Tuesday

India MIC mabuk berceramah di atas pentas BN Melaka (video)


BARISAN Nasional meneruskan kempen lucah mereka untuk meraih undi rakyat. Terbaru, difahamkan taktik yang digunakan adalah dengan mengupah salah seorang India MIC yang mabuk untuk berceramah di pentas BN.

Maka dengan lantang india MIC ini terjerit-jerit memaki hamun Anwar Ibrahim sambil melucah di atas pentas BN sambil disahut dengan laungan terpekik terlolong penyokong Umno di bawah pentas.



Mari tonton dan saksikan sendiri kebodohan kempen lucah yang dianjurkan oleh Barisan Nasional di Melaka baru-baru ini. Tonton dan sebarkan supaya anak keturunan anda tidak terperangkap dengan budaya lucah BN ini. Hina dina!


ReJaM© " Gua sanggup jadi kambeng dari sokong BN puihh!"

136 comments

Sy xdapt nak dngar mane 1 faktanye?hurm,berceramah la pasal cincin ke,lembu ke,ini tidak..blik2,liwat,,alahai,xda idea dah la tu,tp sy plik,knapa puak bn x pnah pun ckp pasal rasuah dikalangar pakatan kan?tapi phak pakatan yg bnyak dedahkan rasuah dkalangan ahli bn

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR delete 9 April 2013 at 17:27

Ini india ke mamak....dipanggilnya melayu bodoh...dalam kawasan rumah melayu pulak tu...dah tu melayu melayu yang doq tengok tu siap tepuk tangan membooo...siap bagi air lagi......hehheehe....kalo mamak dio memang cari maut...dan kalau dio india betul...memang cari kubur dio ni.......yang aku confius....DIA PANGGIL MELAYU BODOH DEPAN ORANG MELAYU.....aduyai....aku di bagi sejuta takan berani sebut begitu...sebab aku kadazan...walaupun isteri ku melayu tulen......mana air muka diorang ni......aduyai.....backup pun backuplah juga mamak/india ni....tapi ini sudah lebey.....aku pun panas...walaupun aku bukan melayu....suke suke dia panggil melayu bodoh......maut le kalau depan aku dio ni.nasib baik iman saja backup....alahai.....

Diorang dah xda point wahai sdara,itu yg dok melalut tu

Buat camna x de fakta depa nak lwn pakatan. Dok prabih harta negara tak nak ngaku. Puak ammm nooo bodoh murakkab

Yes thats right. Ini menunjukkan phak pakatan wat keja. Drang wat keja utk rkyat.

Klu aku dgar sapa2 kte mane2 bangsa kaum bodo pn aku pn bengang. Aku pn bkn mlayu jg tp bkwn ngan sumer org .

Dia ni india...tp ahli amno...

Sial tul.... pendatang ni lupa adal usul... sape yg bg kerakyatan? Ni la akibatnya...

Mr. Right

Xde point btol keling ni sembang...

Gila punya org... mcm ni punya cakap pun ada org mau dengar kah? aiyoo.. tak da baca punya org

Maaf ye encik milo suam,sy nak ajaK bbrape troopers untuk g blog melalut cai BN yakni blog IPOH MALAY untuk bg pencerahan sket kepada pmilik dan pengikut blog trsebut,huhuhu

Betul3.. Modal lain tarak ka.. Dasar keling todi..

Keling amnooo.. A.k.a lembu kak ijat

Boleh caya ke video besi ???

anarkin skywalker delete 10 April 2013 at 00:57

hahahaaa...dey thamby...teh tarik wonne...taknak manis sgt,xnak pudar sgt n tanak bayar..kuang kuang kuang...

Dajjal umno israil

Dajjal apco umno menambahkan hutang negara

Woiii.... Jangan hina orang bukan Melayu, kamu ingat kamu seorang sahaja rakyat Malaysia. Orang Melayu pun ramai pendatang.

Ada faham ka thamby.....

Tanya Sama keling kenapa kulit gelap sama hati gelap nanti jawab keling mak bapak dia kongkek tak buka lampu kahkahkah

Aiikkk tak tau lagi ke?, kan memang perangai orang bn macam tu, tak heran la aku, yg lagi teruk pun ada

Anon 8.25 am ..... Ko tu kalau bodoh tak yah tunjuk dengan orang. Jangan babitkan mak bapak kalau ko tak suka orang kata benda buruk dengan MAK BAPAK ko.

