Saturday

Bukti muka Ketua UMNO Gombak memang lebih hitam


Sejak gambar skandal Ketua UMNO gombak didedahkan di blog MiLo SuaM, pencacai dan penyokong gerombolan songkok tinggi nampaknya betul-betul tak senang duduk. Dalam entry sebelum ini ReJaM© dah kata tak mahu panjangkan hal ini, kerana tak mahu mengaibkan tuan punya diri memandangkan beliau sudah mengaku salah[Gambar Panas].

Malangnya, penyokong gerombolan songkok tinggi nampaknya masih terus menghentam MiLo SuaM di facebook, dengan mengatakan kononnya MiLo SuaM sengaja membuat gambar palsu (photoshop) untuk memfitnah Ketua UMNO Gombak. Alasan bodoh mereka tetap sama, gambar tu palsu sebab warna muka dan leher serta badan ketua UMNO Gombak tak sama.

Perangai diorang ni memang suka ulang-ulang benda yang sama walaupun dah dijelaskan berulang kali. Samalah dengan isu Anwar tak mahu sumpah, Kelantan tolak hudud, Fitnah Zina ADUN Selingsing dan lain-lain. Puak biol ni akan terus mempersoal dan mempersoal berulang-ulang sampai bila pun tak tahu. Dia nak orang je dengar cakap dia, cakap orang dia buat pekak.

Sebenarnya ReJaM© malas dah nak layan diorang ni merapu, tapi takut ada pulak orang yang terpedaya ingat MiLo SuaM pulak yang fitnah. Baiklah kat sini ReJaM© buktikan bahawa Ketua UMNO Gombak ni memang warna kulitnya tak sekata (Kejadian Allah) mungkin juga sebab selalu turun padang kena cahaya terik matahari. Korang tengok sendiri gambar-gambar di bawah ni.


Tak cukup jelas? Tak mengapa ada gambar yang lebih besar lagi, tengok bawah ni pulak.


Mungkin ada pulak penyokong gerombolan songkok tinggi yang akan kata MiLo SuaM sengaja buat gambar-gambar palsu kat atas tu pulak. Baiklah kalau nak lebih puas hati, tengok video kat bawah ni, gambar-gambar kat atas tu bersumberkan video di bawah ini, tengok pada sela masa antara 4:10 dan 4:14.










ReJaM© "Harap semua dah berpuas hati, tak mahu panjangkan lagi kes ini, tutup kes ini kita nak bukak skandal Pemimpin UMNO yang lain pulak..."

72 comments

Muka org kaki "Maksiat" akan nampak gelap..sebab tidak diberi "Nur" oleh Allah.

guna olay lah, duit byk apa guna die ni hahhahaha

huhuhu.. macam ni la rejam..
kita berhujah melalui bukti dan fakta.. bukan main fitnah jerk.. tabik spring..

Gua caya sama lu bro...
Tabik spring!
Ini macam baru boleh jadi suara rakyat yg mahukan
perubahan...

horray~
rejam terBAEK ah

hahaha..g spa la,kasi putih lg mke 2..byk sgt nur kt muke 2,sampai itam jd nye..huhu..rejam je..msk tv la..br bijok..

ADMIN bdh bende nie pon nk jd isu....
Starting from nw aku dh malas nk bace blog nie...

muka ahli neraka memang hitam...

ADMIN bdh bende nie pon nk jd isu....
Starting from nw aku dh malas nk bace blog nie...
-----------------------------------------------------

Untuk org yang keluarkan ayat di atas, dipersilakan berambus
Aku wakil bro rejam yang melantik diri aku sendiri...
Pencacai UMNGOK tak digalakkan berhujah dgn fakta sebb korang
tak mampu mengunakan akal...

bilal bin rabah apa warna kulit?...agak -agak la mengata org pon...jgn tunjuk sangat kebodohan tu.

mana geng UMNGOK yg dok bahas kata gambaq skandal ari 2 photoshop???
dah x dak BRANNNN kaa nak bahas gan admin... ari tu hangpa dok hingaq sgt kata admin wat fitnah... tgk2 ketua UMNGOK hangpa yg dok b'BERZINA bek punya....

mengata orang apa kejadahnya...ni nak buktikan gmbar panas dia bukan superimpose la ngok..menyampah aku tgk komen2 yg backup mamat ni...siap kuar hadis lg..

This comment has been removed by the author.

ADMIN bdh bende nie pon nk jd isu....
Starting from nw aku dh malas nk bace blog nie..

>>> knyataan y paling lawak.... ni msti bdak2 lg ni... ska hati kau la nk baca ke xmau baca.. ade admin kisah... hahahaha.... lawak2....

kut celah mana duk berzina nya?kut celah bedah ke joyah?

salam...dari anda2 semua ta abis2 dok cakap pasal org umno segala bagai ni..dan tambahkan lagi dosa yang sedia ada dengan mengata dan mencaci diorang semua ni, adalah lebih baiknya anda2 semua ni doakan mangsa2 kat jepun, libya dan saudara2 semanusia kita yang dalam kesusahan tu...lagi dapat pahala..

and to the admin, cukup2 laa tu...apa kata awak bukak liputan pasal benda lain jugak? ta penat ke dok cerita pasal benda ni? saya yang baru umur 19 tahun ni pun da letih tengok..lagi baik anda bukak cerita psl bencana melanda jepun, perang saudara di bahagian timur tengah..

anda2 semua ni patut tunjuk contoh yang baik buat kami belia muda..sebab satu hari nanti, kami akan pegang pula tampuk kepimpinan negara..jujurnya, kami tak mahu kepimpinan negara akan menjadi seperti ini lagi apabila tiba masa kami..

ps : saya ta menyokong mana2 pihak dari umno atau pas..yang memburukkan parti itu bukanlah pada namanya, tapi pada ahli yang buruk perlakuannya..

ADMIN bdh bende nie pon nk jd isu....
Starting from nw aku dh malas nk bace blog nie..

>>> apabila maksiat menjadi perkara dan amalan biasa, dosa pahala da tak kira.. memandang rendah dengan dosa2 dan mksiat. Bertaubat la..

nadia kenapa admin delete komen anda?....kerana dia pondan?

This comment has been removed by the author.
joyah Si murai... delete 19 March 2011 at 09:34

hahaha.... awat laa ang bodoh dok tanya soklan bodoh kat aku cam 2... ang idup dari kecik sampai besaq xkan ang xtaw kot...menggong....!!!

sy setuju dgn nadia 2..blog die bnyk juga cerita pasal mangsa di jepun, libya n perang saudara.drp cerita bnda2 mcm ni bek cerita psl diri sndiri cm gado ngan pakwe ke or crita hal pribadi kat semua org. itu lg berfaedah sy rase..

haha! wtf!!

Lawak plak aku tgk pencacai guna nama Al juburi tu...
Dah terang2 nadia tu sendiri yg padam komen die, admin pulak
yang kena kah kah kah..... bukan admin yg pondan tapi ko yg bengong hahaha...

hiihihiii...=.=
wtf eyhhh...

1st- inche anwar..ta, guwa delete sendirik...bukan admin

2nd- shaq..haha..at least guwa ta mengata ta pun buat post psl org lain..

joyah Si murai... delete 19 March 2011 at 10:07

btoi 2 rejam... Al juburi 2 mmg benggong tahap gaban... dok bawah pecacai angkat najis umngok... so dia pon jadi pecacai tolong jilat najis UMNGOKKKKK...

Puak2 UMNO memang bahalol al bebal lar tak nak terima hakikat ker pemimpin UMNO kaki berzina ha..ha..ha.. lain kali jgn suka fitnah org... bukti disini cukup jelas tak yakin lagi buat research sdiri la oiii...

nadia - jgn ar ketinggaln zman..baca ae entry sebelum2 nih..klu rasa nk komen biarlah kena tajuk..klu x, abaikan... nak berdebat n komen biarlah ikut tajuk bukan ikut suka.. jawab soklan biarlah kena pd jawapn... admin just nk bagitau muka gelap n badan itu perkara biasa..

anwar - wahhh..bukan men lagi hang yerk..kena batang hidung pemimpin umno mcm2 dalih2 n helah.. tetiba ko kait pemuda umno sampah nih ngan kes bilal ape hal?? baik ko kate sami vellu je sudah.. umno kan ramai mamak2 cam mahathir!! mengaku melayu!! kena tipu melayu cam ko!!xleh nk beza antara kaca n permata!!

kes fitnah aibkan anwar seluruh dunia ko xambik kira?? xpayah ar ko nak selindung2 kes maksiat pemimpin2 umno yg ko sanjung coz ramai diantara mereka mmg kaki maksiat!! dah muak org dengar kes maksiat n liwat pemimpin umno!! semua lepas camtu je!! ye ar, org ada pangkat, darjat n harta.. ramai pompuan simpanan perkara biasa.. betul tak??
pemimpin sampah camnih yg ko pilih?? hentikanlah mat!!


-amri-

nadia , pendedahan ni utk rakyat tau masalah pmimpin negara yg telah diundi oleh sbahagian rakyat.
slama ini sgala hal2 masalah umno x tunjuk kan di media massa tv, asyik pkr je kene hentam.
bg st blog ni prlu utk pdedahan pada umum,

tp sy juga stuju comment2 ahli lain perlu dijaga tutur bahasa nya

nadia, saudari baru 19thn...insyallah masih jauh perjalanan hidup...masih banyak yg akan dipelajari...jgn lurus bendul kalau tidak ada yg akan ambil kesempatan.

drp pemuda ampang

Sebagai manusia normal kita memiliki kemahuan n target masing-masing bg mencapai sesuatu yg diharapkan. So secara ikhlasnya saya bersetuju dengan apa yang di lakukan oleh rejam. Bagaimana hendak memimpin kalau diri sndiri tidak terpimpin. Kerana individu berkenaan bakal pemimpin yg membawa suara rakyat. Saya tidak berpihak kpd mana2 parti n sbgai awam sya perlu brkhidmat dengan kerajaan yg memerintah. Walaubagimana pun setiap individu yg dituduh melakukan kesalahan perlu mempertahankan diri sekiranya tidak melakukannya. Jangan biarkan orang lain boleh memperkotakkatikkan kita. Saya tidak menuduh Ketua UMNO Gombak itu bersalah namun sila tampil n buat pengakuan terbuka atau bawa kemuka pengadilan bagi mempertahankan anda. Tapi ingat sekali anda menipu..seribu kali orang tk akan mempercayai anda. Kalu anda berpolitik hanya untuk kekayaan atau mencari kebendaan lebih baik beri laluan kepada orang yg benar-benar ingin berpolitik. Jadikan ISLAM sebagai panduan sebelum berpolitik sama ada dr kalangan UMNO, PAS, PKR...selagi kita orang ISLAM, maka gunakanlah ISLAM sebaik-baiknya...SEMOGA MALAYSIA TERUS GAH DI MATA DUNIA...MALAYSIA SEMEMANGNYA BOLEH!

HAHAHAHAHAHA.....SORANG PUN PENCACAI X BERANI NK CKP APA DAH..TGK POST2 YG KAT ATAS SUDAH...SEMUA UBAH NADA...CKP BUANG MASA LAYAN LAH ITULH INI LAH....LOOOOOOOSEEEERRRR LAH KAU ORANG PENCACAI UMNO NAJIS....TLG LAH ADA SIKIT MARUAH....BERPEGANG DGN APA YG KORANG PERJUANGKAN....INI SETAKAT COMMENT MCM LOSER KAMPUNG BAIK X PAYAH....KAH KAH KAH...DPT TGK DGN NYATA TARAF IQ ORG YG MENYOKONG UMNO MCMANA..KAH KAH KAH

Awal mula pertama mula, blog ini tidak memaksa sesiapa pun utk melayarinya. Kalau tidak suka melayari mana-mana blog, tak perlu diriuhkan citer anda dah tak suka. Hanya memalukan diri sendiri ajer.

Bilal Bin Rabah memang berkulit hitam tetapi rasanya terpancar cahaya keimanan disisi-Nya. Jgn samakan dia ngan Ketua Umno tu.

Nadia, you may be too young to understand the political situation in this country. Sooner or later, you will know by yourself what we are fighting for right now.

Ketua Umno yg mengaku gambornya itu adalah asli tidak menunjukan beliau seorang yg gentleman sebagaimana yg dikatakan oleh pencacai um-NO yg turut mengatakan Anwar tak gentleman utk tidak menyerahkan DNAnya. Malah dikatakan jugak lelaki berhubungan sulit dgn wanita lebih baik dari berhubungan sesama lelaki. Ianya hanya menunjukkan bahawa um-NO ni memegang kuasa halal haram dan lebih Tuhan dari Allah S.W.T. Bagi saya, kedua-dua adalah salah.

nadia:: nie tntu bru nk blajar politik... n smestinyer plihan ati pu3 umno... xyah le dok kter x sbelah mne2 pihak.. har3.. lwk2.. klu bnda mksiat nk ddiamkn nnti jd brah.. klu u xleh nk join sini baik xyah bca blog.. baca novel cinta.. dh tntu xkate kt org..
buat aljuburi plak.. ko nie mmg bngang tahap gaban tau x.. aku pn heran ade gak mnusia lebih bngng dr lmbu.. har3

1- Sapa xnak baca atau xsuka xyah la nak sibukkan diri layan blog ni.
2- Admin dah buktikan bahawa post terdahulu adalah bukan fitnah, jadi fikir2kanlah bagi sesapa yang kata admin cuba fitnah mamat ni.
3- Bagi sesapa yang masih menyokong mamat ni ingatlah bahawa pemimpin mcm ni ka yang korang nak angkat?

saudara seagama dengan ku...
daripada kita duk mengutuk orang, ade baiknya kita ambik pengajaran untuk diri sendiri.. Islam x ajar kita kutuk mengutuk..yang ,menghukum seseorang itu hanyalah Allah azawajalla...mintak2 kita dijauhkan daripada tergolong dalam golongan yang dihina dan dilaknat oleh Allah di akhirat kelak.. sesungguhnya, setiap tutur dan bicara yang kita luahkan pada blog ini, akan dicatat oleh raqib-atiq, dan akan disoal pada hari pembalasan... Allah x pernah leka walau sesaat dalam memerhatikan HAMBANYA(kita la tu)....paham? bina diri kita, then kita bina keluarga, masyarakat dan negara..Islam itu satu, jgn duk pecah2 OK...

'orang minyak' gombak menganas!

xyah kutyuk orang..aku ni neutral, xkong sapa2, tapi, kalau ko kutuk, ko dosa...xyah la ko nk tanggung dosa dia dengan mengutuk dia...

penyokong pakatan rakyat delete 19 March 2011 at 11:56

nadia,knapa ko x mrh yg pakai nick anwar al ****** tu?tu kan menghina,memfitnah,mengaibkan owg..mcm laknat je..ko x plak nasihat dia kan?nmpak sgt ko mmg umno gk la...mcm bagus..ko ingt kami di pakatan takde doakan mangsa2 kt jepun,libya tu sume ke?cuma kami x kecoh mcm ko je..n kami nk dedahkan kemungkaran pmimpin n puak umno uat..tu wajib didedahkan..ada paham?

penyokong pakatan rakyat delete 19 March 2011 at 12:02

hey juak2 umno skalian,ni bukan kutuk la..ni pendedahan..ada paham?ini cuma sekelumit kalu nk dibandingkan dgn umno parti laknatullah mengaibkan dsai yg x besalah di serata dunia dia aibkan..dok jaja tmpt sulit owg tu pdhl smuanya fitnah..tu barulah xpatut..jijik..hina..desperate..stupid!!

dosa2 semua Tuhan yang tetapkan... mendedahkan tu adalah bagus, tapi jgn sampai marah mengatasi akal...UMNO is teribble...mmg pon..lantak pi la dia..tapi kita xyah la kaw2 kutuk...buat rakyat uat penilaian sendiri..dedahkan ape yang mungkar adalah bagus...ok

Tak sempat mamat nie nak bertanding dalam PRU13...in mesti kerja jahat saingan politik beliau...ini biasa sangat dalam UMNO.....
Kepada pengkomen Pro UMNO kami tak salahkan anda cuma berhati hatilah memilih pemimpin,jangan pilih yang pandai bagi duit saja tapi pilih yang benar2 ikhlas buat kerja.....

Orang Miskin Mersing delete 19 March 2011 at 12:56

Salam,

Satu ketika Allah Ta'ala menyuruh malaikat musnahkan satu kampung sebab penduduknya terlalu banyak bermaksiat. Malaikat tanpa membantah pergilah ke kampung tu, tapi tangguh kerja-kerja pemusnahan sebab balik buat report dulu kepada Allah.

Ada seorang abid yang taat beribadat dan sujud kepada Mu, Ya Allah. Haruskah di musnahkan juga kampung itu, Ya Rabb?

Musnahkan kampung itu, wahai malaikat. kerana orang itu beribadat hanya untuk dirinya. Dia tidak mencegah kemungkaran.

Maka habis le satu kampung tu kena lenyek termasuk semua orang kampung yang baik dan yang berbuat maksiat..

Semoga Allah Ta'ala melindungi kita dari kejahatan diri kita sendiri..

apesal nk banding bilal bin rabah sahabat Rasulullah dengan si kaki maksiat tu..sehitam bilal pon, nur keimanan terpapar jelas, bersih wajah nye seperti mana diceritakn dlm hadis Rasulullah...dh jelas2 kantoi zina, ade lg yg nk tegakkan benang yg basah tu...jgn la sempitkan fikiran, buka minda luas2, ape pegangan anda dlm menjaga kesucian Islam yg kamu semua bagai nak rak "pertahankan" tu bersama pemimpin yg paling hina di kalangan kamu tu...

richie romano:
kali ni aku salute la apa yg rejam buat...jgn pandai mfitnah je..kalo btol tnjuk bkti.
ttp mcm mn pom slp, kbnrn akn tersingkap.
org umno ni bkn apa...da lemak da..lemak ssgt smpi halal haram sume dorg bedal.
jjur aku bg pndpt..org tua2 je yg sokg umno sbb dorg kenang jasa PM2 terdahulu.
anak muda yg ikut pkmbgn sms politik msia..pasti tau menilai n undi yg mereka rasa berkelayakan. xpom plg koman, xp mgundi.
malu aku jd org slgr...tp nsb bek bkn dun kwsn kg aku.
kalo x mmg aku tolg rejam sekali.

wah wah mana nk dapat pemimpin cam ni dlm PAS,PKR,DAN DAP,
hero tu,manusia akan jadi dalje mata satu pada petunjuk akhir zaman.

baca la entry tu betul2.pahamkan apa yg admin tulis.itu bukan mengutuk,itu nak membuktikan yg gambar hot ketua umno gombak ni bukan superimpose.admin nak buktikan kat geng2 songkok tggi yg bebal tu yg gambar tu mmg betul.terang2 rejam da tulis kat atas tu yg dia kena kutuk ngan geng2 songkok tggi,so dia tunjuk la bukti.yg susah sgt nak paham tu kenapa?

ape yg disusah n d bodoh2kannya?kalu nk bace n follow milosuam,follow jela..kalu xnak follow & xnak baca xpayah la duk datang myibuk kat sini?senang bkn?apa2 pun sy sokong milosuam...peace

geng songkok labuh hangpa dok kalut apa???.....
buat maksiat pun nak backup jugak ke??...
memang kamjat betoi laa hangpa nie....

orang umngok kena habaq yg depa tu suci bersih...alim...tak menutoh anak dara orang...janda orang....bini orang....
depa laa pejuang bangsa.......

tapi depa laa pelingkup bangsa......
orang dedah prangai buruk kronie sendiri...terima aje laa
fitnah dgn pendedahan pun tak gheti ke???.....
pi mengaji lagi laa dgn geng katak yg keluaq pkr tu.....
'ulamak' besaq depa ada kat kulim tu........

kah kah kah.......

Gambar yang pertama tu powerlah sikit dia punya touch up, tapi yang gambar kedua, hancusss.... terserlah kelentongnya itu.... teruskanlah bro jangan berenti.... Takut keeeee????????

apa la milo suam nie.....kesian kat ketua ameno nie....hang ckap dier hitam..smpai hati....tp da hitam xkn nak ckap putih...xpa2..hitam ke putih ka..ape kisah..sma je dihari penghitungan nanti....tp...yg aku duk pelik dan hairan...yg wat video tlg2 org nie nk wat..yer... mcm xperlu je..so "buat baik utk bekalan di hari perhitungan akhirat.. bukan bekalan di hari perhitungan kertas undi"..- jgn rasa diri perfect k (sume org kena renung2 kn..)

salam semua

perlu ke menyamar jadi neutral wahai penyokong umno????hina kew jadi penyokong umno niew??sampai mengaku neutral...kalau dah tahu hina reti2 la kelaur umno atau berhenti undi umno dan berhenti sokong umno

salam

NADIA....nk cite gempa apa la bagai ....x cukup lg ke mass media yg ad nk cover sume2 benda tuuu? haaa?dh admin ni nk emphasize kt politik ikut suke dia lah...kg admin sibuk tulis pasal jepon ke hapa ..x dapat cari makan tv 3suku ,meloya ngan b.hairan kang....x suka blah...bg ak.perangai pemimpin yg mcm ni mmg kena dedahkan...kalu x smpai bila2 pengundi2,penyokong akan tertipu..ye la kata je pejuang melayu islam, sume org sokong.tup2 kat blakang sume die tibai...bg ak benefit utk org ramai lg penting dr individu x guna camni...kokok berdegar2,ekor brgelumang tahi.....

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.....
Buat pengetahuan saudari NADIA n teman2 yang lain, saya juga merupakan seorang mahasiswi berumur 19 tahun yang menetap di Kuala Lumpur dan bekas pelajar Sains; seperti Nadia.Saya juga belum sokong mana2 parti, ye. Yg pasti bukan UMNO.

Sejak Form3 saya mula berjinak2 dengan politik sehingga blog lama saya pernah menjadi kontroversi di MalaysiaToday. Sebab apa? Kononnya saya menghasut sedangkan saya hanya mendedahkan perkara sebenar. heh3....

Saya mula membenci UMNO apabila tahun lepas ketika saya masuk ke Forum UMNO, yang ada kebanyakkannya tohmahan dan fitnah semata2. Kesiannya melihat mereka. Perasaan mbenci UMNO semakin membuak2 apabila saya mula mendalami ISLAM. Boikot BN @ UMNO! Mereka nilah sebenarnya banyak membuatkan remaja2 seperti kita supaya leka akan hiburan dunia semata2. Banyak mengkhianati rakyat!

Buat Nadia, awak mungkin patut belajar lebih mndalam dengan dunia politik hari ini. Saya ni, dah hampir setahun xbeli surat khabar! Sebabnya.... Awak bukalah utusan Malaysia ke, Berita Harian ke, semua tak boleh pakai! Lain yg trjadi, lain yg ditulis. Ceh. Banyak perkara2 terselindung di sebalik semua tu. TV? Lagilah saya tak berminat skrg ni.

Alhamdulillah, dengan adanya blog Milo Suam n yg lain2 seperti ini contohnya Melayu Derhaka, Ameno World, dan Tawan Malaysia, sekurang2nya saya tahu juga bagaimana pemimpin2 negara kita yg sebenarnya. Yela... Nak harapkan media yg lain? Jgn harap! UMNO n BN semua yg terbaik. Alah.. Mana yg baik, kita ambil. Yg xbaik, kita tinggalkanlah. Kita ada akal. So boleh beza mana yg baik dan buruk. Rejam buat pendedahan ni supaya kita buka mata. Supaya kita fikir dgn baik. Ini ke pemimpin yg kita nak sebenarnya? Bukan suruh kita ikut perngai jahat pemimpin tu.

Kalau saya xbuka blog2 yg macam ni, semua crita yg baik2 pasal pemimpin je yg saya tahu. Saya belajar di sekolah jenis bestari dulu. Kawan2 selalu ambil keratan akhbar pasal PKR n PAS untuk jaja yg xbaik pada ramai pelajar yg lain. Pasal UMNO, yg baik2 je mereka bawa. Ada apa2 kesalahan sikit, byk je alasan. Surat khabar apa yg mereka kerat? Utusan n berita harian jugak. Xboleh percaya daa,....

Tahu tak, setiap manusia adalah pemimpin dan setiap pemimpin akan ditanya ttg kepimpinannya di akhirat nanti. tentang tanggungjwb lagi. Nak ke kita pilih pemimpin2 yg macam tu? Ok, mungkin kita akan fikir kita xsalah sbb kita tak tahu pemimpin tu cne. Tapi fikirkanlah, cne jugak kita nak dapat hidayah kalau kita xcari, kan. Kalau macam tu, buddha pn boleh masuk syurga. dah dia tak masuk islam sbb dia xtahu, islam tu agama yg benar. knp dia tak tahu? dah dia sendiri xdidedahkan dgn ajaran islam dan xcari islam. kan?

To Nadia, awak tahu tak ini blog apa? Blog ini lebih menjurus ke arah politik. So, dah tentu2lah pasal politik je critenya. Kalau kita nak baca ttg Tsunami kat Jepun, kita boleh cari web yg khas pasal crite2 macam tu. Contoh, kita g kedai burger. Xkan nak order pizza, kan. Sebab tulah wujudnya banyak bidang. xsemestinya dalam blog Milo Suam ni, kita boleh baca semua perkara. Setiap orang ada bidang masing2. Kita xboleh salahkan admin blog ni.. Tapi mungkin awak sendiri yang tersalah tempat masuk. Nak g kat lain, tapi awak tahu ni blog politik, awak g masuk jugak. So salah siapa? Bukan salah admin.

Tapi betullah.. Utk semua, tolong jaga bahasa kita..jgn mencarut2 pulak. sekurang2nya istghfar dan tegur baik2! =)

This comment has been removed by the author.

Maaf kepada sesiapa yang tidak bersetuju dengan pandangan saya. Setiap orang ada pandangan masing2. Tolong baca tulisan saya itu dengan wajah yg tenang dan tersenyum. Bukan dgn berkerut2. =)

astaqfirullah hal azim.....

Jadikanlah sebagai pengajaran....Sempadan buat diri kita..

JANGAN samakan BILAL BIN RABAH dgn mamat ni!!! BILAL BIN RABAH tu atas dunia ni lagi dah dgr tapak kaki dia d syurga. Mamat ni??? Bangga buat maksiat...

@nadia... Inilah contoh pemimpin yang x bleh d jadikan pemimpin. Blajar dri skarang macamana nak nilaikan ssorg pemimpin tu. Cuba anda tengok surat seorng pelajar (umur 19 thn) yg berani kerana bnar d hanta pada Rosmah n Najib. Beliau dah matang n tau mana hala tuju perjalanan hidup dia. Baik awak BELAJAR hal2 politik dgn dia..

Kpda penyokong2 si muka itam ni....dia dah tentu dapat sedap korang sokong dia dapat ape.....fikir2kan lah...slamat beramal....hehehe

kalau benarlah ini gambar super imposed..cube tunjukkan gambar asal..macam yang dilakukan oleh pihak LGE apabila mukanya di superimposed kan pada gambar Nizar yang sedang menyembelih lembu sehingga dijadikan bahan fitnah..juga sperti gambarnya berkopiah yang dikatakan sama mcm Lee Kuan Yew menipu org melayu..kalau benar la gambar tu super-imposed..mesti ada yang ori..tunjukkan..

sokong nadia & the islamik thinker..
jgn mencarut2..

hahahaha,sah kantoi gambar super impose oleh puak PAKATAN HARAM !!! gambar ini membuktikan segalanya...

>>>Tanpa Nama berkata...
hahahaha,sah kantoi gambar super impose oleh puak PAKATAN HARAM !!! gambar ini membuktikan segalanya...

20 Mac 2011 4:06 AM<<<<

Hahaha ko ni mesti bodoh ni. Lepas ko baca komen aku ni, ko tengok cermin dalam bilik air ko lepas tu ko cuba yakinkan diri ko sendiri yang ko tak bodoh. Adui cemane ko bole jadi bengap camni?? Duduk dalam denial! Cemane la rupa ko ni kan?? serius laa.. curious aku... cemane ada orang yang sungguh bodoh macam ko ni sampai bukti depan mata dah ada, empunya badan pon dah ngaku, still lagi ko bodohkan diri sendiri nak spin...

(geleng kepala) aduii aku tak bole terima kebodohan mcm ni... ahaaha

org2 bn y bodoh...
mmg la kaler muke n tgn lbih gelap dr bdn...
die 2 pkai baju...n slalu jln tgh pns...y hitam nye muke n tgn je la...kaler bdn mmg putih sket dr muke ngan tgn...
2 pn xleh pkir...akai ltk mne.?buntot.?

Sebenarnya mereka ni tak kisahpun. Org mcm ni masih ada peluang jadi calon coz pemimpin BN memang suka kepada species perasuah, penipu, pemecah amanah dan pemaksiat jadi pemimpin. Sedey....sedey...

Pendedahan begini penting.

Ini adalah kaedah mendidik yg baik bagi golongan yg keras hati dan sukar utk menerima nasihat 'direct'.

apabila pendedahan begini dibuat, maka terkeluarlah daripada mulut mereka perkataan fitnah, superimpose, bukti, tuduhan palsu, membuka aib orang dan sebagainya.

apabila batang hidung sendiri kena, maka barulah dirasakan betapa tidak wajarnya perbuatan memfitnah dan mengaibkan seorang pemimpin yang baik seperti DS Anwar dan disebar oleh media mereka seantero dunia.

macam puasa bulan ramadhan, kalau tidak merasa lapar dahaga dan pedihnya tanpa makan minum, manakan mungkin dapat merasai penderitaan org susah.

hamba yakin penyokong PR tahu adab dan kaedah dalam berperang. dan kaedah pendedahan ini berlaku diperingkat blog dan dikalangan penyokong. ianya tidak diperbesar2kan dikalangan pemimpin.

tetapi dalam isu fitnah liwat, ia dimula, dihebah, dibesarkan oleh pemimpin besar mereka dulu.

tuan milo, teruskan pendedahan sebegini, sudah sampai masanya yg suka memfitnah diberi rasa apabila diri mereka pula diaibkan.

anyway, muka lebih gelap dari badan tu memang berlaku. yg tidak logik ialah apabila muka warna biru tua(logo bn), badan warna merah(logo umno). hihi

Kalo pak ngah baca blog JAKA mesti tersenyum..... :)

To adik nadia

nadia... nadia jangan risau, blog2 nih mane ade keje,, hmm abang nak tanye nadia ade masuk ape2 parti / ngo / kelab tak.. ape kate nadia join puteri umno.. puteri umno selalu buat kebajikan.. kita pun ade skuad sayang.. kat dalam puteri umno tu kite mane ada masa nak citer politik buruk2 nih.. kita citer camner nak buat pembangunan jer... camner nak tolong melayu... camne nak buat kebajikan.. kalau kiter tak larat takpe pemuda umno sedia tolong... heheheh nadia abang cuma nak tolong bukan ahalong.....

kes DSAI vs Ketua UMNO Gombak

=> kes palsu tak der gambar vs ada gambar bogel berselimut lagi......

p/s: Seorg Driver Van Putri UMNO kuala terengganu berhenti kerja kerana terjumpa satu kotak (bukan peket) kondom dlm vannya. Siasat punya siasat...Putri2 UMNO nie memang jadi lauk org2 UMNO...... wang saku nak beli top-up, pakaian di tukar dengan kehormatan!!!!

Manusia dicipta dgn berbagai2 warna kulit.. Muka aku pon lebih kurang sama tona je mcm dia.. Kah33!!!! Tapi aku tetap bersyukur dgn kurniaanNya.. [Sori i x masuk kn unsur2 politik, sbb i bru mula nk berjinak2.. Tanak tunjuk pandai walaupun i ni mmg org yg terpelajar]

Ketua UMNO Gombak dah mengaku?????!! kah kah kah.. lawak la pentegar jubur bradernuarbrahi ni... kenapa tak siarkan report polis yang Ketua UMNO Gombak ni buat?? ada berani nak siar ka?? kenapa taknak dedahkan yang Ketua UMNO Gombak ni dah lantik peguam kes ni??? kepada penulis blog ni, harap bersedia la kalo dipanggil nanti... Errr, berani kerana benar.. jangan tetiba pulak nak tarik balik "post" ni yek!!

kah kah kah... btw, good try bro.. Nampaknya, Azmin dah terketar lutut nak lawan Ketua UMNO Gombak ni.. dan dah tak de modal nak melawan. Nasihat kepada bos korang, Azmin, len laki, rajin rajin turun padang. Jangan dok sibuk dengan hal2 yang menguntungkan diri sendiri..

tuan punya badan pun da ngaku...so kite tak yah la nak menafikan itu ini lg..tgu je balasan allah...allah bg cash je skang ni...

salam..

renung-renungkan dan selamat beramal.. :)

Rasulullah SAW bersabda : “ Akan dilantik para pemimpin yang kamu setujui kebaikan sebahagian perbuatan mereka dan kamu akan membantah kejahatan sebahagian perbuatan mereka. Sesiapa yang membenci perbuatan munkar maka dia terlepas dari dosa,sesiapa yang membantah maka dia selamat dari dosa,namun berdosa bagi sesiapa yang redha dan menuruti perbuatan munkar.” [Hadith Riwayat Muslim.]


EmoticonEmoticon