Skandal seks Ketua Srikandi PPBM pula disebar cybertrooper Umno

MENJELANG Pilihanraya Umum ke 14, isu seks semakin galak disebarkan cybertrooper Umno, kali ini giliran Ketua Srikandi Parti Pribumi Bersatu Malaysia, PPBM Anina Saadudin dituduh terlibat dengan skandal seks.


Seorang Cybertrooper Umno, yang menggunakan nama Udeen Awang, mendakwa kononnya karier politik Ketua Srikandi PPBM, Anina Saadudin akan terkubur berikutan penyebaran isu seks tersebut yang menurutnya sukar ditangkis dan sungguh memalukan.

Difahamkan, cybertrooper Umno sedang ghairah menyebarkan transkrip perbualan WhatsApp lucah kononnya melibatkan Anina bersama dengan seorang lelaki yang telah melakukan hubungan seks dengan beliau.


Setakat ini aku tak nampak lagi sejauh mana kebenaran sebaran cybertrooper Umno ni, setakat buat dialog dan sebar kemudian tuduh perbualan itu adalah milik seseorang, tidak cukup membuktikan ia sebagai skandal seks.

Perbualan itu boleh jadi direka-reka atau ia boleh saja merupakan perbualan siapa sahaja. Apa pun ini mungkin sekadar mukadimah sebelum pendedahan lebih panas akan didedahkan. 

Pejuang cyber Umno dan Barisan Nasional memang tidak dapat dipisahkan dengan isu seks, untuk meraih sokongan rakyat. Nampaknya kempen PRU14 akan dipenuhi dengan lebih banyak isu-isu seks berbanding PRU13.

Sebelum ini dokumen skandal seks bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dikatakan berlaku lebih 20 tahun lalu turut disebarkan oleh pejuang-pejuang cyber Umno.


Kali ini kononnya skandal seks melibatkan Ketua Srikandi PPBM pula disebarkan. Aku nampak ini adalah strategi mengalih perhatian rakyat dari isu sebenar. Ketika rakyat sibuk mengambil tahu isu-isu seks, lebih mudah pemimpin kleptokrat merompak lebih banyak duit rakyat.

Post a comment

5 Comments

  1. Don't ever tell me this is another modus operandi of ASS SWAN DEEN ?????

    ReplyDelete
  2. Wahhhh...
    Rupanya dlm umno pemimpin2nya penuh dgn sex. Patutpun jd burung belatuk dan lembu di cucuk hidung. Rupanya ada sbb terpaksa jd mcm tu.

    Utk pengundi2..
    Bila terdedah perkara2 yg mcm ni harap kita dpt berfikir dan buat keputusan ie tidak sekali3 utk mengundi calun2 dpd umno lagi. Ini lah masanya kita bg balasan pada mereka. Pemimpin yg lupa diri bila sudah dipilih.

    ReplyDelete
  3. Bila lah Makhluk2 ALLAH swt yg bernaung dlm Umngok ni nak berTAUBAT ?.Depa ni betul ke beragama ISLAM.?Depa ni memang langsung tak tahu HUKUM ALLAH SWT?

    ReplyDelete
  4. hhmm isu..kalau tak seks ..LGBT..macam macam..pilih ketua srikandi baru cari yg wibawa dan bersih..check org yg baik dgn mereka baru dapat tgk karektor diri...

    ReplyDelete
  5. Hari baik untuk semua warga negara Indonesia dan juga semua ASIA, nama saya Ny. Nurliana Novi, tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya di sini di platform ini untuk semua warga negara Indonesia dan seluruh Asia untuk berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet, Allah telah sepenuhnya mendukung saya melalui ibu, Nyonya Elina yang baik

    Setelah beberapa periode mencoba untuk mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan ditolak terus-menerus, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman online tetapi saya ditipu dan saya kehilangan Rp 15.000.000 dengan pemberi pinjaman pinjaman yang berbeda.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan seorang teman saya yang kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Elina, yang adalah pemilik perusahaan pemberi pinjaman global, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari Ny. Elina, jadi saya mengumpulkan keberanian dan menghubungi Ny. Elina.

    Saya mengajukan pinjaman sejumlah Rp500.000.000 dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman itu disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua pengaturan dilakukan pada transfer kredit, karena fakta bahwa itu tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pinjaman transfer Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi aplikasi. Mereka akan mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari dua jam uang pinjaman telah disetorkan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya dikreditkan dengan jumlah Rp500.000.000. Saya sangat senang bahwa ALLAH akhirnya menjawab doa saya dengan memesan pinjaman saya dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Mereka juga memiliki tim ahli di sana yang akan memberi tahu Anda tentang jenis bisnis yang ingin Anda investasikan dan cara menginvestasikan uang Anda, sehingga Anda tidak akan pernah mengalami kebangkrutan lagi dalam hidup Anda.

    Semoga ALLAH memberkati Bunda Elina karena membuat hidup saya mudah, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman, silakan hubungi Mrs. Elina melalui email: elinajohnson22@gmail.com untuk pinjaman Anda

    Ada perusahaan palsu lain yang menggunakan kesaksian saya secara online untuk mencapai keinginan egois mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, ketika Anda menghubungi kemudian meminta mereka untuk bukti pembayaran di sana kepada ibu ,, harap berhati-hati terhadap orang-orang ini, oke

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Satu lagi nama saya adalah mrs nurliana novi, Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut via email saya: nurliananovi96@gmail.com

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda