Monday

Umum diri bertanding PRU13, helah Papa Gomo untuk sorok identiti?






PENGARAH Strategi KEADILAN, saudara Rafizi Ramli, dalam sidang media sebentar tadi di ibu pejabat KEADILAN, mengumumkan akan mengambil satu lagi tindakan saman terhadap blogger Papa Gomo.

Ini berikutan artikel fitnah yang dikeluarkan oleh blogger tersebut di blog miliknya pada 11 April 2013 yang mendakwa kononnya Rafizi Ramli dibuang kerja dari Petronas kerana pecah amanah dan selalu ponteng kerja.

Rafizi bagaimanapun menjelaskan bahawa beliau sebenarnya meletakkan jawatan kerana mahu bertukar kerjaya dan bukanlah seperti yang didakwa oleh Papa Gomo.

Tambah Rafizi lagi, beliau telah mengeluarkan satu artikel di blognya sebelum ini untuk menjawab fitnah Papa Gomo tersebut dengan harapan blogger lucah nombor satu Umno itu akan menarik balik artikel yang ditulisnya, namun ia tidak berlaku.

Justeru, beliau telah mengarahkan peguamnya saudara Razlan untuk mengambil tindakan saman ke atas Papa Gomo yang dilihat begitu berani memfitnah dipercayai kerana mendapat sokongan daripada pimpinan Umno.

Rafizi yang mendapati sukar untuk menghantar surat saman kepada Papa Gomo atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris, percaya pengumuman blogger tersebut untuk bertanding sebagai calon bebas di Permatang Pauh adalah helahnya untuk menyembunyikan identiti.

Rafizi meramalkan, Wan Muhammad Azri Wan Deris (Papa Gomo) akan mengupah orang lain untuk bertanding di Permatang Pauh menggantikan dirinya sekaligus menyembunyikan identitinya sebagai pengendali blog Papa Gomo.

Sent from my BlackBerry

24 comments

Munkin gak....si gomo ni kn bnyk helah.... #janjidicapati

Ape lah punya bangang.. dah umum nak bertanding nak sorok ape lagi.. sekolah tak tahis ke, bodoh piang nya melampau lampau..

Kenapa x kuar tnjuk muka kalo nak brtanding,mu ni lg la bodo piang

Bab kena pecat dr petronas rafizi berani saman..bab gomo ckp dia gay tak nak saman..kecut lh tuuu.

Mu ni bodo pianggg blum lg penamaan calon buat apa nk tunjuk muka nk kempen..piang..piang..

Mintak komen skit milosuam psl video tok topha ali blh???

ni ada video baru keluar...najib tengah tutuh puki orang putih gam berwarna dan jelas takde samar2. lihat di http//videoxxz.najib.nsty

Kite ni tang cite nk bburit akan hilang sakit lutut ke sakit gout ke sakit kepla ke lenguh2 ke mesti akn baik punye,ada btul ke kwn2..psstt aku sengeh jer hadi awg gtau stopa sakit lutut huahua bile nk jupe tuhan ada jer pnykit dtg kehkeh

Bodoh mcm lembu pencacai pr ni.. bangang tak boleh diajar.. makin diajar makin bangangnya menjadi jadi..

Hubungan sex tu niky ajis boleh ampun kan tak ada masaalah.. yang menjadi masaalahnye seluar dalam stopa ali tu nak kena tebar dulu mcm tebar roti canai baru boleh pakai.. apalah buat malu pakatan je stopa ali ni..



(Mailosuam)

Papa gomo keling bangla pemutihan

Pnyalah nk menangkan fitnah..da 1 kmpem fitnah..rs nk percaya lg ke bnda2 len yg gomo ckp...smyang cukup ke x nih?

X payahla letak mentaliti kita sma rendah dgn pihak d sna...we r much2 btter than this msian...vote 4 changes.ini kalilah.

Dh buka anon 5.42 yg kuar vedeo pak mosta.......

Papa gomo ok . tajam menikam , bisa berbisa , susah nak cari macam papa gomo , berani dan telus , bonkar kepincangan pr itu matlamat kita , teruskan perjuangan mu papa gomo , anda tidak keseorangan ...

Papagomo cari pablisiti bergambar sgn KPN beegambar dgn Hishamuddin dan sokong UMNO/BN gila gila harap2 kes rasuah dia sattle rupanya kena penjara dan kena denda dgn mahkamah kerana dapati bersalah. Ada hati nak lawan DSAI aku takut bukan takat terberak tapi tercirit terus. Manusia tak ada maruah cam gomi ni hanya macai UMnO je yg suka sebab macai2 ini spisis mangkok berayun

Benar kata anon 246 saya setuju sebab hang lagi mangkok drpd mangkok najis. PR.. piii rahhhh....

anarkin skywalker delete 16 April 2013 at 09:23

rilek arr cai...pana lak die...aku rase si gomo ni pun saje nak split identiti tu..ari tu wakil gomo cakap fomo nk tanding lawan dsai,pastu gomo lak cakap yg nk tanding tu wan azri bukan papagomo..tapi ex bini die cakap papagomo tu wan azri....hahahaaaa...matila nko gomo....sape nk backup nko pas ni...harap cai kat atas ni??hahaa nk beli air milo pun tong tong...hahahaha..rilek cai,aku furau je...jgn amik ati tau...

Knapa tarikh hukuman penjara dijalankn, wan azri/papagomo xda artikel dlm blog dia. Konon2nya sakit 2minggu la, bcutila. Gomo2...

mmg tak smbhyng la tu...kompem.

apa la ko nij yg boleh ampunkan Allah taala mana boleh nik aziz ampunkan. fatihah hafal dak ?



papakari

ko jgncakap mcm tu marah mahadewa nanti... org mcm gomo and parpukari ni mahadewa panggil MELAYU KONTEMPORARI .



papakari

Gomol tu ble dah jtuh tersungkur tgokler nak ke bn tlong. Byak tu, beratus juta kne saman.

Anon 919 konpem tido sekatil ngan c gomol.


EmoticonEmoticon