Rakaman CCTV dua samseng belasah pekerja hotel

GARA-GARA cuba menenangkan keadaan melihat rakan tempat kerjanya dipukul, dan ditampar di bahagian kepala, seorang penjaga kaunter sebuah hotel pula menjadi mangsa dibelasah oleh dua orang samseng lelaki berkulit gelap.

Kejadian yang dikatakan berlaku di Hotel D'or Bukit Bintang, Kuala Lumpur pada 22 Disember lalu itu turut dirakam menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang sedia terpasang di lokasi kejadian.

Samseng belasah pekerja hotel

Dua orang samseng itu dilihat mencekik, memukul, menampar dan menendang mangsa yang dilihat tidak melawan, sebaliknya merayu supaya tidak diapa-apakan.

Tanpa mempedulikan rayuan berkenaan, salah seorang samseng itu mengambil beberapa objek yang ada di atas meja di kaunter hotel tersebut, sebelum menghempuk objek-objek itu ke arah muka mangsa.

Samseng

Susulan tersebarnya rakaman CCTV kejadian itu di media sosial, pelbagai reaksi orang ramai boleh dilihat menerusi laman sosial Facebook.

Netizen menggelarkan dua orang samseng itu sebagai "samseng bodoh," kerana disifatkan bertindak tanpa menggunakan otak.

"Inilah namanya samseng bodoh buat kerja tak pakai otak. Semua hotel dalam Malaysia ni ada CCTV, hari ni kau sombong tunjuk kuat pukul orang, lepas ni CCTV ni jadi bukti, polis pulak belasah kau dalam lokap," kata Rashid Razak Muhaimin.

Di bawah ini rakaman CCTV berkenaan, sila klik button "play" untuk menonton.


Post a comment

2 Comments

  1. Polis bila tangkap samseng2 ni jgn lupa guna poligraf utk tentukan sama ada mrk bersalah atau tidak

    ReplyDelete
  2. Untuk bukti pencairan W / A: +6281617538564
    Nama ******* Neni Syahir
    kota: ******** Bandung
    jumlah pinjaman: ****** Rp5,5 miliar
    suku bunga: ******* 1%
    @Twitter ikuti sekarang: *********** @AasimahaLoan

    Saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. Saya tidak tahan lagi. 4 November 2019, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI PERUSAHAAN PINJAMAN, yang akhirnya membantu saya dengan pinjaman besar untuk membayar hutang bank saya. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu-ibu Muslim yang memberikan perusahaan pinjaman besar milik sendiri, pemilik pabrik dan individu pribadi untuk meningkatkan kehidupan dan bisnis mereka. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia. Jika Anda menginginkan pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka. Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammer di blog ini yang tidak memiliki situs web di peta Google,. perusahaan pinjaman resmi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN memberi saya pinjaman Rp5,5 miliar dengan tingkat bunga sangat rendah untuk 1% seiring dengan pinjaman berjangka dengan persetujuan cepat dan pencairan mendesak. Jika Anda menginginkan kapita investasi yang besar dan Anda ingin membayar hutang Anda, segera terapkan dan berbahagia seperti banyak orang di sini.
                                          Batas aplikasi di bawah ini

    E-mail: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda