Thursday

Skandal KP SPRM CCTV hotel di Bali pula didedahkan


SELEPAS pendedahan gambar-gambar dan dokumen yang dikatakan menjadi bukti skandal Ketua Pengarah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (KP SPRM) bersama dengan bini orang di Bali muncul pula dua (2) rakaman CCTV.

PENDEDAHAN SEBELUM INI sila klik — Skandal KP SPRM dengan bini orang

Difahamkan ada pihak tertentu yang mempersoalkan kesahihan gambar-gambar yang disebarkan sebelum ini. Gambar-gambar itu didakwa telah diubahsuai (diedit) sedemikian rupa bagi menjatuhkan KP SPRM.



Justeru, bagi membuktikan dakwaannya benar, maka pihak yang menyebarkan gambar-gambar sebelum ini tampil pula dengan rakaman Kamera Litar Tertutup CCTV yang katanya diambil dari hotel tempat KP SPRM dan kekasih gelapnya tinggal di sebuah hotel di Bali Indonesia.

Video pertama yang disebar kali ini menunjukkan seorang lelaki bertopi mirip KP SPRM, Dzulkifli Ahmad berpimpin tangan dengan seorang wanita bertudung yang sudah berkahwin. Rakaman itu turut diulang dalam gerak perlahan.

Terdapat juga rakaman kedua-dua mereka berjalan masuk ke dalam sebuah restoran, selain rakaman suasana bilik hotel yang didiami mereka berdua.

Rujuk video berikut.



Difahamkan selepas ini akan ada lagi pendedahan video-video berkaitan skandal tersebut.

Rakaman video sebelum ini mendedahkan dokumen tempahan bilik hotel, tempahan penerbangan, dan gambar-gambar lain menunjukkan lelaki didakwa KP SPRM bersama kekasih gelapnya bermesra di Bali Indonesia.

Ketua Polis Negara (KPN), Mohd Fuzi Harun pada masa itu mengesahkan bahawa pihak polis sedang menyiasat video berkenaan di bawah seksyen 498 Kanun Keseksaan — kesalahan menggoda wanita yang sudah berkahwin dengan niat untuk mengadakan hubungan haram.

Jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara tidak lebih 2 tahun, denda atau kedua-duanya.

15 comments

Rasakan kau Dzulkifli, kau nak tunjuk samseng tunjuk besar kepala, sampai PM pun kau nak langgar macam kau malaikat, macam kau suci sangat!

Sekarang kau rasakanlah, satu dunia tahu kau ada kekasih gelap, lebih malu kekasih gelap kau bini orang.

Khinzir tak ada moral!

Harap pihak segera tangkap KP SPRM ni kerana menggoda isteri orang untuk diajak berzina

Sebenarnya Najib dah tak suka dengan Dzulkifli ni, nak tukar KP SPRM kena ada good case, kena ada alasan kukuh.

Jadi alasan sudah diberikan, lepas ni bolehlah pecat dan tukar dia dengan orang lain

Kalau Dzulkifli ni ada MARUAH DIRI elok lah dia LETAK JAWATAN.jangan dok Heboh kata ini semua FITNAH.ALLAH swt BAGI CASH KAT HANG.SOMBONG BANGAT BAA.kau nk Jatuhkan PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT cara Mudah rupenye tak semudah itu.DEPAN MATA KAU DAH ADA BUKTI JELAS MO1 TU APSAI TAK KAU SIASAT.KAU NI BUAT MALU MAK BAPAK KAU JER.KALAU ANAK DARA TU BERBALOI JUGAK NAK SKODENG NI BINI ORANG BHAI...NA'UZUBILLAH

Kalau kita delete misai kpsprm ni, dia jadi iras-iras saper..? NIK AMAR...
Tak caye cuba edit.... patot la penyangak....

klu nak bunuh karier org yg mereka tak suka sbb x sokong mereka maka puak2 laknat .bangsat pakatan memang pakar..si medey diktator rasis yg suka hina bangsa org kau blh sokong...sah bodohnya.

Zaman dulu2 mmg bengang dgn tun m, tapi sejak dia insaf ni rasa nak tabik pulak.. yg jahat tu cerita lama... kalau cerita lama jadi kriteria nak tidak dilantik ketua, tentu sayyidina umar r.a tak dilantik khalifah... betol tak...?

Allah juga akan mengampunkan dosa hambanya walau sebanyak mana pun jika penghujung hayatnya dia bertaubat. Tapi jika masa awal mudanya baik, beramal Soleh, tp pengakhirannya jahat Allah tidak terima amal baiknya.

Tuhan terima ke tak bukan kita manusia yg tentukan. Pemimpin 2 yg melakukan segala kerosakan didepan mata harus diberhentikan serta merta; kalau tidak rakyat akan lebih teruk kena tekan!

huiih bahaya betul sekarang ni, jangan lepas ni turn aku pulak. Bini orang tu pun satu hal. laki orang juga dia minat

sebab kamu sita dan siasat pembesar2 kerajaan kleptokrat..... kena le engko..... you baru naik pangkat tak blh di pencenkan.... senasib kelvin morais tak blh !!!... ehhh dgn intip ko, kemudian dgn pdrm dan ag..... mati ko....

bro kp sprm, kena ingat. ini malaysia, kena hati hati dengan jerung2 ni, ada antaranya mempunyai pembunuh upahan, gangster, kongsi gelap dan mcm mcm lagi. bahaya tu. asik menggempur dan menyerang tapi lupa pertahanan diri. ini baru dibogelkan dengan video, jangan sampai kena sharpshooter kat traffic light sudahlah, lebih lebih lagi kena letup c4.

Sama jer..ramai jer yg ada sekendel..tp bila ada yg cover lepas ler..mcm suci ler..ape kurang nya yg nk kenekan dia ni..2x5 = 10 = 5x2..

Vedio main xde ke

Bersama Kami Agen Bolavita Game Online Terpercaya
Dapatkan Give Away Promo Natal 2017
Free Chip Rp.55.000 Tanpa Deposit
Langsung Saja Kunjungi www(titik)bolavita(titik)org
Untuk Info Lebih Lanjut Bisa Hubungi :
BBM : D8C363CA
wechat : bolavita
whatup : 6281377055002
Email : cs@bolavita .com


EmoticonEmoticon