Friday

Hukuman terhadap Anwar, satu lagi episod hitam di negara kita — Presiden PAS


PARTI Islam SeMalaysia (PAS) sungguh terkejut dan ingin merakamkan kekesalan yang tidak terhingga terhadap keputusan Mahkamah Rayuan dalam proses penghakiman yang begitu tergesa-gesa menjatuhkan hukuman bersalah terhadap Dato' Seri Anwar Ibrahim dalam rayuan pendakwa terhadap Kes Sodomi II pada hari ini.

PAS dan kalangan rakyat awam sudah tentu bertegas bahawa prinsip keadilan mestilah bukan sahaja ditegakkan dengan penuh telus dan bermaruah, tetapi ianya mestilah dapat dilihat ditegakkan dengan prosesnya yang begitu teliti, cermat dan berlaku adil mengikut prinsip undang-undang yang bebas. 

Apatah lagi sekiranya kita merujuk kepada sistem keadilan perundangan Islam yang menekankan bahawa sedikit sahaja keraguan dalam proses perbicaraan itu sudah cukup untuk membebaskan seseorang yang didakwa. 

Prinsip keadilan sebegini tidak dapat dilihat dalam kes yang menimpa Dato' Seri Anwar Ibrahim. Ini dengan sendirinya akan berterusan menghakis keyakinan rakyat terhadap sistem keadilan dalam negara kita ini.

PAS berkongsi kekecewaan ini dengan anggota keluarga Dato' Seri Anwar Ibrahim, terutamanya isteri beliau Datin Seri Dr Wan Azizah yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam menghadapi ujian yang sangat berat ini. 

PAS akan terus memberikan segala bentuk sokongan kepada beliau dan ahli-ahli PKR, serta seluruh penyokong Pakatan Rakyat dalam meneruskan rayuannya ke Mahkamah Persekutuan sehingga keadilan dapat ditegakkan dan kezaliman dapat diruntuhkan.
 
Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang
Presiden PAS
 
5 Jamadil Awal 1435 H bersamaan 7 Mac 2014

128 comments

da agak da.bila menang atau x bsalah smua betul,adil.tpi bila kalah atau bsalah smua x betul.hitam ape bende nye adoi.hebat benor puak ni baik blaka je.

patut tambah hukuman sula atau sebat.dia langgar hukum allah bukan hukum dunia.liwat tu.

AKU NAK CAKAP TERUS TERANG DGN HADI..X PERLU SEBUT HAJI LAH..HANG JGN BELAKUN LAH DGN HATI PEMIKIRAN MUNAFIK....YG BRRKUASA ALLAH. BUKAN MANUSIA..HANG BOLEH SIMPATI PADA ANWAR TAPI TAK BOLEH MENYOKONG MENGATAKAN ANWAR TAK BERSALAH... TAU TAK YANG ANWAR TERTIPU DAN TERPERANGKAP DGN PERANGKAPNYA SENDIRI..... JGN BELAKUN HADI.. KALAU HANG NAK DIHORMATI SEBAGAI PRESIDEN SEBUAH PARTI ISLAM BERHENTILAH MENGEJAR KUASA DAN MEMBELA ANWAR.. KALAU TIDAK MUNGKIN ALLAH AKAN TENTUKAN NASIB HANG PULA....IISSSSHHH HANG JGN TIPU LAH HADI . YANG SEBENAR NYA PUN HANG SENDIRI X SUKA ANWAR..

"proses penghakiman yang begitu tergesa-gesa menjatuhkan hukuman bersalah" Kata ngko..? Wey..dah 61 kali tangguh ler milo-badigolsto'ot

TGHA bercakap berlandaskan al quran dan hadis tapi kow orang yg aku yakin penyokong UMNO totok bercakap berlandaskan kitab UMNO yg diwahyukan oleh malaikat Mahather kepada penyokong2 UMNO. Ini lah jadinya kalau dah lebih politik dari islam cakap main sedap mulut sehaja.

anon 0439 aku sokong kau krn mrk2 yg dh trlalu prcayakn dgn kitab2 umno tu adalh mrk yg dh sesat dan dh sakit angau smuanya...hj hadi trbaikk..klu pembangkang x kuat, x da lh najibor nak kasi brim dgn kau org (umno)

..Heran betol ngan macai2 korup ni..patut dilahirkan jd haiwan ..ingat ALLAH lg hebat..

Xsalah aku orang kuat pas sendiri yg mempopularkan prkataan ALJUBORI.

- THE END -

Politik.. Selagi ada kepentingan survival jadilah KAWAN, bila xde kepentingan jadilah LAWAN ... Walupun mmg ramai yg simpati dan empati... Tp mmg xleh dinafi yg pemimpin PAS dan DAP la yg pelopori istilah2 spt al-juburi dll ... Sedar tak sedar kalau kita kata skg anuar dijatuh hukuman kerana FITNAH, sebenarnya PAS dan DAP dah lebih dlu memFITNAH anuar... Apa pun, dlm penghakiman kes ini mmg jelas KEBOBROKAN dan KETIDAKADILANnya... Justice for Anuar...

Semoga Allah merahmati kita semua...amin

Memfitnah pil kuda ape cerita.. cuba bagi pencerahan sikit..

Hadi bercakap berlandaskan alquran? Jauh sesat kau ni dengan mempercayai mahather adalah malaikat yang menurunkan wahyu..

rkyt pulau borneo sygkn dsai..hidup anwar dan pr

Orang tamak selalu rugi, elok sangat la cepat cepat dipenjarakan anwar itu, nanti jahanam bumi bertuah kita ini, cukop la kerosakan masyarakat melayu dibuatnya, dekat malaysia homoseksual bukan budaya kita, jangan salahkan pihak umno, itu keputusan mahkamah kita kena terima, lagi satu jangan nak buat huru hara dekat malaysia nanti aku hentak kang..

Aku akan ikut reformasi2 jika mereka boleh kumpulkan 10 orang pengasas PKR..

Hehehe.. jijah je yang tinggal sorang.. yang lain dah lama cabut selamat kan diri dan kini menentang aljuburi pulak..

Eleh kau ni orang yang sama nak menyokong pulak. Teruk sangat kau ni sampai kan diri sendiri pun kau jubor kan...
kahkahkahkah... Ni namanya teknik kote liwat jubo sendiri.. kahkahkah.. lagi teruk kau dari aljuburi.. cisss... Puiii...

Bapak lu masuk penjara mesti lu seronokn..

Jubur lu yg ada kurap.

Buku sejarah akn dtg menceritakn bgmana saifol berjaya mgalahkn anwar dgn isu liwat..

Macai umno ni suka sngt kt jubo saiful ni...sedap sngt ke woiii....kshkahkah..sian.

Kakakaka bongok

Kakakaka bongok

Padan muka kaum nabi lut. Atas dunia lagi dah dapat pembalasan. Hj hadi tu minta simpati , dia tu ulamak politik ikut sedap dia keluarkan fatwa. Padan muka

Sejak akhir2 ni muka pemimpin pas dan pengikutnya macam barua munafik, sbb byk sangat buat fitnah dari kecil spai nak mampus. Fikir2 lah semua ..

Kes nuar penuh kontroversi.
1. 61 kali kes tertangguh
2. Semua meminta keadilan untuk nuar. Tidak untuk saiful.
3. Nuar tidak berani bersumpah. Walaupun masa kes pertama pas menyuruhnya bersumpah dgn Quran.
3. Hakim percaya ada penetrasi. Tapi tak berani menyabitkan kesalahan.
4. Nuar duduk dikandang orang salah, tak berani untul disoal.
5. Pegawai pendakwa tiba tiba jadi peguambela untuk nuar. Walaupun kes tak habis sepenuhnyan.
5. Mahkamah terlalu efisien menerima hujah peguam, membuat keputusan dan menjatuh hukum dalam sehari.

Bapak aku bukan kaki liwat. Tak mungkin masuk penjara..

Tanya nuor lah nak tahu sedap ke tidak.. kihkihkih... Kau kecewa ke bukan jubo kau yang kena liwat sama aljuburi. Nuor tak selera lah same muka kau lebih lagi jubo kau ade kurap.
Kohkohkohkohkohkoh...
Kohkohkohkohkoh

Ya Allah kau hancur umno seperti mana kau hancurkan abu lahab yg mrngenali Nabi seperti mana umno mengenali dsai. Wama karu wama karullah. WAllah hukhairulmakirin.

puak2 umno yg suka main jubor dan ajaran sesat pun dr puak2 umno..kahkahkah...umno sesat

yes bro jgn kasi can ngn grup kki bontot ni.x kira sape

dulu puak2 jubor umno kata ayah pin dh sesat, tp skrg puak2 jubor umno kasim ahmad tu sape? puak2 jubor umno pun sama 2x5 dgn kasim ahmad

hebat kau ni.ilmu ugama ape yg kau bljar ni.doa hancurkan orng.patut kau doakan orng brubah mjadi baik.jendul jendul

kau ni pun satu lgi jendul.kau bgi tau aku skrng ape yg kau kata sesat tu.klau x ada jwapan mmng le kau ni jendol x ckup umur

Kalau tak mengaji pi mengaji dulu baru tau hukum....sama ada boleh atau pun tak.....bendul sungguh anon 20:38.

0642 ni satu lgi jendul dlm blog ni.gi skolah dulu sbelum hukum orng sesat.pendek kan crita klau kau trima duit brim tu n kau pkai brair jubur kau.ingt tu

mcm cemburu ngn saiful je.awat anwer x cri you ke arie_73

mmng aku mgaji.tpi kau mgaji pondok mne yg mgajar kau cra mcmni.stakat jwapan yg bgi kt atas ni baik gi skolah lgi.orng mcm kau ni la diktakan kulit islam cantik tpi hncur dlm.klau x paham gi bljar lgi.harap jendul je bsar 20:44

Kalau hg mengaji ugama hg tak akan sokong umno..... sebab umno tak mahu letakkan hukum Allah di bumi malaysia terang terangan. Ingat bumi malaysia bapak umno punya.....Allah punya kita orang laksanakan hukum Allah sudah lah. Mahu seribu daya tak mahu seribu dalih.

Bapak lu liwat sundal..

Jubor umngok dah rabak..

Mmg kaki fitnah dah sesat...

knape la kau ni bebal n lmbab sgt ni.pnat mlayan kau ni.x ada yg menafaat lnsung dari kau ni.sape lak ckp mlaysia ni umno pnye.orng nk buat dosa lantak dia bukan kau yg tntukan.pndai kau ckp allah punye.hbis ape yg kau susah kan.ksu bkn tuan punye.kau pun mumpang jgk.lmbab kau ni.syok mlayan kau.kau tjuk kan mne islam kau.tlng jawab 21:34

Kerana Allah hebat lah maka anwar sipeliwat tua takut bersumpah laknat!!!
Bahkan stopa spender canai takut bersumpah laknat!!
Walhal....najib dan rosmah mampu dan sedar akan kehebatan Allah dgn berani bersumpah laknat dgn menafikan terlibat dgn pembunuhan altantuya...
Peace...anti liwat...anti lgbt

Tanpa parti...x pukiR

Mimpilah ko nie...aku dan majoriti rakyat borneo...jijik dgn peliwat tua tu!!!
Tengok muka bangsat tu...sebijik mcm iblis sial laknatullah....

23:35 awat angin.bontot x dapat geli ke.

Anwar tak suka jantan gay tua dan botak....

Nama jer parti isle...tapi layan syiah...
Syok nganut syiah krn nak nikah mutaah....mcm main sundal jer hukum puak nie...
Sama mcm peliwat tua yg disembah dan disanjung tu...
Syukur najis tu tak ada dlm umno...klu tak dh lingkup umno...

Syukur mat jobo kena hukum...harap dia insaf dan bertobat nasuha tidak meliwat lagi...
Baru dia dpt balik gelaran pak sheikh yg diagung2 para pencacainya selama ini...
Heran...pelakon lucah dgn amoi cina tu mrk nak daulatkan sbg pemimpin mrk...
Tambah heran...mani dia sah bersepah dlm dubur sepol mrk kata tipu....
Ntah2...macai2 pr lancap butuh mat jobo dan kutip.dan simpan dlm jubo sepol...