Orang berbincang ko pun nak mencelah tapi otak ko kat bontot kunyit ko. Busuknya sampai satu Malaya.

rendah sungguh tahap mentaliti puak umno nak berhujah utk mengalahkan pembangkang. kalau mereka berkata yg benar tentang kesilapan pembangkang, tentu ramai yg menyokong...malang sungguh semua yg keluar dr mulut org2 umno adalah fitnah belaka...

Hai mambang tanah
Mambang api
Mambang air
Mambang segala mambang
Mambang mabuk minum brandy

Mahukan org bodoh,pemabuk,ckp xde fakta,xde idea...undilah bn...ok??aku xnk..

5 mei wei!!!5 mei!!mari kita turun ramai2 tumbngkn bn... -inikalilah-

undi pas masuk syurga?....btul ke...
sembahyang orn umno x dak pahala...btul ke...
sembelihan org umno haram ...btul le...


sya keliru......

x dak sapa kh nak trngkan pada saya?

Anwar mabok kunyit ....hehe

Macai kunyit mana nak terima fakta kalau dibincangkan secara terbuka. Yang dia orang dah ditarbiah hanyalah kalau berita tu betul pun dianggap fitnah.

Cari kat youtube... Jgn dengar2 org ckp... Petik separuh2.... Dengar full version... Zaman it ma... Zaman dulu kala boleh la main percaya...

itu sya tahu yang saua mahu pengkritik semia diatas tu ug trsmgt pndai berhujah krna yg beckp masaalah yg sya tnya adalah pemimpin yg mereka agungkn.....ada bnyk lg persoalan ug saya nk tnya jawab yg tiga dulu

Yg ambiga mabuk puak2 pas takebeer takebeer takebeer xp pulak.!!!

Apakah perjuangan umno???yg mana di dahulukn??apakah hukum menjadikn pemimpin yg zalim trus memimpin??apa yang terjadi kepada pengikut2 firaun semasa mengejar nabi musa??kenapa plak pengikut firaun pun kena gak??padahal yang perintahkn mengejar musa adalah firaun bkn pngikut2...tp kena gak...ni sume adalah persoalan2 yg sy berikan kepada anon 247...cari jawapan2 itu semua..kalau xnk cari xpe..sekurg2nya sy da usahakn agr awk sedar... -sekian-

anarkin skywalker delete 10 April 2013 at 18:18

yg sebut takebeer macai umno je...kitorg lidah tak pelat lagi..alhamdulillah Allah pelihara...

hang ni bingai ke ....org tnya lain jawab lain

Dgn karpal n ambiga takbir takbir takbir,dgn bn takebeer takebeer takebeer hehehe udah2 ler nk mmbawa kssatan....tp hati n jiwa korg allah xplihara..

anarkin skywalker delete 10 April 2013 at 18:36

sesat?setau aku takde lagi pimpinan pr mahupun supporter yg sebut,takebeer ,takebeer.tapi kalau ubn supporter rase cam dah jemu tgk nye..so sape sesat?

Fareez, ble tahan gak ipoh malay tu. Tp bkan leh tahan per, tak leh nak jwb je maki org. Dah le org tanya lain die jwb lain.

@blanka

@blanka

cer jwb anon 2.47 tu...

Hehehe...persoalan yg sy bagi da cukup untuk menjwb semua soalan si anon 2...sbb ape keluarnye isu itu..tgk btl2 ape tok guru ckp..hayati btl2...bkn amek separuh dari ucapan beliau...baiklah!ini soalan utk anon 629...kalau salah satu surah dlm al-quran itu dibaca ayatnya separuh...adakah maksud sesuatu ayat itu berbeza dari ayat yg penuh atau tidak??soalan ini khas utk anda!mcm yg sy ckp persoalan sy td ckup utk menjwb semua persoalan anon 247... -sekian-

Assalamualaikum anon 247, sya cuba utk menjelaskan kekeliruan saudara n semoga Allah memberikan hidayah kepada kita semua. Tapi sy bknlah org yg benar arif n sbrang kelonggaran mohon belajar mencari ilmu dgn guru.

Ringkasnya, utk semua persoalan awk, ia bkn mengenai pas n umno semata. Kenapa begitu? Tolong ambil perhatian ini, CARI FAKTA YG BETUL DARI SEBANYAK MUNGKIN SUMBER ALTERNATIF YG MENYIARKAN UCAPAN PENUH SETIAP DAKWAAN YG DIKELUARKAN OLEH PEMIMPIN PAS.

Mengundi pas masuk syurga?
Tidak sesekali begitu kalau kamu tidak solat, tidak menutup aurat, tidak bersedia mengikut ajaran Quran n Hadis dalam hidup kamu tak kira km ahli pas atau umno! Dlm 2 konteks parti politik ini, parti manakah yg paling byk mengingkari ajaran Tuhan? Sy x ingin memgambil contoh rumit krn sy tidak mahu membebankan km berfikir. Bacalah petikan yg sy sertakan ini:

"Negara akan huru hara jika undang-undang Islam dilaksanakan."

Ucapan Najib pada satu sidang media 20 April 1983.

Siapakah najib ini? Selain PM beliau adalah seorang berketurunan Islam..dan apakah hukumnya bila seorang Islam berkata begitu?..

Berkata pula tun Mahathir,

"Hukum rejam pada penzina adalah primitif.." ucapan pada 3 mac 1994 di Nilam Puri Kelantan.

Siapakah mahathir ini n apakah agamanya?... Gunakan akal n iman kamu berfikir.

Sy tak punya banyak waktu utk lbh detail lagipun sy mahu km belajar mencari fakta..menyemak pelbagai sudut n akhirnya ambil keputusan di atas prinsip Agama.

Sila buka Quran n rujuk maksud ayat dalam surah al Maidah ayat 44. Saya merayu kamu...tolonglh cari n jumpa guru agama. Jangan tafsirkan sendiri.

Apa yg sy nyatakan di sini, menjelaskan maksud pertanyaan kamu tentang halal haram syurga neraka pas n umno.

Satu lagi nasihat saya, anon 247.. duduk depan internet sgt mudah. Tetapi carilah fakta yg lengkap atas sesuatu isu. Kalau kamu mendengar sesuatu berita dtg kpd kamu..adalah wajib atas kamu mencari kebenaran n menyebarkannya tanpa menokok tambah atas sesuatu itu.

Tidak kira pas atau umno, asalkan ia meenyeleweng dari ajaran agama..ia tetap juga penghini neraka. Kerana Quran n hadis bkn utk dicabar.


Tetapi setakat ini, tanpa segan silu yg plg banyak 'berfatwa' menolak hukum allah adalah UMNO.Sehingga pernah tun mahathir tergamak meminta majlis ulama meminda Al-Quran utk disesuaikan dgn keadaan masakini.


Anon 247, sy melihat kebaikan dalam diri kamu. Pergunakanlah kebaikan itu untk melindungi agamamu. :)

Maafkan sy atas apa2 kekurangan.



-aisya-

Sya tak dpt berlama2... mohon maaf pd semua. Sy sdg bertugas di luar daerah yg sgt susah tenetnya.. haizz


Assalamualaikum.


-aisya-

Anon 608, kalaupun benar para pengikut pr bertakbir ketika ambiga atau mana2 bkn Islam mabuk, apakah masalahnya? Kamu tahu maksud takbir apa? N kamu tahu kuasa Allah seagung mana? Apakata kamu bila tiba2 dibukakan pintu hidayah kpd bkn Islam itu waima sdg apa sekalipun kerana kebesaran kuasa takbir? Adakah itu lebih hina drpd duduk bertepuk dpn india mabuk n memijak leluhur sndiri?

N klo km cuba berkata knpa ambiga atau mana2 bkn Islam tdk memeluk Islam pn setelah mndengar takbir bertalu2..km harus berhati2..kerana perkataan km akan membawa kpd kegoncangan akidah secara niat atau lisan! Tetapi itu semua dlm pengetahuan Allah. Cma sy minta km berhati2 dgn apa2 berkaitan agama.

Mohon diri dahulu.


