Thursday

Muhyiddin tuduh Anwar mahu cetuskan huru hara di hari mengundi


SUDAH banyak kali kita perhatikan Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin ini suka bercakap ikut sedap mulut dia. Bak kata orang bercakap asalkan mulut dia berbunyi. Walaupun dia tak tahu apa yang dicakapkannya.

Sebelum ini Muhyiddin tanpa rasa bersalah menuduh Pakatan Rakyat mahu rakyat mengamalkan seks bebas rujuk sini ~ Seks bebas. Kali ini sekali lagi Muhyiddin gagal menahan mulut celuparnya apabila menuduh Anwar mahu mencetuskan huru hara di hari pengundian.



Kita sedia maklum sudah berbelas kali pilihanraya diadakan di negara ini, maka sudah berbelas kali jugalah pembangkang menerima kekalahan dalam pilihanraya. Tidak timbul kisah nak cetuskan huru hara.

Apa yang kita tahu, pilihanraya kali ini disifatkan bakal menjadi sebagai pilihanraya paling sengit pernah diadakan di negara ini. Ini bermakna peluang cerah kepada pembangkang (Pakatan Rakyat) untuk menang dalam pilihanraya umum ke 13 kali ini.

Berbelas kali kalah, takkanlah bila dapat peluang nak menang pembangkang nak buat huru hara? Rakyat tak lupa kata-kata Najib dalam Himpunan Agung Umno 2010 yang meminta penyokongnya mempertahankan putrajaya dengan darah dan nyawa.

ReJaM© "Pakatan Rakyat sambut kemenangan dengan huru hara? Kah kah kah... "

90 comments

Manusia kalau dah tersepit camni lah jadinya mereka akan tunding jari kepada orang lain untuk elakan mereka dituduh melakukan kesalahan.

Dedah mcm2 suke pemimpin UMNO BARISAN NASIONAL nih...tp bila PR ajak jom debat ape yg korang dedah mcm2 nih tak nak mcm2 pulak alasan PENAKUT...

Bodoh lembu puak amnooo be end nie...

Menteri2 ni Nak menggigit ajer, tp lupa Gigi dah rompong. Hahaha agak2 lut ker


######wiracsix stone

U ulang I saman!!! Aww..

Sebelom ini pun anwar huru hara juga orangnya , kalau masa pengundian berlaku huru hara memang betul anwar huru hara orangnya .. KEHKEHKEHKEHKEH..HEHRE

Abeh kalau anwar mng??hura hara dtg dri mne??sdgkn bru brkempen pn da kne baling...ni kn plak mng??apa akn jd kat malaysia nnt??bodoh pny statement ko bg...agak2 r...yg wat huru hara ni cai bn je..baling telur..bakar bendera..pe jenis hura hara yg dorg x pnh wat??habaq mai ckit...

PAS PKR DAN DAP BUAT SATU LOGO YANG DIBERI NAMA PAKATAN HURU HARA , BARU MANTAP !

Nanti kalau aku cap pkr teroris tak sedap dengar pulak ! baca sejarah asal usul pkr itu dulu !

Buat nama ke logo??kena todi lbh ke smalam??aku rs 2-3 mggu ni geng2 bn yg slalu wat huru hara...pe kata ko cdangkn bnda 2 kat jibby..kot2 die trime idea ko..leh dpt wet lbh...ye tak??

Ko pun baca la sejarah umno gak.. umno tertubuh mcm mne...sbb ape..sape pngasas...mcm mne pngasas leh kne tendang...sape tubuhkn bn..cam mbe pas kna khianat ms dlm bn...nmpk x ape yg aku cb ckpkn??da mmh menjadi asas umno/bn 2 adalah suka mengkhianati sesama sndiri!!!

karut lahh..ckp x pkr ke dah nyanyuk? Sblm2 ni kalah x penah huru hara pn...igtkn pulak klo menang hahaha, itu bkn huru hara tp bgembira!!! Yeahhhaahhh

Yg tgh HURU HARA parti BN.Nak jd calun pun msh cantas mencantas.Dok sibuk kacau majlis Pakatan.Jenis babi hutan main sondol ikut suka.bangang lg bahalol.Politik biar cara sihat mcm Gangpang style ko tu.

Memang betul bro.BN parti pengkianat dr dulu lg.

