Sunday

Kempen terakhir Malam tadi (photo)








CiLiK© akan ke Hulu Selangor sebentar lagi, diharap ada serba sedikit buah tangan untuk dijadikan tatapan para pengunjung Blog MiLo SuaM....

11 comments

I really wish DZI menang bila keputusan diumumkan malam ni. Majoriti tipis ke besar ke tak kira, yang penting harap-harap DZI menang. Calon BN yang menjadi lawan DZI hanya lah muncul dari kekecohan pemilihan dari UMNO dan MIC...Kebiasaannya calon begini tidak memberi apa-apa manafaat pun kepada rakyat secara umum.

tu diaa ramainyer manusia,di harap PKR menang itu shaja, Dato z kalau dah menang jgn lupa tangani isu2 tak kira kecil atau besar dgn adil,letihh wooo org lain nak tolong cover line kau tu.

banyak benar aku tgk BN melabur duit dlm prk nie, dari kos najib pergi overseas sampai ugut2 plak pengundi, mana ko belajar najib? dari mahazalim tue ker?

nampak macam semuanya enjoy je semalam, walaupun hujan ribut petir sekalipun....

Lawan tetappppppp!!!!!?????

Lawan!!!!!

kalau malam ni tiba2 mati lagi sorang mp, tentu teruk bn nak cari duit nak labur kempen kt sana. mau bankrap rakyat dikerjakan oleh pemimpin2 dajal ni.

Doa dari Ipoh semoga DZI menang besar!

gmbar ni lum tentu PR akan menang..
SPR barua celaka sial ni nk buat penipuan..
tapi xper..tuhan maha adil..

Amacam EN MILO??..EN KAMAL dah menang..EN Zaid tak mendapat tempat kat hati rakyat?? ape lagi alasan atau komen yang nak di lemparkan berserta dengan bukti gitu..keh3..

InsyaAllah swt jika Pembangkang kalah petang ini, antara ALASAN-ALASAN yang dapat dijangskan oleh kita satu Malaysia adalah yang pertamanya PENGUNDI HANTU....macam-macam jenis Hantu..Orang Melayu tak sah kalau tak ada kaitan dengan dunia mistik terutama yang tahyul mahyul..

"Katak-katak" pembangkang yang telah melompat Bebas...

Rakyat Ulu Selangor yang dibeli....

Sekatan untuk menyampaikan 'Ceramah-ceramah Agama dan filosofi tentang kehidupan terutama fasalfah dari Aristotle", di Masjid-Masjid di Ulu Selangor terutamanya Penceramah tersohor dari Kelantan di saat saat waktu mengundi ini..

Kalau tak percaya tunggulah..

Alhamdullilah ALLAH tidak pernah melupakan janjiNYA kpd umatNYA.

DOA PECAH PERUT utk pemimpin yg zalim telah ditunaikan olehNYA.
Satu per satu pembangkang makin berpecah. Zalimny mereka sehingga sanggup memutar belitkan fakta dan menyebarkan kepalsuan dan mengakibatkan fitnah disebar.

ALHAMDULLILAH. YA ALLAH aku bersyukur kpd Mu.

Terkedu la jugak milo ni aku rasa...dari milo suam..jadi milo sejuk terus.

Ais krim milo pun sedap.

Oh ya...jgn jadi milo panas.Rilek-rilek.



bahahahhahahahhahahahaha....!

BN menang!!!BN menang!!!BN menang!!!!!!!!!!!yeh!yeh!yeh!!yes!!yes!!.kalau setakat parti sengkek tak menang pun tak pa.cuba lagi PKR.Mana la tahu kot kot
org ulu selangor kesihan kat hampa.


EmoticonEmoticon