Monday

Bomoh 1 Malaysia dakwa pernah belanja Anwar makan


TERKEJUT juga aku bila terbaca tajuk berita dari Sinar Harian hari ini, "Raja Bomoh kata, Anwar kacang lupakan kulit".

Dalam fikiran aku terfikir, "Alamak, Anwar pun pernah ‎guna khidmat bomoh gila ni ke?", fikiran spontan aku terus liar meneka-neka, "masa dalam Umno dulu, Anwar pun sama perangai macam pemimpin Umno lain yang suka main bomoh agaknya..."


Bila aku baca isi berita, barulah aku faham.

Rupanya Bomoh 1 Malaysia ni gelarkan Anwar sebagai "Kacang lupakan kulit" bukan sebab pernah bagi perkhidmatan bomohnya kepada Anwar, ‎tapi sebab pernah belanja Anwar makan satu masa dahulu (lebih tepat zaman dahulu).

Bomoh 1 Malaysia ni kata, masa Anwar pegang jawatan Menteri Pertanian dulu, beliau pernah datang ke Sungai Manik, Perak. Walaupun Anwar tak kenal dia, tapi dialah yang 'sponsor' Anwar makan masa tu.

Jadi bila‎ Anwar minta siasat siapa yang taja, jemput, luluskan kedatangan Bomoh 1 Malaysia ini ke KLIA untuk buat perkara khurafat, dia mengamuk ungkit balik budi dia belanja Anwar makan satu masa dahulu.

"Orang macam ni pun ada ka?"








Sent from my BlackBerry 10 smartphone.


14 comments

Bomoh tu sedih krn anwar kutuk dia...sedangkan bomoh tu tahu anwar lagi hina dari dia...
Memuki dgn video besi dan mendubor sampai tertinggal air mani sdlm 4cm..
Mgkin dia tak sehebat anwar memutar belitkan kata2 dan hanya terima jer penghinaan anwar...
Dlm hati mgkin dia ingin mengata..."Eleh...ko tu mendubor dan memuki dan melacurkan agama lebih hina dr aku!"

Aku sokong bro! Bomoh ni jauh lebih mulia dari Anwar! Aku sokong penuh bomoh ni! Kita semua penyokong BN akan terus menyokong Raja Bomoh demi menentang Anwar Peliwat kaki dubur!

Terbaik! Raja Bomoh banyak jasa kepada negara terutama kepada Umno dan Barisan Nasional. Dia pernah menentukan kemenangan BN dalam beberapa pru sebelum ini. Sedangkan Anwar hanya memburukkan negara!

Hehehe....pelaku seks dipuja!!!!
Lupa pulak aku yea!!!

Bila aku ingat balik kata kwn2 ku (mat salih) yg sama bljr di overseas dulu..dia ejek aku krn pemimpin yg jadi idola aku adalah pelakon video besi...terkedu aku nak mnjawab.
Lebih memalukan...baru2 nie dia boleh pos balik gambar idola aku tu bercumbu sesama jenis.
Soalan dia pada aku(translate)..."Bro...wlpun kami tak kisah lgbt...tetapi klu mcm tu punya pemimpin..kami tolak 100%!!"
Malunya aku nak memuja seorang peliwat dan penzina sbg idola!!!

sbnarnya bomoh ni dh x ade duit n sbb tu laa dia nak cari duit utk spon aku n kau smua mkn..klu kau org smua x mau d spon olh bomoh tu. mmg kau org bodoh tolak rezeki...

Habis pahala belanja pastumengungkit2...hahaha

Astaghfirullah...jika ini fitnah tunggulah balasan dari Allah. Setiap perbuatan xkan terlepas dari dihisab di akhirat.

Ya Allah tunjuklah jalan yg benar..bukan jln yg engkau murkai..amin

Mengikut jalan belakang iaitu melalui lubang dubur bagi melepaskan nafsu antara lelaki dan lelaki sangatlah dimurkainya.

Itu pun klau blnja dgn ikhlas..

aku rasa bomoh ni agak2nya dh trimk duit BR1M n aku pun nak mtk spon bomoh umno ni bli kn sy air cincau jenama seipul jobo...kahkahkah...

Kepala puki mak bapak korang..

Bomoh yang pundek... muka ko betul2 mcm puki kan...


EmoticonEmoticon