Tengoklah muko dio tu...sembab...aliran darah tersekat ditelinga.......dio ni macam burung unta...MATA BURUNG UNTA LAGI BESAR DARI OTAKNYERRRR.....betul tak memurid.......?....salah cikgu......burung unta ada otak...mudin tak der....hahhahhhhhhha

Kalu Pakatan menang x kan nak huru hara, hooorreee hooorreeee ada la ekekekekek


#####wira six stone

lan todak0122118747 delete 14 March 2013 at 14:08

Wahai babi babi pr...lu org pahal...nk gua lempang korg ke syialll...gua taiko kt selayang....sape wat hal..gua pijak muke

Lu Turun sri gombak biar gua pijak pusat lu pulak, biar pakai pampers memalam. Mluat aku tgk perangai ko. X membina langsung. Klu lu tongkat langit sangat, pi kacau port Cina kepong Ade beran?

######wira six stone

Libang btoi lan todak nie..sembang gempak la..lu ingt lu sound2 mcm nie org takut ke..lu bt lawak ada la..samseng konon..lu bran sgt,name lu bt name sbnr,senang sikit detect..

Wei lan todak!!tkar nme la...lan babi!!amacam??sdap kn??lu btol2 gampang2 la sial...huru hara lbh la lu nie..

Hura haru , anwar gila tu ceramah dekat mana hari ini ! macam tempat saya tempoh hari , yang datang dengar ceramah anwar bukan semua ahli pr , lebih dari setengah yang datang dengar ahli umno ! tengok ahli umno minda terbuka !

Anwar macam badut sekarang , kesana kesini atas pentas , tanya sama pokok kenapa enkau goyang ...hehe

aku pun heran jugak...org yg mengata org pr nak buat huru hara tu lah yg sebenarnya asyik buat huru hara kat tmpt pr buat ceramah. asal ada je ceramah pr, adalah huru hara dibuat puak2 umngok ni...fening2...

ahli umngok dtg bkn nak dgr, tp nak buat huru hara kat tmpt org...baso bodo tak boleh diajar!

Kot ko sorg je ahli ubn tak berubah..bgs la hati terbuka nk dgr..mmg ahli ubn laen nk dgr,sbb nk tukar dan ubah hihi..moga hati ko brubah dan nmpak..amin!!

aku org selayang.. tak tau pulak lantodak taiko selayang... taiko ke macai umno.. mana 1 yg betul ni.. tengok pada comments macam kau ni macai umno... taiko mana boleh baling telor.. kau macai kan....

1 jari kt pr,3 jari kt bn,1 lg jari atas pagar delete 14 March 2013 at 16:03

Ko nk tgk badut sbnr x..yg menari mcm mr.bean raya taun lps,hahahah lawak giler..

kain kafan bt ubn delete 14 March 2013 at 16:09

Ubn mmg mcm tu,tunjuk samseng..nty bt huru hara sng skt bt citer propa...hahahhaah

Mne taiko slayang td??lan babi mne??apahal lu snyap??

taiko selayang tu kena sakit cerit berit baru tadi gi jamban melepas taik cair. klu aku dapat dia aku giling lumat2 macam rempah kari paria mamak. klu ko berani kasi alamatlah hari ni juga aku cari ko.

umnongok berani cakap je berdepan takut. bawalah pukida perkasam kami tak gentar.

Cait!!! Cakap berdegar degar para pencacai lobang taik.. kesetiaannya sampai mangkuk jamban pun di jilat.. habuk pun tadak.. mana lu orang perggi masa bus pGAYr kena rejam hari tu.. masing2 duduk berketar ketar sembunyi dalam bus.. bila dah selesai baru lah masing2 nak tunjuk jantan.. cait!!! Porahhhh.. cakap lebih serupa anjing kurap berani menyalak dari jauh.. kaharkaharkahark..tuih..

Jangan hinakan diri seperti anjing kurap..

Serupa anjing kurap..

Lebih dari anjing kurap.. penyakit anjing gila pun ada kau ni..

Betul tu harapkan telur je terkuntang kanting menunjuk kat orang kononnya dialah jantan..

Sbb undang2 x brpihak kat geng2 2... lain la geng2 yg mmbaling 2...undang2 tlg korg...

Lbh baik jd anjing kurap dr jd pencacai umno...ape hukum sokong pemimpin zalim??xtau??nmpk sgt ko kncing bercabang lgi..blj ngaji la nak ye...

Kalau dekat kedai kopi puak puak pkr ni dia punya borak dengar sampai tengah jalan , kadangkala aku pun tumpang sekaki nak juga dengar loyar buroknya itu , kelakar pun ada !

Gua pon nk nympok skit bro..tp pling gua suke org pas kalu dia greng mmg syok bdentam dentum smbil tolak dam aji..ttiba bini dtg pulas tlnga garam nk goreng ikan x anto lg kahkahkah dorg ny sembang mnglahkn nuar brahim hahaha

tengok mahathir semakin tua semakin berseri air mukanya , cuba ahli pkr tengok muka anwar semakin tua semakin keroh air mukanya , macam ayam sakit saja anwar itu , kepada ahli pkr jangan menipu diri sendiri , macam anwar itu bolehlah bawak bawak pergi mekah , dah tua dah anwar itu , rumah kata pergi kubor kata mari !

Milo suam blog lain smue cite hal askar polis mati bprang mesingan pistol bom.,kau cite hal2 simpati yg mmg sah org da nympah kt geng2 pr..milo suam skang ni jgak aku printah kau cari cite bprang kt sabah tu br bes kitorg nk baca..ni cite kau mcm cite bapok n pondan jer asik nk ngadu jer..kalu kau nk ngdu kau jupe zemin n dia bole upah eskrim hahaha

BN perintah apa yg x kena, apa yg bn x bg kt rakyat. Aku rasa perut rakyat la ni kenyang dgn kekayaan n kemakmurn bn dh. Si celaka pmbngkang ni bg apa pn dpa x puas hati. Bg kt BABI n NAJIS dpa suka la kot tp habuk pn xdak.. Dpa ni suka jubur anuwar kot.. Celaka pmbngkang x sdar diri. Pirahhh mabuk hg pa nk menang pru 13 ni haha.. Hidup BN

Lebih baik jadi anjing dari kau menganjingkurap kan diri kau anon 6:18

Mangkok la ko nie...puuiihh

Mahathir tu ko kata muka berseri...ekekeke buat lawak la lu. Aku bukan nak kata apa, tp aku yakin solat 5 waktu pun entah dibuat entah tidak...tgk anak beranak dia je pun dah cukup dah. Teringin sgt aku nak tgk dia jd imam ke, mengaji sikit pun takpe, baca doa pun jd lah...mudah2an dia masih ingtkan Allah!

Bnyk yg tak kena...kalau tak rakyat tak marah pun, dan rakyat pun tak akan menyokong pembangkang. Bodoh punya macai!

Dh memang bengap tahap mangkok hayun macai be end nie...tak leh nk watpe dh...biar je die ngn pak jibby nye..

Anarkin skywalker delete 14 March 2013 at 21:59

Wah..!!makin rancak blog ni??taiko bertemu taiko...xpe nkorg layan dulu....gua tgh oustation...Lan...lan...

Anarkin skywalker delete 14 March 2013 at 22:03

Ooo...yg backup lagu anak kg tu??...mcm bat latiff pun ade...

Anarkin skywalker delete 14 March 2013 at 22:06

Janganlah dilayan Lan todi tu....die kekadang meracau tu tanda umur xbape nk lebar dah....buang tebiat kate org tue2....kite fokus GE ni...leader kite ni nk kene kidnap ke lokap lagi ni...main kotor punya be End...

Buat pemilihan parti pun dh baling2 kerusi..apa lg klu pru pooodah!!!
Yg beruk lompat2 masa bersih dlu dr parti mana bro...habaq mai byk..

Ko jengah sejarah pas plak..siapa pengkhianat besar yg menjatuhkan bekas mb kelantan(pemimpin pas) klu tak pemimpin yg ko sanjung skrg ni..

Korg lain lh jmpa tok guru dh blh adjust masuk syurga..

Sendiri jd pengarah..sendiri jd pelakon..
Kih..kih..kih..
Klu kidnap ada harga ke bro abg non tu???

Anarkin skywalker delete 14 March 2013 at 23:43

Itu dulu..mase kami masih title pembangkang..skang ade beruk spesis baru yg duk terlompat..leh kate hari2 kt tv..baru2 ni pun ade beruk pegi panjat n cakar2 kt pejabat km penang..beruk sape tu?

