Wednesday

Enam hujah bahawa Anwar Ibrahim bukan pelakon porno



Di bawah ini 6 sebab mengapa Anwar Ibrahim secara rasionalnya tidak mungkin adalah orang yang melakukan hubungan seks dengan pelacur cina di dalam video seks yang menjadi kontroversi sejak dua hari lalu. Ulasan ini dipetik daripada ulasan Datuk Johari Abdul, seorang Ahli Parlimen yang dipujuk oleh "team" Datuk T agar menyertai Barisan Nasional selepas menonton video ini [KeadilanDaily].


1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.

2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih, menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.

3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

4. Bahagian belakang si pelaku (punggung) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

Video itu didakwa oleh Datuk T baru sahaja dirakamkan iaitu kira-kira dua minggu lalu, semasa beliau katanya mencari jam Omega milik Anwar Ibrahim dan menemui Kamera litar tertutup yang masih aktif, sebelum memutuskan wayarnya. [Malaysiakini].


Jelas di sini, dari segi aspek fizikal pelaku seks yang memiliki perut yang besar "boroi", agak mustahil untuk Anwar mengempiskan perutnya dalam masa dua minggu sekiranya benar beliau di dalam video tersebut. Tambahan pula sebelum ini pengarah dan penerbit filem terkenal tanah air, Yusry KRU ada membayangkan kemungkinan bahawa video tersebut memang boleh dipalsukan rujuk sini [Video palsu].


ReJaM© "Diorang ni tak ada kerja lain semua skandal seks nak tuduh Anwar, hebat betul tenaga batin Anwar ni kah kah kah..."

87 comments

eh mana pegi pepuak BN ek? senyap tol?

Alhamdulillah, kalau hal ini dapat diselesaikan secepta mungkin sangat bagus. Bukan ape.malulah nak asyik certa skandal seks je. anak muda bukan fikir pasal betul salah, sebb kalau betul adalah skandal seks terbukti, kalah salah skandal seks pembohongan. kes kali ini nampak pantas je untuk diselesaikan. tahniah

hottest entry di blog khalis :
Benda paling mengarut anda tenngok!!

Rakaman sedetik sebelum Tsunami

Gambar miera liyana kini sopan

ALLAH BERSAMA ORG YG BENAR...AMINNN

semua ni hanya propaganda.. org sanggup gunakan taktik kotor utk kepentingan diri... politik dah jadi mcm mainan kanak2... pemainnya semua dh jd mcm kanak2...

sesungguhnya Tuhan itu Maha Adil..Segalanya akan terbongkar..Insha Allah..Mari kita doakan supaya Tuhan tunjukkan kebenaran kpd sume rakyat Malaysia..

dato seri jamil khir kata ia merupakan kes jenayah dan tertaklok di bawah siasatan kementerian dalam negeri..kes itu memerlukan penelitian yang bersunggoh2 kerana ia bolih membawa kepada fitnah sekiranya ia tersilap...utusan..

apehal warna kulit pulak kata hitam putihj ce jawab tengok... apa2 pun saya berharp allah akn tunjuk siapa yg brd d phk yg bnr

haram jadah kepada pefitnah..baik jaga krebiliti diri sendiri dari kacau krebiliti orang

bukan enam bro tapi 7. fakta yg ke 7 mana mungkin lelaki Y berminat dengan perempuan...huahuahuahua....check mate....siap la utk ditalkinkan...

alhamdulillah...permainan kotor yg d mainkn dh trbongkar..Allah S.W.T. sntiasa brsama orng2 yg benar...InsyaAllah...

Antara komen paling bodoh was from khir toyo. siap ckp ada kemungkinan video ini dikeluarkan oleh PKR utk perangkap BN. Bahlol punyer toyol

http://www.malaysiakini.com/news/159373

Wa makaru wa makarullah...wallahukhoirulmakirin......
Mereka merancang....Allah juga merancang. Tetapi Allah adalah sebaik2 perancang.....dah lah sikit2. Jangan dok asyik fitnah sana-sini. Kita bukan nak hidup tongkat langit !!!!!! Bertaubatlah,,,,

alhamdulillah.....

sendiri buat conclusion kah?

penggiat filem lucah di negara kita patut berasa lega kerana tayang filem lucah telah dibenarkan di negara ini.penerbit,pelakun,crew malah penjual cd lucah tidak perlu lagi rasa takut untuk meneruskan perniagaan kerana ianya telah dibenarkan.Brabo Malaysia Boleh.

PULUN SUNGGUH PUAK PAKATAN HARAM NI DOK BELA ALJUBS, TERINGIN BENAR NAK DIA JADI PM

TAK PAYAH LA BOK CAKAP LAGI, HAKIM DAH TERIMA SAMPEL DNA, LEPAS NI MR Y MASUK DALAM LA MAMAT TU

wow...hempa smua hebat no....

Woi CEKADAK......hang memang spy BN (Boleh Niaya orang...) ka ? Hang percaya cerita merapu tu.....terlibat skali ka? Atau hang ni salah sorang pelakon filem merapu tu.....Datuk T

biar lah kaum2 yg menyokong fitnah ni. FREE OR CHARGE dosa dpt. no worries.

Bongok hangpa xtau ka Datuk Johari Abdul tu mintak 1 juta sekepala untuk ajak ahli parlimen PKR keluar parti....mintak pelincir RM100k memang dasar mata duitan, dah xdpt duit buat statement palsu, memang bodoh...

HHHHHHHHHH

Tak taulah....dunia dah tunggang terbalik....sapa aku nak percaya tak taulah !!!!!

yee.....best

aku memang perut boroi......
tapi takde sape pun nak ambik aku berlakon.....
jadi pak pacak untuk filem david teo pun tak layak.....
cuba pulak untuk filem shamsul....pandang pun dia tak hingin....
tapi kenapa untuk cerita tut-tut ambik pelakon perut boroi....
hampeh betoi.....
kalau ada watak untuk zul kulim minta maaf sebab tersasul tuduh anwar
aku boleh jadi pelakon...
sebab aku ada kopiah mcm zul kulim...
janggut takpe kita blh cari tiruan punye....
spek mata pasar mlm ada banyak...
ape lagi erk.....

yup..........

politik kotor sampai tak boleh belah wat video bukan2

Antara dalang utama adalah Rahim Tamby Chik yg terkenal krn kes skandal seksnya... Inilah org2 yang menjadi kebanggan negara kita..

Syabas Dato Johari

Dato mmg hebat..x sia2 akuundi dato. Moga keluarga dato terus diberkati Allah SWT. Hidup dato di SP.

KEPADA SEMUA JGN LUPA KATA2 DATO JOHARI KPD UNCLE DIA..

"SAYA PN ADA MAK AYAH YANG DAH MATI, UNLE PN ADA MAK AYAH YANG DAH MATI" DEMI ALLAH
X NAK TERLIBAT DENGAN FITNAH INI.

Dato’ Eskay Shazryl Abdullah. Bekas physiotherapist bagi pasukan Olimpik Gimnastik Amerika Syarikat dan kelab American Football ternama, Dallas Cowboys.

Beliau dijemput pulang ke Malaysia oleh Tun Dr. Mahathir Mohamed untuk membantu proses pemulihan Dato’ Seri Anwar Ibrahim apabila Anwar jatuh dari kuda sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri. Dato’ Eskay pernah ditempatkan di Majlis Sukan Negara untuk beberapa ketika.

Beliau adalah diantara dua tiga individu terakhir yang diamanahkan untuk berunding dan memujuk Dato’ Seri Anwar supaya meletakkan jawatan Timbalan Perdana Menteri dan pergi menyambung pengajian di malam sebelum Anwar dipecat.

Eskay jelas masih kagum dan sayang pada Anwar ketika itu, itu pengamatan saya bila mendengar cerita-ceritanya tentang Anwar dan Tun Dr Mahathir di kediamannya di Kedah hampir sepuluh tahun dulu.

Bahkan ketika itu dia juga memaklumkan bahawa kemungkinan akan menerima tawaran untuk membantu proses pemulihan ke atas sakit belakang Anwar yang semakin beronar ketika di dalam Penjara Sungai Buloh...... nak tau lebih lanjut sila ke http://kickdefella.wordpress.com/

saye tak tgk lagi video tu.. tapi lelaki dlm video tu buncit... cecite.. cecite... adakah hanye sekadar konspirasi anwar utk menutup kes dna?

aku bn tk pakatan pun tak... nengok je apa jadi... kalau betul anwar camna.. kita tkyah dok gaduh untuk menekan anwar dan membela dia.. buat perancangan masing2 untuk makmurkan malaysia. melayu perlu bersatu.. kalau tidak hancusss... by AIM

pebenda la depa nie fitnah2...bla la nak insaf gaknya...

jom layan cite tak de fitnah pnya :

