Monday

Azmin Ali seru pimpinan dan anggota tidak melatah hadapi kemelut Selangor


‎SAYA menyeru semua pemimpin dan anggota KEADILAN bertenang dan tidak melakukan sebarang tindakan yang boleh mengeruhkan suasana politik. Saya akui kita sekarang sedang menghadapi sedikit kesukaran namun saya yakin berdasarkan pengalaman dan dengan semangat muafakat dalam Parti dan Pakatan Rakyat, pimpinan KEADILAN akan dapat mengatasi kesukaran sekarang.
 
KEADILAN komited dengan Pakatan Rakyat. Perpaduan Pakatan Rakyat perlu diperkukuhkan. Justeru itu, saya berharap pimpinan dan anggota tidak melatah, sebaliknya sentiasa berhemah, tenang dan berhikmah dalam semua keadaan. 

Insya Allah kita akan menggunakan kebijaksanaan untuk menjernihkan kekeruhan sekarang.
 
Saya juga ingin menegaskan dasar KEADILAN yang mendudung sistem demokrasi berparlimen dan raja berperlembagaan yang merupakan salah satu tunggak kerajaan.
 
Saya yakin kita akan keluar dari kemelut sekarang dan kita perlu menggilap iltizam dan azam untuk maju ke hadapan dan membangunkan Negeri Selangor dan menjaga kepentingan rakyat jelata.
 
Salam perjuangan
 
Mohamed Azmin Ali
Timbalan Presiden‎ KEADILAN 

12 comments

sendiri yang cari susah doe, tak payah lah nak guna kebijaksanaan tu kalau kebodohan dah menguasai kebijaksanaan.
dah bebaik milik pkr sebabkan kurang bijak dah pun terlepas ke tangan pas.

sendiri yang bodoh.

Bodo lama tu....
Gelojoh dan tak sabar bila ketum dah mabuk ketum....
Tak ada dlm pakatan yg mampu menasihati ketum....
Mgkin penasihat2 ketum 2x5 mcm ketum...hanya pandai buat fitnah...
Mcm nie ker pemimpin2 yg ada dlm pkr??
Rakyat dh bijak menilai siapa yg boleh diprcayai dan siapa kaki putar...cth...sipukimak rafizi...
Selamat berjuang ke arah nepotisme...ajaran yg disangkal korang selama ini...
Yang bodo dan gelojoh akan selamanya bodo dan gelojoh....
Mcm maknyah yg manja dan mengada2...klu boleh...apa yg diminta semuanya dpt....ptuiiih!!!

Hehehe....aku tak pernah main songsang dan bukan golongan gay atau lgbt....peace yo!!!

Sian kt mcai tegar umno ni..x habih2 buat dosa je..

Rajin pulak macai Umno masuk komen kat blog ni hahahaha... dia ingat orang nak percaya cakap dia hahaha...

Kemelut bodoh yg dimainkan oleh pukimak rafizi dan ketum...
Tski tak bersalah apa2 pon...dia dpt jwb sepenuhnya dpn panel disiplin pakatan..
Apa nawaitu (yg ketum selalu laung2kan satu ketika dahulu) ketum nak lantik jijah jadi mb???
Sebagai boneka atau ali baba dgn jwtn mb tersebut!!??
BODO...mcm tak ada adun lain yg lbh ok dpd sikipas tu....bodo sungguh!!!
Klu kipas dilantik atas kapasiti dia sebagai presiden....ptuihhh...presiden hampehhh!!!
Apa boleh buat...tak ada ahli pkr yg berani nak mencabar jwtn tu dulu...klu ada..ketum n jijah gerenti kalah.Bukan tak nak cabar...nak bagi muka jer...sapa tak kenal ketum...cabar bererti terkubur atau ditikam dr belakang...
Woi...ingat majoriti adun dlm pkr n dap selangor sokong penuh ker???Ntah2 sekadar angguk2 geleng2 dgn keputusan pukimak ketum n rafizi...
Lain kali simpan sikit bodo tu...jangan ingat majoriti rakyat bodo mcm ketum dan pukimak rafizi yg mencetus kemelut mb di selangor...
Klu korang gay atau lgbt pon...agak2 la klu nak sesuatu tu...biar ikut prosedur....jgn main langgar jer....Rakyat dah muak dan marah..ok!!

bapak segala bodow kucai pr, hri minum air ketum, sampai efek kewarasan bergulung berguling atas jalan dan bawah kereta, lari2 anak kat lorong kene kejar polis, bekhemah kat padang jadi gipsi takde rumah, tepekek dalam stadium.
tu belum aku sebut pendaratan besar besaran kpalterbang mebawa 40 ribu bangla dan blackout otak.
bodow le jadi manusia klau bersedia untuk dikenceng dan diceret.
ada baiknya behenti le jadi orang.

Pas ada president terpandai di dunia lain semua bodoh umno suka

Najib =hadi terbaik lain semua bodoh umno suka pas

Parti paling cerdik dalam dunia lain semua bodoh umno love pas

Tertanya2 juga adakah suatu hari nanti..yang bijak pandai akan Meninggalkan PAS..sebagaimana yang terjadi pada Oumno.

Apa nak dikata..begitulah didikan Oumno.

Hebat kamu dengan memaki hamun..kalau beterusan begini..nampaknya kamu akan Muflis diAkhirat nanti.


EmoticonEmoticon