Saturday

Malu tak ramai penyokong, peserta Baju Merah tanggal baju dan beredar


SELEPAS menyedari bahawa kehadiran penyokong Baju Merah terlalu sedikit di Dataran Merbok, peserta Baju Merah mula menanggalkan baju merah yang dipakai sebelum beredar pergi.


Berita ini aku dapat daripada Facebook Buletin Utama TV3, media pengampu nombor satu Barisan Nasional. Aku pun tak tahu kenapa media pengampu sanggup tulis berita yang memalukan baju merah, kena sabotaj agaknya.


Apa pun bagi aku, tindakan peserta Baju Merah yang menanggalkan baju dan berlalu pergi ini, bolehlah dikatakan bijak — Nak tunggu apa lagi, duit RM50 dah dapat, nasi bungkus pun dah dapat cabutlah apa lagi.

Lepas ini Jamal Jamban akan kena bambu dengan pihak yang taja himpunan baju merah dia. Konon nak bawa 300 ribu turun lawan bersih, tapi yang datang tak sampai 5,000 pun.

Sementara itu, peserta bersih 5 semakin meningkat, lebih ramai lagi peserta dijangka akan turun ke Himpunan Bersih 5 di Kuala Lumpur petang ini.

"Mesti kau menyesal ikut Jamal Jamban kan? Kahkahkah..."

BACA JUGA — Tun Mahathir turun pesawat pakai baju Bersih 5

6 comments

Setakat 5k, celah gigi depan BERSIH je.................

Merah malu2 alah. Kuning balik pening. Walaunta jugak syiok dpt berjimak sehari suntuk sampai lebam

Menyalak tak tentu pasal.
Samseng pulak tu
Memalukan melayu.

Klaim - 300,000 org X RM50 = RM15j
Guna - 5,000 X RM50 = RM25,000
Banyak untung

sejuta pon tetap najib Pm bahlul!..bodo

sedap ke jilat kahak madir????[pehhh best gilerr..bgsa jijik haktuittt


EmoticonEmoticon