Friday

Lucu! BN Selangor tawar air percuma 20 liter untuk rakyat


INILAH akibatnya bila suka menciplak manifesto orang sehinggakan dia sendiri tak tahu apa yang diciplak. Pakatan Rakyat sudah lama memberikan 20 meter padu air percuma di Selangor, BN yang cuba meniru, tawarkan 20 liter sahaja air kahkahkah...

Gambar yang diperolehi di laman facebook ini menunjukkan betapa bodohnya kempen Barisan Nasional Selangor yang menawarkan hanya 20 liter air untuk rakyat jika berjaya tawan Selangor dengan slogan menepati janji membawa harapan kahkahkah...




20 liter air bersamaan dengan 20 botol air coca cola dengan saiz kapasiti botol 1 liter. Jika inilah air percuma yang ditawarkan oleh BN Selangor, maka ternyata BN adalah parti untuk orang gila kahkahkah...

Tiba-tiba gua teringat kenyataan Tun Mahathir sebelum ini yang mengatakan "Hanya orang bodoh sahaja yang tinggal di dalam Umno" rujuk sini ~ Orang bodoh dalam Umno

ReJaM© "Tinggalkan parti bodoh! Undi Pakatan Rakyat! "

73 comments

20 liter air percuma...cukup untuk cebuk aje...lupakan aje ler...

Bangang milosuam.. itulah kau memfitnah menipu je kerja ko.. blogger bangsat.. boleh beri bukti tun mahathir berkata mcm tu.. memang anak haram lah kau..

555
biarkan jerrr
milo suam ni sebenarnya adalah cybertrooper puak puak pakatan yang di bayar untuk spin (putar belit) segala kekotoran yang melekat kat badan pemimpim mereka x hairanlah dia akan cari walaupon sekecil hama pon dia akan spin.layan jerrr lah buat panas

PKR Pemimpin Kencing Rakyat



hahahahahahah.......hehehehehe.....hohohoho

milosuam ni banyak merapu dn fitnah tak macam papagomo lebih banyak kebenaran dn kejujuran.

Bodoh punya macai..papagomo kebenaran?kejujuran?..betul la profesor di malaysia x buang perkataan bodoh dalam kamus tuk di gunakn kpd macai2 penjilat najis2 umporno be end

Wow,sernknye dapat 20 liter air percuma,kalo beli air kat mesin air suling,20 liter bru rm 2.00,jadik le kan?

Sebelum nak bangangkan org nengok diri tu cerdik sgt ke? Ko dari akar umbi sampai ke pemimpin tertinggi bodoh bengap...nak tiru sgt manifesto org liter dgn isipadu pun x tau bezakan mana lg banyak...lain kali nak bangangkan org nengok diri tu dulu ek cerdik ke sgt....ko dgn tun m tu sama je bodohnya...aku ckp ni berbayar ni...pr byr aku 3k ni wakakakakaka. Macai umno klu x tunjuk bodoh bkn macai namanya...

Hahahahaha akal macai umno mmg nampak sgt kebodohannya....melayu umno mmg nampak bodoh wei...

Papagomo porno sbb pemimpin kesayangi lu tu kaki kaki buntut dn ***t*t heee....

ni pasti dah terminum air burit spanda nieroyan jer puak pr mi

peminpin mana yang banyak porno melainkan pr

Dah agak dh mmg di bayar pon

yang di tayangkan gambar porno siapa cai pr mmg mangkok

Bodo ye ko.. Tgk la link tu bodoo..

inilah orang kampong cakap muja x tahu malu bagai muka dh di tampal dengan kulit babi

puak pr lagi bodussss

Mmg pemimpin bn nak bg 20 liter je..air yg lebih utk berebut sesama kroni..

cuba kita renung betul betul wajah anwar , seiras syaitan , jangan menipu diri sendiri , munkin allah nak tunjukkan , anwar tak serupa 20 tahon dulu ..

kita x leh caya sgt ngan gambar bro, banner tu seperti di buat leh pyokong parti pembangkang negara, ia bertjuan utk sabotaj parti bn. 20 liter... npak sgt agen pembangkang negara mendalanginya.

Seluar dalam roti canai itu apa penyudah ceritanya , tolong selesaikan kes itu cepat , nanti aku pangkah bn nanti ...

Pr sendiri buat banner tu , lepas itu dia kata banner itu janji bn nak bagi air 20 liter , jangan percaya itu semua penipuan untok mengelirukan pengundi , jom kita ramai ramai undi bn , kita teruskan tranformasi yang akan dibuat oleh najib ...

Anon 841. Betul la ko kate. Ko ngan keluarga ko pun seiras anjing n babi. Cmne? Ape perasaan ko?

