Thursday

'Bakar Obama' Menifestasi Bantah Kehadiran Obama dan Menolak Perjanjian TPPA


Kenyataan Umum
19 Sept 2013

'Bakar Obama' Menifestasi Bantah Kehadiran Obama dan Menolak Perjanjian TPPA

Pelancaran Jelajah #BantahObama #TolakTPPA di Taman Melati, Wangsa Maju malam semalam menjadi satu permulaan mobilisasi besar 'menyambut' kehadiran Presiden Amerika pada 11 Oktober ini di KLCC. 

Majlis yang dianjurkan oleh Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) bersama SMM dan NGO Bantah TPPA dipanaskan dengan aksi 'bakar Obama' sebagai satu amaran penting simbolik penolakkan terhadap perjanjian penuh kerahsiaan TPPA dan juga kehadiran Obama ke Kuala Lumpur. Dalam aksi berkenaan, satu replika Obama dan bendera Amerika telah dibakar hingga rentung di depan ratusan hadirin.

Barack Obama dijadualkan ke Kuala Lumpur pada bulan depan untuk menjadi saksi tandatangan penyertaan Malaysia dalam Perjanjian TPPA, namun tekanan yang hebat dari rakyat dan pelbagai NGO telah menyebabkan kerajaan Malaysia menangguhkan tandatangan metrai perjanjian tersebut.

Turut memeriahkan majlis pelancaran adalah termasuk YB Tian Chua, YB Dato Tan, YB Dr Hatta Ramli, che'GuBard, Hishamuddin Rais, Adam Adli dan Safwan Anang manakala wakil NGO pula antaranya Syed Ibrahim (IKRAM), Azlan Awang (Blindspot), Sivarajan (JERIT).

Jelajah #BantahObama #TolakTPPA akan merentasi seluruh negara merangkumi 13 lokasi dari setiap negeri. Hari ini, jelajah siri kedua akan menyusul ke utara tanahair di Bayan Baru, Pulau Pinang bertempat di Tapak bekas Astaka Bukit Gedung bermula jam 8.30 malam, sebelum ke Kangar dan Alor Setar pada hari berikutnya.

Semoga jelajah ini berjaya menyedarkan lebih ramai golongan masyarakat bahawa negara ini sebenarnya sedang dijual oleh pemerintah melalui skim Perjanjian TPPA, dan semua harus bersatu tanpa mengira warna NGO dan fahaman politik - memastikan 'samseng antarabangsa' tidak menjejakkan kaki ke bumi Malaysia bersama jerangkap samarnya.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

128 comments

bakar anwar ibrahim sekali sebab dah terjubor...kihkihkih

Hahaha ayat sinis yg kelakor betol5 anon 622..

Anon 6.22....otak dia penoh ngan kejuboran..kefasikan...kejahilan...kehasadan..kedengkian..n...ketolollan...kekaldaian...kelembuan...senang d cucuk hidung...bagi garam skit...wokey suma bley...kahkahkah

Dah namanya macai umno hahahaha
Serious ke korang dah kene perli pun macam menjadi2 aja aku tgk...

Anjing pun kalau dilatih boleh jadi pandai macai umno ni apa pun mesti masuk jubo aiyooooo

Tak apalah selagi nyawa dikandung badan bila dicabut maka...
Itu urusan masing2 lah...
Mungkin korang Ahli syurga Allah jua yang mengetahui...

Jadi pesan pun dah maka ikut korang lah...

Lembu umno pon kenal jantan betina ....kahkahkah

Orang umno cukup2 marah dgn kejadian bakar bendera amerika sebab umno penyokong paling kuat amerika didunia mengalahkan Yahudi.

Kalu bendera yahudi kita bakar yg paling marah dan melenting2 ialah umnolah. Sebab yahudi adalah idola orng umno. Malah yahudi ikutan yg setia. Umno sangat2 setia ngan YAHUDI sebab tu UMNO NI ADALAH YAHUDI DAN YAHUDI ADALAH UMNO dua nama yg tak boleh dipisahkan sehingga dunia kiamat.