Anarkin skywalker delete 14 March 2013 at 23:46

Berharga tu buat bn...lau x,ape kate lu org kasi die bebas smpai lepas GE,ade bran?lepas GE baru lu tangkap..amacam??lu mesti tarak berani maaaa...

Orang putih dah beli bulan...marikh .....pluto dan ruang antara galaxi kat pala kito semua.....korang sebok nak berebut tanah sekangkang kera......orang putih sebok dengan kod reading...korang sebok nak baling baling telur.....orang putih tak suko orang kulit hitam....korang berlumbo lumbo nak junjung kutty paria al sulu producer tu ke langit....woi. langit tu orang putih punya lah....jangan tak malu menjunjung kat sana...junjung lah kutty tu kebawah tanah...situ tompek eh......kakakkakaka....bodoh sampai ketua..miskin tak habis habis...junjung salah tempat....ada hati nak menulis dalam blog...tak malu kat anjing ke...telur anjing tu berkepit tau macai...korang tersadai bagi orang tengok......rentilah jadi macai....jadi manusia bebas...bebas untuk terbang dan melayang......bebas macam penhoko.g pakatan....bebas membantah dan mencadang...bukan jadi NAPOLEON KECIL......bagero.

lan todak0122118747 delete 15 March 2013 at 00:08

Nama gua mazlan...no tel gua pon ade kt situ..tp macai macai pr xde lak brani nak call gua..gua duk tggu gak dak sri gombak call gua...nk tgk sape kne pijak..port cina pon gua leh langgar la klo gua nak....ape ade hal...nk dtg umh gua pon bley...smpai petronas kg bahtera..call je..pkai kain pelikat je gua sepak muke korg caii..puuihh

lan todak0122118747 delete 15 March 2013 at 00:11

Hou babi..apa hal bhai??? Sembang besarr..kencang,,gua tggu lu org call..set tempt la..gua pon dah lme x rumble ni..gian plak rse nak lempang org...tp kesian gak nk tampor org org bodoh x sedo diri cmni...

Anarkin skywalker delete 15 March 2013 at 00:11

Betul..die jatuhkan mb yg dulu tu dan merubah parti pas kepada visi memperjuangkan islam..bergabung dengan s46 n Berjasa lalu membentuk angkatan perpaduan ummah(APU)...pilihan rakyat kelantan tepat sebab nik aziz diiktiraf mb paling zuhud dan warak selain rekod cemerlang beliau sebagai mb paling bersih dari segala skandal dan rasuah...so cai...balik ni pegi cermin muka mb2bn yg lain ye...

lan todak0122118747 delete 15 March 2013 at 00:13

Call gua tgk..macai asli PR..Parti juboR

Didi bodoh...padan muka sabah kne serang..hahaga. bangsa bodoh n lembap

Anarkin skywalker delete 15 March 2013 at 00:18

Laaa,ingat da arwah aritu...ade lagi nko yekk...dah2, org nk tido salak tu monotone je ok...awal2tadi Xnak lak menyalak....shuut...org nk tido...nah! Tulang! Buat gigit...

Lan todak anak babi kacukan anjing...ada lagi kau aku ingat dah manpus dpanah petir..aku nak liwat jubur mu boleh???

Baso nate lan todak...nak jual gedebe babi ni tunggulah masanya.

Klu x dgr lan todi nyalak kat sini lg LPs nk,sah dah kojol kenA langgar Lori sayur kat pasar selayang. Taiko Nepal pasar borong jer dia tu, korang x yah takut LA. Nama jer todak, mandi kat air panas selayang pon boleh lemas kekeke ape daaaa


##8###wira six stone

Panas & pedas tuh, klu yg sana x terasa, sah2 bodo telu

Peace aaaaa

######wira six stone

Wei lan babi!!aku nk jmpe ko esok kat tmn titiwangsa!!gua nk jmpe lu kat port keta cntrol!!lu bwk bdk2 lu trun!!

KO umno KO bn

lan todak0122118747 delete 15 March 2013 at 17:18

Hiduppp umno!!!! Gua sanggup brrjihad menentang puak puak karut + sesat pkr...nk betumbuk tgn 0 ke,pkai keris ke pisau ke..parang ke gua x kisah...nk berdebat pon bolehh..tarak hal punyaa...gua taiko selayang..pe de halll

Lan...lan da blk skolah ek??camne skolah td??lan blaja ape kat skolah td??lan kne igt..taun ni lan spm..blaja rjin2 tau..jgn jd cam cai2 lain k..lan kn bdk 'baik'..dgr ckp bpak ye lan...'baik'bdk lan ni..dgr kata...bgos2...

Anarkin skywalker delete 15 March 2013 at 21:43

Anon 1124...betullah tu,jumpa tok2guru..leh die adjustkan akidah n kasi allingment balik tauhaid kite kpd Allah,baru lah boleh masuk syurga..ini kan memang dah janji Allah...xkan nk jumpe tok sami lak adjust masuk syurga..so..think...think...n....think...

Anarkin skywalker delete 15 March 2013 at 21:45

Ye ke...??so spesis todak ape cmtu..??

Anarkin skywalker delete 15 March 2013 at 22:06

Skali bapak tiri lan datang daaa....

Kah kah kah padam muka cai.pencacai umno. setiap hujah dari cai umno bodoh saje pemikiran jumud, idealogi sempit, bersifat duniawi, ingat malaysia ni bapak kamu punya. ke cai risau nti projek nti x dpt..jika PR menang??? Cai umno buat malu saje... pemikiran bodoh, maka pilih pemimpin pun bodoh.

Sabah tu kat malaysia...kalau ko kata aku bodoh...aku ni orang malaysia...ko orang mano....kalao ko orang malaysia....bereti ko pun bodoh...termasuk yang diblakang blakang ko tu...yang kasi ko susu...yang kasi ko duit pergi sekolah...Kalau ko kata orang malaysia macam aku ni bodoh...bererti sistem pendidikan kito ni pun bodoh dan tolol...lain cete lah kalau kao sekolah excape ke jamban isap rokok sambil conteng dinding jamban...macai member JAMBAN LAH KO NI......kompom

Siap bawa gula gula kapas daaaaaa

aku stim kt lan....banyak jambu ooooo

Lan todak tu jambu...jgn jumpa dia..nnt kena fitnah lu org liwatdia...tu yg dia tggu pki kain je....keh..keh...keh

rasaya lan todak tu just taiko bapokk area selayang je la....kui...kui...kui....harapkan jambu je lebihhh

Lan todak,
Lebih baik ko diam je la, kang kena panah petir kang MAMPOS KERAS je ko
Kehkehkeh... Dah ilang undi sorang ubn kat selayang plak. Emmm... Tp bapak tiri ko ckp ko tak boleh mengundi lg...sbb tak cukup umor. Ye ker?

lan todak... haha!!! nama mcm budak2!!!

from
selayang baru

bodoh la ko ni... ko x nampak ke yg bn tu rasuah... nak dkat PRU baru nak bagi mcm2... sblom ni x de nak bagi br1m la.. bl1m la... haaa mcm2 la... nak pancing undi err... tp rakyat x bodoh weyh... rakyat yg bodoh mcm ko la... asyik kene tipu jee... Kesian...

Kpala otak dh xbtul tu..lan todak..blik laa..lu fikir lu bleh jd gangster sgt ke..jd pncacai be end dh ler..lahabau lu..

Taiko selayang? Dh bnyk sgt tengok cerita gangster, sampai terpengaruh sudah. Hihi. Orang mcm ini x boleh ajak berdebat. Nanti dia merapu. Tapi bab pukul ulama, pukul orang, dialah no 1. Lan Todak Bagi aku 1 nama ulama di bawah pimpinan Umno di Malaysia? Cari sampai lebam. Hahaha. Umno bejuang mempertahankan bangsa manakala Pas berjuang mempertahankan agama. Hanya mereka yg ada akal waras mampu berfikir. :)

Tak de telor bro!

Kah3 terbaik!mcm pondan tua!

Macam la ststement ko ni bijak sangatt... Kalau dah tak reti membezakan mana yg baik dan buruk macam korang penyokong PR ni, bukan bodoh lagi namanya, tapi bangang tahap gaban!!!!

Sedap saje kata umno pengkhianat.. Kalau betul umno pengkhianat bangsa, korang ni dah lama kena tolak dalam lubang dan dikambus. Buat menyemak aje pada pemimpin. Logik la sikitt..


EmoticonEmoticon