Loading...

Iklan McDonald's dedahkan penipuan DBKL?

PELBAGAI alasan diberikan untuk menghalang penganjuran Himpunan Aman Black 505 yang dijadualkan pada 22 Jun ini di Padang Merbok Kuala Lumpur.

Hasil rundingan oleh pihak penganjur dengan DBKL sebelum ini telah menyebabkan himpunan yang sepatutnya berlangsung pada 16 Jun itu ditunda ke 22 Jun.

Alasan terbaru yang diberikan untuk menolak kelulusan himpunan itu ialah kononnya Majlis Olimpik telah menempah Dataran Merbok sejak tahun lalu bagi menganjurkan satu acara larian.

Namun sebuah Iklan yang disiarkan oleh portal McDonald's tentang acara larian yang dimaksudkan nampaknya mendedahkan perkara sebaliknya.

ReJaM "Siapa tipu? DBKL atau McDonald's? "

Post a Comment

217 Comments

  1. Macai DAP found (john the jo).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lor aku jugak kau serang takde modal ke bro???

      Sorry malam ni ada gelanggang
      Mai lah join
      Aku mengajar malam ni

      John jo

      Delete
    2. awat la john depa ni bebai sgt......nk mnyamar cari la nma len...mmg mentaliti umno ni rendah...sume hujah pakai tumit....hahaha....ampa msti dok kndang ni...org ada rumah mentaliti len..hahaha

      Delete
    3. Bro, jangan jadi orang fasik. Tak terbeban nanti dengan dosa fitnah atas alasan yang menyesatkan.

      Delete
  2. Tak kire le dedah ke tak,rakyat dh muak dengan sarkas tak laku ni.

    ReplyDelete
  3. Sapa sebenarnya yang kuat menipu kalau bukan pakatan haprak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha..ni sekoq lg....ang gtau kt aku...apa cita dgn hrga keta yg ampa ckp turun tu....vw mlysia pun nafikan yg utusan ckp....ang nk ckp kami lagu nih....malu la wei....

      Delete
    2. Ni lagi 2ekoq bodoh bingai kena kencing lagi.lagi dan lagi

      Delete
    3. Umno tu keki kencing turun harga menipu pelaburan negara menipu.
      Status ekonomi penipu semua pun kecing lah bodoh macai

      Delete
    4. Pendubor menipu korang...korang tak kesah pon...
      Blackout2....hihihihi.....malu...malu...

      Delete
    5. najib tipu ampa xkn nk diam kot....sound la kot dapat hrga keta murah lg....aku xksah pun sapa pm...jnji xjaga kroni..xtipu rkyat....klau stakat tuduh cmtu baik ampa pk 2x.....stakat jd macai xde ilmu xpayah la...

      Delete
    6. Apalah sebok harga kereta.kalau mahal jangan belilah.belulah yang murah takat yang hang mampu.tau nak berlagak jeeer

      Delete
    7. la....aku beli pun luak ka duit ang..keta ni mcm pemimpin kot..bla dah lama..meragam..byk kena prabis duit nk baiki..baiki pun xthan..mragam lg..last tukaq baru la....naik pun sedap keta baru..boh mnyak 10 dapat jln jauh..ni keta buruk boh 500..250..jalan takat tu ja..dah la warna biru..hahahahaha...

      Delete
    8. Rpket kan ada bokeh pinjam

      Delete
    9. Nnt roket naik gila xsenang dok la ampa..hahaha nk kot ampa no

      Delete
  4. Kita ta pyh le nk ikut budaya luar, tngok aje kat turki apa dh jadi, erdogan ni slh sorang yg mnyokong pakatan, ahernya dia sndiri mjadi mangsa x beradab rakyat sndiri, jangan tlalu mghalalkn cara hnya kerana ketamakkan politik, cuba bwk btenang, ikut saluran dan jalankn le tagugjwp sbagai wakil rakyat dn parlimen, manusia ni bila dh bkumpul reramai mcm2 pkara bole tjadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ambik tanah org kampung untuk pembangunan guna akta pengambilan tanah 1960,gondol tanah hutan simpan cari hasil balak.sapa juara bab ini.UMNO/BN atau PR

      Delete
    2. Bro hang melalut apa ni sapa gondol hutan ?
      Awat hang x pi tanya nik aziz kt kelantan hutan yang dh botak dan kt kedah masa pas pegang sapa gondol hutan yang dh botak macam kepala kojak tu.????
      Oh ya dua dua kerajaan pas yang gondolkan yang salah umno pulak .apa nak jadi ngn ko ni?

      Delete
    3. kt pahang ko xnk cita sapa yg gondol bukit?nk ckp tu tgk la skit...ko ckp mcm ko dok kt sana

      Delete
    4. Sbb aku dh tengok lah aku ckap tp.ko.mana nak.mwngaku kalau puak haramjadah ko buat ko x nampak.semua nya bwtul.kalau orang bkn main lagi ko spin macam.babi sundal

      Delete
    5. klau takat tgk kt tv3 suku dgn utusan..ko la yg babi sundal nya.....

      Delete
    6. Hutan Kelantan tu kes lama dah bro benda tu dah lepas tak ada apa kesalahan hang ni pun dok melalut apa.

      Hang tu nak tanya sikit bila nak serah royalti minyak Kelantan bodo piang,
      Ini parti bangsa melayu ke parti fikir poket kroni

      Jangan jadi macai lah UMNO

      Delete
    7. Benda lama kepala hotak ko bodoh piang.ni yang cakap bangang x habis2.

      Delete
    8. otak ang la yg gondoi....kn isu ni mati cmtu ja...kt kedah..ank ex pm ksygan ampa tu ckp hutan balak nk berenti dari tebang SAT/sekejap ko bhasa ampa..brmkna..nk tebang lg la tuu..nk tebang la ni malu kt pas...hakk puii kt pala dia..burung kakak tua hingaq ja lbh..boh batu lastik kt pala baru dapat pikiq

      Delete
    9. Nilah contoh munafik x mengaku puak dpa gondolkan hutan lpas tu salahkan orang lain .mmg dasar.............

      Delete
    10. dasar apa tu ang....awat xprabis ayat....pas tebang pun ang marah...ang xtgk brita ke...tanah sapa pas gondoi tu...kn tv3 gtau dh tanah tu hak pensndirian...xkn la tv3 nk tipu...uiii..mustahil.....hahaha...ang tgk klntan gov p bantu x?royalti lesap...klau xde awat depa mgamuk nk tuntut...pas sana nk wat highway p mngaku nk buat jgak...yg paling aku heran,pelik sgt2 najib p mengaku peminat no1 trw..bola klntan....fuh...hbat ada pm cmni.....hbat la sngguh2....hbat main bangsat sama mlayu

      Delete
  5. Tak payah pergilah , anwar bukan dapat jadi pm pon , jangan dengar tipu daya syaitan , anwar itu syaitan bertopengkan manusia , buang masa aje !

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn sokong setan14 June 2013 at 20:49

      Aik.terbalik plak.ish.ish.rasa nya la apa kata mantan pm itu hari.he.he.he melayu mudah lupe.

      Delete
    2. Lebih baik sokong syaitan yang dikenali (UMNO/BN) daripada sokong malaikat yang tidak dikenali (PR) kata Tun Mahathir...

      Delete
    3. Non 2221....statement pwndubor tu!!!!

      Delete
    4. non 2255...ko berhujah mcm hantu...ko terlepas ke apa ni...xbca paper ko ni..metro ada ckp la non..ko msti budak baru main politik

      Delete
    5. Dlm harakah dan keadilan daily mmg sedia ada!!!!

      Delete
    6. Aku ni hantu dh x beetuan sbb ketua ko dh mungkir janji kata nak bawa ke mahkamah pasal hantu aku tp x dak.tu aku keluar caei ko tu.

      Delete
    7. Bodoh dok ulang istilah sama

      Bodoh tak faham istilah pengundi hantu,
      Ni kata macai bodoh

      Delete
    8. Hang lagi bodoh kena tipu kena kencing.lagi satu dunia hang lunya jettua spin blackoutr undi hantu.tp habuk pun tak dak.

      Delete
    9. aku rsa ang yg bodoh..dh xfhm..tanya la...ha nk spin p mana..dok takat tu gak la ang...dari post lpas smpai la hari ni...tnya hak tu...ang spin la..smpai pening

      Delete
    10. Maunya aku x tanya .apa sudah jadi undi hantu undi bangla blackout sbb hantu2 tu dh kacau orang dpa tnya awat x bawa kt mahkamah dh jnji x mau tunai.awat jadi lagu tu...ni yg susah bila hantu dh banyak terlepas ni. Dh x bertuan.

      Delete
  6. Fahami dlu isu di Turki dan tuntutan penunjuk perasaan. Environmentalist mereka mahu selamatkan Gezi Park tu utk halang pembangunan. Lgpn Erdogan byk mengenakan undang2 baru. Protest ini diapikan oleh ramai pihak yg selama ni hidup dalam sekularisme. Tapi, itu hal mereka. Mcmana u tak mahu faham dlu isu Turki, mcm tu juga la u tak mahu faham isu Blackout505. Redha dan pasrah tu 2 perkara berbeza. Ingat firman Allah, "man jadda wa jada". Setidak2nya Erdogan bersedia bertemu dgn penganjur protest trsebut hari ni, selepas 2 minggu #occupyGezi. Pemimpin Malaysia patut fikirkan langkah tersebut juga. Black505 aman dah berlangsung lebih 1 bulan! Apa lg cara rakyat ada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh kata bawa pi mahkamah lawan tp sayang x dak satu pun isu yang dicanangkan di bawa ke mahkamah kena tipu lagi dN lagi dN lagi

      Delete
    2. Aku rela ditipu oleh peliwat dpd ditipu oleh bini...

      Delete
    3. Pasal ko pun dh sudah kena suntut pun

      Delete
  7. Duk umah ngan keluarga lagi bermanafaat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. meme aaaa..
      x kan duk saje.. mengawan la !

      Delete
    2. tak cukup ngaji le tu14 June 2013 at 20:53

      Duduk rumah ngan keluarga bermanafaat?he.he.he.kena ngaji lagi nih.jgn biarkan isteri,anak dan reta jadi fitnah plak.he.he.he.moh gi ngaji ndak tak.

      Delete
    3. Mengawan tu "binatang" la sahabat.
      Kalau manusia ni kita panggil bersama istilah suami isteri.baru manis.
      Maaf kata....

      -pak harun-

      Delete
    4. Pak harun tak 'bersama isteri' ke malam ni ?

      cam tu ke?

      Delete
    5. pak harun lebai..........lebai moden...

      Delete
    6. 21:18...haaa....cam gitu la...kan manis...
      Kalau kita nak buat projek ngan bini mesti lah kata..."sayang jom kita bersama"...hah kan manis...
      "sayang jom kita mengawan"....alamak...nnt bini kata "awak mengawan la dgn si tompok kucing yg awak bela tu"....perggghhhhh....xke sadis...

      -pak harun-

      Delete
    7. Puak dpa yang suka mengawan pak harun oiii.nak buat cam mana dpa mmg jenis tu.

      Delete
    8. ha..mgawan dgn mongolia doll...

      Delete
    9. Apa lagi mengawan dengan cina doll ngan bapoklah

      Delete
    10. la......bapok bibir merah tu ye..yg bacul tkt bini tu...yg slalu tunjuk no 1 tu.....klau xknal pg tgk tv3 suku..hari2 ada.....

      Delete
    11. Oh bapuk ke hehehe

      Ada selalu kat tv kan,
      Kata nya champaion pembela melayu

      Hahahaha
      Jaga dulu bini lah bru cerita negara

      Delete
    12. Ada kt hilpunan blackout pasal yang datang tu macam tu gak tu yang dia geram tu yang buat selalu himpunan tu

      Delete
  8. Pergi or x itu atas rasa tanggungjwb individu tersbt. Tp bile dah kene tipu dgn pihak pemerintah walau sekelumit pun, adalah tanggungjwb rakyat utk menolak penipuan tersebut (wan)

    ReplyDelete
  9. KATAKAN TIDAK UNTOK ANWAR , ANWAR ITU SEORANG PEMIMPIN YANG KECEWA , LAIN KALI LAH !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada lg......kami kecewa sbb ang main tipu....ang xbca kot post sebelum ni?ang bdak baru kot.......p la main jauh2...nnt kami sound ampa mgadu...sat g ampa mncarut...

      Delete
    2. Kita jgn dok hina org lain.esok lusa kita plak org hina.tak kira lah sapa...hina anwar ka...sapa ka...kita ni dijdkan tuhan berakal.jd gunakan akal sblm berkata.kalau org yg kita hina tu x mau ampunkan dosa kita, anda akan tanggung dosa sampai dlm kubur.
      Nauzubillah....

      -pak harun-

      Delete
    3. pak harun.....tolong baca post yg lepas2.....pastu ang kira spa hina sapa....pak harun ni mcm berat sblah ja......xadil la pak harun...nk tgur awat kami ja....baru nk respek ang jap td.....adui la pak harun.....apa pun trm ksih la...aku cba xmncarut...tp klau kluaq gak maap noh......

      Delete
    4. Yg lepaih tu kita jgn dok fikir.nnt sakit hati.kita maafkan ajelah mereka.xkira sapa pun sebelah pr ka..sebelah bn ka...kita ambil jln tengah.
      Nabi pun sentiasa memaafkan dosa umatnya.inikan pula kita.
      X gitu sahabat.....

      -pak harun-

      Delete
    5. Tak payah tgk pos lepas lah harun

      Tgk post sekarang pun dah tahu macai umno
      Takde modal lah mencarut macam orang bodoh.

      Lu nak tegur tegur macai dulu.

      Pak harun nak tanya pendapat dari sudut agama tuduhan liwat anwar

      Pak harun bebas kan???
      Komen sikitlah

      John jo

      Delete
    6. Sama jer pun dengan puak pakatan pun.x dak kurang.sbb yang atasnya dh mmg cam turrrr

      Delete
    7. hah pak harun..jwb la..xkan diam kot....mlm td sibuk sgt....pak harun ni lalang..bg 500..tunduk...

      Delete
    8. Jngn ckap orang lain duit kroni rasuah dan swgala macam.ko beli satu ceemin besar lpas tu ko ngan ketua2 ko yang pandai cakap tu lihat ceemin cer tengok sama x sbb kt kelantan berebut nak exco kt selangor demi nak jaga kroni satu jawatan yang x ujud telah di ujudkan nak bg kt ciputdin yang kalah.lpas tu kena ujudkan lagi dua lah sbb pas ngan dap pun nak juga.cer citer

      Delete
  10. Jangan pergi buang tenaga sahaja , pru dah habis dah , jangan difikir benda yang sudah , anwar nak jadi pm dah terlewat dah , dah tua !

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEMANGAT mahu muda.
      ramai lagi dlm PR bole jadi PM
      ...Anwar tak kesah.

      Delete
    2. Yer ker anwar x kesah.boleh cayerrr keerrr.

      Delete
    3. tak percaya sudah...
      aku pun x kesah !

      Delete
    4. Aku tak kesah seorg gay jadi pm!
      Asalkan dia mampu mentadbir negara....

      Delete
    5. Anak beranak heiiii macam gampang

      Delete
    6. lbh baik gay yg di tuduh dari org janji tp xbuat apa....hanya menipu rakyat....

      Delete
    7. Sedor ckit lah sapa yang kuat kencing rakyat

      Delete
    8. najib dan kroni la...anuar kencing pun rkyat xtau...rakyat tgk tv3 suku ampa..dok tunjuk sume yg elok pasai najib....satu..satu...la ni diam..dh rakyat tau dh dok tipu....

      Delete
    9. Hahahaha anon 15.47 akhirnya mengaku gak ko anuar kencing rakyat tp rakyat tak tahu bermakna selama ni ko tahu ko kena kencing tp buat2 bodo jer pasal malu nak mengaku tp hari ko ngaku gak macai ttp macai gak ko ni masih nak spin lagi.aku dah lama dh tau ko kena kencing.hahahaha

      Delete
    10. Kencing pun ada x bukti wei....apasal korang bodo ha....reverse pshyco pun xfhm ke...

      Delete
    11. Banyak lah ko punya psyco ayat ko budak tadika pun faham.sama jer dngn ketua flip flop.

      Delete
  11. ha pak harun....tu anon tu mula...ha...teguq la......hahahahah....meriah ada pak harun.....hahaha......blah dulu la wei...ampa sakit!! haha..asyik anuar ja kena...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liabiliti utama pr...hanya cina harbi yg berkenan dgn anwar tu.....islam tolak golongan lgbt jadi pm...

      Delete
    2. Hahaha tu lah kau tunjuk bodoh,
      Kau faham maksud liabiliti tak???

      Hahahaha
      Dah agakdah puak umno bodoh,
      Nak komen tapi upah si bodoh.

      Liabiliti tu umpama beban atau tanggungjawab, or hutang kita boleh umpamakan gitu lah dalam akaun liabitili tu umpama tanggungan current or future liability or past

      Asset adalah kelebihan,

      Hahahaha

      Macai bodoh,
      Cina harbi hang faham Ka istilah tu???
      Hang ni memang cetek ilmu lah gi belajar dulu lah.

      Belajar agama jangan main ikut2 aja jelas sangat bodoh dan jahil hang ni

      John jo

      Delete
    3. Puak ko yang bodoh jo dan jahil.selalunya orang yang ckap orang lain bodoh sebenarnya orang yang bercakap itulah yang paling bodoh sekali

      Delete
    4. Aik hang tak sedar hang tulis apa ka hahahaha

      Delete
    5. Aku tahu apa yang aku tulis tp ko yang tak tahu apa yang ko tulis

      Delete
    6. Aku tgk,banyak puak,umno selalu,cakap penjubor dalam ni.

      So,rupanya masing2 dalam ni penjubur ke dan layan chinadoll???

      Ikut cara hang kata gitulah,gayanya

      Delete
    7. Tambah pemuki 1lagi.....xde bnda lain la....sume kes yg lucah diorg utarakan...sume xmnjadi.....lpas tu...hantu plak.....bangla plak...boring brader....boring brader....

      Delete
    8. Semua perkara di atas tu puak2 ko yang gembar gemburkan last2 habuk pun x dak .

      Delete
  12. Soalan untuk pak pak macai dan macai umno sekalian.

    Harga kereta tak turun ke???
    Dalam akbar penipu ke

    Sampai syarikat kereta semua keluar statement ni apa cerita???

    Hangpa nak tipu orang kampung lagi ke???
    Lepas ni semua orang kampung beli kereta golf sebab dah murah sangat dah ni di bawah kerajaan umno hahahaha

    Satu lagi projek biasa barisan nasional:
    Membodohkan rakyat

    Macai umno sorang pun tak mengaku UMNO tipu semua diam.
    Bila bn tipu tak apa, bila orang lain yang tak benar pun depa kecoh melalak.

    Hangpa tak malu ke hehehehe
    Gentle lah mesti ada malu sikitlah tgk parti hangpa sokong kencing kuat.
    Tapi masing2 macam biasa kene kencing terus telan dan hadam.
    Tu pasal diam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Projek Klia2 dah 5 kali tangguh..

      Delete
    2. Binaan penebat petir Bangunan UMNO P.Pinang mengikut rekabentuk kosmetik yang bersesuaian dan bukannya pemancar komunikasi kata SKMM.ayat nak best je.lapor pada DS Shabrie Cheek pastu wayang pada media.choooii

      Delete
    3. Tak petisyen pengindi hantu ke?

      Tak dak petisyen blackout ker?

      Tak dak petisyen pengundi bangla ke?

      Tak dak petisyen undi dua kali ke?

      Sapa penipu tak penipu gak ke?

      Delete
    4. Petisyen sundal china doll terlalu ramai!!!!

      Delete
    5. Pak harun bole citer dgn 'sundal' 22:59

      Delete
    6. Anak aku umur 7 thn boleh cam yg muka anwar dlm klip video besi....tak kan kot????

      Delete
    7. Akhirnya puak umno dok ulang benda sama walau berpuluh kali dijelaskan isu petisyen.

      Nak,lari dari isu sendiri hahahaha.

      Bangunan kerajaan buat macam harta umno well biasalah.

      Dah nama pun parti pencuri,
      Dah lama dah dah lama dah

      Hahahaha
      Curi sini curi duit rakyat curi wang negara.

      Malulah UMNO sekalian
      Spin lah selagi boleh

      Delete
    8. Tak ulang macM mana dh hari2 ketua ko ckap blackout undi bangla undi hantu tp masa buat petisyen satu pun tak dak itu bkn kira menipu tahap gampang ke

      Delete
    9. Kalau lampu padam apa bukti ada penipuan???
      Kukuh tak kes???

      Kalau bangla ic salah tak mengundi???
      Kukuh tak kes???

      Kalau kita tak tahu siapa bawa and undi bagi pihak yang di cipta identiti,
      Kukuh tak kes???

      Orang tahu benda berlaku, dn orag pun tahu kekuatan sesuatu tuduhan tu,
      Jadi bantahan di buat supaya benda boleh menang kes mahkamah.
      Perlu bijak dalam membawa kes.

      Tapi kita langsung tak menafikan perkara tersebut berlaku.
      Kerana ada bukti dan laporan polis dah dibuat.
      Cuma perlu lah kita bantah benda yang membantu kita menang bantahan.
      Ini strategi pertuduhan.

      Contoh rumah lembu kondo tu, di arah kondo tu dijual and bayar balik duit,
      Entah ada dakwaan nanti ke tak,
      Itu namanya strategi.
      Untuk tutup kes fahammmm????

      Nak tahu lawak gampang ialah bila azhar idrus punca bantahan bn.

      Bila kata terima keputusan tapi tiba2 ada 50 bantahan eh silap jatuh 21 dah.

      Lagi gampang,
      Bila harga kereta tak turun langsung lepas tu masuk paper tipu satu Malaysia.
      Ini baru gampang melayu.

      Sila komen akan kegampangan ini wahai saudara.

      Tak payah spin

      Delete
    10. Ayat copy paste
      Itu jer yang ko tahu
      Flip flop flip flop flip flop

      Delete
    11. sama ja dgn puak ang.....pendubo..pemuki..liwat...tnya mana hntu...bangla...tu ja la....dok tnya hak tu ja la......nk brhujah xreti...bodo asal kt teloq lg...ha..kn dh sakit ht...

      Delete
    12. Hahahahaha kenapa diam bro korang tgk ajalah korang punya hujah pun langsung tak ubah

      Asyik situ aja orang dah ke bulan hangpa kat jubur lagi.

      Tak habis pasal pengundi hantu dan blackout 1000 kali cakap pun tak faham

      Ini baru gampang

      Delete
    13. Naik aper pi bulan ni hehehe pasti naik roket gila puak ko cakap atas tu

      Delete
    14. Ha...baik roket tu la dari krajaan ang tipu rkyat hidup2...kajian angkasawan ang letak mana wei...takat tmpang roket org p tukar staf kt iss pun ampa kecoh.bangga sgt melayu haprak naik p sana...budak u tnya awat amerika xp bulan la ni..hram xleh jwb angkasawan ampa tu..p iss guna duit sapa....ampa jgak macai wei....

      Delete
    15. Kalau.dh pemimpinko kuat mwnipu janagn samakandengan orang lain.dasar penipu lahanattullah

      Delete
  13. Umno tetap akan lupus diatas bumi malaysia...tidak ada yang kekal....mungkin 5 tahun atau 10 tahun lagi........insyallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau panjang umur kita sama2 tengok lerr sapa yang pupus nyerr

      Delete
    2. mau xpupus....dok tipu rkyat....ampa khianat rkyat sabah dgn serawak.......hal jalan bila nk selesai...masalah bajet xde...tp ttp cmtu gak la...klau buat jalan tu pun sbb yb ampa nk lalu....tkt la yb ampa sngkut nk jalan xleh....ampa nk jga kroni smpai bila....

      Delete
    3. Sapa yang tipu rakyat ni bro .mana mana mana blackout.pengundi hantu banglanya.

      Delete
    4. Ulang benda sama bodoh

      Delete
    5. Bukan kah ini yang sangat popular bg puak ko.kenapa .? Tipu.

      Delete
  14. Semua Pru13 ini semua main tipu bn main tipu pr pn main tipu juga..Qada dn Qadar dr Allah telah memberi kemenangan pd bn dn kekalahan pada pr...ada sebabnya dn hikmah ianya berlaku..Hanya Allah yg lebih mengetahuinya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya ada yg mengetahui tapi terlanjur cakap konon jika kalah nak jadi lecturer....
      Bila dah kalah bagi alasan spr tipu utk menutup keterlanjuran kata2.....
      Blm lagi janji2 dgn cina babi dap yg banyak ditabur...yakin menang beb....
      Blm lagi kes saiful yg nak ulang bicara....
      Blm lagi jadi dalang lanun yg mampu membawa ke tali gantung....

      Pening wei....hanya dgn kuasa sbg pm akan mampu menutup semuanya....

      Delete
    2. aku lg pening ang tau..dgn kuasa pm gak la...pmbunuhan altantuya diam...dgn kuasa pm gak la tanah di jual kt org asing....dgn kuasa tu gak la isu tipu rkyat mkin besar.....aku nk tgk smpai bila ampa bleh tutup.....ang ckp mcm ang jalan ada polis escort..ang ni menteri kot....jwatan kebajikan lembu

      Delete
    3. Tulah pasal bro puak umno bodoh.

      Tapi kau kene faham awek mongol tu cun kalau di bandingkan dengan.....

      Delete
    4. Swbenarnya orang yang selalu ckap orang lain bodoh.rasuah.kroni.salah guna kuasa.orang yang bwrcakap itulah sebenarnya raja segala apa yang dicakapnya demi menutup segal keburukan nya sendiri.itu puak pakatan lah tu.

      Delete
    5. aku tauu sapa..black jambui magic woman....sing along macai...black jambui magic woman...hahaha......mau xcari len en najib..dh bini dia lagu tu....harap pakai cincin ja besaq...jambui dkt sekaki....sume nk pulun kt dia.

      Delete
    6. 15.54 dh sah dh ko patut kena pi hospital tanjung rambutan .bangang punya statement.

      Delete
    7. mai la skali.....ampa dok ckp pendubo..pemuki tu....lg bangang...apasal ang nk terasa woi.....dh la macai ampa tnya bnda sma....aku ckp pun btui...jambui hitam...pakai cincin...perfect la sebagai iron lady mlysia ni....ha..aku puji tu...jambui tinggi pun ampa syg jugak......kn....ha....marah lg xtau la..

      Delete
    8. Sama jer hang ni macam.....flip flop

      Delete
  15. Macai PKR, UMNO and PAS detected.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Detected pun detected lah ada aku kesah kenapa ko kesah aku tak kesah pun.

      Delete
    2. Cina babi dap si pemakan sup janin bayi detected!!!!
      Cakap melayu mcm pukimak....

      Delete
    3. org cina tak kata pukimak.. itu ckp olg melayu ma

      Delete
    4. olg cina ckp pukibapak lor...

      Delete
    5. Cakap bm selupa bangla....pukimak cina babi dap nie....dah kaya nak kuasa...

      Delete
    6. hbis tu apa beza dgn umno..bleh cita kt aku?aku nk sgt tau knpa umno kaya pastu nk mmerntah mlysia lg...ampa ckp mcm pmimpin ampa mskin tegaq..ampa sokong pun duit brim xsmpai taun depan....takat nk bli barang dapur 4hari pun blum tntu bleh...

      Delete
    7. Hahahaha baik,lagi aku percaya cina dari umno,

      Cina aku kawan dengan berhati2 tapi umno konfirm tak boleh percaya hahahaha.

      Last2 mencarut,
      Itu aja puak umno tahu,
      Najib dok kata kesatuan satu Malaysia puak umno dok perkauman

      Tak ke pelik benda ni,
      1 kebodohan di dalam umno.
      1 parti bodoh
      1 kepimpinan yang tak menjadi
      1 kejanggalan disitu

      Delete
    8. Beli satu cermin besar lpas tu ko dan ketua ko cermin diri dulu boleh bro.tengok dulu diri sendiri adakah sudaj betul segalanya.

      Delete
    9. ha anon ni...jwb la...dia kutuk parti ampa yg mmg dh bodoh tu....aku heran la awat sabah xbg anuar dgn ank dia masuk ha...klau la betui anuar ni bg kiram masuk..xkn la dia nk pg jnguk kt sabah nu....xkn dia kalut nk pg...pastu sampai nurul pun xleh gak...aku google gmbaq lahad datu..terjmpa gmbaq awie dgn geng kiram...ampa ni main kotoq ke ampa mmg pakat dgn kiram ni..dh anuar nk masuk bg ja la...sabah xprlu paspot pun...ampa tkt ni...ampa xcukup jahat kot...klau aku najib la...ni klau la..nnt ampa spin plak..aku pakat dgn utk..unit polis yg ampa guna soh bom awek cun monggol tu...soh la depa bom ka...tembak ka anuar tu....pastu ampa ckp la geng kiram yg buat....xmau tmbak pun ampa bg depa santau....ha...tp tu la..ampa syg kt anuar.....xbg p...tkt luka skit ampa susah ht xde geng nk gaduh.....hahaha...mst ampa sorok bnda ni..tu yg tkt gila tu....ha.....apa ye ampa buat.....besar ni salah ampa ni.....aku harap ampa xtkt trma balasan nnt...

      Delete
    10. Dh sah hang ni sakit jiwa ni

      Delete
    11. Party yang semua nya flip flop

      Delete
  16. Memandangkan kerusi pas paling banyk diSelangor ni apa kata hari jumaat dijadikan cuti hari minggu dan sabtu.start sekolah n kerja hari ahad.buat cam kelantan n terengganu.
    Kita muliakan hari jumaat.penghulu segala hari.xdelah kita terkejar kejar lepas solat jumaat nak pi kerja n anak2 kelang kabut nak pi sekolah.Ada yg setuju?...

    -pak harun-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errrr...aku setuju....islam pkr mcm mana??

      Delete
    2. oooo..pak harun suruh johor la buat
      kan dulu....
      lagi pun yg jaga johor pun org yg ber'syahadah' juge.
      ok pak

      Delete
    3. Tak pon penang...kan lge tu kalipah umar...kalipah yg lacur kalimah Allah!!!!

      Delete
    4. seorang Islam tidak akan berfikiran cam 23:49

      SubhanAllah

      Delete
    5. 23:49 lupa perjanjian nabi

      Nabi benarkan puak quraish guna kalimah Allah.
      Sebab puak quraish pun panggil tuhan Allah.

      Depa tak faham benda ni dah dijelaskan berkali2.

      Last2 perlu aku panggil uztaz jo aku aminkan aja hahaha

      Aku dah berpesan pada korang lah nak ikut atau tak,
      Nabi pun tak pernah halang,
      Adakah nabi melacurkan nama Allah???

      Dalam Quran pun ada sebut dah,

      Jaga ucapan bro takut kau silap nanti.

      John jo

      Delete
    6. Anon 23.49
      Segala puji2an bagi ALLAH, Tuhan sekalian alam.. bukannya utk sebahagian org sahaja

      Delete
    7. Jo...aku terima fakta ko jo....
      Lps ini kalipah lim boleh ikut ko sembhyg krn tuhan allah dia sama dgn ko.....

      Delete
    8. di dalam al Quran , bagaimana golongan musyrikin apabila ditanya : [ siapakah yang menjadikan langit dan bumi serta menundukkan matahari dan bulan nescaya mereka menjawab Allah , maka mengapa mereka masih boleh dipalingkan daripada kebenaran .]

      Kau fahamkan ayat ni,
      Beza adalah akidah,
      Allah yang kata dalam Quran bro apa lagi kau nak bantah???

      Allah dah cakap depa ni tahu Allah yang jadikan semua,
      Tapi Allah tanya pada mereka semula kenapa depa berpaling.

      Apa yang hang tak faham,
      Hang nak perli hang perli lah aku aku peduli apa, hang jangan kata aku yang cakap hang baca lah ayat Quran tu sendiri.

      Masalah di sini ialah akidah bro,
      Depa sesat dari sudut akidah.

      Ikut hang lah malas nak cakap dah.

      Yup tuhan Allah itu satu tapi akidah kami tak sama.

      Adakah hang kata tuhan depa bukan Allah sedangkan Allah memang tuhan yang satu.

      Hang pulak kata gitu, aku kata tuhan depa ialah Allah yang satu.
      Bagi hang siapa tuhan depa bro???

      Nabi tak menafikan dalam perjanjian dulu bahawa tuhan mereka adalah Allah,
      Tapi adakah nabi ikut cara depa???
      Depa tak nafikan Allah tu tuhan tapi adakah depa ikut agama nabi???

      Hang nak perli go on aku cuma cakap,apa yang ustaz ajar.
      Bukan aku reka,tapi,ustaz ajar.

      John jo.
      Ps... Hang over sangat sampai nak perli kalifah lim.
      Ikut hang lah.
      Emosi,lebih lah lu bro

      Delete
    9. Flip flop flip flop dh mai dh....

      Delete
    10. Flip flop kepala hotak kau ayat Quran tu bodoh betul hang ni.

      Bodoh piang duduk dalam umno jadi bangang.

      Ayat Quran tau kau dengar,
      Asyik ikut kata pemimpin ini dikatakan bodoh bangang takde akal.

      Bodoh hang dok lah layan umno hang tu kalau umno kata taik tu coklak confirm habis semua hangpa jilat bodoh punya macai

      Delete
    11. Parti yang semua ya flip flop

      Delete
    12. Hu.....xkata apa la ang...plip plop plap je la....nk hujah xreti...ang p mkn lg baik dari ang main kt sini

      Delete
    13. Hang tak tau ka apa makna flip flop tu..patutlah kena kencing

      Delete
  17. Selamat tidur semuanya.....besok jangan lupo.....12 pm pastikan kita segar dan bugar untuk bergegar tanpa gentar dan gusar........jangan merusuh......kita datang sebagai bunga yang wangi...biar semerbak wanginya samapai ke angkasa......jaga tingkah laku...jangan termakan provokasi lawan.....kita datang dengan senyum....insyaallah....kita balik pun dengan senyum.....ingat tu adik adik yang panas panas darah turrrrrr......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapuabis....ko cina babi dap hanya pandai hasut jer...
      Cuba ko bawak sekali cina2 babi dap pegi rempuh fru...jgn hanya pandai mghasut dan bersorak dan akhir sekali ketawa mghilai tengok macai2 melayu kena tgkap...

      Delete
  18. Kau bawak bunga tahi ayam kasi sama anwar itu bagi dia cium ...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lah ini aja ke???
      Loh serious ke bro
      Com on lah bro serious ni aja

      Delete
    2. Kalau aku tak bawa bunga taik ayam tp aku bawa cenonet ayam

      Delete
    3. ha elok....nnt masa ambk sedut dgn mulut ye...

      Delete
    4. Jgn bagi buntut ayam...kena liwat wei....

      Delete
  19. Bangun lah wahai anak muda..segalanya sudah bermula..jangan gentar..anda akan di kenang sbg pejuang bermaruah..Allah akan memudahkan perjuangan hambanya menuntut kebenaran..setiap prjuangan anda insyaallah ada ganjaran disisi Allah..kuatkan semangat..Anak2 anda pasti akan bangga.ibu bapa anda pasti gembira..sejarah bakal tercipta di malaysia negara dunia ketiga..ayuh anak muda..perjuangan anda bermaruah..majulah..anda akan dikenang dalam lipatan sejarah..biar kezaliman akan hancur..biar mereka tahu apa itu kebenaran.perjuangan tanpa batasan..basahlah lidahmu dgn zikrullah..tuntut kembali hak yg dirampas..kembalikanlah sinar baru untuk anak bangsa yg selama ini trbelengu dalam cahaya palsu..kita adalah bunga2 cinta tanah air yg x akan layu walaupun diracun..malah kita akan trus mekar sepanjang zaman demi agama dan anak bangsa kita...takbir....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangun jangan x bangun nnt kena panggil ambulan plak.atau berlakon lagi dan lagi

      Delete
    2. ROYAL RUMBLE PR CIRCUS...mari lah bramai2 d hdpan sogo mnyksikan monyet2 n tenuk2 mmbuat prsmbhan secara pcuma..jom layannnn

      Delete
    3. ustaj jo ada ke kt sogo tu.. dia pkai topi koboi ke..

      Delete
    4. Berok tengok monyet !

      Delete
    5. Monyet tengok siamang

      Delete
    6. siamang plak tgk.....NAJIB.......hahahaha....sbb dia igt geng dia...siamang mulut merah....leader kena ada merah2 sikit...baru garang.....hahahaha...

      Delete
  20. Orang pkr pon dah muak dengan anwar ini , yang bestnya masa reformasi tahon 1999 dulu , masa itu saya dalam pkr lagi , senario politik malaysia dah berubah , anwar tak boleh kekal dengan cara yang dulu , ubah sikit cara berfikir itu , perhimpunan yang ada hari ini tak semeriah dulu , sekadar suka suka boleh lag !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekadar biat riadah jer

      Delete
    2. Dulu aku rasa cukup megah dan gah join reformasi....tapi skrg rasa hina sgt bila tahu dia tu pendubor dan pemuki yg tegar!!!!

      Macai oi...tak perasan ker atau dah blackout!!!!

      Delete
    3. Hantu blackout dh x dak dh lepas merayau2 tanpa tuan sbb tuan dia x bawa kt mahkamah.

      Delete
  21. Aku baru lepas pergi sogo , ada juga puak puak ni tapi tak ramai , suka tengok gelagat puak puak ini , macam orang tak empok sahaja , tapi apa yang aku tengok puak puak ini setengah orangnya !

    ReplyDelete
  22. Aku baru lepas pergi sogo , ada juga puak puak ni tapi tak ramai , suka tengok gelagat puak puak ini , macam orang tak empok sahaja , tapi apa yang aku tengok puak puak ini setengah masak orangnya !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis badigol suka sondol macam...........

      Delete
    2. macam MACAI UMNO

      Delete
    3. Macam hang lah sondol dpn belakang

      Delete
  23. Mrk buat lawak depan sogo....blackout mmg dah tak ada tapi otak mrk dh diblackout.....
    Wei...mana pegi cina2 babi dap????
    Macai melayu jer yg sanggup berkorban demi pendubor dan pemuki!!!????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai tu jer??!!!!mcm mana nak tumbang!!!!bangang!!!

      Delete
  24. SAPUABIS dan jo johny jonodon jondon trlihat sedang mnumpang blackmaria.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awatnya dia dh x dak tambang nak balik ker...

      Delete
    2. Mrk 2 tu sebenarnya cina babi dap.....yg 97% sokong mat gay jadi pm!!!!
      Org yg sembah 1Tuhan tak akan berketuakan gay...haram....

      Delete
    3. Apa kau merepek ni bro kau berkitab dan kiblat pada umno cakap pun macam orang takde akak

      Tuhan satu yang hang kata tu,
      Suka ke hang sebut2 gay lah jubo lah tuhan satu tu suka ke???

      Tuhan satu tu suka ke hang kata cina dap babi dan sebagainya.

      Tuhan yang satu itu suka ke apa hang buat ni bro???

      Tapi kalau hang kata pemimpin dan penyokong umno suka perbuatan hang ni aku percayan.

      Tapi yang kata sembah tuhan yang satu ni pelik sangat sikap dia.

      Delete
    4. Cai....tuhan yg satu tak terima gay....korang jer yg terima gay jadi pm!!!!
      Kwn aku luar negara gelak sakan bila pr nak angkat pelakon video besi jadi pm...belum lagi gambar salam butuh gay dan cium ketiak tu!!!!
      Tak kan tak nampak kot???Org luar boleh kenal rupo anwar dpd ko cai??!!!!
      Ko nak aku cakap elok2...."sedara..kita tidak boleh memilih peliwat sebagai pm kita.""nanti tuhan murka pada kita semua..maka hendaklah kita menolak beliau dpd menjadi pm..kita pilihlah org lain spt ust harun din..nik abduh atau ust nasha."
      "Saya percaya majoriti rakyat akan bersetuju jika kita ingin menyekat dan menumbangkan umno"
      Rasa aku...mgkin elok bhs aku tu kot....aku tetap tolak gay!MUKTAMAD..bukan shj org umno...mana2 yg menyembah tuhan yg satu..KO FAHAM TAK??!!!

      Delete
    5. Mereka mana faham sbb mata hati mereka telah di blackout kan.flip flop flip flop.yang mereka tahu

      Delete
    6. Jangan jangan ko tuuuur bro yang salam kote dan cium ketiak turrrr....bukan main detail ko boleh cete...aik...bro....skrip bapak korang ke ni......detail bro detail ko boley story turrrr......ada comi ke cte gini ni macai.......der......pr perak bagi tanah pada cina...melayu dan india miskin....lu orang boleh cakap jadi boneka dap....silakan der...cakap berjuta kali pun takpa...kami rela.....kalau pelangkuk mamak kutty al firaun warisan c4 najib bagi satu gunung...satu pulau...beribu hektar tanah pada tokey tokey kaya itu satu kejayaan nasional...selamat maju jaya umno punya macai all....kalau barang naik haga kerana umno takleh nak jana ekonomi sebab banyak sangat menghiris nipis nipis hasil dan pendapatan negara itu satu kejayaan kera jan umno dan barisan nasional...selamat maju jaya kerajaan macai macai miskin semua......kejayaan anda pasti dikencingnya kuburan korang oleh anak cucu cicit bangsa malaysia pada korang yang melakar kejayan nasional menyusahkan rakyat terbanyak...SELAMAT MAJU JAYA...ini mesti pasir salak punya anak buah ni...buat parlimen macam bapak dia punya parlimen....macam bapak dia sorang bayar cukai bagi dia kerusi tu.......

      Delete
  25. Pengerusi Sekretariat Himpunan Ulama Rantau Asia (Shura), Ustaz Abdul Ghani Shamsudin berkata, umat Islam tidak boleh membiarkan penipuan tanpa sebarang usaha mencegah, terutamanya melibatkan sistem pilihan raya yang pincang.

    “Pasrah kepada kezaliman dan penyelewengan bukan akhlak Islam. Kita wajib bangkit menuntut kembali hak kita yang dinafikan.

    “Islam melarang kita melihat kemungkaran tanpa berusaha untuk mencegahnya,” katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko jual la agama demi kepentingan politik sok kat akhirat ko jwb la

      mencegah kemungkaran po ado kaedah nyer bukan main sedap nafsu jer apo ko ingat berhimpun bakar lilin tu betul ker

      cuba tunggu bicara kat mahkamah x puas hati dgn keputusan buat rayuan x puashati wat solat hajat dan hntr memorandum pada agong

      ini x terpekik terlolong blackout bagai last2 mana petisyen yg pasal blackout nyer

      Allah dah janji akan tlg org yg berjuang kerana islam klu x menang tu muhasabah la pasal ape Allah x bantu mesti ada silap2 kat mana2 cek balik pasai apa

      mana x nyer dlm konon lwn kemungkaran berkawan lak dgn kemungkaran ada puak LGBT puak sosialis jual pil kuda pun ade bodoh puak PAS ni niat baik tapi asal boleh jer kepala hotak korang la

      Delete
    2. aku x bantah korang kata BN tapi masalah nyer PR yg nak ganti tu pun bercampur2 ada ulama ada sosialis ada LGBT ada jual pil kuda dah mcm rojak abis tu nak cegah kemungkaran kepala otak ape

      Delete
    3. Macam macam ada.dh macam iklan astro lah pulak....

      Delete
    4. Yang ingin berketuakan gay bukan satu kemungkaran ker??

      Delete
    5. Pi jumpa niki ajij settle....

      Delete
    6. Patul bari apa cita ha....diam ja skrg.....sjak kalah lansung xnmpak...malu kot....ulamak bacul.....komplen masalah sosial makin parah....tp satu usaha pun xcadang....tkt kot xleh cari mkn...tkt bini2 lapar......ulamak ni jnis pondan.....bab bini reti plak.....brani la woi tgur pemimpin wat salah...ni x....jamil khir pun haram....sume bacul....penakut...tkt gaji hilang....

      Delete
    7. Puak ko brani ker tegur niki ajij dan ketua ko yang macam2 fatwa songsang yang di kuarkan.ada brani mungkin x dak t.....r kot

      Delete
    8. Ni satu lg macai bodo...klau depa wat salah...msti lah org len dlm parti tegur...contoh yg dulu..ampa dok bising ckp nik aziz ckp org yg trma brim mcm binatang..hadi awang ada x tegur dia?xde la dh hadi awang tau yg tu umno spin...nik aziz berkias pun ampa xfhm..ampa nk terang lg tgk youtube...cina tgk pun fhm..ni ampa mlayu haprak bodo..klau aku ckp ampa jilat kencing umno ampa meroyan...xkn la nik aziz nk ckp cmtu...dia org cmner..nk bnding dgn kita ni..jauh la...ampa rujuk la dgn patul bari ang tu...xpun jamil khir...xpun khir toyolll...dia dtg padaku berlari2...hahaha..cntik no rmh dia...sama mcm mka dia..lip lap..mngerlip aku tgk

      Delete
    9. Bila ketua hang cakap hang berkias .berkias kepala hotak ko...

      Delete
  26. Kehkehkeh! Perjuangan menentang penipuan? Tapi bukti 1 habuk pun tak ada, yang ada cuma fitnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam 16 september....
      Macam bukti yg berkotak2.....???!!!!!

      Pakar provokasi...pakar kencing manis

      Delete
  27. Buat le kajian wahai pnyokong pakatan, sejak bila Barisan jadi zalim? Sbelum 1998 atau selepas? Sbelum 1998 nuor adalah musuh utama DAP dan PAS, slepas 1998 bole jd baik la pulak, sedar2 le DAP hanya menunggang korang, yg pling untung dlm kekalutan PRU13 ni ialah DAP, bukti2 pnipuan smua dri sumber DAP, tsunami cina pun krana DAP, x habis2 kena kencing puak melayu pakatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap tunggang yang hangpa dok jertit hidup umno pasal pemimpin atas dok kencing hangpa baik punya telan.

      Itu ajalah kau tahu asyik dap dap dap.

      Padahal yang banyak buat jahat tu di dalam umno atasan umno tu tapi hangpa bodoh.

      Satu Malaysia kene tipu pasal harga kereta apa lagi kau nak kata.

      Bodoh tak nampak apa pemimpin umno buat. Korang asyik dap aja.

      Yang musuh dekat ngam korang tu korang tak sedar.
      Dah makin gemuk kaya harta benda,korang macai bodoh ni macam ni lah jugak bodoh dan kekal bodoh.

      Dap tak bodoh macam,korang dap tu takkan cari pasal dengan melayu. Tapi hangpa bodoh dok percaya dakyah pemimpin umno bodoh piang bengong.

      Delete
    2. Umno ja lbh2 bab gaduh ni.....nk lwn cina....padahal dlm umno mca pun ada...nk lwn dap...ha...lawak...lwn cua soi lek la dulu...pastu baru cita....klau ampa n bela mlayu...awat xbntah krajaan tnggung pati masa dlm tahanan...baik bg melayu mkn...ni x...ampa kutip..ampa bg mkn...ampa hantaq duit tmbang xmntak..gov bacul...pg mapuih la dgn un tu....tmbang kapal pakai duit ampa jugak...pastu dtg balik...hantaq plak...ulang cmtu ja la....duit tu elok guna bantu org susah lg elok....xperlu naikkan tax.ampa plak dok ckp elok...ampa xp kfc mana tau...ampa mkn klentong najib pun dh knyang....tax naik..jkm dpat tolong org susah...gila kot ampa....ampa bg turun mnyak pun dh cukup mmbntu tau x...baru sume dapat rasa....kakitgn gov plak brim xpayah bg...kn ada bonus najib ampa bg...kn dh brtmbah modal nk bantu org susah...tender plak wat trbuka..kontraktor mlayu yg baru nk naik gov tlg...ni x...lump
      sum kt kroni...smpai buncit kroni xlarat jln...dh la tipu ampa lg...kn bodoh tu...wat msjid pun runtuh...bodo la...ni satu lg ampa punya gov umno bodo piang...kt trnganu...mb dia cadang nk buat kompleks bebas cukai kt tasik knyir....uiiiiii...bodoinya...sapa nk p shoping dlm hutan nu.......nk p tngkap ikn bleh la...lgpun bila dh ada pembinaan..rosak la ekosistem htan..macai fhm x ni....tu la aku marah sgt...tp macai sume ckp bagus..had bersara naik pun bagus.....ampa mmg pure macai la....bodoi dari teloq lg....guna la isu semasa cai...pura2 cerdik walaupun bengap plus bingai....

      Delete
    3. Udah2lah cai pakatan dh selalusangat kena kencing x payah nak flip flop.dh sama dh hangpa ni dengan pemi.pin suka flip flop.cakap macam mana pun aku tahu dg mmg parti ko parti yang flip flop.

      Delete
    4. xde ayat len ke wei....ke apa yg aku ckp tu btul....aku rsa najib ang la byk kncing rkyat.....ang hujah flip flop ja byk...ang ni selipar kot...byk sgt ayat tu....macai ang pun sama....blah ah wei...satu lg projek kerajaan umno la ni...macai buta xtgk tv...cita aku kt atas bkn reka mcm cita saiful tu..ang xleh jwb p flip flop tmpat len...jgn buat taik kt sini...dh la bau hancing sbb jilat kncing umno byk sgt...ang jilat la...smpai hrga brg naik..

      Delete
    5. Kalau orang lain semua rejaan kalu puak ko semua betul .tp nak buat cam mana dh ko ni mmg tukang spin betul ke taj betul ke tuan ko ttp ko backup sebb cari makan......

      Delete
    6. Ang ckp mcm ang perli macai umno ja.....hahahaha...xspin pun...sume ada kt tv....hahaha....aku ni sapa la
      nk putaq belit...sume aku tulis tu ada kt tv...tp dulu la....la ni dh xde..kot masa tv tunjuk ang p tgk porno kot...tu yg pemuki..pendubo sume ang sebut...hahahaha..ang xnk sakit ht..pakai la hujah...mcm rosmah jmbui tu..dpt bli cincin juta2 sbb menabung dari kecik...ha....kn bijak....walaupun jambui besaq...otak dlm tu bg tajam menipu rakyat...hahaha...ang mmg la...BINGAI....

      Delete
    7. Walaupun aku tengok muka dia dh x dak seri lagi kusam tengah dok pikiaq macam mana nak buat flip flop lagi .nak bagi macai spin selagi macai ada tukang spin dia buat flip flop

      Delete
  28. Aku tetap tolak penipu dan tolak gay jadi pm!!!!!
    Selagi malaun korang angkat jadi pm....hancur malaysia!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bg aku lah dalam puak tu x dak sekor pun yang layak

      Delete
  29. Ang ni mcm burung kakak tua tau x...xpun tiong...ulang bnda sama tp haram xtau apa....aku pun nk tolak gak penipu sebagai pm...aku xnk pm yg gadai tanah mlayu..aku xnk pm yg jga kroni..aku xnk pm yg suka diskriminasi hak melayu...royalti klntan apa cita...ha?ang jgn main2 la...ang buta ke najib ang skrg nk spr jd bebas...ang bingai kot..dlm masa nk tnggu pru14..5thun lg...apa akn jd..ang tnggu la hrga brg..hrga mnyak naik...baru ang dapat pk....klau najib ang ckp telus pttnya spr jd bebas dh lama dh..lpas mgundi baru nk buat...kn tu tindakan bodo...ang pk la...duit brim xmampu nk cover harga barang yg naik...rakyat terdesak...pru14 umno jatuh..tu kot yg ang nk.....nnt masuk pr nah....hahaha..awat la ang ni bingai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ang lagi bingai ang tau tak sapa yang naikkan harga barang.kaum kwrabat ko lah.sapa lagi yang kena umno.umno kah yang naikkan harga barang bingai kalau dh otak boh kat lutut ni lah jadinya.akai ada ka

      Delete
    2. Bapak bangang...anak2 pon bangang!!!!!

      Delete
    3. Tu kena tanya puak pakatan lah kenapa senang swnang jer mereja ni di bangangkan oleh pakatan bangang.

      Delete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda