Pendedahan seterusnya

Kali ni CiLiK© dedahkan lagi screenshot yang seterusnya, CiLiK© akan terus update lagi gambar-gambar yang lain. Harap korang semua dapat bersabar ye. CiLiK© akan terus mendapatkan maklumat terkini berkenaan isu ini. Sekiranya CiLiK© dapat lagi gambar terbaru dari hacker yang dirahsiakan identitinya, CiLiK© akan terus letak di sini jom layan.......
Sila klik untuk membesarkan gambar.




CiLiK©: Adakah papagomo seorang anggota Polis? Korang fikirlah sendiri

6 Comments

  1. Polis ke? mungkin ya mungkin tidak.

    ReplyDelete
  2. papa gomo polis, pergh, blah la papa gomo,
    jadi paparazi atau chimpazi lagi bagus..huhu

    ReplyDelete
  3. Nampak seperti dia polis yang mendapat latihan israel.

    Mungkin dia ni lah agen israel yang berkulit melayu yang berada dalam PDRM. Zionist adalah pemikiran dan tidak semestinya bangsa. Yahudi memang 1 bangsa dan 1 agama(macam 1 Malaysia lak bunyinya)yang menjadi peroska manusia dan alam.

    Mereka juga disokong oleh pelbagai bangsa dan penganut agama lain sebagai proksi seperti freemason. Yang penting ialah otak, jiwa dan akidah mereka sama, iaitu menentang Islam walaupun menulis menggunakan insyaallah dan suka menyebut nama Allah. Mereka ini tidak segan silu menyebut nama Allah sambil membuat kerja mungkar yang dimurkai Allah.

    Apa nak heran, Lim Goh Thong pun pernah sebut,"itu Tuhan Alla punya kuasa". Iblis syaitan pun mengaku adanya Allah. Tapi kalau perbuatan tidak selari dengan kehendak 'penama' yang disebut itu, maaf, tidak akan selamat juga akhirnya.

    Betul tak?

    ReplyDelete
  4. ade sorg agen israel yg pmikiranye zionis berkata "allah itu samseng" dan dia merupakan menteri besar di sesebuah negeri

    ReplyDelete
  5. "ade sorg agen israel yg pmikiranye zionis berkata "allah itu samseng" dan dia merupakan menteri besar di sesebuah negeri"

    bro, ape salahke Allah itu samseng?? Apa salahke menteri tu ckp gitu?? xsalah bro..sume sifat datang dari Allah..xkshlah Dia nk samseng ke ape ke?? pernah ngaji x?? lau pernah, msti pernah bce satu surah yang Allah xmulakan dengn basmallah kan??

    ReplyDelete
  6. ade sorg agen israel yg pmikiranye zionis berkata "allah itu samseng" dan dia merupakan menteri besar di sesebuah negeri

    Bila orang tak ada ilmu bercakap, semua org bijak akan gelakkan dia... jgn malukan diri bro... pergi mengaji pandai2...

    ReplyDelete

Post a comment

Previous Post Next Post

iklan