Friday

Pemimpin Umno dan NGO Melayu Pro-Umno Serah Borang Sertai PR Malam Ini di Stadium Kajang


Kenyataan Media
14 Mac 2014

Pemimpin Umno dan NGO Melayu Pro-Umno Serah Borang Sertai PR Malam Ini di Stadium Kajang

Stadium Kajang malam ini bakal menyaksikan pemimpin Umno setempat beserta ahli-ahlinya dan beberapa NGO melayu Pro-Umno, akan umum keluar Umno dan serah borang menyertai Pakatan Rakyat.

Berikutan hilangnya kepercayaan terhadap kewibawaan pemimpin Barisan Nasional menerajui negara, dipercayai tindakan 'keluar Umno masuk Pakatan' ini akan berterusan dalam skala yang lebih besar. 

Datuk Seri Wan Azizah dijangka akan menerima serahan lebih 100 borang disaksikan oleh DS Anwar Ibrahim pada sekitar jam 9 malam ini di pentas Karnival Rakyat Selangorku anjuran SAMM dan Exco Pengguna dan Pelanconangan Negeri Selangor.

Semua pengamal media termasuk dari media arus perdana dijemput untuk membuat liputan.

SAMM menjemput orang ramai untuk hadir menyaksikan sendiri peristiwa yang menjadi satu titik penting dalam meneruskan legasi 'Langkah Kajang'.

Selesai majlis penyerahan borang, acara diteruskan dengan sebuah forum debat 'Wancana AMK' yang menampilkan calon-calon Ketua dan timbalan ketua AMK dengan idea masing-masing.

Sekian,

EDY NOOR REDUAN
Pengarah Propaganda SAMM

45 comments

Woi milo!!!! Jubo kau datang bulan ke hari ni.. orang lain sibuk dengar khutbat dan sembahyang jumaat kat masjid kau sibuk buat posting..

Cai, cara kau tulis ni tak gambarkn ngkau lepas solat jumaat..

Balik dr solat jumaat....
Tanda2 dkt kiamat apabila manusia hina dgn maksiat diangkat jadi pemimpin....

Manusia ini punca pas tak jadi umum hukum hudud krn khuatir dia pesalah pertama.
Semoga dia bertobat nasuha di penjara nanti.Barulah aku kembali menyokong pr.....

Taubat la dulu sbb puak2 kmu tu dah ketelnjuran krn brsubahat dgn dosa2 besar iaitu fitnah anti hadis skarg tebongkar gne bomoh yang

nyata syirik wlupn kmu tidakterlibat tp sudah ckup dgn
subahat yg akan mmsong akidah
kmu.subahat leboh besar dosa dr
yg melakukan.

Wau.. ahli tafsir yang cari makan di lobang taik dah mengeluarkan hujah... Ni aku nak tanya apa hukum subahat mengangkat peliwat lubang jubo jadi pemimpin.. apakah hukum untuk bagi peliwat lubang jubo..

Apakah hukumnya mat saburit yang telah ditangkap bersekedudukan dengan isteri kawan.. apakah hukumnya cikgu bedul besekedudukan dengan isteri orang dikala sunyi malam.. apakah hukumnya nik ajis sisetan yang bertopengkan manusia mengkafirkan orang.. apakah hukumnya hadi bawang memfitnah orang dan mengkafikkan orang.. apakam hukumnya pas setelah menolak negara islam dan hudud.. ini lah manusia yang sanggup melacurkan agamanya demi kepentingan politik. Melacurkan nama tuhannya Allah swt demi mengejar kuasa kepentingan diri yang hanya menunpang hidup sementara di atas dunia ini..

Very very tongong.. wahahahaha.. tak usahlah berhujah sama pencacai lobang taik ni.. pemikiranya adalah diluar tabie.. payaaahhhh..... Wahahahahahaha....

dulu aku dh cakap, umno jobo ni dh x relevan lg krn ramai rkyt dh x cayakn mrk lg...hidup dsai n langkh kajang

Terlebih langkah lah pulak sampai ke penjara kajang.. 4cm je terlebihnya.
Haha...

Pkr ada ahli ke!!. Yg undi dia pengikut pas bodoh, cina babi dan melayu pengkhianat dan melayu muda yg tiada agama ( gay, lesbian, lgb..)

Betul!!! DULU lagi kau dah cakap kan..
Jom nyanyi.. "dulu dulu dulu ku bahagia, sekarang ke penjara" .. kihkihkih.. ayo.. mcm salah je bunyi nye..
Woi! Mat, dulu pun mak kau cakap kau akan jadi pencacai, betul tak?..

Woiii!!! Kau sedar tak bendera PgayR tu adalah lambang lubang jubo tempat nuor menoron kotey bengkok dia..

betul ke aku dah dengar crita cam ni bnyk kali masa pru lalu tapi akhirnya hampe tak menang pun pakatan
oii ! asam dol kan kajang tu hampa yg punya ambil je la sapa nak heran yg si eddy nak buat lawak bodoh apasal

Anon1655 ni, adalah mat very very tongong tu.. kah.kah.kah.kah... Lawak gila mamat ni..

eddy ni dah gila babi kut apa dia ingat klau menang di kajang nuat sipeliwat tua tu tak yah masuk penjara ke?

yg ikut pati umno tu org kaki mksiat, gay, lesbian, org sawan babi n org jual jobo cm seipul yg kau org puja2 slma ini...kuskuskus

lenggang2 kangkong, umno kaki pancong, lenggang2 kangkong, najib jual kangkong, lenggang2 kangkong umno dh trpesong..kahkahkah

anon 1711 aku rasa kau dh nak mampusss, sbb tu laa kau ni memang pnykong pati syaitn n klu dh nak nazak nanti, kau pnggillh bomoh tu bila kau nak mampusss...

BN brg naik, babi naik, bodoh naik, bahlol naik n akhir skli berok nipu...

Pengikut pas bodoh dan parti kencing rakyat menangis meraungg2 dan berguling2 kerana pembatalan'Pink Dot Penang 2014' sbb gagal utk meraikan kejayaan bersama perjuangkan LGBT . Hidup gay tua dan hadi bapa fitnah..

Ini mesti kes tak dapat kontrak. Pasal tu lari pkr.

pegi rah takda keja lain siap sedialah utk kepenjara kajang

ramai dh tmpah tket dgn bomoh umnogok nak g shoping dgn mggunakn tkar trbang...aku pun nak ikut sama...alahai puak umno jobo

PR tak lapar kontrak mcm bn..bi nawe btul

Ni artikel komen sendri...

Cis bomoh temberang...pakai nametag..mesti keje kerajaan

Takpun org kerajaan mintak tlg buat lawak kat klia..utk hiburkn kluarga mangsa

sokong 100%%%%%

Memang ramai masuk pkr sebab frust tak dapat kontrak dan jawatan dlm. Umno. Contoh terbaik adalah annuar.
Sampai la ni gian nak jadi pm.

Gay dengan lesbian tu bukan ahli2 umno ke??

Tapi yang lebih kecewa mesti la org umno... depa kan kaki maksiat

Puak umno bodoh ni bukan takat anti hadis pastu suka buat benda khurafat pulak... pecaya dgn bomoh2

Umno ni ada ahli lagi ke??.. owh ada2 yang org melayu tua2 dok dalam hutan tu.. yang suka tgk tv 3 suku

20%%%%%%%%

semuanya umno mak kau lahirkan kau pun salah umno

mmg pun..kaki carut umngok pun makbapak ajarkn..

mmg umno bnyk buat hal, cuba tengok kmpen d kajang, puak2 umno ni smuanya kaki duit....

Itu dah semestinya bro.. umngok dgn wang berpisah tiada

mlm ni aku nak g tengok ceramah clon dara tua mca, mane tau aku dpt khwin dgn nya nanti...hidup kak wan

Kempen PgayR dikajang banyak pertumpahan air mata..
Wahahahahahaha...

20.31 apela rendah sgt selara lu ni bhai.

Bkn selera bro..cuma calon bn ni bwk byk wang..wa ingat mau kawtim dgn amoi ni

Apa apa pun selamat berjaya....menang kalah telah ditakdirkan
Bagi pengundi2, undilah mengikut naluri hati bkn dari pengaruh/hasutan lain

22:45 alamak bhai wa ingt puak lu bjuang ngn ikhlas.sory bhai


EmoticonEmoticon