Video emosi seorang bayi

MiloSuam blogger JAMBU delete 24 March 2011 at 03:06

Mana la si blogger JAMBU ni
Kenapa senyap jer
Takut gambar muka JAMBU ko tu kena sebar ker..??
Ko ingat bila ko kuat buat fitnah orang tak kenal ko
Lu silap orang la JAMBU
Gambar lu bila² masa aku leh sebar
Tunggu masa jer
Aku bagi ko peluang nak sebar fitnah puas² yer budak JAMBU
Kalau Anwar dapat ko,habis ko dia liwat
Kah Kah Kah Kah

logiknya kalau saya sendiri pun,saya tidak akan buat perkara seperti yg dituduh terhadap DSAI itu,apa lagi DSAI sedang dlm perbicaraan di mahakamah,dan pastinya akan diperhatikan oleh pihak2 yg berwajib,beranikan DSAI nak buat perkara sebegitu,apakah mereka yg sebarkan fitnah ini tidak terfikir dgn semua itu?Apakah mereka tidak terfikir dgn perbuatan mereka itu akan membuat pengaruh DSAI akan lebih kuat dan mendapat simpati dr rakyat jelata.

Kepada blogger jambu di atas, dipersilakan sebar... aku nak tgk gak
antara ramai2 kami kat milo suam ni, siapa yg ko rasa jambu tu? hahaha...

Perogol bersiri kanak2 bawah umur cuba nak jadi hero pulak...nak jatuhkan maruah orang..Datuk Eskay tu pun perniagaan dah bankrup selepas Tun Telanai jatuh...semua nak cari duit mudah...komisyen kapal selam tak dapat jadi komisyen jual katak pun jadilah....

MiloSuam blogger JAMBU rasanya dari kaum PERKOSA bersongkok 3 kaki. :D

pelik btul la politik malaysia ni. drpd nak memfitnah orang, baik la kalau diorang perbaiki cara diorang berpolitik n amik ati rakyat. bkn dgn cara kotor camni. pd pendapat aku, fitnah terbaru ni keluar sbb DSAI taknak bagi sample DNA. What The Frog!!!

Si beruk fitnah 110% Zulkipli Sardin takut nak berdebat, mengelak mcm budak tadika.

http://amenoworld.blogspot.com/2011/03/hot-zulkifli-nordin-termalu-bila-dah.html

Kita tengok lepas ni Anu...War Al-Juburin nak pootar poosingh kut mana pulak untuk buat penafian kah kah kah....

hahahhaa. budak2 umno bn neh.. x pueh ati jugak... xdpt kenekn bang nuar ngan video neh diputar belit lak ayat ke tempat lain... muahahahaha.. ckp2 la tu korg kan da ade sheikh sahibul maliki al-khalifatul chua soi lek pelakon pornstar sbgai pojaan.. xkan x ckop lagi.. HAWHAWHAWHAW

Tanpa Nama berkata...

hahahhaa. budak2 umno bn neh.. x pueh ati jugak... xdpt kenekn bang nuar ngan video neh diputar belit lak ayat ke tempat lain... muahahahaha.. ckp2 la tu korg kan da ade sheikh sahibul maliki al-khalifatul chua soi lek pelakon pornstar sbgai pojaan.. xkan x ckop lagi.. HAWHAWHAWHAW

-----

Macam ni punya jelas AunWar dah masuk perangkap yg dia pasang sendiri pun hang kata tak terkena lagi memang bahalol...

ana dok tunggu apa kata tok2 mufti kt malangsia ni...lebih2 lagi tok mufti dari perak...foolkulim dah keluaq kenyataan...tok mufti bila lagi?

aku berpendapat ni propaganda kerajaan jer.. nk mengalihkan isu penyelewengan PKFZ yg berbiol-biol dollar tu. dalam paper the sun ckp sume yang terlibat akan dibebaskan tanpa sebarang tindakan..
huhuuuhuu... korg sume pon dh lupe kn?
ape lg milosuam, pi terjah ler..

Inilah dia kerja hangpa tak boleh terima hakikat nak jugak divert isu seks Nuar dgan skandal PKFZ lah, apa lah, segala menatang haram lah, terima jela kenyataan AnuWar tu liabiliti pada negara, berapa banyak dah dia racuni fikiran rakyat dengan pelbagai FITNAH JAHAT, bangsa melayu berpecah kepada 3 sebab Sijuburin ni la...

To haku kayer.

Apa nak buat. Masyarakat sekarang, terutamanya melayu suka KONTROVERSI PANAS sama ada dari artis mahupun politician :d

bro rejam..


sy tak tahu nak bagitahu siapa untuk tindakan,
tapi..
semalam (24/3/2011) jam 4.17 ptg..
sy mendapat satu mesej melalui satu nombor yg tak dikenali..
katanya
"Org dlm video seks itu sah Anwar.Kalu dia kata kami fitnah, biar kami tanggung dosa.Dlm Pendekar Bujang Lapok,cerita sepanjang masa *COBAAN* ada juga yg real"

sy boleh tunjuk bukti bergambar jika REJAM nak..

dengan pendedahan identiti 'bintang 3' itu maka anggaplah kes ini sudah tiada nilai dan jelas motif fitnahnya. penyokong PR tidak perlulah risau lagi kerana apabila mantan perogol berbicara mengenai video lucah, maka ia mengesahkan bahawa umngok adalah parti lucah negara.

lega sikit hamba. back to work for victory.

izinkan hamba ulang tulis peringatan di bawah yg sangat relevan dgn fitnah terbaru dan terbodoh penggal terakhir bn ini.

sebarkanlah sabda Baginda saw ini mudah2an mendapat hidayah.

...................................................................

HADITH :

Anas ibn Malik berkata, “Nabi s.a.w. bersabda:

“Zaman Dajjal adalah zaman kekeliruan. Manusia akan PERCAYA PENDUSTA dan TIDAK PERCAYA orang yang BERKATA BENAR.

Manusia TIDAK PERCAYA orang yang AMANAH dan MEMPERCAYAI orang yang KHIANAT. Dan Ruwaibidhah akan diberi perhatian.”

Sahabat bertanya “Siapakah Ruwaibidhah itu?”

Sabda Baginda, “Orang-orang yang MENENTANG ALLAH yang diberi PENGHARGAAN UNTUK BERUCAP KEPADA MASYARAKAT.”;- [Musnad Ahmad, 3/220].

harap maaf tuan , ada sikit lagi tertinggal ni.

Ingat Rahim Thamby(nya) keChik ingat jasa LIM GUAN ENG.

wasalam

Alhamdulillah, akhirnya terbongkar jgk politik lucah BN ni..... teruskan perjuangan kalian semua.....

“Zaman Dajjal adalah zaman kekeliruan. Manusia akan PERCAYA PENDUSTA dan TIDAK PERCAYA orang yang BERKATA BENAR.

- INI JELAS MERUJUK KEPADA ANUWAR (PENDUSTA)!!!!

Bukan susah pun, anwar kan kata dia ada alibi dalam kes liwat tu. ambik la saksi2 tu jadi alibi dia.nurul izzah kan kata papa ada bersama keluarga. hasanudin kata anwar ada di rumah sebagai tetamu. wan azizah kata anwar tengah mesyuarat. kan semua tu alibi tu. hahaha...
suruh la karpal singh panggil geng2 ni jadi saksi...

yang kes seks ni pun dia kata dia ada alibi. waktu kejadian dia kata dia ada bersama keluarga, anak, cucu. apa nak heran. derang ni boleh jadi saksi dia. tubuhkan suruhanjaya diraja untuk siasat. puak2 ni kan suka dengan suruhanjaya diraja. buat je la satu. panggil semua pemimpin pembangkang, ngo jadi ahli...


Datuk eskay kata jam omega ada kat dia, anwar kata jam omega dia ada kat wan azizah.. suruh la wan azizah tunjuk jam tu.

buat satu press conference tunjuk segala bukti dan alibi. senang..

kalau susah sangat, sumpah muhabalah je. panggil eskay n anwar sambil disaksikan semua ulama2 pastu sumpah. kalau kata sumpah tu cara yahudi ka kristian ka, tunjuk dan ajar la macam mana nak bersumpah cara islam.

dr asri dah kata dah. panggil kedua-dua pihak pastu bersumpah. then tutup kes. tarik balik laporan polis. biar ALLAH orang islam yang tentukan.(lani ada Allah untuk bukan islam pulak).

itu cadangan aku ...

seperti dijangka akan ada umgnok yg menjawab, walaupun Hadith.

jawapan terbaik ialah sila baca ayat akhir Hadith di bawah yg menyeru kembali kepada Allah, Rasul dan Kitabullah.

katakanlah PKR dan Anwar memang jahat sungguh, asyik sex aje(hihihihih) persoalannya apakah umngok yang mengaku Islam dan berkuasa telah menangani fitnah terhadap Anwar ini mengikut Kitabullah?

asyik dok mabuk nak DNA, apa barang? (hihihih)
................................................................

HADITH 3 :

Dari Anas r.a. bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda:

“Akan datang atas manusia, suatu masa, yang mereka tidak sanggup lagi MENCARI PENGHASILAN kecuali dengan JALAN MAKSIAT (antara lain PENYELEWENGAN), sehingga ORANG BERANI BERDUSTA dan BERSUMPAH, maka apabila masa itu sudah terjadi (timbul), hendaklah kamu lari MENGHINDARI perbuatan itu.”

Baginda ditanya: “Ya, rasulullah! Ke tempat mana kita akan lari menghindar?” Baginda menjawab: “Kepada ALLAH: Kepada KITAB-Nya dan kepada SUNNAH Nabi-Nya”;- (Riwayat Ad Dailami).

ape la dosa anwar ibrahim smpai dorg nk wt cm tu skali kt dia? DOSA DORG YG BESAR BAPAK TU, TAK DE ORG NK AMBIK TAU KE???

Pasal besar sangat la Dosa Anuwar tu sampai Nabi tak mengaku umat, tu yg kita tak nak....

2,949 people like this @ 11:05 am @ 24/3/11 >> 97,051 more to go..

memohon jasa baik sahabat semua dapat share pada rakan2 untuk mendapat 100k tandatangan.. :)

Status : Tun Najib masih dalam fenomena "buat2 tak bersalah" dan menganggap diri dia sebagai pejuang Melayu Tulen, Kamal Atarturk pejuang islam, dan isteri beliau seorang FLOM

tambahan.. konspirasi terhadap anwar (video sex) ALLAH telah patahkan..

http://www.facebook.com/pages/Najib-Wajib-Mohon-Maaf-Pada-Yusuf-Al-Qaradawi-Terhadap-Tuduhannya/131322423604743

tak perlu lah menyebut dosa, sex dan liwat.

SEMUANYA ADALAH MOTIF POLITIK KOTOR DAN KETAKUTAN MELAMPAU TERHADAP ANWAR LEBIH DARI TAKUT KEPADA TUHAN.

dikerah segala hantu jembalang yg bertapa selama ini untuk menyerang.

ketakutan mereka seolah2 anwar tu PASTI AKAN MENJADI PM MALAYSIA.

kemudian disuruh anwar letak jawatan..........haahahahahahahaha

jawatan apa yg anwar pegang? PM? TPM? Ahlil Musik? Lawyer? Majistret?

'pantang tok nenek aku!' (teringat cerita Kasim Selamat)

tanpa jawatan apapun anwar adalah dilahirkan sebagai pemimpin. presiden PKR pun bukan anwar tu. seorg pemimpin tidak akan duduk rehat dan akan sentiasa berjuanga walaupun tanpa jawatan, harta, pangkat dan sebagainya.

itulah Anwar Ibrahim pejuang sejati !!!! (mari kita tunggu apa respon umngok marahkan tulisan hamba ni...hihihih)

orang yg tinggi darjat nya ialah bukan semata2 kerana ilmunya tetapi siapa yg paling kuat dan teruk diuji, kerana ujian menggambarkan kelayakan tahap tinggi untuk menghadapi ujian.

kalau dok selesa ckp di tv mcm vip memfitnah org, tiba2 jadi jutawan lepas lompat parti...itu namanya pejuang tahi kucing.

di bawah bumi lebih baik dari diatasnya utk mereka itu.

Semalam kat sidang media,
Datuk Eskay ckp dia ada dalam video seks tu.. (dia terMENGAKU la pulak.. emm tugas sebagai apa? takkan dia jadi watak perempuan pelacur tu kot.. kahkahkah)

Sinar harian hari ni,
Datuk Shuib bendahari PERKASA kata pelakon dalam video tu hanya mirip anwar. (Nampak sgt dia xnak mau terlibat dgn 'duo' tu)

Jadi nampaknyanya konspirasi ni dah retak menanti belah... kahkahkah
Terberak tercirit la stesen tv BN nak cover lepas ni.. kahkahkah

-Vendetta-

milosum blogger jambu..

ko nie.. cakap byk.. sebar la gmbar milosuam aku nk tgk..
kate nk sebar.. sebar la.. kalau berani... jgn membebel mcm nenek tua la..

-umno busuk-

Jaka, KETAKUTAN MELAMPAU TERHADAP ANWAR LEBIH DARI TAKUT KEPADA TUHAN???? Tak lojik langsung statement, yang aku tau selama ni Anuwar yg penakut, SUMPAH Laknat pun dia tak berani, bagi DNA pun dia tak berani, PRK BN dapat majoriti besar, buat apa nak takut kat NUAR tu, apa yang dia ada, mcm dia hebat sangat, hebat putar alam dgn Divert isu ada le, cuba bagitau aku kenapa 16 September yg anuar kata nak tukar kerajaan tapi sampai kesudah tak jadi2???????

Sebab BN celaka.. main politik wang... dan ini yang terbaru..

http://www.youtube.com/watch?v=q9U4W7g2rco&feature=channel_video_title

Beli wakil rakyat untuk memastikan survival politik mereka terjamin!!
Jijik lagi hina!

-vendetta-

saudara rejam,
Harap boleh wat kronologi ttg DUA sidang media semalam iaitu Datuk johari dan satu lagi Datuk T tu.. ramai yang masih keliru ttg isu ni..

Yang jelas, Datuk T MENDEDAHKAN IDENTITI mereka selepas Datuk Johari melondehkan identiti mereka dalam sidang media sebelum tu..

dosa pmimpin2 umno xde plak dheboh..
maksum sgt la pmimpin2 umno 2..
ckp perjuangkn islam, tp promote bnde hiburan..
program2 islam d kaca tv hanya mcm plengkap jadual sje, xde pun nk promote..
fesyen islam pun dibuat, memalukn aje..
klu ad x skong PR pun, BN lg la ak x skong..
sbb pd ak, skong BN ibarat skong pmimpin hipokrit..

Tanpa Nama berkata...
Jaka, KETAKUTAN MELAMPAU TERHADAP ANWAR LEBIH DARI TAKUT KEPADA TUHAN???? Tak lojik langsung statement,....
______________________________________________________

JAKA jawab :

yesss..lagi satu soalan yg sudah dijangka. mat sabu pernah mengatakan jika ada pasar lelong otak, maka otak paling mahal ialah otak umngok dan paling murah ialah otak yahudi.

otak umngok mahal kerana masih bulat cantik kerana sangat jarang diguna utk mengkaji sesuatu selain dari digunakan utk tujuan lucah semata2. siang mlm pagi petang.

otak yahudi murah kerana telah kering dan kecut sebab sentiasa digunakan.

cukup cerita pasal otak...mari kita cita pasal tiada otak pula.

KETAKUTAN MELAMPAU TERHADAP ANWAR LEBIH DARI TAKUT KEPADA TUHAN

kenyataan di atas bermaksud: umngok buat apa saja utk menjatuhkan anwar termasuk melanggar tatasusila adab dan hukum Allah dalam menghadapi anwar.

samada anwar betul hero sex idola umi hafilda dan saifool atau tidak, cara umngok menghadapinya adalah BERTENTANGAN DENGAN SYARAK DAN AKHLAK ISLAM.

bermakna mereka tidak peduli hukum dan akhlak Islam yg disuruh Tuhan demi melanyak anwar. bukankah ini mafhumnya TAKUTKAN ANWAR LEBIH DARI TUHAN ?

perlukan PhD ke nak faham perkara ciput seperti ini? apa punya modal insan la. byk fikir lucah memang boleh merendahkan IQ..percayalah.

JAKA, soalan aku 16 September awat hang x jawab????

Bagi saya video itu tulin atau palsu tidak menjadi persoalan.

Samada video itu boleh diedit atau tidak juga tidak perlu perbincangan.

Bagi saya yang amat penting adakah pelakon itu Anwar atau Eskay. Itu yang penting.

Tidak kira seseorang itu wajahnya mirip Anwar atau tidak mirip langsung pun ianya boleh di generate supaya mukanya jadi sebijik macam Anwar.

Kita selalu menonton filem-filem yang mengisahkan bekas-bekas presiden Amerika seperti Kenedy. Aktor yang memegang watak Kenedy di soleh sebijik macam JF Kenedy.

Kita juga pernah menonton filem yang mengisahkan bekas diktator Filipina iaitu Marcos. Pemegang watak Marcos disolek sebikik macam rupa Marcos. Filem-filem itu bukan makan masa 21 minit malah hampir 2 jam!

Dulu syarikat Yusri KRU juga pernah menerbit filem Cinta Kolestrol.

Wajah cun Erra fazira boleh ditukar menjadi tembam!!! Ingat lagi tak???

Dalam isu video klip lucah ini, pendapat saya ialah pelakon itu telah diubah wajahnya supaya sebijik macam Anwar. Bukan video yang diedit tetapi wajah pelakon yang diubahsuai melalui teknik masking.

Banyak pehak yang kata amat sukar untuk buat superimpose video.

Tetapi kenapa tidak ada yang pikir teknik yang lebih mudah iaitu menukar wajah pelakon?

Bukankah kita sangat kerap melnonton pelakon yang kita kenal usianya bawah 30 tahun di ubah menjadi muka nenek kebayan yang berpuluh tahun lebih tua atau menjadi muka hantu jerangkong dll?

Saya lebih yakin teori memalsukan muka daripada teknik-teknik lain.

Video itu tulin atau palsu tidak timbul.

Yang penting muka pelakon itu tulin atau generated yang perlu disiasat.

Balun Eskay cukup-cukup...akan tahulah nanti...sebab...saya ada dalam video itu...

salam... brsyukur la saudara semua dpt rasa denyut nadi masih bergerak.... harap2 dekat nak mati nnti yg kluar bukan sifat buruk ye tak? sifat baik yg kluar... pasni xperlu lg rase dengki mndengki, tuduh siapa benar sape salah... jgn tpu yg didalam diri tu ... kerana didalam diri tu lebih tahu siapa yg benar dan siapa yg tdak... cume selindung sebalik ego saje saudara sekalian nie... :) untuk dua tiga saat cube kite renung adakah benar kita ini dalam kebenaran.... saudara semua trtipu dgn diri sendiri... ketahuilah itu lah dajal sebenar diri kita..!!!

Jijik betul PORNlitics kat Malaysia nih.

2 Soalan cepumas yang boleh ending kan isu ni:

Apakah peranan Datuk Eskay dalam video tu?
a) Pornstar Lelaki
b) Pornstar Pompuan (??)
c) Tukang lalu lalang
d) Tukang ambik jam
e) Makcik Cleaner (??)

Adakah Datuk Eskay:
a) Perut Boroi
b) Punggung tonggek
c) Bahu lebar
d) Muka,gaya rambut, misai dan spek sama cam Anwar
e) Muka sama macam pelakon porn lelaki dalam video itu
f) Semua di atas


Nota:
Adik-adik yang masih sekolah atau baru dapat result SPM tak dibenarkan jawab. Walau anda dapat 11A+ sekalipun..

-Cikgu Vendetta-

Bila perangkap Dato T (TOLOL) x menjadi nak lepaskan malu terpaksa cakap Datuk Johari Abdul mintak 1 juta sekepala untuk ajak ahli parlimen PKR keluar parti....memang itu skrip puakx UMNO ni tak habisx menipu rakyat.Hanya rakyat yg letak otak dekat kepala lutut saja yg percaya.

Osman Jeniang

Puak2 BN tgh berusaha untuk isu baru. Kita tgk je la nanti apa lagi. Hari2 Berita Harian Online dok fitnah pembangkang. Kita tgk je la. Politik punya pasal apa pon bole buat ihihihi.

aku rasa kan.. UMNGOK dah prepare awal2 nak masukkan dato seri Anwar ke mahkamah utk isu video seks tu. Diorang dah ada semua plan utk fitnah tapi kantoi pulak tgh2 jalan! muahahahahaha....

Perkara lain yg utama dalam isu ni adalah cubaan meyakinkan wakil rakyat Pakatan Rakyat untuk mempercayai itu sememangnya Anwar lantas mahu menarik mereka keluar dari pakatan rakyat...

http://www.youtube.com/watch?v=q9U4W7g2rco&feature=channel_video_title

BEBAL sungguh penyokong juburin, xdapat terima hakikat PKR bakal berkubur....

UMNO bukan je guna politik kotor untuk cemarkan Anwar tapi yang paling teruk sekali ialah aku tengok ramai non-muslim kat Malaysia ni dah macam anti dengan orang Islam kat Malaysia sebab isu seks. Diorang anggap Islam ni memang suka seks lagi2 kita tgk negara kelantan yang dia anggap majority ialah puak pengikut Sunni (sunnah nabi). Aku sedih la dengan keadaan politik Malaysia. Terok gila babi weh! Henti kan la.. maruah Malaysia kat dunia kot! Please la. Jangan buat aku tinggalkan Malaysia sebab aku sayangkan Malaysia. Kawan2 aku kat luar negara dah pandang hina kat negara ni. Shit.

Mula-mula aku pun x perasan muka dia ada iras2 mcm Anwar.. tapi lepas dia ckp "saya ada dalam video itu".. terus aku bandingkan muka dia dgn muka anwar..

macam kantoi jerk konspirasi ni...muahahahahahaha

p/s: mgkin berkat doa dan orang yg byk sembahyang hajat seluruh Malaysia ni...

bro, ko dah tgk ker video tu? bole share kowt. kasi org usya gak...

Tanpa Nama berkata...
JAKA, soalan aku 16 September awat hang x jawab????

---------------------------------------------

JAKA jawab :

memang mengikut perancangan 16 september jika beberapa mp bn sanggup menukar sokongan maka PR boleh menang dan menumbangkan BN.

itu perancangan manusia bukan ketentuan Allah. jangan pula kata Allah tak izin sebab PR tak betul.

jangan lupa bn tiba2 membawa begitu ramai mp ke taiwan kunun untuk membuat lawatan pertanian ... hahahahhahahaha kebanyakan mp daripada malaysia timur.

itu kira bn berjaya patahkan rancangan 'suci'(bagi umngok marah sikit) PR la. bn menang stategi tu maka gagallah rancangan 16 september.

anwar kata YDP Agung bersetuju jika tukar kerajaan. bukan bermakna YDP Agung memangkah PR. sesiapa pun yg menguasai parlimen dan majoriti besar layak memerintah dan YPD Agung kena setuju sebab mengikut lunas perlembagaan.

itu saja. maka sesiapa yang mengatakan JANJI ANWAR 16 SEPTEMBER ADALAH PEMBOHONGAN, maka org itu sebenarnya kekurangan IQ utk memahami diantara 'perancangan manusia dan ketentuan Allah'.

masih perlukan PhD ke untuk faham perkara ciput sebegini?

tapi jangan lupa, isu 16 september menjadikan bn mengelupur.

dan lagi....16 september bukan hanya sekali seumur hidup.

tiap2 tahun akan ada 16 september. setiap emnjelang 16 september setiap tahun, bn akan berdebar jantung hati rasa nak tercabut.

16 september itu betul.....tahunnya? hihihih boleh jadi bila2 tahun pun.

JAKA

orang bodoh...macam umno ni..jgn di layan..
dorang ni baru kenal politik...
kronologi dari 2008 hingga sekarang dorang bukan tau pon...

souls

itula..Allah perintahkan guna undang2 syariah xmau..nk melawan jgk...ni la akibat dia...memfitnah org ikut suka...ni kalau ikut hukum qazaf kalau xkemuka 4 org lelaki yg adil sbagai saksi....boleh disebat org yg tuduhan qazaf tu....apa la nk jadi...kalau benci sgt kt dsai lwn la dgn dia dlm pentas demokrasi yg sama rata,secara ank jantan...jgnla jadi pondan dok mncipta fitnah dan konspirasi....oh Malaysia tanah airku....

Ya Allah Ya Tuhanku.. Selamatkan Anwar dari sebarang malapetaka!!~

terlalu byk perkara y entah ape2
depa ni mcm xlogik pn ada pas satu2
i think to whom really good in thinking they will know it..
by the way,why they all xbising about the other party y buat problem i think byk an..sape y nk jwb tntg mereka buat kamal artatuk tuh..y newspaper said he is hero.wut wut wut....i dont undrstnd,mereka xth sejarah islam ke sape kamal artatuk tuh...but they always senyap je...media should not be BIAS!!!!!TELL THE TRUTH

Benar atau salah, biarlah Allah swt dan sejarah yang mengadilinya. Tak perlulah kita sibuk memaki hamun dan menanamkan kebencian sesama kita umat Melayu/Islam. Binalah jati diri dengan menyayangi dan menghargai peranan dan tanggungjawab kita masing-masing. Mudah-mudahan dengan ujian Allah sebegini rupa, akan lahir sekali lagi pemimpin Islam dalam kalangan kita yg memiliki kredibiliti & personaliti yang hebat seperti mana yang dilakukan oleh pemimpin agung Islam, Salehuddin Al-Ayyubi ketika membebaskan Baitulmuqadis daripada kebejatan perlakuan pemerintah sebelumnya.

SAYA INGIN BERTANYA MENGAPA BILA CERAMAH-CERAMAH POLITIK YANG SELALU DIANJURKAN PR SELALU MEMAKI HAMUN UMNO SEDANGKAN UMNO TIDAK PERNAH MEMAKI HAMUN PR? MENGAPA IANYA BOLEH BERLAKU. NIK AZIZ JUGA SANGGUP MENGKAFIRKAN PENYOKONG UMNO SEDANGKAN SIAPALAH BELIAU UNTUK MENGKAFIRKAN PENYOKONG UMNO ADAKAH BELIAU INGAT BELIAU TUHAN YANG BOLEH MENENTUKAN SIAPA KAFIR SIAPA TIDAK.

IKHLAS DARI:PEMUDA YANG SAYANGKAN MALAYSIA


EmoticonEmoticon