Monday

Gambar keadaan Banjir di UUM


Seorang pembaca MiLo SuaM telah mengirimkan keadaan terkini gambar banjir di UUM. Terima kasih diucapkan. Seperti tahun-tahun yang lalu semua sedia maklum, fenomena banjir biasa berlaku di utara semenanjung Malaysia pada sekitar bulan November dan Disember pada setiap tahun, kali ini giliran tahun 2010 pula. Harap mereka yang terlibat dapat bersabar dan sentiasa tabah menghadapi dugaan dari Allah. Berikut gambar-gambar keadaan banjir di Universiti Utara Malaysia, UUM yang dikongsikan oleh salah seorang pembaca. Semoga ada manfaat untuk semua.














ReJaM© "Kesian student UUM yang nak konvo tahun ni..."

9 comments

sbb pggl artis ramai sgt kot..kekekeke

This comment has been removed by the author.

Dgr citer, faktor peubahan cuasa ler nih dsebabkan tsunami besar dulu. Begitu juga di pantai timur, musim tengkujuh pun dh beranjak ke bulan januari dn byk berlaku banjir dipantai2 barat plak. Tetapi x tahu lah citer ni betul ke tidak.

p/s: Aku lama dh x pi sana.. ade laa jugak nampak pkok2 tmasuk pkok nyior.. dulu2 hutan tandus je melainkan kat pdg golf je ada hutan wpun smmgnya masa tuh UUM tgh2 hutan sintok. Rindu gak tmpat blajar lama nih.. ehehehe

oh abu hakim rupernye belajar kat uum dulu ye? skang kat mane abu?

ler ni dok n9, asal trg..
p/s: nanti aku send email to show my f/b or address :)

sy pun bekas student UUM..dah konvo bln mac 2010. kesian kwn2 sy yg konvo sidang ke 2 sabtu 30/10/2010. kat UUM mmg slalu banjir mcm ni...dulu byk pokok2 kat sekitar UUM..lepas 2 byk yg ditebang n ditanam dgn getah....waktu sy blajar dulu, sy kat kolej kachi..penah skali banjir sampai bas xleh masuk...waktu 2 final exam...sy rasa ni banjir yg sgt teruk la....sampai darurat UUM 2..semoga smua warga UUM bersabar atas dugaan Allah ni....-cik Yaya

sekarang kat kampung halaman...
yang turut bnjir skrg ni....
final exam kami mula 11/11......
cam ne nk p nnti nie....
agak2 jlan akan ditutp lagi ke 7@8 hrbln nnti........

Cukup parah banjirnya....siapa bupatinya


EmoticonEmoticon