-aisya-

Diorang mcm ufb,org tanye sket je,pastu dia kona sane,kona sini

Anon 247. Aku pn x nak trangkan pjang lebar sbb dah byk jwapan yg diberi. Cumer cecube cr video pnuh tnga ms die ceramah tu. Klu anda hanya menonton tv3 atau bce utusan je dan media seangkatan bn. Anda akn keliru n akhirnye mjd slah faham n tentunye fitnah jk anda sebarkn pd org lain.
Kat video tu tnga kate klu org umno solat x de pahala sbb mereka dah trang2 tolak islam dan Allah. Begitu jga org pas klu solat tp riak , kedekut ttp x dapat pahala. Anda faham x konsep tu. Aku ni bb2 agama x arif sgt tp kte kne fikir scara logik. Cthnye ni. Kte wat keja tp kte hanya siap separuh jln maka kerja tu hanya separuh je hasilnye dan kte x nmpak mukadimah terakhir. Berbeza ngan hasil yg keja kte wat hingga siap. Mcm kte tgk video tnga tu. Tgk sparuh yg tv3 edit kte faham len, tgk video pnuh kte tau maksud sebenar.

@blanka

Hehe. Btul2. Kdg2 ader jge komen aku kat sn x bname sbb x smpat nk ltak. Yg ptg lawan tetap lawan

@blanka

Adakah sdh jelas anon 247?namun utk lbh jelas lg...cari jwpan bg soalan sy td..kemudian kaitkn dgn jwpan kamu..slps itu sy yakin anda akn jelas sejelas2nya...islam itu mudah..segala benda dlm dunia ini berkait rapat dgn allah..iaitu tuhan kita..pencipta kita...so,tlg la kaitkn jwpn soalan sy td dgn soalan kamu..semoga kamu tdk tergolong didlm golongan2 zalim.. -sekian-

Hit n run,ni la cntoh2 puak umnongok

Perkataan takbir pun hangpa dok main2?cetek bnar ilmu agame korang ni wahai pencacai,mintak la ulama pondok korang tu ajar korang blik,jangan dok pandai keluar fatwa bkn2 je na,dapt 2 juta, kuar fatwa

fareez.... itusaja kh hujah yg bolih beri.

apapun trms kseh pada aisya dan blanka ketana cuba menjelaskan sedikit sebanyak penerangan. k lh tp siapa kita untuk menjatuhkan hukuman boarlah yg menentukanmya.....

soalan lain yg mengganggu fikiran maaf ya saya bukn pro mana mana pehak.

bn kafir sebab bersengkokol dengan mic mca sekarang ni pas bersengkongkol ngn dap macam mana pula....sebab soalan soalan ini ditnya olih anak anak saya.....

Perlukah awak berburuk sangka dengan ulamak pondok hanya untuk menghalalkan pemikiran politik yang sempit.

Sanggup milosuam letak diri dia nk jd kambing..biar otak ko mcm kambing tp tak pyhlh ko mintak jd kambing..embekk embekkk jembari husam.

Yang kerap kelusr fatwa yang bukan bukan tu dari tok guru PAS. Kalau nak ubah atau tukar elok suruh Tok Guru dan orang sealiran bersara dr politik dan bagi peluang pd orang lain.

Dah lama dah .....

PAS hanya cuba menonjolkan bahawa Islam hanya ekslusif untuk mereka berbanding UMNO dan berbilion umat Islam di seluruh dunia.

DAP yang sering dipertahankan pengikut PAS telah mengambil kesempatan untuk melemahkan aqidah orang Islam bermula dengan penjajahan minda melalui PR.

kesimpulan yang tinggal dalam umno bn adalah sampah sarap..

kesimpulan yang tinggal dalam umno bn adalah sampah sarap..

Yg tnggal dlm pr hnya debu2 kotoran yg akn d cuci d pru 13 ni...

Salam anon 1117. Seboleh bolehnye kte kne elakkan anak2 bertanya berkaitan politik kerana x baik untuk minda mereka yg masih muda lg. Jka anak bertanya anda perlu mjawab sebaik mungkin x kira anda sokong siapa sebab jawapan yg salah ble memberi impiklasi thadap anak anda. Maksud sy tu td ialah apabila kat sekolah. Anak anda ada rkn2 yg ibubapa mereka penyokong pr dan bn. Sekiranya anda bkate salah satu parti jahat, anak anda tentu akn membenci rkan dia walhal yg bpolitik ibubapa bknnya rkn2 anak anda. So jgn libatkn ank2 yg masih keci walaupun anda x bgtau umur ank anda brapa.

