Sunday

Harga minyak dunia dijangka terus turun hingga 2015 — Kosmo


‎BIAR gambar berbicara, biar gambar mendedahkan kebenaran‎ kisah sebuah kerajaan yang menipu rakyatnya dengan menaikkan harga minyak sedangkan harga minyak dunia sedang merudum malah dijangka akan terus merudum sehingga tahun hadapan.

Biarkan juga penyokong Barang Naik hanyut dengan kebodohan dan bangga ditipu oleh kerajaan yang disokongnya. Harap-harap gambar ini mampu merawat kebodohan mereka.

‎"Pemimpin jahat terhasil dari tangan-tangan pengundi yang bodoh"

9 comments

Tangan tangan BODOH ramai KT SLANGOR.

X pasal2 khlid Ibrahim jatuh.

Inilah contoh manusia yang dikatakan oleh tuan blog " Biarkan juga penyokong Barang Naik hanyut dengan kebodohan dan bangga ditipu oleh kerajaan yang disokongnya"

Tahniah Anon 18:17

Nsib baik JIJAH KIPAS X JD MB Kalu x jgnkn tangan,mata,kuku kaki,hdung n KEPALA OTAK smue bodoh.


TAHNIAH PAS utk anon 2127

KEHKEH

Mrk semua bodo krn mabuk ketum...
Yg pandai hanya bijak memijak kepala manusia yg bodo2 belaka....
Mana TAK bodo....meliwat haram dlm Islam dan kebanyakan agama di dunia ini....tapi rakyat yg bodo disuruh jadi hakim...
Bodo...ketum memuki dan mendubor...Rakyat bodo diminta jadi hakim melepaskan si durjana bangsat...
Mujur msh ramai yg beragama...klu tak...lgbt berleluasa di negara ini...

Satu lagi yg bodo....
Yb2 yg mrk undi hanya sibok jadi hakim kpd sipeliwat ketum....
Buatlah kerja utk rakyat...bukannya nak naik putra jaya sanggup buat fitnah..
Bodo2 yb pukiR hanya layak jadi tukang sapu taik ketum 24/7....
TAK ada keja lain...hanya tahu isap butuh ketum jer keja mrk nie...
Nak langgar polis la..Nak langgar pintu mahkamah la....bodo2 belaka...
Yg pghasut cina kapir SI tiang chuak...yg nak pi langgar...melayu dan India...bodo sggh la korang...
Bodo...sapa suruh ketum tu tgglkan air maninya sdlm 4cm....kemudian tak bawak alibi.....bodo!!!
Haram yb2 korang keja utk rakyat...bukan utk ketum yg sah mengetum otak Rakyat!!!

puki mak lu...

Bijaknya Mat Maselan

RON95+Subsidi=?
RM2.30+RM0.28=RM2.58

RON97 mulai 19.11.2014
=RM2.55

Harga RON95 kini lebih mahal dari RON97

RON95 - Subsidi=?
Ko Bayar berapa?

Kalu RON97 lagi mura, ko pakai je la RON97. Apala baghal sgt ni?


EmoticonEmoticon