Thursday

Samseng serang NGO mahu hantar bantuan air ke rumah Jamal


SEMALAM Datuk Jamal Yunos (Jamal Jamban) jadi tumpuan seluruh negara apabila muncul dengan hanya bertuala membebel-bebel seorang diri depan pintu pagar SUK katanya nak tumpang mandi dalam pejabat MB Selangor dakwanya kerana sudah 4 hari tak mandi.



Lantaran kejadian itu, dua NGO mahu menghantar bekalan air ke rumah Jamal pagi tadi. Namun bantuan mereka bukan sahaja tidak diterima, malah mereka dilaporkan turut diserang di hadapan rumah Jamal Jamban oleh sekumpulan samseng.


Aktivis Media Sosial, Ratu Naga atau nama sebenarnya Syarul Ema Rena Abu Samah yang menyertai misi bantuan itu dikatakan terpaksa bergelut dengan samseng-samseng upahan Jamal Jamban malah beliau turut dibaling dengan telur dan disimbah dengan air kotor.


Ratu Naga dalam satu kiriman di akaun facebook miliknya mempersoalkan kenapa Jamal tidak mahu menerima bantuan air yang diserahkan oleh NGO jika benar rumahnya tiada air.

"Kenapa Jamal kata tak ada air, tapi tak nak terima bantuan air yang NGO saya hantar?" Tulisnya.

Kejadian pergaduhan dikatakan bermula selepas salah seorang daripada 'orang Jamal' mula menyimbah air sebelum melarikan diri, menyebabkan berlaku pergelutan.

Ratu Naga mendakwa beliau tidak berganjak dan terpaksa begelut dengan orang-orang Jamal, sambil dilindungi oleh suami.

"Berlaku pergaduhan di situ dan saya tetpaksa bergelut dengan orang jamal sambil dilindungi suami saya. Tapi saya tak beranjak dan tetap bergelut. Mereka kata jangan kacau jamal jangan kacau jamal," tulisnya.

8 comments

Kalau dah dengan mak cik ni pun hang guna orang untuk pertahan diri dimanakah pancak silat yang kata kebal tu puih!!!! mengaku anak jantan tapi tak ada texxx

Jamal Pak Kontol...

Ratu NAGA Gemok Gedempol & Bangang LAWAN Jamal Ikan Tongkol Mangkuk Hayun! = PPBM MahaKutty VS UMNgOk = Dua-dua bodoh nak MAMPOSS!

Ratu badak kene mandrem.. kah kah kah..

Padan muka sibangang kena simbah dengan air longkang sibahlol...

Nak komen sangat tapi penakut . Kutuk tapi guna profile anonymous .

Org hantar air baru rasa terhina. Tapi sendiri bertuala nak mandi kat pjabat mb tak rasa menghina ke? Nampak sangat politik. Sepatutnya jamal bertuala hari tu mereka mandikan dia dgn air longkang. Tengoklah mcm mana dia layan org lain bila kena provok. Kira mcm budaklah, dia kcau org gelak puas2, tp klu org kacau dia mulalah nangis bawah ketiak. Ni ke muka nak jadi pemimpin? Tak ada ciri2 yg blh dicontohi langsung. Nilh ciri2 manusia yg makin menjauhkn rakyat pada umno bn, perangai mcm sampah. Ekor jamal tu banyak taik, yg bagus dlm umno bn pun akan terkena taiknya. Mungkin org dlm umno bn tu dah tak ada yg cerdik dan matang lagi kot sbb tak ada yg boleh nasihatkan jamal yg perangai sampah tu.

Aku tak heran klu jamal serang ratu naga sbb dia memang tak matang lagi. Tp yg aku kesian jantan2 yang jadi balaci jamal ada yg sado2, tp tak malu serang perempuan ramai, baik korang pakai skirt je. Ketua pondan, pengikut pun dayus.


EmoticonEmoticon