Memanglah umno tu yahudi tengoklah peluru2 dan senjata2 pertahanan di mesia diimport drp yahudi. Umno sendiri pula eksport minyak sawit derek / langsung ke pelabuhan yahudi. Semua jenama makanan sperti oren dll banyak drp yahudi. Sebab tu jika kita bakar bendera yahudi atau amerika melenting sampai cerir berit orng2 umno marah.

Betul2 memang umnu ngan yahudi laknatullah tak boleh dipisahkan sama sekali bro. Tahniah kerana beri info.

Yahudi punya jahat sampai ketulang somsom bro. Yahudi punya jahat dan busok sampai sampai ke usus bro... samalah macam umno punya jahat. Didunia ni setan lagi baik daripada umno. Iblis hantu raya lebih baik daripada umno. Memang kejahatan umno tarak tolok bandingnya lagi.

Moiden mat sembab ajak PAS masuk bn...kih kih kih. Dulu kata maki hamun masa pru13. Sekarang pelawa pulak. Sape nak masuk parti yahudi tu...PAS dah serek dah. Sebab PAS dah tahu umno tu parti YAHUDI. Sebaiknya umno dibubarkan je. Hidup umno melayu mampos. Mampos umno melayu hidup.

Moiden ajak PAS masuk bn tapi PAS kata ok boleh dgn rela hati tapi satu syarat iaitu jawatan PM dan TPM beri kpd PAS.kah kah kah. Berbulu beb bila dengar ni. Kah kah kah. Hidung tak mancong pipi tersorong2. Kah kah kah. Lu moiden cermin dululah lu punya muka sembab ke tak klu sembab bagi obat dululah. Kah kah kah.

Letak sekali gambar mat jobo henjut chinadoll n ramas butuh jantan gay....kita bakar sekali....gerenti hebat sambutan..
Tak perlu guling2...hihihi

Dengan gambar stopa ali tebar roti canai....hahahahaha

Tambah satu lagi...mat lancap depan pc kwn baik sama spesis mat jobo tu juga...bakar sekali...hahahahahaha....lucu2

Sekali dgn gambar hutan rimba eli ngok....hahahaha.....mmg lucah memanjang puak fuckaton nie....
Bakar sekali dgn obama....hahahhahahaha

Geng mencarut...
Unit tak berakal umno sudah masuk hahaha

Sekali melepaskan kebodohan memang jelas nyata...

Tahniah special unit no brain
Pasal tu hangpa melayu no otak

Umno baik punya, jasanya banyak ...hehe

sekarang macai omno takut hantu cinpeng pula..kag kah kah..habis pintu ditutup takut hantu cin peng masuk...macai omno gila babi dah woi..fobia dgn cin peng...bkn cinpeng tapi manyat cinpeng pun takut..kah kah kah..serendah tu mentaliti puak omno ni..bodo x habis2..aku tringin gak nak baca komen pasal negara ka..ekonomi ka..masalah rakyat ka..tp. yg keluar hanya jubo...

BENAR LAH TANDA2 SEORANG MACAI BODO.
TAKDIR ALLAH MACAI OMNO BODO..

Setuju.. MAT BOLOS @ mat jobo

Puak puak pr ni tak layak untok kita bercerita masalah rakyat dan ekonomi , puak puak ini hanya layak dudok kedai kopi hanya secawan kopi sampai kepagi , semak samun atau belukar belakang rumah itu pergi tebas !

Puak2 PR ni bile jubo dia da koyak br dia tau langit tu tinggi ke rendah..

Puak ganas guling nie mmg nak sembah mayat pengganas....kesian.
Pengganas sulu pun mrk nak sembah...giler agaknyer..

Hahahahahahaha....dah rabak dah pon....

Penetrasi atau kemasukan itu memang berlaku dalam lubang anus itu , ini bahasa yang paling baik saya gunakan untok anwar ibrahim , bahasa sains kemanusian , masih nak marah umno lagi ?

Aku nak kwn dgn umno...aku tak nak kwn dgn setan dan iblis mcm geng mat jobo....hihihi

Bapak gay korang kwn baik yahudi....tak nampak ker??hihihihi.....

tanya veteran umno yang masih hidup lagi macam mana perilaku anwar semasa dia berada didalam umno dulu , jangan tanya budak samm itu , itu budak setengah masak atau hingusan !

