Tuesday

Wanita anti lelaki kahwin dengan diri sendiri


Apalah nak jadi dengan dunia ni? Ada yang sanggup melawan fitrah alam, seorang wanita di Taiwan berkahwin dengan dirinya sendiri berikutan tidak berminat lagi dengan lelaki.

Tuhan dah tetapkan aturan wanita kena berkahwin dengan lelaki, tapi si amoi Taiwan ni tetap nak lawan hukum tuhan. Kalau rasa bagus sangat tuhan dah tetapkan makan setiap hari, cubalah lawan hukum tuhan makan seminggu sekali ke sebulan sekali. Berikut laporan dari Sinar harian.

TAIPEI - Seorang wanita Taiwan, Chen Wei-yih bersedia untuk sesi fotografi dengan memakai gaun putihnya dan memilih perancang perkahwinan serta menyewa dewan untuk majlis perkahwinan yang akan dihadiri 30 rakannya.

Tetapi tiada pengantin lelaki yang akan terlibat dalam perkahwinan itu kerana Wei-yih akan mengahwini dirinya sendiri.

Wei-yih, 30, mengambil tindakan itu kerana tidak berminat dengan lelaki yang ditemuinya tetapi menghadapi tekanan masyarakat supaya berkahwin kerana umur yang meningkat.

"Saya bukannya antiperkahwinan, tetapi saya harap dapat memberikan idea yang berbeza kepada masyarakat," katanya. [SH]






ReJaM©"Cuba lawan hukum tuhan tak payah bernafas..."

11 comments

Alaa, pompuan gila. Malas nak layan. Tapi lagi baik ponpuan ni dari golongan bapuk dan lez.

Bukan laaa lawa sangat ...dah pernah try penangan pistol air ke ??? kalau belum try la dulu baru tau lelaki tu penting utk pmpn ke x ...

muka macam tu baik la kawin dgn diri sendiri je. kawin dgn kambing pon kambing tu mesti rejek punya.

Kat sini pun ada org luar tabii macam ni. Mengaku diliwat tapi mula2 tiada penetration, tiada kecederaan. Mengaku bontot tak buang air besar selama 2 hari(disumbat tutup botol mungkin). Mengaku di'goda' dan sempat mandi2 dulu bersihkan payu dara kot sebelum diliwat. Mengaku diliwat lebih sekali dgn paksa rela. Bersumpah di masjid yg dia dgn bangganya diliwat oleh seorg pemimpin rakyat yang hebat.

Yang menjadi masalah kepada golongan luar tabii ini ialah samada nk mengaku kena liwat sekali atau 6 kali. Kalau 6 kali bermakna tiada paksaan, sukarela, maka di luar tabii itu pun akan kena penjara dan rotan sama.

Kalau mengaku sekali, dia akan dianggap mangsa dan yg meliwat akan kena hukuman seorang. Tapi tak bes la kena sekali. Maka dikatakan kena byk kali.

Yang menjadi masalah paling besar ialah hendak membuktikan anu dan air mani yang diinject ke lubang puaka dia tu adalah kepunyaan mangsa berkenaan. Maka berusahalah puak2 luar tabii ini utk mendapatkan air mani mangsa.

Dan pemimpin2 luar tabii menjadikan isu luar tabii itu sebagai tumpuan dan santapan minda rakyat malaysia. Akhbar Penyebar Fikiran Rakyat sebenarnya adalah Penyebar Fitnah Kepada Rakyat.

Dan penyebar fitnah adalah kufur disisi Allah menurut satu hadis.

hmmm,kerja sia-sia....

@ Anonymous | October 27, 2010 8:50 PM

f**k off! ko ingt pompuan ni gile seks mcm ko ke? klo stkt dlm dunia ni tinggal laki mcm ko je aku sendiri rela xkawen dr kawen btunjangkn nafsu smata2..ape ingt kawen tu sbb nk batang kau je? wei..klo stkt nk batang alat mainan seks blambak la skrg! kutuk org xlawa..mcm la ko tu ensem sgt..xsdr diri seh.. pehal la pertikaikn wajah org.. dh Tuhan bg kt dia mcm tu, asl ko nk tunjuk pndai sedap2 je hina org. klo ko ensem skali pun blum tentu ko ensem lg esok..ntah muke hncur esok mne ko tahu.maybe sbb bagi jantan2 dia xlawa la dia hilang kpercayaan kt laki2..jantan2 kn nk awek lawa biar muka macm kerek tlaga xsiap pun!

ni la mslh lelaki mcm kau..kawen sbb seks.dey! gi la blaja balik...pe mksd kwen yg sbnrnya..klo ko org islam mmg memalukn bile ko ckp cmtu. siyes..mcm org xde agama..hidup sbb seks..wtf! n buat pngetahuan ko jgn samekn pompuan mcm jntan(jntan ye..bukan lelaki..ade beza tu)..nk seks je..byk mnde lg pompuan nk dr sorg laki..so apekata ko cermin diri ko tu dulu sblm nk judge org sesuka ht kau..

he'eleh... yg org atas aku ni apasal... meroyan x tentu psal.. yg ko g ckp mencaru2 x memalukan orang Islam ke?
mcmni ke orang Islam ? ingat,ape yg anda kata mgkin akan memakan diri anda balik klu x kena caranya...

mencarut? mane??? f**k off leh jd fork off..wtf leh jd what the fork..so? aku ckp batang dh kire baik dh dr aku sebut mnde alah tu..ats kau la nk gnti ape kt situ.. bgntung ats pemikiran ko! klo aku btul2 nk mncrut baik aku xyah censor2..apadaa.. hohoho

dh ko tuduh org meroyn tu tah2 ko yg mroyan pasni mne nk thu..atau ko trase..anon jd ank blacan mne nk tahu..kahkah ayat nk baik last2 xsdr 2x5..peh! mcm bgus je..nk tegur sgt tgur la btul2 ngn cr islam KALO KO RASA KO MEMANG IKUT CARA ISLAM BETUL2..aku rs aku msih jauh dr lndasn islam..byk sgt tpngruh dgn hegemoni barat..tmbh2 jumpe jantan mcm si anon yg mrendah2kn maruah seorg perempuan..mau xemo..eh? islam ade suh tuduh org meroyan sesuke hati ek? pergh mne ko blaja? kitab mne ek ko rujuk? leh aku sebarkan fahaman ko ni..

wei..dah le tu,,,jgn gaduh2..tak baek weyh,,,

alamak... rilek la.. just slow2 ok.. kalau sal tawen nak kawal nafsu pom betol.... tp... tawen bukan sbb 2 je kan... x yah la nak sebut bende 4 huruf 2... rilek sudah... sebut leklok kan molek.. bawu nampak tomeynye... kalau kene yg memang nak carik pasal... x yah layan sudah...

Hello owner blog.nak tanya la..memang pasti lagi sahih ke pmpn ni buat benda ni untuk menafikan hukum Tuhan?kalau boleh selitkan sekali artikel asal jangan maen nak bambu je bila orang buat benda pelik-pelik.silap-silap apa yang anda tulis boleh jadi fitnah.pembaca ramai kat sini.
kalau fikir secara positif mungkin dia buat camni sebab dia nk buktikan dia mampu nak buat majlis kahwin bila ramai orang perli dia xmampu nk buat majlis ke.contohnya la.
lagi satu mana tau dia hanya nk buat prank joke utk suke2.
so fikir2 kan la.jangan baca dan terus percaya.seeloknya buatlah kaji selidik sendiri dulu


EmoticonEmoticon