Mmg dasar macai bn! Komen la yg 20 liter tu!

nak komen apa dh puak kamu yang buat.pas tu ambil gambar buat isu.dh x dak isu lain nak di jadikan isu.puak hang mmf mcm tu bro

918 aku rasa muka kao yang dh di tampal dengan kulit babi sbb ko ni menyondol jer

Anon 9:18 kau pun anjing juga , anjing suruhan pkr ..

855 kes di tutup olih kerana telah jumpa klon spnda putih kt thailand

anon 1001 jngn marah bro sbb anon 918 tu muka dia dngn tujuh keturunan dia dh tampal dengan kulit babi.sbb tu pr x dapat twrnak babi besar besaran di sepang sbb dh x dak babi

Muke iras setan,anjing,babi,berkedut,cacat,jerawat,etc,tu sume tetap dari Allah.

Allah x pandang muke ko lawo ke x mase kat padang mahsyar nanti.

Allah tgk iman,takwa,amalan kite.

Tu je yg membezakan kite disisi Allah SWT.

Nasihat utk diri aku dan teman2 kat cni.

Wassalam.

wah...blog nie dipenuhi dengan macai2 umngok...

sbb blog
ni serupa b..i x dak isu buat buat isu.ru yng jadikan blog ni bangang tahap gaban

Hahaha...blh masuk maharaja lawak...20liter...haha...haha..haha...hahah..hahahaabananahabanananabahahaha....mmgsengal tahap gaban....

Manusia jahiliah ni, mmg susah kita nk tarbiah.. Nama pun jahil.. Kita ckp a, dia pusing cakap b.. Manusia akhir zaman, dunia yg skejap ni yg dicarinya, akhirat umpama mimpi bg dia.. Fitnah n adu domba yg diagungkn, sedangkn islam menyeru utk mmcari keadilan. Yg blm pasti, dia da komfom kan dulu.. Insaflah.. Blm tentu 1 saat dihadapan, kita masih b'nyawa lg.. Sggupkah di akhirat nnti tangan, mulut n anggota2 bdn kita ni, m'beri keterangan bahawa kita terlibat dlm fitnah? Sggupkah kita terjun ke neraka Allah kerana terlalu mengejar khidupan dunia? Sdangkn sakit terkena minyak panas pun, kita x sggup, ini pula api neraka. Ini kali lah!!! InsyaAllah, UBAH sbelum melarat.. Takbir

Manusia yg jahil dia x reti bezakan kebatilan dan yg benar.. Dia x mahu belajar, mencari, mendalami ttg kebenaran. Beri lah, tunjukkn lah, buktikn lah kebenaran di depan dia, dia pasti x dpt menerimanya kerana apa?? Kerana dia merasakn rezeki itu dtg nya dari pemimpin2 yg korup bkn nya dari Allah S.W.T.. Bnyk p'soalan dr rakyat yg masih blm t'jawab oleh pemimpin2 yg tamak haloba ni.. Kenapa perlu menipu utk meraih sokongan? X perlu utk menakut2 kn rakyat. Sebab kami x takut pada sesama manusia, tp kami takut pada Allah S.W.T. Jika mmg tertulis dan Allah S.W.T mgkehendaki bhawa PR akan mng pru13 ni, ia pasti akan terjadi.. Buatlah fitnah, taburlah p'bohongan, takutknlah rakyat dgn sgala ugutan, ia x akan memadamkn apa yg telah tertulis.. Bgn lah dari tidur yg pnjang. Jgn lah jadi sejahil2 manusia.. Ini kalilah!!! Takbir

Yela.muka die skrg memang xde seri.sebab die perosak org melayu.memecahbelahkan org melayu dan ajar orang melayu yang santun ni jadi ganas.

sebab orang2 pr dah menyampah ngan blog ni.orang umno ni cuma nk cuci je kepale milosuam ni.

ko x pyh nk sebut pasal kroni.pr pun kroni jgk.ko tu pun kroni jgk.semua org ade kroni.ko tu ikut ckp orang jer tapi x fhm.

Air 20 liter tu lepas utk sekali mandi wajib je ...lepas tu dah kena istinjak pulak...

Anon 1005, 1010, 956. Keturunan ko sampai mati cam anjing, babi pukima anjing sial. Keturunan pelacur ngan gigolo sal tu dpt anak cam ko.

Jujur apanya klu pernah kene tangkap makan rasuah?

marah nampak..jangan marah nnt kena jual mmg dh kena jual pon

kami dh dapat membezakan mana yang benar mana yang tidak .ulamak pas dwngan ulama yang benar.ulamak yang menjuak agama demi kelangsungan politik

aku rasa kamu yang dh sengal sbb dh kena suntut ngn papahomo

Cube story ckit tang mane yg die pecahbelahkan dan ajar org melayu jadi ganas.