ORANG TAMAK SELALU RUGI...KEHKEHKEH

Mmg hidung kita berbulu kan.....aku tak kesah lgsung cai...jgn jer kasi sama mat jobo....buat malu bangsa..agama dan negara.

Sentap ker ostad jo jobo??
Aku dh kata...angkara mat jobo pujaan hati puak korang akan bawa sial dgn korang...hihihihi
16 sept....wo!!!hihhihihi

Budak yg belum sunat masa mat jobo kena tendang dari umno tak tahu apa2....mat jobo dah suntut jobo mrk barulah mrk insaf...KECUALI kaki jobo mcm mat jobo...hihihi

madey kata macai omno cuma nilai 200 je sanggup gadai apa saja...kah kah kah...bukan aku kata..madey kata..tak kan 200 ja woi..murah sgt..babi pun lg mahal..cuba korang macai bandingkan harga babi ngan nilai korang...sapa lebih mahal..kah kah kah...tu x termasuk madey kata puak omno bodo lg..campur smua lg murah. kot..kah kah...bertapa hinanya macai dimata madey..serendah tu nilainya..

TAKDIR ALLAH MACAI OMNO BODOH SELAMANYA...

Sentap buat apa kau nak mencarut itu standard kau lah nak berhujah jarang ada apa lah...

Takkan aku nak cemburu dengan kebodohan kau hahahaha...

Boleh lagi mencarut cai buktikan kau pejuang umno pejuang bangsa agama dan negara....

Aa lagi mencarut lah hahahaha

Tangkapan khalwat di Port Dickson pun berlaku...

Dimana dia ditangkap di hotel...

Tangkapan khalwat menyebabkan polis dan petugas dari jabatan agama ditukar...

Kes ni macam mana pulak ye???

Tgk nanti macam mana macai spin


Jangan kita menghina meletakkan hukuman pada orang lain seumpama kita ini tiada dosa.
Sedangkan seorang pelacur yang memberi makan kepada anjing pun Allah tempatkan ke dalam syurga

Untuk renungan bersama.

Biarkan macai mencarut sampai lubumg kubur.korang plak jgn dok ikut maki hamun x tentu hala.takut mayat jadi sama mcm bangkai jer.mulut kalo dah biasa guna bahasa kotor,satu bdn akn jadi kotor.mcm mkn laa.mkn elok,bdn ok.mkn kotor trima akibatnya.tak pa laaa.rasa umur tuh pjg lagi kan.so carut la sampai x ler brenti hingga ke akhir nyawa.

ni la islam ala PAS BARU hehehe setahu aku dlm islam ajar berjihad kalau x mampu berdoa lah kamu bukan terpekik terjerit bakar gambar dgn bendera bagai

PAS BARU

najib kena tangkap dekat pd tak ada video sebagai bukti ! anwar menutoh cina dol ada video tunjok ! stopa ali roti canai ada video tunjok ! Ely kangkang ada video tunjok ! ustaz 3 pagi ada gambar tunjok ! apa macam macai pkr dan dap puas hati tak ?

MINTA PERHATIAN KEPADA PENGUNJONG BLOG MILO SUAM INI , JANGAN KAFIR MENGKAFIR SESAMA KITA YA, SEJAK KEBELAKANGAN INI PENGUNJONG BLOG INI SEMAKIN MENINGKAT TERUTAMA DARI AHLI UMNO, KALAU NAK BERPOLITIK BUAT CARA NAK BERPOLITIK , JANGAN KAFIRKAN SAUDARA SEAGAMA KITA !

macai omno cuma nilai 200..madey kata..dlm omno smua tngal org bodo..madey kata..bertapa hina...terima la hakikat..macai bodo selamanya..
satu ja yg macai pndai...jubo..nak hujah x reti..x ke bodo namanya..

SUDAH DITAKDIRKAN MACAI TETAP DGN KEBODOHAN...

anon 22.17 asyik itu sahaja kamu ulang ayat kau tak power !

Bodoh nya macai ni yang menangkap tu lah bukti khalwat apa ke bodoh kau ni...

Aduhhhhh macai serioua jangan jadi bodoh...

Serious jangan jadi bodoh

aku nak macai komen kata madey tu..komen la skit..aku nak tgk tahap kebodohan macai..nak marah kat madey ka atau nak sokong dan bela...

Eleh bro last2 depa salahkan annuar hahaha
Macai tahap sampah...

Nama pun umno jangan harap ada yang bijak

puak2 ni kn dh sesat sebab pemimpinnya byk yg jd syiah..tk hairanlh komunis pn di sanjung tkda bezanya dgn bashar asad

Tk bijak2 umno 50thn memerintah negara..parti hangpa dpt perintah apa sepenggal pn x merasa ..nk kecoh apa....

komen la macai..aku nak la tgk korg komen kata2 madey..tu ja..aku nak tgk juga sejauh hampa membenar kan kata2 dia..x kan x leh komen..x kan hampa diam ja..kalau diam maknanya hampa membenarkan la kata2 madey..sb tu hampa x leh jwb..mmang madey kata tu betul..sepatah ayat pun hampa x keluar membantah kata2 dia..kenapa..hebat sgt ka pemimpin hampa smpai boleh lebel ahli dia sehina tu..yg hampa tau jubo..itu ja dlm pala hampa dah diajar untuk menangkis hujah lwn..x leh jwb ja..jubo...buka la minda tu skit..jgn tnjukkan bodo tu sgt...zaman sudah berubah...minda pun kena berubah..

Jangn lupa tokeh eskrem...

Kalo ditangkao khalwat pon masih ditutup kemaluannya... ini penasihat umum dengn timbalan presiden dengn setiausaha agung parti aslam abih dipertontonkan ditogelkan semuanya... itu kat dunia tu..

Sebab orang umno bodoh and mudah diperbodohkan mudah aja

Wah ada pulak gitu...
Kira ada mulia diukur dr cara didedahkan ke...

Aduh macai...
Gila lah...
Ada pulak nilai macam tu aduh macai oh macai...

Jadi yang kene pindah tu adillah jalankan tugas cergah maksiat tu kene transfer
Apa pendapat kau

mat monggol bg amaran..sape bkar bendera amarika,nanti kna bom..

cai2 mat monggol ni memang hebat pertahankan jubo saipol..jubo saipol dah jadi idola mereka..
Hidup jubo saipol....

jubo saipol lebih mulia dari maruah umno..keh keh keh..

Orang yang sama beri komen diatas , tak ada modal politik lain !

zaman mahathir dah berlalu tak payah diungkit lagi , sekarang kita nak fokos kepada anaknya mukriz untok bertanding timbalan preseden umno, munkin anaknya ada potensi menjadi pm !

YANG SELALU GAGAL DALAM POLITIK INI ANWAR IBRAHIM SAHAJA , APA APA PON TAK AKAN MENJADI !

Anak madey kutty pun kaki rasuah juga 2..ank branak setan..majulah jubo saipol untuk umno..kehkehkeh..

Anuar telah d BOTOK kn oleh obama siang td..

Pandai la kau cakap anak madey kuti ikut bapanya makan rasuah , sebab anak madey kuti tak ikut selera politik kau...hehe

Anwar buat botok pun akan menyusahkan dri sendiri je..xlama lagi obama sampai malaysia..mat monggol akan jual ekonomi malaysia kpd yahudi..majulah jubo saipol untuk umno..kehkekeh..

Cai2 umno lebih pentngkan jubo saipol dari khalimah Allah..syukurlah malaysia masih aman..betol ke bohong..hehehe

Hahaha....tu cerita zaman mat liwat a.k.a mat kobo jadi tpm lagi lah....
Zaman mat liwat membunuh karektor pesaingnya bagi jwtn pm...tak heran ostad jo jobo oiiii..
Klu berani....mintak ler mrk suma bersumpah laknat atau bacul takut kena Bala...

Betul sangat....harap mat jobo dah insaf tak mendubor lagi...
Heboh mat jobo dah buat face lift utk kasi nampak nur mukanya mcm syaiton....hihihihi....

Org yg suka buat fitnah dibayar cash di dunia....mat jobo wlpun dah 'dibogelkan' msh steady mendubor para macainya....jenis psiko punya peliwat...

Macai pgayr tak ada nilai langsung....hanya layak campak dlm lubang taik jer...hihihi

Paling bodo ialah macai yg dah tahu pemimpinnya pendubor dan pemuki serta penipu besar.....MASIH juga nak sembah dan salam tangan ramas butuh jantan gay....sial cai....hihihi

Ekeleh....pelakon video lucah nak dijadikan pm...giler agaknyer....
Tak suma kata madey diterima...klu diterima baik dia jadi pm...takut sangat korang dgn tdm....

Hidup kote bengkok pujaan macai pgayr...hidup bahagia atas tilam spring....hihihi

Kote bengkok nak dijadikan pm mesia....giler gamaknyer....hihihi

Nur di muka dah tak ada...nak tipu macai dgn botox dan facelift pulak....cis....geli aku....tak sedar diri

Kerana mat jobo...jobo saipol jadi famous....
Hidup pendubor dan pemuki yg nak tambah seri muka nyer.....lawak giler....tak sedar dah nak mampos....hahahaha

Mulai sekarang kita panggil macai 200..sedap sikit...ok macai 200..boleh kot pangil mcm tu

tak lamo laie anwar boleh jadi artis macam penyanyi mikel jakson tu , dio dah buek suntikan botox itu untok menukar kerjayanya dari ahli politik ke artis rakaman , royalti dari hasilnya akan disalorkan ketabong milo dan untok parti pke ......kehkehkeh

Bndera amrika ni kalu kite bg kt stopa ali wt spender aku rase cm ok ler...hehehe

Mat monggol bibir merah cucuk botox juga tu..nak tua nk mampus tak sedar diri lagi..kehkehkeh..jubo saipol inspirasi macai2 umno..

Bendera pas itu disumbatkan didalam lubang jubor saifol lagi bagos ...hehehe, kihkihkih , aduhai rosak fikiran aku bila singgah dekat blog milo suam ini...kihkihkih

RAMAI YANG LARI DARI TAJOK ASAL , TAJOK LAIN KOMEN LAIN, YANG BERI KOMEN DALAM BLOG MILO INI SEMUANYA PENING !

Oh bro dalam islam yang kau tahu tu kan apa hukum kalau seorang islam maksud aku pemimpin islam kata dia tak akan laksanakan hudud dalam negara yang diperitahnya???

Jawab sikit ikut islam yang kau tahu lah....

Dalam islam yang kau tahu lagi andai kata orang berzina apa hukum menyebarkan berita zina itu???

Dalam islam yang kau tahu kan,
Apa hukum mengapikan api perkauman, apa hukumnya???

Dalam islam yang kau tahu apa hukum pemimpin menghalang sebuah negeri nak melaksanakan hudud.

Dalam islam yang kau tahu, pemimpin islam macam mana kan seorang itu kalau bini sendiri tak bertudung???

Dalam islam yang kau tahukan, apa hukum menipu rakyat dalam akbar mengatakan harga kereta turun sebagai contohlah...

Jadi apa hukumnya melalui islam yang kau tahu

Tapi umno ajak pas bersatu orang umno pun kawan ngan annuar and kalau ikut cerita lah annuar buat semua benda tu masa dalam umno...

Kira umno ni macam mana orang dalam dia sebenarnya ye???

Sebab dalam umno kalau berkhalwat kita boleh bebas and orang yang tangkap tu pulak di ambik tindakan???

Macam mana tu ye boleh kawan ke,

Dalam,umno makan duit negara boleh aja semua lepas sprm tahan pun sekejap aja.

Mana macai umno pejuang AGAMA, BANGSA DAN NEGARA...
Yanng bermatian pertahan kalimah Allah...

Tak sambung mencarut ke???

Nak tgk pejuang agama mencarut ni...
Mana lah orang umno benteng melayu ni... Dah stop mencarut ke

Banyak jadi syiah????

Namakan lima pemimpin yang jadi syiah tu saudara boleh tak lima aja.

Bro cakap macam ada pengalaman aja...
Jubo bro pernah koyak ke???

Aikkk kes khalwat pd pun Anwar salah ke???

Wah kau punya pendpat ni taraf kalah ulamak ni ini fulamak punya pendapat ni...

Jadi kau rasa yang terlibat kes pd pun patut sumpah jugak tak???
Sebab ada tuduhan ni pada dia lama orang dok cerita ni???

Ke kalau umno benda tu tak dosa...
Ke ikut hukum kene ada cd and video dulu baru salah...

Jadi kes pd tu yang salah adalah annuar lah ok ok baru aku faham...
Bernas kau ni ilmu kau tak tercapai dek akal manusia biasa ni.

Kira kalau benda tu kes lama dia jadi tak berdosa and tak boleh dipersoal.
Kira yang salah tu adalah orang jabatan agama lah ye??? And tak lupa juga annuar betul kan???

Yang aku tahu ada veteren kata umno bodoh.

Orang umno sanggup gadai bangsa sebab 200...

And macam2 lagi...
And dia kata jugak negara defisit,
Yang veteren lain pun cakap macam2 jugak.

Bro dah tgk syaitan...
Macam taraf wali kau ni...

Patut lah boleh mencarut sesuka hati...
Iman jenis tinggi ni aku rasa..

Boleh ke manusia lihat syaitan dalam keadaan sebenar???

Lu memang hebat lah...
Respect gila kat lu ni...
Lu memang pejuang Agama Allah yang sejati...
Bahasa lu aja dah jadi cermin iman lu and cinta lu pada Allah.

Cara lu olah and cerita pasal annuar mencerminkan macam mana lu berjaya mengamalkan al Quran dan sunnah nabi kita.

Mesti kau punya darjat yang tinggi bro sebab lu punya bahasa memang gila punya mencerminkan tanda pejuang islam yang sebenar...

Selute sama lu

Gua dah kata lu memang iman tinggi...

Lu boleh tentukan and bagi tahu apa yang tuhan nak...
Wah bayar cash di di dunia lu memang jenis mengetahui ni bro...

Lu dapat lihat semua dengan kebenaran...

Kenapa lah semua buta tak percaya kata lu ni...

Padahal lu ni Muslim dan pejuang agama yang sejati.
Bro teruskan perjuangan bro

Demi Allah, agama dan rasulnya bro
Lu teruskan mencarut dan buktikan segalanya...
Buat orang sedar kebenaran umno.

Insyallah orang akan sedar and bukak mata bila melihat ciri iman yang kau tunjukan ni.

Dasyat teguran dan nasihat lu bro memang hebat...

Lu memang pejuang dan pengamal sunnah yang sejati...

Kata2 lu mengingat kan kita orang agar kembali beriman...
Kata lu memang penuh nasihat penuh keimanan dan ketakwaan pada Allah.

Teguran kau mencerminkan iman yang kuat di dada mendokong agama tercinta

Bro kau punya laungan kedengaran di alam ini bro...

Ucapan kau penuh iman dan takwa setiap penulisan kau penuh dengan ketakutan pada Allah.

Kata2 kau ni hanya di miliki oleh mereka yang hatinya suci aja.
Kau memang seorang Muslim

Sangat bernas teguran kau bro...

Bila iman dah merasuk dijiwa,
Bila ketakutan pada Allah tinggi,
Bila kasih pada junjungan tak terhingga...
Kau menjadi cermin pada segala.

Kata kau patut didengarkan pada alam ni...
Agar,mereka dapat lihat iman yang berlubuk dijiwa kau bro...

Iman yang kau tanam dengan penuh takwa...

Iman kau pada Allah tak dapat dijadikan lagi

Maksud aku iman kau pada Allah tak dapat dinafikan lagi

Bahasa kau pergghhhh
Mencermin kan betapa iman kau teguh dan tak bisa goyang oleh keduniaan.

Kau lah contoh terbaik bro tahniah

Akal mu penuh dengan keimanan..

Keimanan kau terpancar melalui perkataan kau...
Indah sangat bahasa kau...
Mencerminkan betapa kau sebenarnya mempertahankan agama kau.

Mana bisa goyah,
Keindahan bahasa kau setinggi darjat yang Allah beri kan pada kau.

Kau lah contoh Muslim dalam umno...
Yang mencintai Allah dan agamanya dan melaksanakan segala perintah dan menolak segala larangan...

Kau umpana permata bro...
Jelas terpancar darjat keimanan kau tanpa kau menceritakannya

ayat power la tu....hehe

Jangan kasi pada mat puki dahlah nanti abis puki2 mongolia dan puki2 ongputeh dihentam tak kira depan belakang. Tengok je kepala mat puki tu licin sebab kaki jobo ngan kaki poki. Ni nak bertanding lagi pertahan jawatan sebab senang nak balon poki nanti. Tengok muka pu tau la beb.

Umno laknatullah sama macam setan iblis. Setan iblis mana ada kata dirinya jahat semua baik bro. Takde seko pun setan kata aku jahat. Same macam omno. Padahal omno ni lebih jahat drp setan dan iblis.

Puak omno nikan sesat dan kafir laknatullah sebab mereka adalah yahudi. Najib ahli freemason yahudi moiden juga ahli freemason yahudi dan kebanyakan menteri2 omno semua ahli freemason yahudi laknatullah. Jadi memang betullah omno tu yahudi laknatullah. OMNO YAHUDI DAN YAHUDI OMNO.YAHUDI KAFIR OMNO PUN KAFIR LAKNATULLAH.

Puak omno jahat lagi menyesatkan. Sapu duit rakyat, jadikan yahudi sebagai ikutan. Apco tu yahudi omno jadikan penasihat negara sebulan beri gaji 70 juta henggit klu tak silaplah. Lepas tu najib moiden dll menteri ahli freemason yahudi. Apakah ini kata nak juang melayu. Cis khaktuui bolo punya la. Negara digadai tengok tu iskandar mesia jual kpd singapore sebanyak 2 bilion henggit je perjanjian tu najib tanda tangan ngan gani sakai selama 999 (sembilan ratus sembilan puluh sembilan tahun) ko omno pun dah mampos ketika tu. Baik ke semua tu...cubalah fikir wahai ongomno lahanat.

buat kerja yang berfaedah sikit , jangan hari hari nak kondem orang aje !

Mat sembab moiden gadai iskandar mesia tanjung pagar squer city kpd singapura apa nak cakap? Omno memang gadai negara laknat punya omno. Lee kuan yu tepok tangan sebab tu singaoura lebih suka omno sebab sengang nak sekeh kepala melayu. Bodo punya omno.

Kes pelacur disingapura ngan big bos umnu tak tersebar di utusex tapi di surat kabar singapura tersebar. Apa cerita tu...siap tutoh jobo lagi. Sebab tu ko tengoklah kepala big bos umnu dah luroh rambut sebab kaki jobo bro.

Omno memang laknatullah siang dan malam. Hutang negara 622 bilion. Songlap duit sahm rakyat 52 bilion senyap langsung tak heboh. Tapi ada hati nak jadi perisiden omno lagi tu. Klu melayu cerdek mesti hapiskan orang macam ni jangan dijadikan ketua lagi. Tapi wa rasa melayu ni tetap bodo bahlol mereka akan lantik lagi orang yg menipu mereka. Tak banyak beb cuma beri 200 hingget je setel masalah beb.

Nilai macai omno lima posen je untuk beli dadah. Macai2 yg ada kat sini cuma seorang je..bila wa tres kat komputer. Jadi jangan risaulah. Yg suka mencarut dan maki hamun cuma seorang tu je. Buat kacau je kat sini. Wa nasihatkan lu pergi kat blog papagomo atau parpukari sebab blog tu memang blog lucah seratus peratus.

Ek eleh perogol pembunuh dan letupkan nak jadikan pemimpin. Jenis bengap 40 kali ganda la lu. Yg heran tu tak tahu malu lantik diri sendiri untuk pertahankan jawatan presiden lagi tu. Semua orang tahu...satu dunia tahu...tak malu ke?

Hidup saipol. Kojol najib. Kata2 orng omno yg anti najib dlm pau omno kali ni. Mereka trdiri drp madey anak beranak. Madey kata omno dah nak mampon kojol masuk kubor. Hehe. Madey sendiri maki hamun omno. Hehe. Madey dah benci sangat najib. Hehe. Ko tak benci ke? Macai mana tau otak cuma ingat jobo mencarut je. Hehe.

Sikalang mat monggol sulah gigil sebab itu kelantan punya olang itu ku li mau lawan sama itu mat mongol lo..itu mat mongol manyak mongok lo itu jahat punya olang lo. Kasi hamtam sama mat mongol itu manyak mohong manyak tipu lo.

Hidup jobo saipol. Hidop jobo saipol. Hidup altantoya!!!! Mampos mat mongok. Ha ha

Betul tu bro...jobo saipol lebih mulia drp maruah omno laknat. Hehehe

Mujurlah jobo saipol menjadi benteng perhanan omno kalu tak linkop omno. Keh keh keh.

Ada hikmahnya juga tuhan buat jobo saipol sebab menjadi benteng pertahanan omno. Haha.

Di akhirat nanti jobo saipol jadi saksi apakah benar atau tidak. Tapi apa2 pun tahniah omno telah berjaya jadikan jobo saipol sebagai benteng pertahanan. Semestinya orng2 omno ucapkan terima kasih kpd saipol terutama jobonya. Klu boleh beri hadiah tanda syukor. Hahaha

Wa setuju beb. Tapi tambah sikit kita boleh juga panggil macai jobo saipol. Kih kih kih. Atau macai mat mongok bukan mat mongol. Hehe. Atau boleh juga macai jobo je. Hehehe.

Tak pening buat apa...demi maruah omno jobo saipol dipertahankan. Muuuuaaahhh kah kah kah.

Bendera amnu ambil sumbat kat jobo saipol. Hehe pastu sombat kat puki rosmoh. Hehe pastu pertahankan jobo saipol. Hehe pastu sumbat kat jobo altantoya. Muuuaah kui kui kui

haha utk soalan kat atas ko tanya balik kat PAS ko tu sbb PAS pun sama gak

PAS pun kata dia x leh nak laksanakan hudud

mat sabu yg mula2 tuduh anwar berzina masa anwar masih dlm UMNO

api2 perkauman? hadi awang pun dulu pernah "mengkafirkan" kerjasama dgn cina dan india suatu masa dahulu

kata org tapi PAS pun sama gak 2x5 puiii....

Lubang jubor saiful akan menjadi saksi dan berkata kata andainya anwar melakukan liwat diakhirat kelak !

Macai umno cakap bab agama pandai..tapi jubo saipol tetap menjadi pujaan macai2 umno..sbb jubo saipol lah politik umno terus bertahan..kehkehkeh..

Aiiiii

Aku tanya kau kau spin...
Aku tanya ikut islam yang kau tahu aduh macai spin aja kerja.

Ingat pandai sangat bab islam rupanya putar alam

Dalam pas lg hebat pemimpin syiah dh jd majoriti dlm pas skrg..pemimpin ada video spenda pn lepas..pemimpin brkhalwat pkl 3am dgn bini org pn lepas..pemimpin main bini kawan dlm keretapi pn lepas.....

mat puki dh jd pm malaysia pn cai nk hairan apa..mat jobo smpai skrg x merasa memerintah negara...nik janggut pn smpai pakai pampers pn tk merasa tidur kat rumah rasmi pm malaysia macai...cian kalau mati pn mati beraganlh.....

lu jeles ke bro...

lu jeles ke cai..

lu jeles ke cai...cian lu ni wa tgk...

lu jeles ke cai dgn umno...cian lu wa tgk....

bukan mat jobo cakap itu tanda dia tk bersalah meliwat..cahaya nur dh keluar katanya...

kecian anon 2.31pm....rintihan dlm keterpaksaan dia...bini dia minta cerai sebab minyak naik 20sen nk pi ikut bangla katanya....tu yg meroyan dari tadi..

Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it ;) I will revisit yet again since I
saved as a favorite it. Money and freedom is
the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.



Review my blog - Hotel Deals in Berlin and Save up to 75% Off


EmoticonEmoticon