Tuesday

Pelajar dan staff UiTM dipaksa hadir program merapu Sidek Baba


TINDAKAN terdesak Umno dan Barisan Nasional menggunakan Sidek Baba yang pernah mengaku diliwat oleh Anwar Ibrahim untuk "menyerang" beliau hari ini diteruskan lagi ke UiTM Shah Alam pula. Pelajar dan staff dipaksa hadir ke program tersebut.

Tidak cukup dengan itu, malah kehadiran staff ke program merapu ini turut akan dimasukkan ke dalam jam latihan kakitangan. Semua staff, ketua jabatan serta dekan fakulti juga dikehendaki memastikan kehadiran para pelajar ijazah sarjana muda menghadirkan diri mendengar Sidek Baba "jual temberang".

Menurut sekeping surat yang dibekalkan oleh salah seorang sahabat dari UiTM, program merapu Sidek Baba yang berlangsung sebentar tadi pada jam 9:00 hingga 12:00 disiarkan secara terus menerus (siaran langsung) supaya boleh diikuti di kampus-kampus cawangan UiTM yang lain.



Punyalah terdesak nak serang Anwar Ibrahim, tidak cukup dengan paksa orang dengar ceramah dia, siap buat siaran terus menerus betul-betul terdesak kah kah kah...

ReJaM© " Satu lagi program untuk memperbodohkan mahasiswa..."

154 comments

Kelakar betul laa...ape la nk jadi ngn barisan pembangkang nie...

Org yg ada prinsip dia xkn junamkn diriny ke neraka.... P k r dlu p k r dlu p k r dlu p k r dlu p k r dlu p k r dlu p k r dlu. . P k r dlu sblum trjrumus ke lembah hina..tq

Rmai xpg pn program 2..mahasiswa dh tau agenda diorg..smpi larang pensyarah bwt kelas atau test supaya smua join menda yg xberfaedah 2

giler diorg ni, budak2 dah la x cukup mase utk kelas, sesuke bapak diorg je nak cancel. wak lu!!!

Tahniah prof ramai sungguh yg hadir program trsbut...aku sempat bgmbar ng prof..hehehe

Elok d adakn sminar bgini drpd mngjak ank muda plajar mem"BERSIH"kn sampah d kuala lumpur yg x mmbwa pekdah lnsung..hukhukhuk

Seminar?
Berfaedah?

Heeeheeee..hahaaahaa..rajalawak dude!
Dis is de wannabe candidate ever. Juz like Zul nordin wz tke a position at s.alam as a candidate.. dun u think shah alamkians is too damn stupid??

Inilah kepimpinan ulama su'un dt wz bns having a part!

Masya-Allah. Allah bless us.

Assalamualaikum.

U must be that same self who relished badmouthing and verbal stomping this onceuponatime good friend of urs!

Anon 119 is me Aisya.

Excited sgt dgr ceramah mamat profkeng ni smpai lupa letak nama.

"Ini semua poyooo!" Awies tagline.

Smile PRkins.


-aisya-

I see you green horns und vet aaround ze eears students. are v v discerning n clever about your politics. Then, rather en just lolling around in yer academemia SHIT! Why doncha get to grassroots level, get ACTIVELY involved in your national politics and get these corrupt, decadent, and tyrannical leaders and politicians you have running ur corrupt n decrepit country? Ure ssso smaart! Then BE involved. Don't do Monday morning football!

Lama xsinggah...makin turuk prngai ubn nie...dah macan taraf kaldai je tgk hahahhaha...

Betul tu' bapa tiri ko' heee.... yg pengikut pun ikut hee..... membuta tuli jeeee... haaaa

Kencing la lu anon 12:51pm haaaa

Asslmkm! Daripada anda semua mengumpat, mengeji, lebih naok menhaji, menghafal, dan bertaubat! Atau, gunalan tenaga mudamu menjalankan itiktiviti2 kutipan wang umtk menegakkan masaajid. Salaam.

Puak pebangkang mmg sampah pun. So tak ada masalah. Ok je

Mana pembangkang kt malaysia? Bolee bgtau aku. Skrg kerajaan pon dh bubar. #StupidMalaysian. Kerajaan skrg bwh pemerhatian Agong, caretaker government only

hey, i love your english dude..

Zuk Nordin mkn gaji buta sbg YB Kulim.Ckp je.habuk pun takde.sy penyokong BN di S.Alam kecewa mcm tak de calun umno yg layak bertanding.ini jenis katak bodoh nk jd pemimpin kami.kecewa sungguh kecewa.

menyelamatkan teruna bukan perkara tak berfaedah

Zul nordin ok
muka dia pun maniss

Aku biasa layan blog parpukari
kat sana komen memang macam neraka
disini cool

atas pagar undi pas delete 16 April 2013 at 16:34

BN parti Rasuah! hehehe... bkn gurau,serius...

Emm...anon 139.rsenye sblom parlimen bubar yg jd pmbangkang bn.. emm...sje ckp sbb topik ni kn kat s'ngor.. #janjidicapati

Emm...mcm ssh sgt je bn nk amek s'ngor blk...calon kat shah alam pun level2 bangang...apa la lu jib!!

PR parti pesta sex bebas.. semua boleh depan belakang.. siang jadi imam malam buat maksiat hantam punggung jantan.. stopa ali pejuang islam menenggek janda gersang...

Kita bela mostopa bukan kerana dia pelakon vedeo.kita bela dia jerana lutut dia sakit kita beka dia kerana sluaq dalan dia warna putih mcm lmbang bulan yang putih dalam bendera kita hahahahah...hidup pas hidup pas undi bn.....

Bagus lah mengaibkan atau menfitnah banyak lah mengumpul modal ke neraka...sekadar ingatan skrg lah masa nya kalau nak kumpul kalau rasa diri tidak akan mati

I rather go with leaders who can think outside the box rather than those who thinks inside their pants.

Wassalam

Dunia hanya sementara anda fikirlah, adakah anda yakin esok ALLAH masih membenarkan kita untuk melihat dunia fikir-fikirkan

Kekdg aku pelik puak yg myebar cerita lucah ni..dah mcm tak ada hg diri lgsung..agaknya tgok filem porno dah jd mknn harian puak ni..tak rasa brsalah pun..moga djauhi Allah laknat dunia serta bala becana ke atas negara ku ini...

jom ajak psy mai kempen bee end jahanam style..hihi..macai2 umporno..

Pelaku porno tu pulak ape hukumnye.. mengangkat peliwat jadi pemimpin ape pulak hukumnya.. ingatlah laknat yang pernah diturunkan allah tarhadap kaum nabi luth adalah benar..

Adakah anda tidak yakin laknat yang pernah allah turunkan kepada kaum nabi luth..

Pencacai lobang taik dah buat kutipan dana pru13 dengan pertunjukkan tebar spenda stopha ali.. wahahaha..

Stopa ali pncut dalam

Macai PR dah taksub sangat sampai tidak bersedia untuk menghadapi kenyataan.
Cara mereka menipu diri mereka adalah dengan menyalahkan orang lain tanpa menyiasat tindakan si pelaku.

Apakah salah membuka aib bagi tujuan menyelamat kan akidah umat islam dari pelaku yang berlagak memperjuangkan islam kononnya..

calon bn ramai muka baru , semua ada kelebihan tersendiri , nik aziz macam mana pula , bila lagi nak undur diri , dah tua sangat dah ...

Dulu Nik Aziz lontar cabaran supaya Dr M bersara. Tup tup . . . Dia berpakat dengan Kit Siang untuk bergayut untuk kekal berkuasa.

Rejam ni sanggap. Hari2 kena balun ngan Bang Nuar Awww..

Ala anak aku belajo kt unisel siap berbas bas jemput dia org denga ceramah nuar mat liwat. Aku sbg bapak tak kecuh pun. Mahasiswa dh matang bukan mcm korang yg layan blog2 dgn kutuk caci maki hamun

Wak pro. aku memang jawa makanan kegemaran. Tempe

Menyalak kat jalan/ depan rtm mcm beruk tu ada masa...wek lu!!!

Kesian anon 2:03 syok sendiri..kemaruk..alaaa..alaaaa..

Mana tak sempat singgah asyik jenjet tin milo jee..buzy ya bng!!!

Kita ada undang2 syariah..pengarah video porno boleh buat laporan..diakn yg tahu ttg video ni..klau dia mmg anak jantan mcm papa gomol..jgnlah baling batu sebunyi tgn..itu bacul namanya. mesti ada masyuuuk kn? klau kata pncacai tau pulak mlenting..

Rossie ooiii...tengok dlu video yg tersebar tu bru lh nilai betul ke tidak ngok!!!
Tengok sambil layannn tu yg tak betul ngokk so tengok dan nilai ok.

Anuar penasihat ekon slgor...mmg layak bg ceramah kat pelajar unisel..apa masalahnya dgn anak kau tu..

penyokong bn mcm sundal je kt cni...

betul ke.... aku yang mengajar kat sana tak tau pun
bak nama anak kau tu....
bila pulak berbas bas yg pegi dengar ceramah nuar????

...lebih baik lahir sbg binatang macai ni..mulut makn babi..

Yg penting stopa pncut dalam..

Kenapa, kau tak penah buat ke? patut takda zuriat..

atas pagar undi pas delete 17 April 2013 at 00:14

aku xlyn sampah! serius...

terima kasih PR,kalau pembangkang xkuat,jgn harap kerajaan terhegeh hegeh nk bagi brim

die mati pucuk,hahaha

Sory kwn2 lme x komen. Bz skit. Skrg ni dah bermacam cara pro bn menggnakan cara untuk menjatuhkan pr cthnya yg terbaru nik aziz hulur wang kat org asli, nik aziz ampunkan dosa dan terbaru dgn menggunakan video seks yg didakwa pemimpin pas.
1. Tnga merasuah org org asli- sebenarnya gambar2 yg pro bn katakan tnga memberi atau rasuah org asli hanya digembar gemburkan kerana pd masa itu tnga hanya menyampaikan wang sumbangan kpd org asli yg memeluk islam, dan x salah untuk memberi bantuan kpd saudara baru kerana itu adalh perkara biasa dilakukan mana2 kerajaan negeri terhadap saudara baru serta ia merupakan tuntutan agama membantu saudara baru yg baru mengenal agama ISLAM. Anda bole bertanya kpd mana2 saudara baru pasti anda akan mendapat jawapan yg sama. Jika ini dikatakan rasuah pasti sprm akan bertindak serta merta membuat siasatan secepat yg mungkin terhadap tnga tetapi x ada 1 pun tindakan yg diambil. Gambar2 tersebut telah dimanipulasi oleh media2 bn dan mereka mengambil kesempatan untuk memfitnah tnga.
2. Tnga boleh ampunkan dosa merupakan tuduhan yg amat berat oleh pro bn kerna dlm ceramah tnga x ada mengatakan dia boleh mengampunkan dosa tetapi tnga mengatakan dosa seseorg boleh diampunkan apabila kita betul2 bertaubat kpd Allah dan bukanlah sperti cai bn kata jumpa tnga akan terampun dosa org itu. Disini kita perlu ada pemahaman dan fahami setiap kata tnga kerana kita sedia maklum kebanyakan ucapan tnga selalunya menggunakan kiasan bahasa. Oleh itu kita perlu menonton video penuh bkannya video edit( media bn slalu buat ni).
3. Mengenai video seks terbaru yg disebarkan cai bn dan sy sendiri telah menontonnya secara jujur sy x dapat nafikan pelaku dlm video tersebut menyerupai pimimpin pas TETAPI x bole dipastikan jika ia merupakan org sebenar kerana dalm kajian setiap munusia mempunyai 7 orang muka yg sama cthnya david beckham yg selalu menggunakan kembarnya melakon watak dirinya dlm iklan. Dunia kita serba canggih malahan kecanggihan dri segit eknologi yg kita ada selalu digunakan untuk tujuan jahat. (Cai bn slalu wat jg ni). Persoalannya kenapa tidak menggunakan teknologi yg ada untuk memastikan pelaku dlm video tersebut merupakan org sebenar. Maksud sy menggunakan teknologi mengesan persamaan muka seperti Face detection, Face similarity, Face reconigtion yg selalu digunakan polis2 luar negara atau Human face Algorithm. Penggunaan cara seperti ini sememangnya banyak membantu. Adalah tidak adil menuduh seseorang jika siasatan belum lg dijalankan seperti mana dikatakan Tidak Bersalah Selagi Tidak Dibuktikan Bersalah. Oleh itu siasatan yg adil amat perlu. Jika bersalah maka hukumlah org tersebut x kira berada pihak yg mana

@blanka

If u want yo know we are already involved in our national politics when we are giving any comments in any politics blog. With our conversation in this blog, we hope we can change other party politics supporters mind and then choose the better party which is Pakatan Rakyat. But the bn supporters mind like a rock coz they didnt really care about what their leaders do that can make our country worse and they accept all the lying. And you know not all the people who have so much time get involved front line with the party so this the place for us to give support and pray is important too. And the finale from our support is when the G.election come we choose and cross the party we want to rule this country and make it better. So please do not differentiate our way to support and distribute for the party

@nlanka

Aku memang berkehendakan pemimpin negara tak kira BN atau PR yang tak betskhlak. Sepatutnya Tok Pa buat lapiran Polis dan menafikan untuk elakan isu ini diperbesarkan sekiranya tidak bersalah.

Tak perlu pemimpin lain PAS mengambil mudah perrkara ini.

Anon 605,mu ni msti dah penah nampak transformer ngan ultraman trun kat bumi kan?Memang mu ni kaki dvd ni,smua video mu cy bulat2

Tentu la salah,dats y la kene ngaji alquran,kalo mu rase vdeo tu btol,mu suruh owner vdeo bwak 4 org saksi yg baik,jgn la menuduh membuta tuli,bukan senang nak buat pertuduhan zina ni sdare,tuan guru sdare x pnah ngajo tuan ke pasal qazaf ke, hudud ke?

Umat islam mane yg x yakin?boleh cerahkan siapa yg mu tuduh ni?

Anon 925,so,mknenye kiamat da pnah blaku la 2012 hr tu?transformer ngan ultraman pun wujud la ye?coz ada dlam vdeo?

Dasar pencacai hit n run si anon 807

Wakpro tersilap ckp tu,dia ingat pergi pakatan rakyat punye ceramah,dapat dwet,ada org amek,kalau bn ye lah bas yg amek,kalo kate gune dwet sndiri n pngangkutan sndirik,pakat lenganglah ceramah bn,ye lah,ceramah bn pun bkn ada info pun,balik2 cerita bab liwat dan seks,aduhai

Kerana dia bkn pelaku,so,nak heran ape

Sendiri buat blog sendiri komen dngn berbagai nick name syik sendiri sbb dapt duit unruk menegakkan benang basah ops.... salah sbut menegakkan anunya sbb di bayar sbb apa ? ... di bayar

Saya canar pakar pakar yg ada dlm fickkatan ronggeng ug mengatakan vedeo pemompin hangpa semua di edit.maka keliarkan lah vedeo ds najib ngn altuntuya walaupun berdurasi sati minit.....klu ada buatlah dan tumjukkan maka saya akan sokong pr......klu x ada dan x bolih maka pr akn jadi piiiii.........rah.........

"BERSIHKN" sampah pru 13."BERSIHKAN" sampah pru 13..ayuh ayuh ayuh

bersihkan dulu sampah dalam pr dulu terlalu banyak sampah masyarakat yg ada dalamnya dari atas sampai lh di bawah

Smpai pkai pampers la... Heran haha

Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda
Hidup jubo
Hidup spenda

Stopa spenda 2 nk uat maksiat nk letak 4saksi soh tonton aksi dia.. Org gler je uat cm2...... Sepandai pandai tupai melompat,spenda jatuh dulu hahahahaha

x pa kaki dvd dari kaki.puki ngn kaki bontot

anon 8.18 awat hang ni bingai betul otak boh kat bontot mcm bos hang gak

sampai.kena usumg x larat dh sakit lutit...
ulamak terompah kayu

Mmg boleh jika nak buat video najib n altantuya tp Pr x wat benda2 gitu sbb memang x perlu nak mengaibkan org. Tentu kamu dah nampak berbezanya antara bn dan pr, bagaimana cara pr dan bn menunjukkan serta meneruskan perjuangan. Bn caranya ialah dgn memfitnah dan menjatuhkan maruah org. Kenapa kenapa x cari point2 yg lain selain video seks. Pr dah byk mnunjukkan kelemahan bn mentadbir kerajaan tetapi mengapa anda cai2 bn still x bole menerima, adakah anda dah disuapkan yg smemangnya serta sepatutnya milik rakyat maka anda berdiam diri.
Jika pr membuat video seks seperti cai bn sebarkan maka x ada bezanya antara pr dan bn. Malah pr akan tergolong sama seperti golongan cai bn iaitu pemfitnah, berkata buruk, menjatuhkan maruah org, memporak poranda keluarga. Tentu anda sendiri dah tahu apa hukumnya berbuat begitu.(minta rkn2 pr lain tlg terangkan pd cai2 bn supaya lebih faham). Maka x perlulah pr nak wat gitu mcm dah x de dah keje lain. Perjuangan pr adalah membawa negara kita kearah lebih baik serta mewujudkan pentadbiran yg lebih baik malah menyampaikan hak yg rakyat patut dapat selama ni. Jika pr x bersuara lantang yakinkah anda akan dapat Bantuan I Help U, U Help Me dr bn yg ada maksud disebaliknya. Sila renung renungkan ayat d bawah.
TAK SEMESTINYA KITA BERDIAM DIRI BERMAKNA KITA KALAH, KITA BERDIAM DIRI KERANA KITA BENAR.
TAK DAPAT MEMBELA DIRI DI DUNIA TAPI INSYAALLAH... DI AKHIRAT PASTI DAPAT.

@blanka

gila 5x, bodoh 5x, bangang 5x, bahlul 5 x

Sy bknnye owner blog whai sdare anon 1212

Sblum ni sy gune nick fareezpro2,ni sy ltak name sndirik

Tapi mu ni dah dkategori kaki carut da ni

Anon 130 da mereng da tu,hahaha,layan

Bapak tiri ko perasan heeee... syok sendiri

Pandai jawi tapi otak kat lutut nak buat apa.

Nampak spenda besar tapi sakit lutut la pula. Rugi la. 1jam uli pun tak tentu naik heee... mcm frust je awek tu

Baru syok tapi tak cukup tegang la bro sbb sakit lutut

Video3 porno ni tak ada dlm kpla otak aku..org2 yg buat keje gila ni sbnrnya ada msalh mental kronik..kpd pyokong pr tak perlu ulas video lucah, buang masa je..lebih baik kita fokus bg pr menang, jln masih brliku lagi

Hidup p r

Hdup p r pe ke bndany mmg k.o pru 13 ni..huhuhu

Hukum allah ni sedara...ko nk gila2kn hukum allah apasal??da x percaya kat allah ke???bawak bertaubat!sblm terlmbt!! #janjidicapati

Org yg btl2 gile pun xbuat kije mcm ni.jgn kan org, binatang pun xbuat mcm ni.jd aku harap sgt org umno bn paham kot..
So minded dieorg lg rendah dr org gile ngn binatang...ish2..
Kesian aku nengok org umno bn ni..

Biarkan...biarkan si luncai terjun dgn labunya...
Biarkannnn...

orang gila x buat krja maksiat tp pemimpin hangpa yg buat

Aku x rs hujah ko ni menampkkn ko ni cerdik...najib hari2 tnggong dosa rosmah sbb setiap saat rosmah wat maksiat secara terang-terangan...ape cer??ke camne???cer terangkn kat sy...klau2 sy slh... #janjidicapati

KO PR tersungkur tak bangun2

Cai umno nok .. pemimpin hang langsung tk sentuh isu mustafa. kenapa? hanya cai yg tiada otak terhegeh2 . umno dah tidak releven krn hanya orang bodoh dan otak lembu shj yg mwnyokonnya. itu kata madey hok puakmu dok sanjung.

bapak tiri ko ...

cer cite apakah peminpin kamu yg ribai anak bini orang yang kaunseling subuh adam cer cite plak. mangkok ayun tol lol ni

hidup pr..lawak to...
PR piiiiiii.......rahhhhhh.......

PR pasti........rebahhhh.......

hahahahahaha

Zul nordin a.k.a zul katak. Wat ceramah pun bpe kerat ke yg dtg. Confirm hujan lebat

Amah kene rogol senyap je cai bn.

Sebenarnya cai bn ni ade byk jenis.
1. Otak lembu
2. Berkawan ngan lembu
3. Serumah ngan lembu
4. Bibir cam lembu
5. Perangai cam lembu
6. Dah mmg lembu
7. Lebih bangang dari lembu
8. Semuanye lembu
Sbb tu klu pemimpin dorang ckp lembu ble dipelihara kat kondo drang ble telan bulat2.

Tlong2 ade cai bn kene sawan. Mesti terhidu ketiak mamak ni.

Ape bangang jge cai bn ni. Tu la mak bapak suh blajar, lain pla di blajar nya. Hari2 berilmu ngan porno je

Kat bn lg byak najis. Lain kali bersihkan betul2, klu x bersih btul kan bau nye ada lg.

Kebodohan cai bn mengalahkan tahap lembu. Lembu mkn rumput, cai ni pla mkn sumer.

Mak bapak anon 808 ngan 411 pla main ngan pakistan ngan bangla. Kui kui kui

Cai bn otak lebih banganh dri lembu. Ari2 mkn najis lembu

Anon 2.17
Ko kalau tak da benda yang bernas untuk bercakap, elok ko duduk diam. Tuduh dan hina sebarangan dapat dosa tak pasal.

Komen tu hanya menunjukan tahap pemikiran ko yang dot dot..

Pemimpin BN tak ada masa nak ambil pot dengan masalah salah laku sex melibatkan pemimpin parti yang kononnya memperjuangkan negara Islam.

Pada pemerhatian aku, sekiranya pemimpin BN terbabit dengan perkara tersebut, beliau dengan sendirinya menarik diri secara terhormat tanpa perlu berselindung di belakang pemimpin lain atau penyokong tegar mereka.

Sian anon 130 ....jahil!

PAS pernah cerita ttg keaiban yg dibenarkan sekiranya melibatkan orang bukan dari parti PAS.

Maknanya, klau salah mesti letak jwtn tp klau tak salah @ kena fitnah..buat apa ltak jwtn...lwn ttp lwn

anon.238 aku rasa kau ni dh terkulum kote bengkok papahomo ni....

anon 8:11; tak kira org tu dr parti mana sekali pun, mmg tak boleh/haram/berdosa hukumnya cerita aib org. ko faham tak aib tu maksudnya apa? perkara yg memalukan seseorng yg disorokkannya dr dikatahui oleh org lain. contoh selain zina, minum arak. kalau org minum arak kat rumah sorok2 tak bg org nmpak, so kalau ko tau secara tak sengaja, berdosa kalau ko heboh cerita kat org. tp, kalau org tu sendiri minum dpn org, bergambr dgn arak ditgn pastu letak kat facebook, itu mmg sepatutnya ditangkap dan dihukum. ko faham tak sekarang?

sah si rossie ni dh twekulom kote bengkok papa homo ni

tuduhan tanpa bukti samalah dgn menghumbankan diri ke dlm api neraka.

video bukan bukti salah laku sex sesapa...samada org pas, umno atau sesiapa saja. walaupun ada org mendakwa dia yg merakam kan video tu, tp kalau tak ada 4 org saksi, kes tak diterima. ini bukan aku yg ckp, tp Allah yg bgtau. kalau ada sesiapa yg x puas hati, jwp lah dpn Allah nnti. it is straight to the point...xde belit2.

2 la die...org kalau mabuk jgn berckp...senyap je..x pyh nk tnjuk pndai..klako bnyinye...ape la ko ni anon 1155... da..blk rmh...ko terlbh amek pil kuda ni...#janjidicapati

pandai btul kau spin pasal kena pemimpin korng...kan niki aziz pernah berdabda dulu kita bolih uka aib orang dh lupa ke mmg kau mudah lupa....

aku rasa kau ngn stopa yg mkn pil kuda balun sesedap rasa.nafsu kuda katakan besar mcm spnda putih gak

rossie

berapa kali dh kulom.......

Anon 10.00
mmg sah pganut mno tegar..cara tulis mmg penah buat..kaki homo rupanya

Lu penah buat ke? nauzubillah...taubatlah

itu lu kena suruh pemimpin lu dulu bertaubat karpal singh pernah ckp suruh pemimpin kamu bertaubat cer tanua dia dulu dh taubat belum

kena sawan x pa lh jngn kena liwat dh lh..

cer tanya niki aziz ulamak terompah apa katanya jual agama demi kepentingan politik

najis x dak lah yang ada niki najis teropah kayu adalah

Anon 953 ko ari2 berus gigi ngan c papagomol punyea konek. Gomol tu pun dah lama x lme x dpt tu bini die x bg. Lain jali ajak cai lain men ramai2.

Ade lah cai bn najis. Barisan najisb.

rasulullah berjuang sehingga baginda wafat. so selagi beliau mampu, takde sbb ko nak risau.

tu kau kna ajak asmin ngn muka bingai ko tu jmban

itu rasullullah itu saya yang saya ckp ni ulamak terompah kayu yg bercakap bolih berkawan ngn syaitan malah dia pernah kata tuhan mencarut masyaallah apa punya manusia ni

ini bukan nak spin. mmg betul boleh buka aib org pd 4 keadaan. 1) org yg dizalimi - maknanya dia boleh mengadu pd pihak berkuasa trhdp kezaliman trsbut. 2) dgn tujuan minta fatwa tentng hukum - so boleh ceritakan. 3) memperingatkan org lain - utk dijdkan iktibar. 4) menceritakan dgn niat hnya utk kebaikan shj, dan jgn sesekali menokok tmbah cerita.
kalau nk tau lebih lanjut google je dan tnyalah org yg lebih arif. aku pun tak tau bnyk.
firman Allah - "sesungguhnya org2 yg suka mghebah (menyiarkan) tuduhan2 yg buruk dlm kalangan org2 yg beriman, mereka akan beroleh azab seksa yg tidak terperi sakitnya didunia dan diakhirat" - surah an-Nur:19
so, muhasabah diri supaya kita tak termasuk dlm kalangan org2 yg rugi - peringatan utk aku jugak.

Kesian...mengangkat fitnah menjadi panduan hidup...nape??pedoman allah kamu rs da x sesuai utk kamu ke anon 1040???kalau ye...mkne kamu ni pengikut dajjal laknatullah la ye??? #janjidicapati

Cara perjuangan die nk memartabatkn islam melalui politik...da xkn nk berperang kat malaysia ni... allah x larang kamu memperjuangkn agamanya selagi mana kamu x menyimpang dari landasan...phm x??xpyh la aku keluarkn hadis bagai nk terangkn cara perjuanagan islam utk kamu anon 1120..nnt kamu ckp putar belit plak utk kpentingan politik...ke mcm mne...cercite #janjidicapati

Allah saja yg tau apa yg dimaksudkannya dgn kata2 tersebut. isu nya disini bila nak undur diri. so terpulanglah pd yg empunya diri. "apa punya manusia ni" - jawapan nya pun sama: Allah shj yg lebih mengetahui. dan apa yg ada dlm hati ko tu pun Allah shj yg mengetahui. semoga Allah ampun pun dosa kita.

Eh anon 330 tau pla mara yg kmu puak2 kmu sndri fitnah org xde salah ke? Tu biase je, puak kmu fitnah ble merosakkan keluarge org.

da la jahil, tak nak blajor pulak. pastu menjaja fitnah...

Cai bn ketagih jubo ngan spende dah. Sian3.

Ramai student tido tak larat nk dgr suara badut.

Btl bro gua setuju.tak mau subahat.

Cai bn ni x tau byk pemimpin drang skrg ni nak tarik diri sbb x tercalon.

I helep u, u helep me. I helep u , u helep me.

sepatutnys dia hendaklah menjaga tutur kata mya untuk mnjaga maruahnya sebagai ulamak bukannya mengeluarkan fatwa fatwa yg tak masuk akal barulh orang hormatinya

tp yg bnyahnya sebelah fuckkatan rakyat ug bnyak.dlm krtapi ada dalam hotel ada .dlm tndas ada.dan banyak lg lh sampai x terkata.macam macam ada.

tp budaya fitnah ni subur dalam fuckatan rakyat uang banyak

Mcm penah dengo ayat tu..najib ciplak lagu the bettle tu..suke beno ciplak org punye..
Ada pemimpin pun xblh harap..aku kesian kat ko najib..

Klu leh sumer die ciplak. Pastu mengaku die yg wat. Copy n paste. Hehehe

nik aziz adalah seorng ahli politik yg menjadikan islam sbg landasannya. gelaran ulamak yg diterimanya adalah diiktiraf masyarakat antarabangsa yg menghormatinya berdasarkan ilmunya, waraknya, dan zuhudnya dia. kata2 beliau selalunya berupa ulasan bagi soalan2 yg berkaitan politik...bukannya fatwa bg sesuatu isu spt yg saudara katakan, dan ulasan2 itu selalunya tidak diambil sepenuhnya. tinggi kah ilmu kita utk menggelarkan beliau ulamak terompah kayu? fikirkan sejenak knp beliau harus dihormati. terpulanglah utk kita menilainya sbb samada aku atau ko atau nik aziz adalah manusia biasa...Allah lah yg Maha Mengetahui.

Salam. Kepada kedua pihak yg asyik bertelagah di sini. Tak payah mencarut dan mencemuh. Yg penting undi calon anda suka. Siapapun yg menang itulah kerajaan pilihan rakyat. Itulah demokrasi. X kan dah besar x faham lagi. Kalau mencarut pun x guna. Kempen la..mcm org jual barang..promote kebaikan bukan mencarut bila org xmau beli..

Eloklah sekali sekala ambil tahu isu semasa sikit...generasi muda mcm u all ni sgt tipis pengetahuan dunia politik....kene ambil tahu juga..sok2 generasi u all ni akan menjadi pemimpin negara...

Klau tak carut, tu bkn cai bn namanya...

Dlm bnyk2 komen..aku rasa komen yg cabar geng pr buat video najib paling bongok tahap gaban..kt x guna cara lucah utk aib n jatuhkn lwn..tp dgn hujah n fakta..inilah jd nyer bnyk sgt tgk blue film

Saya ada hadir dalam program ini. Memang la si sidek ni merapu. Tak pg lagi baik sbnarnye tak pasal2 kelas kne cancel.belajar lg bagus.


EmoticonEmoticon