Saturday

Lagi bukti kukuh UMNGOK berpolitik guna sekolah




Kalau dah nama UMNGOK, semua orang tahu memang parti yang bongok lagi membongokkan, macam-macam cara dilakukan untuk mengekalkan kuasa agar dapat terus merompak harta rakyat sambil memperbodohkan orang-orang kampung. Budak-budak Universiti yang bijak pandai dihalang daripada berpolitik dengan akta bangang AUKU, tak dapat nak pengaruh orang-orang yang bijak pandai, budak-budak sekolah pulak dididik agar mencintai Be End dan UMNGOK sejak di bangku sekolah lagi!

Konon tak boleh berpolitik guna sekolah, konon tak boleh berpolitik di Universiti, tapi apa yang mereka sendiri larang sebaliknya itulah yang dibuat oleh UMNGOK Be End hasil nasihat yahudi APCO. Di bawah ini anda boleh lihat sendiri bagaimana parti bongok lagi membongokkan ini menggunakan sekolah untuk kepentingan politik bongok UMNGOK! Apasal boleh pulak? Siapa yang larang murid-murid sekolah berpolitik? Tetapi siapa pulak yang berpolitik di Sekolah? Sila klik untuk membesarkan image.






CiLiK©: kah kah kah UMNGOK yang bongok lagi membongokkan

16 comments

Kah kah kah kah.... inilah parti yang bongok lagi membongokkan....

sekolah kebangsaan air terjun, jerteh, terengganu pun sama. dalam 2,3 hari ni la akan diadakan ceramah umno. banner dah dinaikkan. tak sempat tgk sapa yg datang.

bukan ini realiti ke yang dah lama jadi ke??

haha. suara terikat bila dalam sekolah.

tapi kat sekolah aa gua belajar nak jadi jujur segala.

haha.

celaka!!

bro..bleh wa tau ni gambar bila n kat mana?
ada pencerahan lagi x?

wa nk mintak izin nk update dlm blog wa...Umno mmg nk makin besar kepala...

p/s: koleksi umno salahguna/politik sekolah n IPT wa cuba kumpulkan kat link di bawah..
http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2010/10/umno-makin-ego-lagi-bukti-nyata-umno.html

ahli umno penyokong umno semua buduh buduh belaka, bongok macam mahadir

tengok siapa yang x bermaruah. Siap ada maki lagi. Maki bangsa melayu lagi. Mcm ni lah bangsa melayu. Melayu mudah rapuh. kita tengok bangsa cina. Diantara MCA & DAP.., siap boleh duduk semeja lagi. Apa lah nak jadi dgn bangsa MELAYU.

Den raso milo suam ni bukan org melayu. Sajer nak memperosak kan bangsa melayu. Jangn lah jadi batu api untuk melagakan bangsa melayu yg mmg dah berpecah. Bila dgr lagu warisan..,, mendalam & penuh makna.
Nenek moyang kaya raya.
tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa sesama lah kita
Cita lenyap di arus zaman.

Mari lah kita bersatu wahai bangsa melayu ku. Kita ikut PERKASA.
memertabat kan maruah bangsa MELAYU

Anonymous | October 3, 2010 8:28 AM
Mari lah kita bersatu wahai bangsa melayu ku. Kita ikut PERKASA.
memertabat kan maruah bangsa MELAYU
___________________________________________

JAKA JAWAB :

Perkasa memartabatkan maruah melayu? Anda ni tidor dalam celik ke? Cuba tanya perkasa siapa yang dia bawa jadi penaung dia tu. Bekas PM yang telah banyak merosakkan org melayu.

Siapa hapuskan hak istimewa melayu, biasiswa dll?
Siapa yg membazirkan harta negara RM100B?
Siapa yg ragut kuasa raja melayu dgn muslihat?
Siapa yang suka hina agama org melayu iaitu Islam?
Siapa yg kata kalau bukan Nabi saw menjadi rasul, mungkin org lain?
Siapa yg hina janggut nabi ikutan org melayu, iaitu Nabi saw?
Siapa yang hina genetik org melayu konon malas dlm buku Malay Dilema?
Siapa yang hina org melayu sebagai mudah lupa dan ditepuk tgn pula oleh org melayu yg bangang?
Siapa yg rampas royalti org melayu di negeri yg majoriti org melayu?
Siapa yang mula2 biar negeri PPinang diperintah oleh org bukan melayu?
Siapa yang memfitnah liwat kepada seorg pemimpin melayu yg hebat sehingga melayu pecah dan tertubuh PKR?
Siapa yg bunuh ulamak melayu di Memali?
Siapa yg bunuh perjuangan agama dan ekonomi org melayu Arqam atas alasan rosak akidah konon? (Sampai kini nk cari roti, mee dan ayam sembelih yg betul2 halal dan suci pun susah. Umno taknak buat semua ni sebb sibuk jadi kontraktor utk sapu duit kerajaan dgn cepat)
Siapa yang kata tiada censorship dlm internet dulu tetapi bila internet byk suara PR, maka kini sibuk nak censorship?
Siapa yg jemput pasukan kriket israel ke malaysia?
Siapa yg guna khidmat Saatchei&Saatchei syarikat yahudi dulu utk bantu menangkan umngok? Sekarang APCO pula.
Siapa yg kata konon tidak mahu manjakan org melayu dgn beri tongkat tetapi anak2 sendiri disumbat berlori2 tongkat?
Siapa yg asyik menjatuhkan TPM sendiri dalam sejarah malaysia?
Siapa yg sanggup keluar masuk parti hanya kerana bencikan Pak Lah?
Siapa yg berusaha haramkan umno lama demi kepentingan politik peribadi dan melayu pecah lagi hingga tertubuh parti S46?
Siapa yang mengkhianati PAS semasa dalam kerajaan tahun sekitar 70an dan melayu pecah lagi dgn keluarnya PAS dpd kerajaan pusat?

Tiba2 perkasa nak dianggap membela maruah bangsa? dengan menyalak dan berlakun hero drama melayu bolehlah.

Atas dasar apa melayu nak bersatu? Atas dasar sesama melayu, sebangsa? Dalam umngok sendiri tidak pernah bersatu dari dulu, bagaimana nak bersatu dgn PR? Dalam umngok asyik berkelahi dari dulu, fitnah memfitnah(kes liwat), jatuh menjatuh, tikam menikam, gelaja sosial, rasuah, sex, rogol di melaka, cabul, raba bontot, sumbang mahram di selangor,tembak menembak dalam kereta bulan ramadhan.....dn byk lagi?

Apakah kepada parti busuk seperti diatas yang anda mahu melayu beri sokongan dan bersatu didalamnya????

sambung...............

Anonymous | October 3, 2010 8:28 AM
Mari lah kita bersatu wahai bangsa melayu ku. Kita ikut PERKASA.
memertabat kan maruah bangsa MELAYU
___________________________________________

JAKA JAWAB :

Perkasa memartabatkan maruah melayu? Anda ni tidor dalam celik ke? Cuba tanya perkasa siapa yang dia bawa jadi penaung dia tu. Bekas PM yang telah banyak merosakkan org melayu.

Siapa hapuskan hak istimewa melayu, biasiswa dll?
Siapa yg membazirkan harta negara RM100B?
Siapa yg ragut kuasa raja melayu dgn muslihat?
Siapa yang suka hina agama org melayu iaitu Islam?
Siapa yg kata kalau bukan Nabi saw menjadi rasul, mungkin org lain?
Siapa yg hina janggut nabi ikutan org melayu, iaitu Nabi saw?
Siapa yang hina genetik org melayu konon malas dlm buku Malay Dilema?
Siapa yang hina org melayu sebagai mudah lupa dan ditepuk tgn pula oleh org melayu yg bangang?
Siapa yg rampas royalti org melayu di negeri yg majoriti org melayu?
Siapa yang mula2 biar negeri PPinang diperintah oleh org bukan melayu?
Siapa yang memfitnah liwat kepada seorg pemimpin melayu yg hebat sehingga melayu pecah dan tertubuh PKR?
Siapa yg bunuh ulamak melayu di Memali?
Siapa yg bunuh perjuangan agama dan ekonomi org melayu Arqam atas alasan rosak akidah konon? (Sampai kini nk cari roti, mee dan ayam sembelih yg betul2 halal dan suci pun susah. Umno taknak buat semua ni sebb sibuk jadi kontraktor utk sapu duit kerajaan dgn cepat)
Siapa yang kata tiada censorship dlm internet dulu tetapi bila internet byk suara PR, maka kini sibuk nak censorship?
Siapa yg jemput pasukan kriket israel ke malaysia?
Siapa yg guna khidmat Saatchei&Saatchei syarikat yahudi dulu utk bantu menangkan umngok? Sekarang APCO pula.
Siapa yg kata konon tidak mahu manjakan org melayu dgn beri tongkat tetapi anak2 sendiri disumbat berlori2 tongkat?
Siapa yg asyik menjatuhkan TPM sendiri dalam sejarah malaysia?
Siapa yg sanggup keluar masuk parti hanya kerana bencikan Pak Lah?
Siapa yg berusaha haramkan umno lama demi kepentingan politik peribadi dan melayu pecah lagi hingga tertubuh parti S46?
Siapa yang mengkhianati PAS semasa dalam kerajaan tahun sekitar 70an dan melayu pecah lagi dgn keluarnya PAS dpd kerajaan pusat?

Tiba2 perkasa nak dianggap membela maruah bangsa? dengan menyalak dan berlakun hero drama melayu bolehlah.

Atas dasar apa melayu nak bersatu? Atas dasar sesama melayu, sebangsa? Dalam umngok sendiri tidak pernah bersatu dari dulu, bagaimana nak bersatu dgn PR? Dalam umngok asyik berkelahi dari dulu, fitnah memfitnah(kes liwat), jatuh menjatuh, tikam menikam, gelaja sosial, rasuah, sex, rogol di melaka, cabul, raba bontot, sumbang mahram di selangor,tembak menembak dalam kereta bulan ramadhan.....dn byk lagi?

Apakah kepada parti busuk seperti diatas yang anda mahu melayu beri sokongan dan bersatu didalamnya????

sambung............

Anonymous | October 3, 2010 8:28 AM
Mari lah kita bersatu wahai bangsa melayu ku. Kita ikut PERKASA.
memertabat kan maruah bangsa MELAYU
___________________________________________

JAKA JAWAB :

Perkasa memartabatkan maruah melayu? Anda ni tidor dalam celik ke? Cuba tanya perkasa siapa yang dia bawa jadi penaung dia tu. Bekas PM yang telah banyak merosakkan org melayu.

Siapa hapuskan hak istimewa melayu, biasiswa dll?
Siapa yg membazirkan harta negara RM100B?
Siapa yg ragut kuasa raja melayu dgn muslihat?
Siapa yang suka hina agama org melayu iaitu Islam?
Siapa yg kata kalau bukan Nabi saw menjadi rasul, mungkin org lain?
Siapa yg hina janggut nabi ikutan org melayu, iaitu Nabi saw?
Siapa yang hina genetik org melayu konon malas dlm buku Malay Dilema?
Siapa yang hina org melayu sebagai mudah lupa dan ditepuk tgn pula oleh org melayu yg bangang?
Siapa yg rampas royalti org melayu di negeri yg majoriti org melayu?
Siapa yang mula2 biar negeri PPinang diperintah oleh org bukan melayu?
Siapa yang memfitnah liwat kepada seorg pemimpin melayu yg hebat sehingga melayu pecah dan tertubuh PKR?
Siapa yg bunuh ulamak melayu di Memali?
Siapa yg bunuh perjuangan agama dan ekonomi org melayu Arqam atas alasan rosak akidah konon? (Sampai kini nk cari roti, mee dan ayam sembelih yg betul2 halal dan suci pun susah. Umno taknak buat semua ni sebb sibuk jadi kontraktor utk sapu duit kerajaan dgn cepat)
Siapa yang kata tiada censorship dlm internet dulu tetapi bila internet byk suara PR, maka kini sibuk nak censorship?
Siapa yg jemput pasukan kriket israel ke malaysia?
Siapa yg guna khidmat Saatchei&Saatchei syarikat yahudi dulu utk bantu menangkan umngok? Sekarang APCO pula.
Siapa yg kata konon tidak mahu manjakan org melayu dgn beri tongkat tetapi anak2 sendiri disumbat berlori2 tongkat?
Siapa yg asyik menjatuhkan TPM sendiri dalam sejarah malaysia?
Siapa yg sanggup keluar masuk parti hanya kerana bencikan Pak Lah?
Siapa yg berusaha haramkan umno lama demi kepentingan politik peribadi dan melayu pecah lagi hingga tertubuh parti S46?
Siapa yang mengkhianati PAS semasa dalam kerajaan tahun sekitar 70an dan melayu pecah lagi dgn keluarnya PAS dpd kerajaan pusat?

Tiba2 perkasa nak dianggap membela maruah bangsa? dengan menyalak dan berlakun hero drama melayu bolehlah.

sambung.............

sambung.........

Atas dasar apa melayu nak bersatu? Atas dasar sesama melayu, sebangsa? Dalam umngok sendiri tidak pernah bersatu dari dulu, bagaimana nak bersatu dgn PR? Dalam umngok asyik berkelahi dari dulu, fitnah memfitnah(kes liwat), jatuh menjatuh, tikam menikam, gelaja sosial, rasuah, sex, rogol di melaka, cabul, raba bontot, sumbang mahram di selangor,tembak menembak dalam kereta bulan ramadhan.....dn byk lagi?

Apakah kepada parti busuk seperti diatas yang anda mahu melayu beri sokongan dan bersatu didalamnya????

Dan adakah perkasa bersih dpd semua itu? Bukankah ketua perkasa pernah bertanding pilihanraya atas kerusi PAS? Kini dia tidak mengenang budi PAS, sebuah parti melayu islam. Seperti melepas anjing (bulldog) tersepit lagaknya sekarang.

Maka apakah dia akan menjadi pembela bangsa kalau berkuasa nanti? Org yg tidak mengenang budi kawan yg bermurah hati meminjam tiket PAS tidak akan mengenang budi rakyat yang menyokongnya juga. Lupakanlah katak dgn drama perkasanya tu..

Hendak bersatu mesti ada asas. Asas kemelayuan tidak ada garispanduan dan kitab. Bagaimana hendak bersatu jika tiada kitab dan garispanduan. Maka bersatu yg kuat dan haq adalah atas asas agama. Melayu kuat kerana agama, tanpa agama melayu tidak akan kuat dan bersatu.

Kepada perkasa dan penyokongnya, satu soalan perlu dijawab :

MENGAPA SETELAH LEBIH 50 THN UMNO MEMERINTAH, MENDABIK DADA SEBAGAI PEMBELA BANGSA AGAMA DAN NEGARA, MELAYU MASIH KETINGGALAN DALAM SEMUA ASPEK, DUNIA DAN AKHIRAT, ZAHIR DAN BATIN?

Ini persoalan besar dan wajar dijadikan tajuk seminar PERKASA seluruh negara.

sambung..........

sambung............

Tidak perlu berselempang merah cium keris telanjang utk buat drama, sila bincang dan cari punca persoalan tersebut. Perjuangan bukan lakunan drama pentas utk seronok sendiri saja. Tidak perlu salahkan PR konon punca melayu lemah sebab PR kuat akhir2 ini saja sedang umngok dah memerintah lebih 50th. Yang pasti bukan melayu yg lemah tapi umngok yang lemah. Konon dikatakan melayu lemah sebb nk tarik sokongan org melayu.

Jika PR beri muka, selepas mereka kuat, PR akan dikhianati. Percayalah org munafik yg bersabahat dgn zionis tetap akan bersikap seperti zionis yg akan menipu tanpa segan sila demi kepentingan diri.

Kepada penyokong perkasa, gunakanlah akal utk memberi sokongan. Sampai bila hendak jadi penyokong bodoh melulu? Hanya kerana ade puak kata nak membela melayu maka sokong ajekah membabi buta?

Lepas ni akan ada puak lain mcm perkasa tetapi lebih perkasa lagi anjuran Najib pula..bagaimana? Berduyun2 penyokong perkasa tukarrrrr pula kepada kumpulan baru itu? Begitulah seterusnya kalau perjuangan tidak berlandaskan kitab yg telah jelas kebenaran dan membawa keuntungan dunia dan akhirat...tetapi dikesampingkan kerana melayu lebih utama.

Takkan melayu hilang didunia ialah kata2 Hang Tuah kononnya lah.

Tetapi hadis Nabi saw pula menyuruh kita berpegang kepada dua perkara yg mana kita tidak akan sesat selama2nya.

Maka kalau nk melayu tak hilang didunia, syaratnya kenalah ikut suruhan Nabi saw itu. Kalau tidak, usahkan melayu, tamadhun Rom dan Parsi yg hebat itupun boleh dilenyapkan Allah dari mukadunia ini.

Kepada PERKASA.....kembalilah ke pangkal jalan, berjuang ikut ilmu dan iman, bukan menjadi alat kepada musuh agama bangsa dan negara...tanpa tuan2 sedari.

Sekian wasalam

Persoalan kedua perlu di jawab PERKASA :

DIDALAM DUNIA INI TIDAK ADA SATU BANGSA YANG MEMERINTAH SEKIAN LAMA TETAPI BANGSA DIALAH YANG MASIH KETINGGALAN DALAM SEMUA ASPEK KECUALI UMNO YANG DIKATAKAN PARTI ORANG MELAYU YANG MEMERINTAH. MENGAPA?

Sila bincang dan forumkan keseluruh negara wahai perkasa.

Maafkan hamba Tuan CILIK kerana tulisan berulang 3 kali di atas.

Ianya adalah masalah teknikal kerana kelihatan seperti tidak sent semasa hamba send. Jadi hamba cuba 3 kali.

Ia bukan disengajakan dan maaf juga kepada semua pelawat blog ini.

MAAFKAN HAMBA ZAHIR DAN BATHIN

aku pun xpaham...bila umno beri kelonggaran skit dekat org bukan bumiputera korg marah.tapi bila umno xbg pape korg bising pulak.

agak2 kalo pembangkang memerintah sama x?


EmoticonEmoticon