Umum diri bertanding PRU13, helah Papa Gomo untuk sorok identiti?





PENGARAH Strategi KEADILAN, saudara Rafizi Ramli, dalam sidang media sebentar tadi di ibu pejabat KEADILAN, mengumumkan akan mengambil satu lagi tindakan saman terhadap blogger Papa Gomo.

Ini berikutan artikel fitnah yang dikeluarkan oleh blogger tersebut di blog miliknya pada 11 April 2013 yang mendakwa kononnya Rafizi Ramli dibuang kerja dari Petronas kerana pecah amanah dan selalu ponteng kerja.

Rafizi bagaimanapun menjelaskan bahawa beliau sebenarnya meletakkan jawatan kerana mahu bertukar kerjaya dan bukanlah seperti yang didakwa oleh Papa Gomo.

Tambah Rafizi lagi, beliau telah mengeluarkan satu artikel di blognya sebelum ini untuk menjawab fitnah Papa Gomo tersebut dengan harapan blogger lucah nombor satu Umno itu akan menarik balik artikel yang ditulisnya, namun ia tidak berlaku.

Justeru, beliau telah mengarahkan peguamnya saudara Razlan untuk mengambil tindakan saman ke atas Papa Gomo yang dilihat begitu berani memfitnah dipercayai kerana mendapat sokongan daripada pimpinan Umno.

Rafizi yang mendapati sukar untuk menghantar surat saman kepada Papa Gomo atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris, percaya pengumuman blogger tersebut untuk bertanding sebagai calon bebas di Permatang Pauh adalah helahnya untuk menyembunyikan identiti.

Rafizi meramalkan, Wan Muhammad Azri Wan Deris (Papa Gomo) akan mengupah orang lain untuk bertanding di Permatang Pauh menggantikan dirinya sekaligus menyembunyikan identitinya sebagai pengendali blog Papa Gomo.

Sent from my BlackBerry

Post a Comment

24 Comments

  1. Munkin gak....si gomo ni kn bnyk helah.... #janjidicapati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape lah punya bangang.. dah umum nak bertanding nak sorok ape lagi.. sekolah tak tahis ke, bodoh piang nya melampau lampau..

      Delete
    2. Kenapa x kuar tnjuk muka kalo nak brtanding,mu ni lg la bodo piang

      Delete
    3. Mu ni bodo pianggg blum lg penamaan calon buat apa nk tunjuk muka nk kempen..piang..piang..

      Delete
    4. Bodoh mcm lembu pencacai pr ni.. bangang tak boleh diajar.. makin diajar makin bangangnya menjadi jadi..

      Delete
    5. anarkin skywalker16 April 2013 at 09:23

      rilek arr cai...pana lak die...aku rase si gomo ni pun saje nak split identiti tu..ari tu wakil gomo cakap fomo nk tanding lawan dsai,pastu gomo lak cakap yg nk tanding tu wan azri bukan papagomo..tapi ex bini die cakap papagomo tu wan azri....hahahaaaa...matila nko gomo....sape nk backup nko pas ni...harap cai kat atas ni??hahaa nk beli air milo pun tong tong...hahahaha..rilek cai,aku furau je...jgn amik ati tau...

      Delete
    6. Gomol tu ble dah jtuh tersungkur tgokler nak ke bn tlong. Byak tu, beratus juta kne saman.

      Delete
  2. Bab kena pecat dr petronas rafizi berani saman..bab gomo ckp dia gay tak nak saman..kecut lh tuuu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pnyalah nk menangkan fitnah..da 1 kmpem fitnah..rs nk percaya lg ke bnda2 len yg gomo ckp...smyang cukup ke x nih?

      Delete
    2. mmg tak smbhyng la tu...kompem.

      Delete
  3. Mintak komen skit milosuam psl video tok topha ali blh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hubungan sex tu niky ajis boleh ampun kan tak ada masaalah.. yang menjadi masaalahnye seluar dalam stopa ali tu nak kena tebar dulu mcm tebar roti canai baru boleh pakai.. apalah buat malu pakatan je stopa ali ni..



      (Mailosuam)

      Delete
    2. apa la ko nij yg boleh ampunkan Allah taala mana boleh nik aziz ampunkan. fatihah hafal dak ?



      papakari

      Delete
  4. ni ada video baru keluar...najib tengah tutuh puki orang putih gam berwarna dan jelas takde samar2. lihat di http//videoxxz.najib.nsty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kite ni tang cite nk bburit akan hilang sakit lutut ke sakit gout ke sakit kepla ke lenguh2 ke mesti akn baik punye,ada btul ke kwn2..psstt aku sengeh jer hadi awg gtau stopa sakit lutut huahua bile nk jupe tuhan ada jer pnykit dtg kehkeh

      Delete
    2. X payahla letak mentaliti kita sma rendah dgn pihak d sna...we r much2 btter than this msian...vote 4 changes.ini kalilah.

      Delete
    3. Dh buka anon 5.42 yg kuar vedeo pak mosta.......

      Delete
  5. Papa gomo keling bangla pemutihan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko jgncakap mcm tu marah mahadewa nanti... org mcm gomo and parpukari ni mahadewa panggil MELAYU KONTEMPORARI .



      papakari

      Delete
  6. Papa gomo ok . tajam menikam , bisa berbisa , susah nak cari macam papa gomo , berani dan telus , bonkar kepincangan pr itu matlamat kita , teruskan perjuangan mu papa gomo , anda tidak keseorangan ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 919 konpem tido sekatil ngan c gomol.

      Delete
  7. Papagomo cari pablisiti bergambar sgn KPN beegambar dgn Hishamuddin dan sokong UMNO/BN gila gila harap2 kes rasuah dia sattle rupanya kena penjara dan kena denda dgn mahkamah kerana dapati bersalah. Ada hati nak lawan DSAI aku takut bukan takat terberak tapi tercirit terus. Manusia tak ada maruah cam gomi ni hanya macai UMnO je yg suka sebab macai2 ini spisis mangkok berayun

    ReplyDelete
  8. Benar kata anon 246 saya setuju sebab hang lagi mangkok drpd mangkok najis. PR.. piii rahhhh....

    ReplyDelete
  9. Knapa tarikh hukuman penjara dijalankn, wan azri/papagomo xda artikel dlm blog dia. Konon2nya sakit 2minggu la, bcutila. Gomo2...

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda