Thursday

YB Karpal Singh maut dalam kemalangan di Lebuhraya Gopeng


‎BERITA sedih diterima sebentar tadi, Ahli Parlimen Bukit Gelugor yang juga seorang peguam terkenal, YB Karpal Singh‎ meninggal dunia di dalam satu kemalangan maut di Lebuhraya Utara Selatan, kawasan Gopeng.

Kereta jenis Alphard yang dinaiki beliau bersama empat lagi, dikatakan bertembung‎ dengan sebuah lori 3 tan.

Berita ini dipetik dari sebaran pelbagai sumber media sosial, twitter dan facebook. Di bawah ini dikatakan gambar sisi kenderaan yang dinaiki mendiang selepas kemalangan maut tersebut.

Satu kehilangan besar, seorang pejuang yang disegani dan dihormati oleh kawan dan lawan.‎ Takziah buat ahli keluarga mendiang, penyokong dan pendukung DAP khasnya serta keluarga Pakatan Rakyat secara umum.

138 comments

kat highway macamana boleh bertembung?salah jalan ke?

Ini penyakit orang kita. Suka buat analisis kemalangan.

Hilang satu pejuang keadilan.

Kehilangan besar!

Bertembung tak semestinya arah berlawanan..satu arah pn bleh bertembung kalau yg kt depan slow dan yg datang dari belakang tu laju..tak sekolah ke.

Ajak n maut di tangan tuhan...

Tak sedih pun

Bertembung biasa depan sama depan...kalau satu arah yg sama biasa org guna ayat bergesel....tgk keadaan mpv pun tepi yg rosak...pegi skolah blk....

Kehilangan seorg peguam yg sukar diganti...seorg yg berani n luas pengetahuan

Mati tanpa iman...satu kerugian yang besar. Kasihan.

How stupid u!

Pemimpin Hebat

PAS nak buat hudud langkah mayat dia dulu, skng dah jdi bangkai mari kita ramai ramai langkah mayat dia.... Menolak hukum Allah suatu yg x boleh di terima oleh umat Islam... Takbir3x

Ha ah xsedih pn hahahahahahaha
Syukur lah :)

Klu aku ada kt sana... aku langkah dulu mayat dia baru campak dia dlm body bag

Karpal has sinking

Mari ramai2 kita langkah bangkai dia... Pas tu kita kahak kan dia...

Karpal karam di tengah2 hiway...

Kincing sama vera sama dia....

alaahh bahasa harian..bukan bhasa nk tulis dlm buku..bengap ko nih.. g tanye brtembung lg tu nape..iskk..minum susu getah ke..

Beraninyee...xsukar pn..brsepah kt malaysia..kalau dia luas memang sah ko sempit

Ni dia KIFARAH tuhan..nik ajis da dpt,kapal da dpt tuggu 3 4 org lg pmmpin PR yg akn dpt kifarah..

10:44 keparat lu....

Tak sedih pun.. siap tersenyum lagi aku bila dengar berita ni..

Mampus sekor dapigs eloklah..ha,as apa lagi pi lah sembah ngan nyala lilin...jangan lupa Abu mayat Tu selet Kat dahi ..ingat tau..!!

Takziah.....

“Sesungguhnya telah lalu di hadapan
Nabi s.a.w satu jenazah, lalu baginda
bangun (untuk menghormati).
Lalu diberitahu kepada baginda: “Itu
jenazah seorang yahudi”. Baginda
bersabda: “Tidakkah ia juga jiwa
(insan)?”
(Riwayat al-Bukhari dan
Muslim).

Good khalisha..
Takziah buat keluarga mendiang..

Good khalisha...sy suka komeng awak..

10:44 dgn izin allah kau akan dpt kifarat krn x mau hudud. Lebih dahsyat dr karpal. Harap ada 7000 org amin...ya rabbalalamin

Aminnnn...

ni mesti salah umno buat highway murah

betul tu apa yang kita nampak pada zahir nya

kehilangan besar tu betul tapi masih orang islam yang tak faham.

pemimpin hebat apa nya dia timbulkan isu lewat pastu bela pulak tu tanda nya tak de telor

Nuor berahi tak mahu hudud...
Amiinnnnnn........

Ulamak2 cari makan berebut2 keluar kenyataan supaya menghormati barua2 dan musuh islam yang mampus. Ketika barua itu mengutuk dan menentang islam ulamak cari makan senyap nak mampus. Ada seekor specis ini dikesan diutara tanah air.

Bapak najib kau tuu ada ke bela rakyat? Bodo nak mampus!

Kau la dapat kifarah nanti! Aku doakan kau tau! Kau pikir br1m cukup ke? GST? Cukai? Kau pikir cukai 1? Tu laa kalau bodoh jangan main ekonomi.. Bodoh tak belajar. Dah tak pandai politik pastu malukan diri sendiri! Adoi! Jilat bontot aku laa!

Kalau ulamak kau hina!
Kau lagi pukimak!
Sial anjing mak kau!


Marah?
Bangang! Kalau bodoh ckp bodoh! Sial la lu..
Dia konfem masuk syurga! Kau? Neraka pon tak terima kau! Betapa jijik kau niee..

Haha! Owg BN kena rejam! Pakai mulot!

Xapa.rahsia krajaan byk lg pemimpin dpt bngkarkan.truskn pjuangan. Keychain panda rm25. Sapa nk?

Bela perot sndri ja.takziah. Nt yg xsdih 2 la lau hlang owg tsyg. G la clubing ka apa.dan la.

Apabila MACAI-MACAI BN bersuara. Sempit pemikiran. Hmmm. Punggah!

Apabila MACAI-MACAI BN bersuara. Sempit pemikiran. Hmmm. Punggah!

Apabila MACAI-MACAI BN bersuara. Sempit pemikiran. Hmmm. Punggah!
Ok.kta tgk.ajib nk x hudud pasni.kena pkai tdung o0.wajib ttp aurat

*
Apabila MACAI-MACAI BN bersuara. Sempit pemikiran. Hmmm. Punggah!
Ok.kta tgk.ajib nk x hudud pasni.kena pkai tdung o0.wajib ttp aurat


'Ibrah dari Sirah:

Berita Abu Jahal terbunuh tersebar

Berita terbunuhnya Abu Jahal dengan cepat disampaikan kepada pasukan Islam. Mendengar berita tersebut, semangat juang mereka semakin membara. Manakala, bagi pihak Musyrikin, berita tersebut menghancur-luluhkan semangat mereka.

Rasulullah saw mendengar berita kematian Abu Jahal daripada Abdullah bin Mas’ud ra, baginda bersabda,

”Wallahi, Laa ilaha illaLLah , Laa ilaha illaLLah, Laa ilaha illaLLah, Allahu Akbar, AlhamduliLLah, Dia yang memenuhi janjiNya dengan menolong hambaNya dan mengalahkan musuhNya.”.....

Kesian ngan sape yg sedih ngan kematian karpal..

Apabila MACAI-MACAI PAKATAN LEMBU bersuara. Sempit pemikiran. Hmmm. Punggah!

Bangkai bela rakyat ke bela nuar.. Bodoh nk mampus.. Phuiii..

Peguam berkaliber yg berusaha keras menangguh kes berpuluh kali..

Harap2 selangor & penang pun wat hudud.. Amin..

Anwar ibrahim harus bertaubat!!

Aku rase cukup.. Ko rase x cukup ke.. Sian ko.. Kerja jgn malas.. Jilat bontot nuar rezeki tak berkat.. Tu yg asyik x cukup tu..

Anon 00:57 ko cakap dpn cermin ke..

Mustafa ali sokong hudud x?

Utk anon 00:57 kepala otak kau boleh confirm org msk syurga dan neraka. Kalau ulama politik, ulamak cari makan apatah lagi gay, pejuang LGBT tarafnya sama saja bergantung pada imam dan taqwa kepada ALLAH . Yang mampus ni anjing penentang islam ..

Ada satu lagi berita sedih. Pas kata boleh sedekah alfatihah untuk karpal. Unit amal diminta baca fatihah untuk karpal. Boleh ke?..

Nik ajis terkilan x sempat fahamkan karpal tentang Islam.. Dh lebih 10 thn pas bersame dap selame ni watpe.. Dtg umah karpal potong kek je ke? Sebelum terlambat pegi tarbiyah lim kit siang, lim guan eng dll.. Takut diorang pegi dulu atau pok nik yg pegi dulu..

Kahkahkah..

Kene rejam dgn mulot pembawa fitnah xde makne bro.. Haha..

Jeng.. Jenjen. Apa dah jadi dgn perebutan jawatan parti suci, bersih, amanah, fatonah-- ZERO rasuah, zero fitnah, zero bazir dan beribu2 zero lagi. Parti kecil, ahli sedikit dan hidup macam dedalu tumpang tuah parti BODOH pas @ dap babi. Tapiii berebut rebut jawatan kerana apa ? Wahai anjing- anjing PKR dan pengikut tegar parti bodoh pas. Kerana rakyat keee??

Semoga harapan PR menguasai Putrajaya akan menjadi kenyataan...

Mimpi kaum gay

karpal mati sbb langgar bontot lori. x dapat bontot orang, bontot lori pun jadilah..

takziah d ucapkn dgn klrg mendiang karpal, agar sbr mghadapi dugaan...slm pukimak babi setan iblis sial d ucapkn utk zukkipli nordin n nawawi ahmd krn tlh menghina kematian org bkn islam, sbb itu laa pati bn umno ni bnyk menyimpn macai2 bragama setan n sbb tu laa pati ni pati sial smpai ke hr kiamat...

Lupakan karpal sink, dia dah mampos, episod negara islam pas itu mesti diteruskan, aku nak tengok macam mana, kalau cakap aje nak buat hudud tapi tak buat lagi macam mana, kalau jadi hukom hudud itu satu undi akan kuberi pada pas dalam pru14 nanti, jangan pusing pusing cakap, buktikan kepada rakyat pas mampu melaksanakan hukom hudud !!!!!

Betul tu..nak harap sokongan umno trengganu terima hudud mmg dah tak jln dah..kita harap umno pusat akn beri sokongn 100% hukum hudud

20:25 ape bende yg kau mrapu n makihamun.bangsat btul kau.kau lgi hina dari kldai.kpala otak kau.sdar skit bcakap.yg kafir kau puji puji,sama bngsa n ugama kau kau hina.kau hina orng smpi mcmtu.kau tu sbenarnye iblis bwajah syaitan.....

Jangan marah Anon 20:25 memang perangai dia begitu sejak akhir2 ini, suka meliwat, tak percaya pada agama islam, murung dan kemungkinan dia akan makan tahi sendiri -minta sesiapa jumpa dia bawa pergi hospital sakit jiwa berdekatan cepat2. Kesian ibu dia yang melahirkan dia didunia ini. Ini balasa dia terima, kita semua maafkan ibu dia sebab ibu dia tak bersalah.

Sia2 ibu dia mengandung dan melahirkan manusia spt anon 20:25

Anon 20:25 Dia tu sebenarnya orang kafir, saja2 tulis nak suruh org islam marah

Org kafir dgn specis PKR sama saja perangainya

Takziah kpd keluarga karpal singh & tahniah kpd abg drebar lori.. Akhirnya peguam hebat mati di tangan drebar lori.. Siapa sangka? Hidup di bumi Allah jgn bongkak.. Over my dead body konon.. Musuh Allah ni x layak dpt simpati dr aku walau sebesar zarah pun..

Hasil kerjasama dgn Dap.. Pas x berjaya nk fahamkan Dap tentang Islam.. Sebaliknya Dap yg berjaya sesatkan Pas.. Mase arwah Haron idris meninggal ade puak2 Dap ucap takziah? Ade diorg doakan kesejahteraan arwah di sane? Klu korg mati pun diorg bersyukur sebab kurang sorg umat Islam..

* arwah Haron Taib

yg kau org marah2 dgn anon 2025 tu ape hal? kan agama islam mengajar kebaikn sesama manusia x kire bngsa n agama...sptut nye kite yg umat nabi mohd ni bri laa teladan yg lbh baik dgn bkn islam n bru laa yg bkn islam hrmt dgn kite yg bragama islam....ini x, kite hine kematian org bkn islam...sia2 je kite gi ke msjid pd hr jumaat dgr khutbh, tp buat dose stiap hr nak jual fitnh dgn org lain...sbb tu laa zul ndin n ibrhim katak tu klh d tgn org2 bngsa mlyu krn prangai mrk tu mcm pm israel n bngsa mlyu sndiri pun x nak undi mrk krn bg malu maruah org islm...ckp bkn main sdp bile dh jual fitnh menghntam dsai n pr...sbb tu laa macai2 bn umno dh x d hrmt n d sukai olh rkyt m'sia n trmasuk pati bn umno krn d sbb kn olh macai2 mrk ni laa yg menybabkn bn umno x dpt majoriti 2/3 dlm 2 kali pru...d hrpkn pm njiboh agar menbuang mrk2 ni yg dh brkarat fikirn n dh tua bhlol bebal bodo d dlm pati bn umno n bru laa pati bn umno d sukai n jg d hrmti olh bngsa mlyu sndiri...aku skong 100% anon 2025...aku pun bn jg, tp yg bnr ttp bnr n yg slh ttp slh...sori broommm...

stiap bngsa n agama d m'sia hndaklh saling hrmt menghrmti d antara satu same lain & jgn kita menghina agama & kematian agama lain & itu adalh sdh d tentukn olh ALLAH swt trhdp kita smua...cm mana klu org hina & fitnah kematian klgra kita? adakh kita marah @ x marah? sebab tu lh apa yg d luahkn oleh anon tu memang benar krn setiap agama x boleh menghina kematian agama lain & pm najib pun x menghina kematian karpal & malah pm najib beri ucapan takziah dgn klrga karpal...nik aziz pun ucapkn takziah dgn klrga karpal jg...

aku pun x suke dgn sikap zul ndin dan ibrhim pkasa krn prangai mrk brdua x mencrminkn seorg yg brglr yb dan ustaz yg bragama islam....aku puji dan hrmt dgn bks pm pak lah dan bks mb nik aziz yg hrmt dgn agama lain...

Onon 07:46. Tak payahlah khutbah panjang2 kalau kau specis pengkhainat sama saja. Nak tunjuk baik kononnya. Masa anjing tu menghina islam kenapa kau senyap, malah menyokongnya. Inilah wajah gay tua yg berjaya menyerap dlm tubuh kamu

Stuju sangat, sekor musuh islam telah mampus!!!

Islam mesti kuat jangan jadi hamba pd cina babi seperti parti bodoh PAS dan specis kencing rakyat .

i like that bontot lori.. so sexy.. let's me kiss that bontot lori..

haha.. may be that's karpal last words..

siapa anon 0057 ni? mcm dia plak nak ambil alih hukum tuhan. nak tentukan syurga neraka. dah sah sesat. mesti hasil ajaran n.ajis. kesian..

haha.. may be that's karpal last words..that bontot lori.. so sexy.. let's me kiss that bontot lori..



haha.. may be that's karpal last words..

Ciri hamba memang ada, apabila tuannya mampus. Sibuk nak menyalah pd kaum sebangsa dan agamanya yg tajk sealiran dgnnya. Jauh skali nak serapkan nilai2 islam yg murni. Itu sbb sya kena guna bahasa spt kamu,, wahai anjing PKR. Takkan marahhhh

Blog milo suam ini kalau tak ada yang pro bn beri komen tak meriah, kepada yang pro bn sila singgah diblog milo suam ini untok memeriahkan politik malaysia, kita akan memberi fakta yang sebenar dengan dasar dasar kerajaan bn yang telah diputar belitkan oleh blog milo suam, jangan bimbang blog milo suam telah kita kuasai....

serang tukartiub la bro.. baru meriah.. kahkahkah..

07:46 x yah kau wayang n spin.klau kau da kldai nwar ckp je.kau tak yg komen.kau bca blk komen tu.klau nk mgajar orng jdi baik knal diri dulu.jgn dok sergah.mmng betul jgn hina bngsa n agama lain.tpi ckupla skadar hormat tpi jgn la plk sebangsa n seagama kau caci smpi mctu.skarng aku pgil kau sebangsat ngn anon 20:25 tu.ape prasaan kau plk.tpi aku yakin dia tu adalah kau.sbb pndai main wayang mcm bos kau nwar yg dipuja puja tu...puiiii

yezzz bn 4ever.bye bye nwar 5tahun lgi jumpe.kt dlm sok jgn lupe main wayang lgi....

oops....takziah utk kluarga karpal s

2044 jgn hrplh bro macai pati setan nak kuasai blog milo ni krn slgi aku maseh hidup smpai ke hr kiamat, slgi itu laa aku akn srang kau org macai2 pati babi sial dgn serangn yg tajam...smua macai2 pati sial akn d sumbt ke nerake jhnam yg pling bwh brsma anak2 n bpk mak setan d akhrat nanti krn kau org ni hr2 jual fitnh mcm seipul jual jobo n jg dajal....hahahaaa

bngsa mlyu dh bnyk merempt skrg krn org2 mlyu hr2 jual kangkong n lps tu jual ketupat n bngsa lain ambik ksmptan kaut kekayaan d ngra kite n bngsa mlyu laa yg bnyk ambik dadah n mls nak keje n ape dh jd ngri JB smuanye tokey2 kaye dr singapor yg brbngsa cina yg kaut kekayaan d ngri tnh mlyu n sbb tu laa kau org macai2 bn umno x tau malu krn bngsa kite mlyu akn merempt satu hr nanti d ngra kite sndiri d atas prbuatn yg kau org buat trhdp bngsa sndiri....hidup dsai pjuang mlyu tulen smpai ke hr kiamat krn dsai saje laa yg dpt menyelamtkn ekomi n rkyt m'sia dr d khianti olh macai2 pati pukimak....sori broommm

Hudup gay tua. Hahaa

Betul kata lu gay barua..

Jgn bimbang, 3 tahun lg anwar bebas lpas PRU 14...

Anon 08:00 adalah contoh terbaik specis yg dibiak hasil liwat dan sodomi. Otak dia duduk kat jubur.

Orang melayu parti bodoh PAS dan parti kencing rakyat saja tak maju. Nasib baik BN tolong jika tidak mampus kebuluran. Org melayu UMNO dan lain2 maju dan ekonomi berkembang tidak asyik berpolitik dan menyalahkan org.

Orang pkr ramai tak bekerja, kalau dah baka pemalas tu pemalas juga, dudok kedai kopi mintak orang belanja secawan kopi, dulu lagi aku dah tegur puak puak ni dia tak dengar, masok telinga kiri keluar telinga kanan, dah tahu hidup susah jangan salahkan umno, dekat malaysia ini dengan sedikit usaha saja aku yakin hidup kita pasti senang, ambil contoh orang indon yang datang kenegara kita...

Cuba tn2 tengok wajah pengikut2 Melayu PKR dan parti bodoh PAS pemalas, curiga, pandang semacam pd jiran2 yg berjaya dlm pendidikan dan ekonomi, dengki, keluarga tak terurus-anak2 terbiar. Mengatakan org tak sealiran dgnnya jahil.

Pemalas puak puak pkr dan pas itu, hamtam umno nombor satu, dudok kedai kopi sampai bini kirim beli garam pon lupa, kita cakap dan nasihat pon tak guna, dah bakanya macam itu...

Betul la lu gay barua..

Pesanan mendiang agar anwar liwat bertaubat harus anwar tunaikan....
Agar hidupmu tidak sial memanjang!!

Muka puak umngok tak ada nur..mungkin byk tipu rakyat

Muka puak pkr ada nur tapi nuar peliwat tegar

org2 mlyu yg menykong umno adelh org yg bodo n smua nye miskin krn x nak maju dgn org2 mlyu yg menykong n mengndi pr krn pati pr adelh pati memajukn ekomi rkyt n myuruh rkyt jd kaye n bkn nye mcm pati sial amno yg menyruh rkyt nye mtk sdkh n menympitkn khidupn rkyt yg trbeban knaikn kos hrga brg kprluan n jg kaye dgn jual fitnah n dose n jg mksiat, macai2 amno smua nye dh jd berok klparan mtk sdkh ke sane c ni d ngri s'gor n plau pnang, macai2 ni laa mcm berok2 x tau malu n melacurkn maruah org mlyu dgn bngsa lain n mrk2 ni laa pukimak punye org...

smua tokey2 yg kaye raye d m'sia smua nye dr bngsa lain n bkn nye dr bngsa mlyu krn kbodohn pmpin2 amno yg trlalu membrikn kekayaan dgn bngsa lain n hinggakn macai2 berok amno pun dh cm jd org gile stiap hr melalak ke sane c ni nak mtk tlong utk menambhkn pndptan dgn hnye menjual jobo, fitnh n mengaut kekayaan dose stiap hr, ambik dadah n jual dadah smuanye bngsa mlyu n bngsa lain smua nye kuat keje bg nak carik kaye...nsib baik pati pr ambik ngri s'gor, klntan n plau pnang, klu x, smua nye bngsa mlyu akn jd org indon....

Melayu umno positif, melayu pas dan pkr otak negetif. Tak percaya cuba baca komen2 diatas dan nilai sendiri dgn iman dan bukan dgn otak pengkhainat gay tua

Pengkhianat bkn pengkhainat la bodoh...

1415 mlyu kepale bpk mak kau bngsat...bodo bebal klabu asap...berok2 mcai bn amno smua nye kaye dose...

huuu brapi api puak kldai pr kt atas ni semue bri komen.peh knon nmpk pjuang rkyat n bangsa mlayu.puiiii sbb dek korng yg bebal n bengap tu buat bngsa mlayu bpecah.lpas sape plk yg mgajar bdemo atas jln.sape srh kau orng tgk cine n orng luar buat harta.jadi usaha la.ni tidak ksane kmari asyik myalahkan orng je kje.puak kau orng ni yg kldai je la yg betul.....puiiiiii

21:35 kau plk miskin pahala..bangkai...puiiiiii

Najib n si semah terkejut seketika jejakkan kaki di bumi angkara malah najib menyuruh semah untuk bacakan fatihah. Malah pagi2 lagi najib ngan dua orang kuat umno solat ghaibkan karpal sing. Nak tanya boleh ke macam tu? Ini aku baca dalam blog putra umno berita nih. Boleh ke?

Bro...Losimah mau hudud tak?

Najib mesti bertaubat!!!! Sebab totoh puki .dan jobo altantoyo dan lepastu bunuh dan letupkan atas arahan mak semoh. Bertobatlah najib ooi!!!!!

Entah2 ko yg pegi dulu....insyaallah.AMINNNNNN

Entah2 ko yg pegi dulu....insyaallah.AMINNNNNN

Mimpi kaum umno laknatullah dah sampai masa najib berkubor entah2 terempas kapal terbang. Ko ko ko

Spesis umno lagi laknatullah bro.

TAHNIAH UMNO SEBAB.ADA PEMIMPING KAKI PUKI DAN JOBO SPT NAJIBULTUYA.

TAHNIAH. PKR. SEBAB ADA PEMiMPIN KAKI SPIN DAN KAKI JOBO JANTAN SPT ANWERCINEDOL

Bodoh 21:42.. krjaan mna perintah negara yg jdkn org melayu hidup melarat?

bngsa bkn mlyu smua nye kaye raye tp bngsa mlyu d bwh jagaan berok2 macai bn amno smua nye miskin, nasib baik ade bngsa mlyu d bwh jagaan pr d ngri s'gor, plau pnang n klantan smua nye kaye raye n bnyk maju dr segi ekomi....

haaa mgaku jugak kau kldai ye.nepotisma,kroni ni smue puak bebal kau orng yg amalkan.tu sebab aku x heran bos kau blh bjalan dlm ngri n luar ngri slamba je.mne ada dpt hasil.x ape la bro mludah klngit da kne btang hidung sdiri.biar miskin didunia asal kan kaya diakhirat.tpi jika Allah beri rezki lebih kite bsyukur..@jebon

1852 kau ni mmg dh bebal bin bhlol..yg trkene btg hdung tu adelh kau sndiri krn kau ni x fhm sklh ke? aku rase kau ni sklh bljr dlm hutan same dgn macai2 amno yg dh bebal tu...sbb tu laa mlyu kat ngri s'gor klntan n penang tu dh kaye olh sbb krjaan nye x ade rasuah n mkn duit rkyt n x sprt d ngri d printh bn amno

puii kau ingt aku ni bdk bdk yg boleh dibodohkan.kau tu x sdar yg tlah dibahlolkan olih puak puak dlm pkr tu lbih lbih lgi bos kau sinwer.lancau tak amalkan rasuah knon.mlayu naik hasil mahatir.tpi nwar plk mgajarkan kaya kan mlayu yg kroni nepotisma n kya kan cina india x kira halal haram.smue orng da tau bahalol.kaya mmng le kaya tpi gi tgk sape.puii x rasuah.x yah pegi jauh dlm parti dap n pkr ank branak pegang jwatan.abis ape lgi klau dlm krajaan.puii x rasuah.simpan la puak pnye baik tu.puii x ada rasuah knon.byk duit nwar n pkr mne dpt.byk duit guan eng n dap mne dpt duit.puii x ada rasuah.sape pun jdi ttap ada rasuah tpi nwar da mlampau.da talam dua muka kki bontot jantan plk.dap terang terang mnentang keistmwaan orng mlayu n islam.ape lancau tu smue.puii x ada rasuah.so jgn ckp orang x paham n x skolah.puiii bgral punye orng.entah gay boy ke ape lu ni@jebon

18:44 bebal tu psal pr x dpat jdi krajaan.bru jdi pembankang ngara da nk dihuru harakan mlayu di pecahkan.krajaan pr printahle mlayu akan mlarat.puiiii

da ada bukti fitnah jgk ke.so ke ape hairnye sinwar cri jobo jantan...puii

0035 kau tu laa pnyebab nye bngsa mlyu dr spesis kau tu yg papa kadane merempat mtk sdkh ke sane c ni n bnyk ambik n jual dadah n jg melacur n jg brbuat mksiat d muke bumi m'sia yg trcinta ni, sptut nye kau bg khutbah dgn klgra kau dulu n sklh kn klgra n sdra mare kau dulu sblum kau tu mengajar org2 dr pati PR, ape dh jd dgn bngsa mlyu d ngri d printh bn amno? fikir laa anak setan anak babi sial anak berok macai bn amno n mtk laa kau duit dgn kak jat n kak mah tu utk upah blnja kau jual fitnh n ambik dose...lbh baik kau ni mati cpt...

07:20 ape bende la yg kau mrapu ni lebai.ckp bebal marah plk.x yah nk khutbah alhamdulillah smue ok.ustaz dlm puak kau orng je yg suka jtuh hukum orng klau x mgikut puak kau orng.klau stakat kulit je nma islam x yah le smpan je.x satu contoh pun yg kau orng ikut syariat yg betul.kdua index dadah tntgi psal dadah ialah penang slangor n kelantan.ni kyataan.tpi kite kne usaha la supaya dibersihkan bkn dok nk salah kan orng je kje.ni bgi fakta jgn plk ckp fitnah n spin plk lgi@jebon

Setahu aku indeks dadah tertinggi d kaw felda..tmpat si maslan tu

Rosmah tobat xnk hudud.kna pkai tdung. Adoi.lwk tol.dh tau wajib totop aurat.malu kt ngra islam lain

Tahniah umn0 parti mlya yg org atasnya rmbut tejengoi keloaq. So stpid

Ntah. Anon ni bodo mcm idola dia.ckp xekot fkta.kt flda plg byk la. Geng Umnogok rasuah

ape ke kau bdua ni x hbis hbis lgi ke bangang nye.knape la trlalu bingai sgt.pdrm kluar index utk setiap ngri bebal.klau stakat felda tu ciput.3ngri ni kadar indexnye tnggi dari segi sludup,proses,mgedar dan penagih.ooi dlm keadaan cmni pun nk cri salah orng bkn nk bgi idea atau cra terbaik mgatasi masalah dadah ni.btul la kau orng ni dasar kldai bengap yg x blh diajar@jebon

macai berok bn amno smua nye akn d laknt olh Allah swt krn bnyk buat mksiat...jhnam pati sial


EmoticonEmoticon