PR klu nak menang pru14....
Kena cari pemimpin sehebat anwar ibrahim TETAPI butuhnya hanya digunakan utk lubang puki isterinya yg sah dan bukan lubang puki sundal atau lubang taik...
Anti mat liwat...

Blog milo suam umno dah pegang , kalau puak puak anwar tak suka dengan blog milo suam ini boleh berambus, kami tidak alu alukan puak puak anwar disini...

NAK TAWAN PUTRA JAYA, NAK JADI PM, NAK JADI MB SELANGOR, ANGAN ANGAN ORANG SAKIT JIWA, KITA TENGOK AIR MUKA ANWAR DAH TAHU, SILAP HARI BULAN DIA AKAN PERGI TANJONG RAMBUTAN, PERLU DIINGATKAN BUKAN SEMUA YANG KITA NAK DALAM DUNIA INI BOLEH DAPAT, KALAU DAH MASOK PENJARA NANTI MUHASABAH LA DIRI, BUAT TAUBAT NASUHA, KALAU IKUT HUKOM ISLAM DOSA LIWAT ITU AZABNYA PEDIH...

Kenapa perlu salahkan mangsa klu pemangsa GAGAL mengubah nilai moral dirinya sendiri.
Gila sangat dgn lelaki jambu...tu la akibatnya!!!

Bekas sahabat anwar ibrahim.

Setuju...bn boleh tersungkur klu anwar mampu menjaga kemaluannya...

Klise sangat....
Kesilapan besar bakal pm korang ialah suka memuki dan mendubor...

2x5 lah dgn mat jobo n n.ajis yg pernah jadi pelacur agama....
Korang sokong gila2...
Kasim ahmad...pemimpin besar ke dlm umno???!!!

Selama ini...pendubor asyik bebas jer...

Sebagai bekas otai reformis....aku.sanggup berguling dari padang merdeka ke putra jaya jika mrk dpt bawak.semua pengasas keadilan utk menyokong anwar sepenuhnya..

Sepatutnya anwar turut memberi kunci spare kondo dgn mat sabu selain saiful...
Baru ada alibi....
Nie...mani sendiri tertinggal dlm dubur saiful....mana nak lari??!!!

Tak salah aku org kanan kapal sink menuduh anwar peliwat suatu ketika dulu....hehehehe...

Aku kutuk brim....
Tapi tangan kiriku ambik jugak...hehehe...
Biasalah....aku kan munafik mcm anwar

Kesian....
Lain kali jgn marahkan saiful...
Salahkan anwar yg gila mendubor lelaki jambu....KENA SALAHKAN BAPAK NURUL LAKI KAK JAH TU YG GAGAL MENJAGA KEMALUANNYA....

Sana sini sebut hudud....
Bila stopa ali memuki.dlm video besi.....hilang hudud dari mulut....
Parti isle munafik....SIAL!!!!

Dulu pendakwa gagal menyoal anwar krn kecut duduk dlm kdg tertuduh...
Kali.ini...UBAH!!!
HAHAHAHAHAHA

Tak payah semua, aku nak 5 orang je cukup.. kalau ada aku akan berikrar akan menyokong nuor kalau jubo aku pun dia nak, akan aku serah kan..
Kahkahkahkahkahkahkahmah..

Bapak aku tak liwat sundal.. bapak nurul jijah yang liwat sundal..
Papa hebat!!!!!

puak jubor umno tu syg kat saiful sundal bolong, sbb tu mrk2 ni kuat sgt nak angkt saiful sundal tu nak gnti najibor..kahkahkah...umno jubor saiful

x heranlh dgn puak2 jubor umno yg mberi sokongn kuat dgn saiful sundal bolong dan jg imam mrk kasim ahmad tu krn mrk dh x dpt d kaunsling lg...hidup dsai...takbirr...

anon 01:14 aku rasa kau silap nak tuduh anwar mcm tu, jgn2 kau sendiri yg buat cm tu, tu laaa kau ni trlalu taksub sgt sokong puak umno jubo, kau pun sama 2x5 dgn saiful sundal tua tu..hehehe...

Muka nuar langsung tak ada seri, macam sial.. Konon hebat sangat. Berambus kau dari muka bumi ini wahai peliwat laknatullah. Aamimm.

Muka lu lg mcm babi..

Kakaka anon 0235. Mcm lahanat stetmen ko. Aku pn nk joinlah offer jubo aku kt nuar sblm dia kena sumbat dlm jail

Aku kesian sungguh kat puak pakatan nih dapat dosa percuma asyik dok sokong peliwat membuta tuli akai takdak ka?

Ko kena salahkan mat jobo bakal pm ko tu yg gila nak main lobang taik....
Dah ada lobang puki bini...gila mencintai lobang taik...bodoh...
Tak ada dlm quran dan hadis boleh main lobang taik....
Hanya dlm umat pr jer benda mcm tu..

Kesian lu jd pncacai umngok..carilah rezki yg halal beb

Kesian anwar...harap dia dpt bertobat nasuha dpd mendubor dan memuki sundal lagi....
Klu tak jugak....aku harap dia gila babi lps kuar dr penjara...
Buat rugi aku berguling2 dan rempuh polis....krn jadi pecinta lobang taik...

Aku tak sokong umno....tapi aku benci peliwat diagung2kan jadi pemimpin negara...
Memalukan agama dan bangsa!!!

Baik lu jg lubang taik sendri..mn tau dah brkulat..

Setuju..jgn sokong umngok

Seluruh rakyat malaysia menyokong dsai untuk menghapuskan kezaliman .tiada bn malaysia aman...

Bodohnya guling2 rempuh polis...baik lu jd steamrol, ada faedahnya

Bodohnya lu ni...baik lu jd steamrol..boleh guling atas tar..

TUKANG FITNAH BOLEH DIHUKUM MATI..

Prenggg prenggg!! Tepi2. Wan azizah nak lalu niii

Ekekekeke anon 2350. Kenyataan ko berbaur cemburu. Sentap tahap cipan arie_73 ko kata dia cmtu. Sobsob

Aku basuh lubang taik aku dgn air bersih...
Lu main lap dgn kertas jer...ntah2 tak lawas habis...msh ada taik dlm dubor...
Nasihatkan la puok ko tu jgn main lubang taik...SIAL TAU!!!

Ko tu bodo sama mcm mat jobo tu...
Patut ko yg dh tahu dia suka main lubang taik....bagilah kaunseling...
Nie..tidak..disanjung peliwat tua tu...
Mana dia nak insaf!!!

Kesian...pecinta lobang taik ko sayang??!!!

Setuju...tanpa bn...malaysia aman..
Klu mat jobo tu mampos...lagi aman malaysia yg kucintai ini...
Anti sggh golongan lgbt nie...

Rezeki halal kepala otak hang!!, peliwat tua, pengasas rasuah Dlm UMNO (spai skrg kaya raya- tubuh parti kencing rakyat), penfitnah, pengkhainat bangsa dan agama, gila nak jadi PM, itu sbb mempunyai pengikut yg jahat dan guna otak kat lubang jubur.

Lg kesian kt ko... kemaluan xde langsung.m

Weii.. 13.10.. dh mak ayah ko jd hakim.. bole la ko nk erk.. nk hentak.. hentak kt kemaluan mak ayah ko dulu..

rezeki bkn nya dtg drpd puak2 umno jobo bahlol, tu laa sbb nya puak jobo umno tu bnyk yg dh meyeleweng, yg bahlol memang ttp jd bhlol puak umno jobo..kahkahkah...mampuslh kau org puak jobo umno

BN - babi najis

BODOH!!!!REZEKI TU DTG DR ALLAH....
TAK YAHH KLUARKAN FAKTA BODO TU...BAIK SIMPAN KEBODOHAN KO TU DAN TONGGENG DEPAN MAT JOBO!!!!

Satu Malaysia sokong anuat tapi Allah pilih bn perintah Malaysia tawakal Je la,

anon 23:54 kau puak umno jobo yg paling bodo n pling bhlol dlm dunia ni, yg kau sokong umno jobo tu buat ap?..baik kau balik kat rh dan brdoa spya pesawat mas tu blh d jmpai..puak umno jobo ni smuanya kelabu asap..hehehe...

anon 10:52 kau orng ni bcakap mcm bagus je.wah konon ikut jln islam.terang depan mta kki liwat siap bukti kau ckp fitnah.yg puak kau dok hkum orng sesat le n mcm mcm lgi.aku pngil kau jendul n bebal kopom kau angin.tpi mmng ya pun.ckap aku mne islam kau

anon 1157 baik kau ni brtaubt nasuha sblum tuhan jmput kau yg suka sgt nak fitnh dsai n pr n kau org puak umno jobo tu x ingt ke pesawat mas yg hilang entah ke mana n satu hr nanti bn umno yg hilang...takbirr...

Ikut jadual penerbangan sebenar gay tua akan kechina jumpa buah hati - china doll.

jendul jendul.ape bende yg kau mgarot ni.mcm x ckup umur.kau surh aku btaubat.ari ari aku wat mnta ampun pda allah.sbb kite x smpurna.bkn tgu buat dosa lpas bru nk taubat.fitnah bende yg x ada n x nmpak.ni smue ckup tu pun kau nk spin.klau nk ckp psl agama baik x yah psal klau stakat sciput ilmu jgn sergah orng.aku tgu komen kau jendull.utk sape kau tabir kan ni jendul

kaki jubo ni patut kena hukum sule je.x ckup 5 thun biar seumur hidup lg baik puih......

Negara yg mendapat rahmat didalamnya berjalan hukum ciptaan tuhan. Sape nak komen.

Stujuu, stakat cakap dan semangat sja. Kat klatan tu sampai mampus dok bagi alasan. Habok pun tiada

Spai bersara MB dan nak mampus pun salah kat BN

anon 19:24 buat ape kau puak umno jobo brdoa dgn allah tp ht mcm syaitan n suka fitnh dsai n pr sana sini, lbh baik kau mtk tunjuk ajar dr kasim ahmad yg kau puak umno jobo d puja2...kahkahkah...sorry bro...

pesawat hilang, duit hilang, anak hilang dan x lama lg bn umno mca yg hilang d kajang...kajang move...

x ada halnye aku paham sbb smpi bile bile pun kau mmng lembab n bebal dok ikut pr yg terang trang kencing kau.aku sbenar x suke ckp ksar or pngil orng cra cmni tpi kkadang jendul yg lmbab mcm korang x reti bhasa.komem bro jgn kcil hati lak

anon 2343 jobo umno tau x pe, drpd kau jobo umno yg asyik mengumpt org yg x tau dgn kau jobo umno, buat ape? yg kau jobo umno dpt hnyalh dosa n smbhyg n amaln kau jobo umno stiap pun x ada guna n x d trima smuanya..fhm x wahai c pencacai jobo umno? klu kau jobo umno x fhm, kau jobo umno rujuklh dgn ustaz2 upahn kau org..jgn marah bro...

ape dh jd dgn umno jobo ni, pakai bomoh pulak nak crik pesawt yg hilang tu, dh x prcya dgn kuasa ALLAH ke kau org ni? org barat pun x pkai bomoh nak crik psawt mrk xg hilang slma ni..klu mcm tu bila time nak mati, pnggil bomoh bila agak2 time nak mati n dptlh brsedia dr awal nak buang dosa...klu dh munafik n sesat..memang puak umno jobo susah nak d control...taubtlh sblum kita d taubtkn...sorry bro..g

pkr-punggung kne rabak

07.19 x mrah bro.cantik mmng aku tgu orng lmbab n jendul mcm lu utk mjawab.hal dunia lu nk ckp ape pun x ape tpi klau hal agama klau stakat sjemput x yah sergah orng.x yah ckp smbhyang x trima.tu bkn kerja lu tu hak allah.lu sbgai hamba lu buat ape yg Dia srh tpi btul cranye(kne pham ni)lu knal diri lu x.lu paham x.aku rsa pnat bcakap ngn kau ni.so jgn sbarang kau orng jatuh kan hukum sesat le,smbhyang x trims le,kafir le yg pusk lu suka ckp.lu ckp kat lu pnye ustaz dlm pr tu klau nk bceramah psal syariat n plk dok maki hamun sumpah seranah orng lain simpan je la kt poket.tiada satu apa pun yg bkn milik allah.pendkan cite psl kau ni lmbab nso gi skolah lgi ya.jgn marah bro ada ilmu skt ni kite smpikan.

07:19 lgi 1bro klau lu pun sama line ngn idola lu ai tu no hal itu hak lu.pndai le lu sok jwb kat sane.tpi kgn mare orng x ikit lu.geli bro sory jgn mare

ni lgi satu jendul n lmbab(jgn marah bro)lu bca komen utuk 07:19 kt atas gua bgi utk lu jgk.li bca lpas lu komen le

takut aku klau bn hilang lpas pr naik le n da tntu pm nye ai.cpat cpat cri cawat besi baik pempuan mau pun llaki sbb pm bru nnty depan pun blh blakang pun blh.

anon 0119 kau ni memang dh bhlol dr sgla bhlol dan sbb tu laa aku sroh kau umno jobo prg kursus dgn imam kau org kasim ahmad spya kau ni jd bomoh agar dpt mengesan d mana pesawat itu brada...mf bro

kesian macai2 pGAYr ni..dh jd bebal dn moron terus bila mahkamah rayuan jatuhkn hukum bersalah pd nuor.berserta bukti air mani nuor 4cm dlm jubor saiful..masih sanggup jd macai sbb malu nk kmbli ke pangkal jalan..

bomoh kata pesawat d atas kayangan n nujum jobo umno kata yg d atas kayangn tu adalh layang2...kahkahkah...bn umno akn klh d kajang...

06:30 x mara bro.x ape klau allah jdi kan gua bhlol sbb tu hak Dia yg mha kuasa.tpi gua rsa lu pun da ditakdir kan mjadi lmbab m bebal.sbb nye 1 lu ni mgarot entah ape bnde.psl pesawt tu lu x pyah pningkan kpala lu yg bebal tu sok btmbah bebal n lmbab lgi.usaha je ape ptut slbihnya allah saje yg tentu.itu hak Dia.2 yg lu tkut sgt ngn si kassim ahmd tu apasal plk.klau lu rsa dia x btul biar je la dia.pndai dia le.tu pun hak Dia yg bkuasa.biar allah yg tntukan.ape yg pening sgt smpi babit kan orng lain.klau lu gua pcaya klau cik nwar ajk lu buat ape pun lu sggup buat.sbb lu da mmng lmbab n bebal.jdi klau lu sergah gua srh gi. bljar baik lu gi skolah dulu.sbb jwapan lu mcm bdk x ckup umur.stakat makihamun bdk kcil pin blh.lu buktikan yg lu x lmbab n bebal.bru gua respect lu bro.jgn marah bro.tu hakikat

skrg pulak bomoh upahn umno pkai tikar trbang..nak g mane bomoh tu pulak..memang bnr la apa yg kita tengok dlm filem p ramli tu n dh ade pulak yg dh tiru mcm p ramli.. bangkraplh air asia klu smua dh pkai tikar trbang nak g ke mekah nanti...jimatlh duit aku nanti...

anon 1953 wahh...hbtlh bro umno ni nak betulkn diri sndiri, klu lu dh bhlol n klabu asap memang ttp lh kau ni x nak buang tabiat kau ni yg dh sebati dgn kau...mf bro..pkr menang bsr d kajang...

x marah bro.x ada hal nye sbb gua da blh agak komen dri lu.kan gua da ckp komen or nk jwb jgn mcm bdk x ckup umur.tpi tgk komen da dibuktikan lu mmng lmbab n bebal x sudah.jdi x ada yg gua nk komen sbb buang masa je.lu gi dkolah dulu or jmpe ustaz ustaz lu bru bljar komen ya dik.jgn mare ye.mnang kt mne pun x ksh bro bkn blh jdi pm pun.mnta jdi ketua kg batu 9 kjang pun ok gak klau mnang.tu pun klau orng kg sane nk.x mara bro ek

komen tu utk 20:40

Liwat ayah ko la tu..

2 replies ni lg sial... hahaha..


EmoticonEmoticon