.. oleh kerana umno sygkan pas la depa x bg royalti minyak kat klantan kan.. maklumla.. kat klantan tu kan sume bangsa asing je dlm pemikiran umporno ni... pigi dah.. dah nak mampos ubn ni br nak terhegeh2..

yup.. aku setuju.. tapi x sependek pencaci ubn..

a ah.. sbb panjang akal tu yg hutang negara naik mendadak..

anarkin... hujah anda bernas dan tepat..
sekian..

dah mmg dorang suka meraba nak wat cane der..

anak longang kot.. tu pasal la xde didikan agama..

Tak payah bersatu... pas dah jauh sesat. Demi kepentingan politik pas sanggup melacurkan agama.. pas dah rosak lagi akan merosakkan..

Umno keluar bn..???? Bengong tak cukup akal kau ni..

Pas lacur kan agama pr lacurkan bini sbb kawan haaaahhaaa dua2 tak boleh pakai. Anarkin jgn lupa kasi bini lu sama kaum lu haaa

500 juta dgn 500 ribu dgn 500 ringgit.. Dapat sikit pun ok dah.. Biarlah org tido atas duit... Kita tido atas tilam..

Kalu tak kasi kang melalak mcm anjing mcm juga pas kedah minta rm100juta tak dpt dogol kan bukit. Nasib la tk sampai mcm pr kasi jual bini utk duit

Anarkin duta pr. Suka halalkan gay. Sbb tu kawan aku akan pangkah pr pru kali ni sbb menyokong gay

Yang terang2nmpk sesat bukan nko ke?dah lainmcm je mazhab agama nko ni?ayah pin ajar ke?hahhaha

Ai marah nampak tak betul ke? Kan mcm tu selalu. Buat tak biasa pula haaa... marah ke?

uii.. 'sampai jual bini utk dptkan duit'.. huhuhu.. kita jumpa d akhirat kelak ye.. pencacai ubn dgn fitnah berpisah tiada..

Klu mad sabu heeee... habis la wanita2 dlm pas dia bedal heeee... mad sabu haaaaa...ganti hadi haaaa... lawak2. Anarkin suka la sbb dia pun satu kaki mcm mat sabu

Anarkin punya hujah heerr... meleret je mcm sampah kat selangor busuk. Mana ada fakta dengar org ceta dia tambah sikit tu je la

Sian...xde point da yeeee...xpe...cai...rilek2...back to the topics..hhahaha

Boring...nak tuju lagu boleh?hahaha

Hahahha....dah aku berhujah ngan nko yg dah sinonim ngan najis n sampah,so ape kisah kan kalau aku bg nko sampah2je kan?hahhaa,...memilih lakkk...huhu

Perghhhh....nnmpk tul nko mbil berat kt pr ni kan...pemimpin nko xnk jejage ke?dgr cer pr dpt majoriti kerusi...abislaaa nkorg xdpt claim...hahaha...

Tak betul ke? Cakap betul2 ni tak ngaku la ni puak pr ni eee....... nakal la puak pr ni

Mmg la boring dengar tapi buat sedap tak gitu anarkin . Tak percaya tanya boss u tu cik nuar

Bkn ambil berat pun tapi kasihan sama cai pr dn pas kena kencing sama big bos nuar tu

Lahat datu heeee.. cikgu balaci la ni haa. Patut jadi balaci pun tak ada fakta dan bukti pakai dengar cakap org je

Tin milo tetap jalan nak bayar artis gi ceramah agama. Heee.... belajar agama pun tidak gi buat ceramah. Puak pas dengar je janji artis. Apa la puak pas ni kasihan betul

Takdelah balac i sangat anon......kau macamana....dapat bukti dalam tidur ke.....?hehheehheehe

Puji diri sendiri heeee.......dah la tu anarkin

Balaci la lu ni heeeee... lahat datu balaci pr yh setia

Mmg lu bodoh sejak azali lagi anarkin tapi buat2 pandai tu pun dengar sembang kedai kopi je. Org ckp lu ikut. Pencacai katakan

Eehhhh marah ke? Tak betul ? Jgn marah cai2 pas dn pr. Dh gi tanya boss korang

Nak ke ibu tunggal nak pr lagi hutang mereka pun kerajaan negeri belom byr lagi. Heeee..

Ustazah abby ada dalam pas ...hehe

Hulorlah sikit dekat tin milo itu , dah lalu depan mata tu keluar juga singgit atau dua inggit , aku iklas kasi ni ! kesian !

Nk ty fathul bari boleh??haha

Ustazah abby tu ceramah sbb dh tk ada job je. Lepas ceramah ketok tin milo kot2 dpt bayaran lebih

60% ahli akar umbi mengatakan pas akan tewas dalam pru13 nanti , kemarok nak keputra jaya !

60% ahli akar umbi mengatakan pas akan tewas dalam pru13 nanti , kemarok nak keputra jaya !

Kalau tak ada orang pro umno beri komen disini sudah pasti blog milo suam sunyi sepi !

sebab nak pilihanraya ni kita orang singgah dekat milo ni , nak servis sikit otak orang pr ni , lepas pilihanraya nanti kita orang tak singgah dekat milo lagi , blog milo ini akan terbiar sepi ! memang betol kalau tak ada orang pro umno beri komen blog ini tidak meriah , blog milo ada sedikit ranking tetapi belom mencapai taraf top ranking !!!

Nak taye la nie..nk taye pm sal najis..basic islam pn budak skolah ajarkan kah kah kah..syg pm pndai diam,xjwb soalan budak

Hutang negara lagi byk rase nye kih kih sape la pemimpin terbilang tu ye..

Bro mindef nye risikan..ni fakta ni..hahaha...bn mgkn dapat kurang dari 100 kerusi utk kekalkan kuasa..tu sebab ke pm lu org x jumpe tarikh pilihanraya?

Xpernah dengar pun derr...nko reka yerr??wer...fakta ke tu?bg link..hahahaa..

Perghh...kena kencing??sape lu ker??hahaha...wer..tgk boss gua,dah diuji secara mental n fizikal,tapi still fighting bro...xjejas la derr...nanti kite tgk lak big boss lu amacam,tahan karat tak..hahahaa x lame dah...

Apa la lu ni bro anarkin. Patut la org kata lu ni ckp sbb dengar org ckp. Betul ckp org ttg lu.

Abang haji ! milo ais satu ! ...hehe

Ye ke bodoh,abis lu emo apesal..hahaha...dah2yg lepas tu lepas lah..aku tk ingt dh peristiwa tu...hahahaaa..

Hhahahaa...tergugat siot,tu lom lagi briefing dato ghani mb johor...der...nasib baik nko gune name anon je der...kurang2lau org cakap pengecut pun lu boleh pura2wat tatau...hahahaaaa...

Maksud dari dalam tu, usus ke? Madet kata dahh busuk daaa..

Cai2bn ni x gentle...gentle laaa...hahahaaa...kate well education...mals la nk maki kaum kuarga...cam budak2...ke ade yg kalangan cai ni yg lom akil baligh??Hehehe

Pas sebenarnya nak urus kita suma moga2 dapat syurga allah.. takbirrrrr... allahuakbarrr( dpt pahalakan, ni hidup melayu, agak2 dpt pahala x?)

Please la wer..bukan cam cai ubn like sesame sendiri,kt video pm pun terpaksa kerah cybertroops bg up ratings..aku takut nko je wat bende tu...hahahaa,ye laa..name pun da same kan...hahaaaa

Hahahaa...ikhlas ke ni..time kasih...bagus2....dapat pahala....errrr.. Awie tu duta kesedaran islam negeri perak yee?hahahaa klako klako..pastu si zed zaidi dah naik taraf ayahanda...huiiii....byk tul bapak2nkorg skang ni yeee....ape lagi,jom ajak jadi mam jemaah skali?amacam...hahahaaa

Cai ubn yg kondo punya ni,. xde ayat power langsung.. al lahad datu, pangkah kat dahi mamat tu kaw2...haha

Bg lah jawapan bernas sikit anon oiii...nape nko duk pusing2 macam mary goes round tu??hahhaaakan dah sendiri pening..dah jgn isap gam,nanti tmbah merapu...hahahaaa

Hek eleh... org x puji dia, kata org plak, nih, cai ubn, kau sampah di mataku..haha.. takbirrrr..allahuakbarrrr( moga dapat pahala)

4 briged jeneral menyatakan sokongan terbuka terhadap pr...perghhhh...dasat tuuuuu...cai2bn...aku teruja siottt...hahahaaa..

Artis dah sedar, cai x sedar2 lg... nasib ler

Jgn la marah budak tu die ty je...hahhaa...apsal emo semacam ni??period ekkk...hahhaaa

Masitah cium tgn paklah, bleh blah ke cm tu wahai cai2 ubn sekalian? Huhu

Yang cerdik bersama pr, yg bangang cm cai2 ubn ni je yg kemaruk dgn najib..ahak

Ye ke?bukan baru lepas kene teow ngan bos ke?upah jalan keje failed??hahahaa...cai2....xpe,nk beli susu anak yekk...buat lah keje tu,komen jgn fitnah yerr...nanti jatuh haram lak rezeki tu...sian anak bini kene jamah ngan api neraka lak seksok...

Hahaa...die bukan nak test iq nko bro,die nk tgk iq die tahan x ngan pr warriors ni??hahaa...tu yg tulis pendek2je tu..hit n run...hahhaaa

Kontrol,kontrol...anarkin jgn cepat mabuk pujian...ahakkkssss....aku konpius la nkorg ni gune name same...risau gak takut ade strategi baru dapi puak2ubn ni...hhahahaaa...takooottttt...

Wer,cai ubn ni paham cakap guna bahasa melayu,die kene cakap ngan duit....hhahaaaa...wei cai ubn...dah laaa..rentikan lah...duit tu tak berkat... Cari la keje lain..hahaaa...

Heeee... baca harakah byk sangat ni

Pru 12 dulu pun cerita mcm ni juga. Heeee.. auta sama budak sekolah dh la anarkin. Tak pun ceruta sama mak bapa lu mesti lepa percaya anak beranak sendiri. Heeee....

Cai2bn xsedar siot,kene sihir dukun big mama kot?hahahaa...xpe nanti hasan ali n nasha aziz..oppppsss...!!silap!!ish!!apsal keyboard ni!! Nasharudin bg pulihkan semula...lau x jalan jgk,ajak fazilah kamsah lak bg motivasi kat dukun tu...hahahhaa

Sikit pun tk tergugat. Ni cerita pru 12 dulu takkan pru 13 pun guna cerita basi lagi. Ni baru betul2 basi anarkin

Nak tambh sikit..hahaha..klako lak bace komen nko anon...nanti nko free nko bcbalik ekkk....sebab nko pun dgr cakap org...hahahhaahaaaahahahahaaahhaaaa...

Kat kg aku klu org mcm anarkin ni org panggil dia 'shariff lobo' klu dia bercerita semua org atasan semua dia kenal. Ni sama la ni semua org atasanmain tepuk belakang je ni hebat sharif anarkin ni. Dok tipu org ckp besau heee... jgn marah ha

Fuyooo.... kawan2 anarkin jeneral. Hebat2 belaka
Haaaaaa..... ni klu ceta kat kg ni mau tergaga mulut ketua kg. Hebat la dia. Dh la lu gi cereta kat suku sakat engkau je la jgn dok ckp kosong buat malu je haaaaa

Sebagai ahli UMNO parti MELAYU sejati, saya kecewa kerana UMNO telah melacurkan BANGSA MELAYU dengan memberikan keahlian kepada MAMAK-MAMAK (INDIA MUSLIM) spt shaik husin mydeen, kadeer shekh fadzil, dan juga EEEE yg laen. ini sangat bertentangan apa yang saya percaya bahawa MELAYU lebih maju tanpa MAMAK. insyaallah kita kan berjaya UMNO ku tanpa MAMAK dalam parti.

-ahli UMNO MELAYU sejati -

Ye laaa....seme org atasan xseme la,byk jgk la yg aku kenal...mcm obama,mick romney,najib,hishamudin,cua soi lek,tapi x sorg pun kenal aku....kakahakahakahaakahh....kene nko macaiii...kt kg aku ade org pggl die sharif bodo...tapi cine sebut sirap bolo...hhahaha..yang ni cfm aku reka...hahhahaha

Haaahaa..bro,aku xckp pun dieorg kawan aku(tapi kalau diorg nak kawan ape salhnya)nko je yg dok suke tambah bg nmpk cantik lagi..hahaha keje mak andam ke dulu??hahuhauahuhaha..

Ye ke...??ish!ish!ish!...dahla name omputih,ahli lak kacuk ngan mamak ke?ish!ish!..baka baru ni...melamak..kahkahkah..dah bunyi mcm obesiti lak aku tgk.....hahhahaha

Bukan akar umbi umno ker?hahaha

UMNO BARU...parti haram ada hati pula nak brgabung dgn PAS....hidung x mancung pipi trsorong sorong.....x tahu rasa malu puiiiiii.

HEHEHEHE.....INI MAT GAM CAMPUR TINNER SIKIT CAMPUR PETROL SIKIT NI....HEHEHEHE...JOM REPORT POLIS.........ALAMAK...POLIS PERGI SABAHLAH BUAT DRAMA........KITA TANGKAP DIO DALAM MIMPI JELAH.......DIA TENGAH STIM TU......STARLIGT PUN BOLEH MATI TU.....HEHEHEHEEEEE

KUIH JEJEMPUT DALAM SAJI KETAPANG
ORANG JEMPUT SUDILAH DATANG
ARE YOU READY FOR PSY....YESSSSSS
ARE YOU READY FOR PSY....YESSSSSSS......
YANG BALANCE TU MALAS NAK SEBUTLAH...SEANTERO DUNIA SDH TAHU....HEEHHEHEHEE.....MALUNYA JADI PENGIKUT......HEHHEHEEHE

ANON...BESOK DATANG OFIS AMIK GAJI.......HEEEHEEEHEHEH

MELAMAK....MMMMMMM...SIKIT BEST....MAKKAYU....KURENG SIKIT.....MALAYALAM....YES...BANYAK BEST.....hehehhehehe..oppps. sorry....aku nak pergi rokok sebenarnya...ter...tersinggah.....em corry yer.....

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 258   Newer›   Newest»


EmoticonEmoticon