@blanka

Kte tgok sape yg kne anon 140. Sdangkan kerajaan firaun boleh tumbang

@blanka

Anon 608, mgkin anda dah salah faham. Tp sila btulkan jika sy salah. Jika org bkan tu mabuk kita tak perlu mengikut mereka sbb agama mereka x mgharamkan mabuk brdosa. Tp bdosa bg kte beragama islam. Kte btakbir walaupun ade org mabuk cthnyer anda kte ambiga tgh mabuk dan org pas takbir sebenarnya mereka mengetahui dan mengakui Allah maha besar dan x perlu mngikuti cre org bkn islam. Dan x ade pergaduhan atau salah faham brmakna mereka faham ape yg agama kte larang dan hormat agama kte. Bg org islam yg x faham dah tentu mereka akn mengajak kte minum skali.dan kte pun x perlulah menghina agama mereka. Anda tentu kenal zulkifli nordin sebagaimn dia ble mghina agama hindu tp mnuduh itu kerja pihak pas smasa dia berada dlm pas 10 thun lalu. Tp pnipuan dia tbongkar apabila ceramah dia bru2 ni skali lg mghina agama hindu beserta dgn bukti banner d blakang semasa dia mmberi ceramah mnunjukkn thun 2013.
Ini ade 1 situasi untuk pemahaman anda.
Ade seorang wanita lalu dpn kte dgn berpakaian seksi, dah tentunye kte perlu mgucap astaghfirullah bermaksud kte memohon keampunan Allah. Memandang kli kedua dah berdosa sbb syaitan dah mula mempengarugi kte. Takkan kte nak kte ctiknye wanita tu, itu dah mbuatkan kte ade nafsu jahat. Begitu jg ngn situasi org2 pas bertakbir. Dan x perlu kte sebagai org islam dipengaruhi org bkan islam sbb kte mesti yakin agama islam agama Allah.

@blanka

Takebeer takebeer takebeer kite tgk sape yg kena..kehkeh

salam blanka
saya tak pernah kata mana mana party jahat... mereka tlh bijak layari internet...
saya mencari jawapan yg sebaiknya dan sya akan buat rumusan.

Walaikumsalam. Anon. Bkn maksud sy nk kt mn party jahat,sy nk cume tkankan kesan terhadap anak2. Tq

@Blanka

t/kaseh blanka ....
sya cuma mahu tahu apa jawapannya pas tlh kafirkan umno dh lbih dua puloh tahun ikut amanat hj hadi sekarang ni apa hukumnya pula pada pas..itu yg saya nak tahu minta fareez pula bg hujah...

Assalamualaikum anon 319, maaf sy x dpt detailkan jwpn utk prtanyaan saudara. Kekangan waktu n tugas membataskan sy sekarang.

Cma sy rsa sedikit trkilan dgn saudara. Begitu pjg lebar jwpn sy n teman2 pd saudara, saudara mcm x baca DGN FAHAM. Mksud sy, saudara ulang balik soalan dgn ayat berlainan pula.

Adakah saudara benar2 ingin tahu, keliru atau apa? Krn kalau saudara benar2 ingin tau..dah cukup byk fakta diberi.

Seblm dijawab soalan saudara mngenai hukum kerjasama pas n parti bkn Islam.. berikan jawapan konkrit pd soalan sya ini...

ADAKAH SAUDARA YAKIN AMANAT HJ HADI ADALAH MENGKAFIRKAN UMNO N CUMA SETAKAT ITU? MAKSUD SYA, SAUDARA BENAR2 TELAH BACA APA AMANAT HJ HADI YG SEBENARNYA? AMANAT PENUH N YG TIDAK DIPOTONG, DIEDIT, DIMANUPULASIKAN MEDIA KERAJAAN?

kenapa sya bertanya hal ini? Kerana inilah duduk perkara pokok kpd semua pertanyaan saudara. Bila dibaca berulang balik soalan saudara sy merumuskan saudara tidak tahu pn apa sbnrnya amanat haji hadi selain "haji hadi mengkafirkan umno sejak 20 thn dulu." Saudaraku mukmin, ketahuilah..amanat haji hadi bkn sekadar itu.

Sebelum saudara berpusing dgn soalan2 sama. Saya benar2 mohon sbg saudara seagama. Caritahu apakah amanat haji hadi yg penuh, hujah, dalil n rujukan. Cari tahu juga apakah yg dikatakan oleh TG Nik Aziz yg sbnarnya. Yang penub n tidak diedit.

Kalau saudara dah jumpa fakta2nya yg betul. Kita bincang sama2 dlm suasana harmoni spt ini.

Moga saudara sekeluarga dilindungi Allah. Amin.

Assalamualaikum.



-aisya-



Anon 817, semoga Allah mematikan kamu dalam iman, mengucap dan mengingati Allah. Walau perkataan kamu telah menghampiri mempermainkan Allah yg menghidupkan dirimu.


-aisya-

Org krjaan kini rmai dah sokong PR..nmpak gayanya bungkus bn kali ni...

Bkn setakat gaya, pecakapan, perbuatan, niat pun dah nampak sgt yg bn akan bungkus lps ni..

Salam blanka.....
sebenarnya telah baca amanat hj hadi termasuk termasuk halal darah orang umno....maka itulh terkeluarnya pengakuan ckgu saamah baru baru ini.
masaalahnya pengikut hj hadi percaya .apa kata pengikut umno pula ? masaalah sekarang perpecahan orang melayu telah berlaku.saya kalau mahu biarlah politik orang melayu bersatu tak kira apa pahaman politik nya baru lh kita jadi kuat .

Maaf blanka sebenarnya salam kepada aisya. harap maklom

Sarip dol ........jngn riak dan takbur

BN pati tua yang tak menarik. Modal kempen pun boring

BN dah tak ada modal lg...skrg jual fitnah sana sini..nak tau apa diaorg lelong...bontot,bontot,bontot

Wow,dah pandai ugame anon 638,tlng nasihatkan anon 817 yg mempersenda agame tu

Dapat fakta ni dari utusan meloya dan berita hairan yg diberi percuma skarang ni ke?

Maksud anda tok guru skolah pondok tu saja ke boleh pakei?

Wow,buruk sangka apa nye,mana buktinya sokong pembngkang ni haram?

Fareez jngn ckp mcm tu x baik jngn ska hina orang apa ug saya lihat komen komen fareez ni x dak yg bernas x macam blanka n aisya saya hormati mereka.saya tahu anda pro pr .........tp jngn smpi buta mata buta hati.maaf ya jngn marah saya hanya menegor saja

Komen saya tlh di delet olih milo suam
fareez hang ni x dak kah komen yang bernas sialan yg sya tnya kt hang pun hang biar blanka n aisya yg jawab hang dok mgok ngek ngok ngek jer buat nasi yambah jee

Dah org2 PR kuat main bontot..modal bontot je ler..sdap ke main bontot ni? Kehkeh

Delate lg ...pembetulan perkataan sialan sebenarnya adalah perkataan (soalan).haraf maaf...tq.

Ni bukan cobaan...
Ni betul-betul....

lan todak0122118747 delete 12 April 2013 at 01:00

inikalilah!!!!

Takebeer!

Gila....sebutan takbir dhina2..ni bapak dia & mno yg ajar...harap mati smpat ngucap

Rossie
Cubalah buka minda sikit. Cara ko komen dengan meletakkan semua yang buruk hanya ikut sedap hati ko secara prejudis tak akan menguntungkan sesiapa.
Bukan semua yang UMNO buat tak baik dan begitu juga dengan PAS.
Sebab itu kita diberikan aqal untuk berfikir. Hanya orang yang taksub sahaja yang malas berfikir dengan aqal sebab menggunakan nafsu untuk berfikir.

Nokhaaram mne rembat nme aku ni...aku xkn mengajak org utk amek beer bro..bkn mcm org bn...hari2 ajak mnom beer...bodo piang!!takbir!!!allahuakhbar!!

Fareez tlg jgn kc komen ea.komen anda yg sebenarnye tiada fakta.aisya n blanka more better.

Anon 753...
btul anda ckap saya dh bnyk kali nasehatkan si fareez tu x dak datu pun komen dia yg berfakta.dia cuma ikut ikut jer nak tunjuk pndi jer.tp hampeh....x macm blanka n aisya
fateeeeeeeeezzzzzzzz...mana kamu ni....

Di akhir zaman ni terlalu ramai org ugama yg menjual AGAMA dngan nilai yg sdikit,terpulang la anda suka @ tidak.....

Sy nak brhujah dngan cik anon 915,tp letak la 1 nick,jgn ckp2 pastu run,snang nak brhujah

Sy tak tahu mana 1 sokalan tuan,coz bnyak sgt name anon di sini,skarang tuan nak marah2 kenapa,letak la nama,bknnye susah,xda identiti diri ke?

Kalau komen aisya n blanka much better,alhamdulillah,akhirnya hati anda terbuka juga untuk menerima PR,tahniah aisya n blanka...

Saya x kata saya sya sokong pakatan sya cuma kata hujah nya bernas dan dya jiga x sokong pro bn saya bebas.anon614 11/4/04

Komen sy diatas tu bukan dikira hujah,harap maklum ya,kalau tuan rase ngan statement tu bleh buat sy sakit hati,maaf, anda x berjaye,silalah letak nick ye sblum nak tgur org,at least sy tahu siapa yg menegur sy

Stay cool aje Fareez

Sya x melihat ini sbg pujian tapi sebaliknya tricky utk melagakan kita semua.

Bila lapang sy dtg lagi insya Allah.


-aisya-

Memang btul akhir zaman pasal tulh sekarang ni keluar isu kalimah Allah .lgbt .plularisma .kebabasan berugama termasuk orng islam semua ni ula mana yg berckp

Salam aisya..
sya ikhlas saya hormati anda n blanka kan saya dh skp saya saya bndingkan hujhnya itu naseht sya jngn guna prktaan kasar dn menghina tq

Kita kena terima hakikat setiap orang mempunyai pandangan berbeza ttg sesuatu isu. Aku berpegang kepada nasihat bahasa menunjukkan bangsa.

Sikap mengambil mudah dengan melabelkan seseorang melalui komen secara menghina tidak memungkinkan perbincangan secara konstruktif. Walaupun aku menyokong BN, aku masih mengharapkan polisi dan perlaksanaannya dibuat secara telus dan pemimpinnya mesti berakhlak tinggi.

Komen secara konstruktif dari pihak pembangkang amat diperlukan untuk kepentingan bangsa, agama dan negara.

Mcmana ncik anon bleh nyatakan x skng mana2,di malaysia ni cuma ad 2 je,bn dan pakatan,sama juga bila di akhirat,syurga dan neraka,ncik x bleh nak plih tngah2

Syurga n neraka itu soal iman .ini sool negara kita kena pasti kn mana satu yg baik saya tegur kedua dua pehak klu mreka buat salah.tp ni tidak masing masing nak tgakkan benang basah.peribahasa mengatakan klu x ada angin masakan pohon bergoyang .tp bnang yg basah tu bnyak seblah pahak pr.contoh trbru vedeo mustapa ali mcm mana kami di atas pagar ni

Tlg la cik aisya.sy bkn nk melagakan sapa2.cuma komen cik aisya n blanka yg boleh buat sy berfikir.komen fareez sy merasakan hanya untuk menghentam org lain.just my opinion.maaf kalo terasa.

Pemimpin datang dan pergi. Sebagai rakyat biasa kita perlukan pemimpin yang berprinsip dan prihatin dengan perkembangan semasa.
Arah tuju negara ini memerlukan rakyat yang berpendidikan dan pragmatik bagi mempastikan pemimpin sentiasa memberi khidmat terbaik. Sudah tiba masanya Yang Berhormat bersedia jadi Yang Berkhidmat tanpa mengira BN maupun PR.
Ketaksuban adalah kecacatan yang perlu dijauhkan.

Mcm ni sahaja tuan,terpulang tuan nak pcya pada video fitnah yg dikeluarkan,tp fikir jgn membabi buta,tuan tak terpk langsung ke yg video itu boleh di edit..di zaman teknologi moden ni apa sahaja boleh berlaku..so,tepuk dada,tanyalah iman,

Kalau di namekan komen,mestilah ada menghentam 1 phak yg lain,kalau x hntam,itu namenye cdangan,bkn komen.

Sebenarnya ..fareez sblum sya tnya soalan iti sya tlh menduga itu jawapannya yg akan anda spin.cuba bab vedeo diats yg dimuat naik olih milo suam anda x trpk ke vedeo tu pun di edit.....atau dilakonkonkan.

Berckp dngn hang fareez buang masa jer pemimpin hang buat salah pun hang dok puja totok btul hang ni.hang x bolih terima hakikat.

anarkin skywalker delete 12 April 2013 at 19:06

Fareez tu mmg bodoh skit..fakta tu xseberapa..nk melawan je lebih

Aisya...can i lick your wet hairy pussy?

Waalaikumusalam anon 1033

Pertamanya, sy spt Fareez jg agak keliru dgn begitu byk nama anon yg digunakan. Kalau anda benar2 mahu bermusyawarah, letaklah 1 nick yg mudah dikenal. Sy x punya byk msa utk scroll up n down semua komen.

Keduanya, sy tidak merasakan sy mwnggunakan perkataan kasar n menghina. Tetapi jika anda merasa demikian sy minta maaf.

Dan sy akan menjwb persoalan yg dikemukakan..tapi sblum itu bolehkah sy minta pertolongan anda?

Andainya statemnet sy dikatakan kasar n menghina..bolehkah saudara menasihati juga PENCURI NICK NENEK HANG, agar tidak mencarut atau berkasar spt anda nasihatkan sy? Begitu juga pencuri nick anarkin skywalker agar lebih brhemah?

Kita boleh wujudkan suasana baru lbh harminis klo buang perkatan maki n melucah..kan?

Sy akan dtg kembali bila Allah mengizinkan. Mohon maaf selalu x punya waktu cukup. Sy sedang memikul tugas yg lebih besar utk kita semua.

Moga kita semua dilindungi dari gugurnya iman dan akidah. Aminn.



-aisya-

Fareez video mustapa ali tu ko rase betul ke x?kalo ko rase tu video tu edit maka aku pn boleh cakap yg video atas ni pn diedit.sekian

A.kum nenek hang...
sayanak tegur sedikit bolih x kita jngn gunakan bahasa lucah dlm memberi komen klu kota orang melayu kita kaya dngn budi bahasa n pekerti mulia.klu orang maki hamun kita maka kita jawab.......alhamdulillah semuga Allah merahmati kamu.jngn marah klu marah nnt kena jual



Putraperdana.

Terpulang,andai kata tuan kata btol vdeo mustapa ali tu,tuan sharelah saham yg same dngan tukang fitnah tu,sekian juga

Tiada makna bila tuan tulis a.kum,kalau tuan nak bg salam,bglah salam spt ni "salam" ataupun assalamualaikum trus...Bru dapat pahala,

Wahai pencuri nick "nenek hang",kamu jgn ingat ALLAH tidak tahu siapa kamu ye,

Kalau rasa buang masa,jgn la dok bace komen sy,sy x paksa pun encik bace

Tolong...ini bkn blog lucah mcm umno pny blog...biadap pny bdk..aku rs mak ko menyesal lahirkn ko kat atas dunia ni...akal kurang,berckp tanpa berfikir!!mentaliti tahap rendah...tolong blah dari sini..kami x perlukn komen2 bodoh mcm nie!!

Apasal menjadi2 kes rembat nickname org nie???puak2 bn ni mmg kaki melagakn org ke ape?kaki curi...kahkahkah...daripada kepala smpi ke kuku kaki...semua kaki rembat!!!kesian.....hhhmmm....

امنو ميماع كاكي ريمبات

Setakat rembt nick name apejerlh baik pkr n pas lg truk anak bini orang pun tibai

Lupa,,,,najib pun rembat bini org kan????

Video besi Najib ada tak???

Sndri buat bideo..sndri komen, tak ada akal punya org

sampah sarap tu pemimpin2 bn. debu2 dan kotoran yg otak perlu dicuci tu macai2 bn..

Najib kantoi dgn ziana zain camne lak wahai macai2 umno sekalian

Haipppp....itu diorang msti kate fitnah punye...kalau ada video,baru diorang nak cayee'.......videe kan ke kitab kedua diorang....

Mohon link...nk tgk

Maaf bro vedeo x ada yg ada cuma vedeo sang anugerah tuhan.ajmin.pak mostapa jer

ishhh....ramainya pencacai umngok bahlul dlm nie....pencacai level tong taik

Memang mabok lahh si gila ni.

U. Mak. Bapa. Main. Buka. Lampuke

ntahh..check balik Rosmah tu bini sapa masa bercinta dengan najib..??

Melayu malaysia memang bodoh. Aku melayu Singapore happy...hahahahaha...cina dgn india ketawakan melayu bodoh bin bebal dari dulu nie...hahahahaha...Reply


EmoticonEmoticon