Ajak org ramai sokong pr,keluar umngok, utk membentuk kerajaan yg lebih baik, itu ko ckp pecahbelahkan org melayu?

Buat demo utk tuntut sistem pilihanraya yg lebih telus dan adil, itu ko ckp ganas.

Abih tu puak2 samseng umngok pekan dok belasah,maki,tarik tudung,halau mahasiswa melayu kt pekan dulu depan mate aku ape cerite.

Itu x memecahbelahkan dan tunjuk contoh ganas kat org2 melayu ke.

Ko ingat pekan tu harta umngok ke,suke hati nak halau org.

Cube ko bygkan,kalau ko turun permatang pauh, samseng2 pkr halau ko,ape ko rase?



Tahap menipu paling rendah dalam kelasnya haha ,ABU

tu gmbr btul la...kt meru ni pon ada...agk2 la wei kalo nk komen backup bn pon...logik ke nk bg free 20 liter air...baik ckp tak nak bg....suma org phm..nmpk sgt tak cerdik...mcm dl kata internet free stgh jam prtma...haha...wat lawak plk diorg ni.

Cheh.. korang kena syukur dapat 20 liter percuma. Jimatkan air. Jangan membazir.

Bodo punya umno.

Krajan slangor bg 20 ribu liter...
Lg hebat krajaan slangor..

puak pr wat banner 20 liter tu, lps tu pangil milouam ambik gmbar, hihi.. bdak bwh 5 tau leh le kelentong budoss.. hihihi...

Lu lah kena klentong dgn macai bn... ingat pr mau buat keje bodoh ke?

INI KALI LAH

KO BN KO BN KO BN KO BN KO BN KO

Ok le tu 20 liter... bole buat mandi junub 1x

Dasyattt (18x) ada yg tau muka syaitan camana... mungkin biasa jumpe .. atau dia memang setannnnn

Mmg terang lg brsuluh,org bn yg wat papan cmtu,then macai bn plak mlalak..bongokkn org tp diri sndiri yg terang2 bongok..klu org bn yg amik gmbr then wat isu,bg ko ttap baikla..tu la ble dh byk sgt mkn duit haram bn bg,hati dh gelap..

Yela,20liter tu sesuai utk cuci najis je..tu sbb najib pun xtau ape tu najis mugholazoh..jd dia fkr 20liter ckup utk cuci najis..muahaha..pmimpin dgn pngikut same2 BONGOK..dhla suka mnyemak kt blog pr,dh tu mlalak2..klu dh rse blog papagomo pengecut tu bgus pegi la bg sokgn kt dia,yg nk brtandingwn anwar tu..klu ulama dunia pun sokg anwar,stakat kte2 macai bn ni x trkesan langsung kt kami penyokong pr..ini kalilah..kita UBAH..

terimalah boo ni si pengampu papagom.

la...org umno besarkan citer lucah. jgn sampai allah balas balik perbuatan korang tu.

20 liter? cukup je sekotak air mineral 1.5 liter.boleh jual kat bn.harga tinggi sikit ikut harga kroni

cantek sikit org pr buat mcm ni.nak tegakkan benang basah plak org umno ni

Undilah BN (Beruk Nasional). Kroni didahulukan, Rasuah diutamakan.

anon 1251. hahahaha. yelahkan. "Kroni Didahulukan. Rasuah Diutamakan"

Kah..kah... Yg doakan KO BN tulh yg tersungkur jatuh tuari..yg doa tu jgak lj yg kena dukung g hospital..!!!!

BN -barang naik.....
Pegi jahanam sama be- end....

Orang bodoh jer, yang pecaya milo suam

Menghasut dengan auta dan fitnah......

Puok 2 khawarij dah kena kencing dengan Blogger khawarij....... Banyak auta dari fakta

Kuburkan Pkr, dapig, pas di Selangor.....

Sama la macam Pakatan nak turunkan harga Minyak Ron92 yg dah x ada di pasaran.Kah3.

Ini kalilah!!! harga Barang Naik nanti jangan nak merungut... siapa suruh pangkah cap dacing... a.k.a Bangang Negara. a.k.a Bangsat Negara. a.k.a Babi Najib. Tuhan bagi akal untuk berfikir. pilih la Pemimpin Rakyat. a.k.a Pembela Rakyat. ( Asalkan Bukan Cap )

Ini kalilah!!! harga Barang Naik nanti jangan nak merungut... siapa suruh pangkah cap dacing... a.k.a Bangang Negara. a.k.a Bangsat Negara. a.k.a Babi Najib. Tuhan bagi akal untuk berfikir. pilih la Pemimpin Rakyat. a.k.a Pembela Rakyat. ( Asalkan Bukan Cap Dacing )


EmoticonEmoticon