Tuesday

Betina yang samakan Nik Aziz dgn Ayah Pin merapu lagi


Farahana Jamaludin, kali ini ReJaM© gelarkan dia sebagai betina kerana masih tak serik dan tidak mengaku atas kesalahannya. Sebelum ini betina yang jaga aurat pun tak pandai ini telah menyamakan [Tuan Guru Nik Aziz dengan Ayah Pin].

Bukan sahaja tidak mengaku kesalahannya, kali ini betina ini bersuara lagi membawa persoalan typical penyokong gerombolan songkok tinggi yang akan terus bertanya berulang-ulang kali soalan yang sama, walaupun sudah dijawab dan dibincangkan beribu kali, iaitu "mengapa Anwar tak mahu bersumpah?" dan "Kenapa PAS tak mahu suruh Anwar bersumpah?" [Utusan].


Betina gila ini memarahi PAS kerana tidak mahu menyuruh Anwar Ibrahim bersumpah bagi menafikan dakwaan liwat ke atasnya. Memang sah perempuan bangang yang sama taraf dengan penyokong gerombolan songkok tinggi yang lain. Kalau PAS tidak membenarkan Anwar Ibrahim dibicarakan bolehlah nak marah, ini Anwar tak mahu bersumpah dia sibuk nak marah, apa masaalahnya?

Kebenaran ditentukan melalui perbicaraan yang adil, sumpah pula sekadar mendapatkan persepsi, jika Anwar tidak mahu ke muka pengadilan wajar dia dimaki hamun, dihina, dan dikutuk kerana takut menghadapi kebenaran. Apa yang jelas Anwar berani ke muka pengadilan, tidak pernah ponteng perbicaraan maka tiada apa yang perlu dipersoalkan, sama-sama kita lihat dan nilai pula keadilan mahkamah terhadap kedua-dua pihak Saiful dan Anwar.

Betina ini sememangnya sudah gila, tapi yang lebih gila adalah Utusan Malaysia kerana membenarkan betina gila ini memberikan ulasan gila di dalam akhbar gila Utusan Malaysia. Anjing gila dibiarkan menyalak di dalam rumah.

ReJaM© "Betina gila adik beradik perempuan sihir..."

29 comments

Kalau DSI bersumpah adakah kes dimahkamah akan digugurkan...bodoh n bangang...lepastu tak payah wujudkan lagi lah mahkamah syariah kat Malaysia...bersumpah junjung AlQuran atas kepala terus selesai..
Inilah mentaliti otak penyokong UMNO macam lembu....

Jangan timbulkan isu sumpah menyumpah. Jawap dulu kenapa permohonan qazaf ditolak oleh mahkamah syariah.

Dasar betina tak belajar Islam, buat malu mak bapak saja.

Oppsss, mak bapak pun 2 x 5 jugak kut?


Wakakakakakaka..................

kesian umno...melaut dengan hujah orang umno....

Itulah taraf berita dalam Utusan Meloya.......Harap semua Pimpinan dan penyokong PR dapat memboikot Utusan betol2....Jangan hangat2 taik ayam aje. Hari ni boikot, esok beli pulak................

nak buat macam mana. kita sama2 doa moga allah beri hidayah kepada dia.

pen buruk ™

xserik2 agaknye betine tutt..tutt ne..!!bodohnye tahap mana lg pon aku xtau nk kategorikan..!!ape signifikannye kalo anwar bersumpah pon?aku da naik meluat ngn perkataan sumpah yg diulang2 org umngok neh!cmne nk chase her out from our coutry?ade idea?hehe

perempuan ni xperlu dilayan..ignorekan aja apa yang die cakap..

sebab manusia ni ada sifat gian & ghairah..bila org makin layan dgn statement die..lagi dia gian & ghairah nk bg statement.

tapi kesian sebab dia xsedar..yang die kena betulkan dr sndr dl..

dia ingt DSAI ni mcm org umnot kot...buat sumpah tu mcm mainan...

Anwar tak mahu bersumpah dia sibuk nak marah, apa masaalahnya?

SETUJU FARAHANA:

MASALAHNYA DIA TAKUT LA, APA MASALAHNYA KALAU BERSUMPAH 'TANDA BERANI KERANA BENAR'

DAH KATA TAK BERSALAH, BERSUMPAHLA, HABIS CERITA

NILA PAYAHNYA KALAU BERCAKAP DENGAN ORANG MENGAKU PANDAI AGAMA, AYAH PIN PUN KATA DIA PANDAI AGAMA JUGA TAPI SESAT

BETUL LA KATA FARAHANA, MURSHEET NAJIS PI DOK BELA TU PAKAI NAS DIA SENDIRI KOT!!!!!!DEPA DEPA PUAK PAKATAN HARAM NI LEBIH KURANG SERUPALA - SENANG CERITA

ni lg sekor makhluk bodoh....klu ye pun sumpah kes tutup ke?? awat la ang ni slow sgt otak buh kat kaki ke? ang pandai Agama sgt ke SKRU?

skru ni bengong ko apo?tokleh komen aku kalu dengan puok2 ni...baik aku bersabar jah...malas nak layan kalu dan jenih taik be-end...

aku rase skru ni otaknye dah kene skru dgn umngok kot...ape2pon kalau sumpah tu dpt selesaikan masalah dah lame dah bro anwar buat..




budak surau

BaNgang dulu kini selamanya delete 15 March 2011 at 16:19

Kepada kengkawan semua jangan layan bengong2 BN yang memang dah berkarat kepala otak dan hati untuk membezakan yang benar dan salah. Kepada puak2 nie, dan skru (aku rasa skru dalam otak ko dah longgar)sila ke link di bawah. Anwar sendiri telah dinasihatkan oleh seorang ulamak tersohor dunia berkaitan sumpah menyumpah. Hanya orang yg jahil agama sahaja buat. Soalnya sape yang dh buat?

http://www.youtube.com/watch?v=uEMcKYo52VM

ini orang serupa itu anjing kurap juga... sudah la buruk rupa.. bawak pnyakit.. bikin masalah saja... biasanya anjing kurap hanya ditembak untuk elakkan pnyakit kurapnya itu menular kpd anjing2 umno yg lain..

kalau ada wat salah pepe, bersumpah jer. tak payah pakai mahkamah.

sepatutnya org yg menuduh kena buktikan tuduhan dia tu. skg ni dah terbalik..org yg kena tuduh kena buktikan dia tak bersalah

Bodoh dan bangang punyer utusan Malaysia. ape rasionalnya gi siar pendapat dari org macam tu. Cakap pasal islam tapi tudung tak pakai.

Farahana Jamaludin begong, Utusan bengong, BN bengong, org yg sokong tu pun bengong jugak.

Farhana.. aku kegersangan.. baper BN bayor ke mung, aku bayor double.. yg penting aku dapat rasa kehangatan tubuh & burit mu..

-kaki zina tapi bukan kaki fitnah-

Merujuk tulisan SKRU dan makhluk seDNA dgn nya :

Ada manusia yg bagaimana pun diberi hujah, hati mereka tetap degil dan mahu berpegang kepada nafsu syaitan yg melekat dlm hati mereka.

banyak sudah hujah menolak mengenai desakan utk bersumpah diberi tetapi hati mereka tetap keras macam 'kepala najis' yg keluar dpd lubang laknat saifool di pagi hari.

apa pun hujah nas dan akli tidak memberi bekas kepada hati mereka.

semasa firaun hampir taubat apabila melihat Nabi Musa as membelah lautan, penasihat 20% dia kata nanti apa kata pengikut mereka kalau mengalah. maka firaun terus sesat dan hanyut.

begitulah kalau hati sudah keras dan dikunci, sehingga Tuhan pernah berfirman 'sesungguhnya dibawah tanah itu lebih baik dari diatasnya' utk mereka itu.

kedegilan seumpama yahudi. mungkin semenjak berbai'ah dgn APCO ni mereka bersedia sehidup semati, dunia akhirat.

-----------------------------------

Surah Al Baqarah :

# Sesungguhnya orang-orang kafir, sama saja bagi mereka, kamu BERI PERINGATAN atau TIDAK kamu beri peringatan, mereka tidak juga akan beriman. (QS. 2:6)

# Allah telah MENGUNCI MATA HATI dan PENDENGARAN mereka 20, dan PENGLIHATAN mereka ditutup 21. Dan bagi mereka siksa yang amat berat. (QS. 2:7)

# Di antara manusia ada yang mengatakan: "Kami beriman kepada Allah dan Hari Kemudian 22", padahal mereka itu sesungguhnya BUKAN orang-orang yang beriman. (QS. 2:8)

--------------------------------------

perempuan ni tak lebih daripada polong upahan umno. sama seperti saifool dan umi pontianak. tidak ada nilai apa2. semata2 tempat pemimpin2 berlagak hebat tapi dayus umno menyorok di belakang mereka.

kita yakin byk lagi puaka dan jembalang yg akan dikeluarkan bagi menghalang perjuangan yg haq. segala hantu busut, hantu kubur, pelesit, penanggal akan digunakan selepas ini. Percaya lah! bukankah itu semua belaan org2 melayu mcm umno?

org bela hantu ni biasanya wajah manis muka seposen tidak bersalah. kalau nak tgk contoh muka mcm ni...

sila tgk kulit buku 'DOKTOR(palsu) DI RUMAH'.

Najib: Muslim by birth, Hindu by practice

http://www.malaysia-today.net/component/content/article/11688-najib-muslim-by-birth-hind

orang yang suka baca Utusan pun boleh jadi gila! semua gila apa bila sokong orang gila....orang gila pon tak gila....

sdih aser tbce komen farahana nim........raser d cucuk duri aser..hihi...aper punyer ngook la org nim..skolah btingkat2..tp fkrn duk kt kpla lutut...myb dier raser hebat la 2....leh bg ulasan kt utsn..kotor org..jahat org or.....mcm lepat pisang jerk....bodoh..

milosuam tk yah lah cite pasal farhana tu abaikan je..tk pasal2 glamour..nk muntah ....bikin panas..

saya sebagai yang tak berape pandai dalam agame nak pas keluar dari pakatan rakyat sebab rase macam dah keluar dari landasan agama!

saya rasa kalau buat suratkhbar dlm bahasa jawi ok x boleh suarakan masaklah tentang orang melayu saya sokong pas tapi makin kurang sbab masuk pakatan!

saya hamba ALLAH pertama betol ape yang di tulis tu buat surat khabar dalam bahasa jawi keluaran pas kerana orang cina india ada surat khabar dalam tulisan mereka. lagi satu dieorang ade kutuk agama islam dan rata2 orang melayu beragama islam!

KEPADA SAUDARA JAKA,WA SETUJU DGN LU BRO,BYK MANA LU KASI HUJAH SAMA POMPUAN BENGAP GABAN TU,KALAU HATI DAH HITAM,APA HADITH LU HUJAH PUN DIA TAK TERIMA,POMPUAN MCM NI BILA ALLAH TURUNKAN BALA PADA DIA BARU LE DIA SUJUD MINTA AMPUN,SELAGI TAK TURUN BALA MAKA TAK INSAFLAH DIA,PADA GENG SOLAT SEMUA,MARI KITA RAMAI2 BUAT SOLAT HAJAT MINTA PADA ALLAH SEMOGA BUAT PEMUTIHAN PADA GOLONGAN YG TELAH JAUH TERSESAT NIH...SEMOGA KEMBALI KEJALAN ALLAH,SERUAN INI TERMASUKLAH UNTUK SAUDARA SKRU YG LONGGAR LAGI DAH KARAT TAHAP GABAN,BODOH NAK MAMPUS...KALAU TAK TAHU HUKUM ISLAM,BELAJAR LE,INI BILA SURUH BELAJAR ILMU AGAMA LARI NYOROK BAWAH POKOK PISANG,KESIAN MAK BAPAK KORANG NI...KENAPA LE DAPAT ANAK MCM KORANG YG JAUH TERSESAT NIH...

beware the rise of mahatirmaniac

kalo skrip hentam tok nik dan dsai nie biasanya yg handal buat si kitol mahakutik....tgk lah tu young generation umnok terikut2 fesyen si kitol


EmoticonEmoticon